Slaat ie niet op hierquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef Neleos het volgende:
Niet vergeten om de geschiedenis te wissen straks he.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Soempie het volgende:
kut, ik wilde koken, maar ik heb helemaal geen blikopener
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Soempie het volgende:
Sterkte he en tot laterquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef Nesle het volgende:
Ik sluut af, mn pa heeft gebeld en zei dat die er zo weer aan kwam met chinachanga food
Dus bubye maar weer jongs!
Met een mes kan het ook prima weet ik uit eerdere ervaringquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Soempie het volgende:
Wat zat er in dat blik dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:01 schreef Soempie het volgende:ik heb er een gekocht. Men, ik voelde me stom net.
![]()
Tja, wel geprobeerd, maar zo goed zijn m'n padvinderskills niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Met een mes kan het ook prima weet ik uit eerdere ervaring
Die van mij ook niet. Meppen is het adviesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tja, wel geprobeerd, maar zo goed zijn m'n padvinderskills niet.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gewoon tegen de muurkat aangooien, of als je nog wat vuurwerk van oudjaar over hebt dat gebruiken
Dit kan ik beamenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Meppen is het advies
't is watquote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:11 schreef Soempie het volgende:
ik had een opener gekocht. 't Was erg lekker. Bedankt voor de tip Tim!
Weet niet maar nesle is wel een horror fan geloof ikquote:Op zondag 14 januari 2007 00:16 schreef Mister1977 het volgende:
Weet Soempie alles van horror?
Oeh een dame die alleen thuis is dat is de formule voor een horrorquote:Op zondag 14 januari 2007 00:56 schreef Etcetera het volgende:
ik ben er
ik zit hier heul alleen in een huis waar ik nog nooit eerder ben geweest. vriend + kameraden zijn kroegen en daar had ik géén zin in
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Alle regels
You will not survive the movie if you have sex. (Je zal de film niet overleven als je seks hebt)
You will not survive the movie if you drink or do drugs. (Je zal de film niet overleven als je alcohol drinkt of drugs gebruikt)
You will not survive the movie if you say "I'll be right back." (Je zal de film niet overleven als je eventjes weggaat en zegt "Ik ben zo terug")
Everyone is a suspect. (Iedereen is een verdachte)
Regels die de moordenaar hanteert:
You will not survive the movie if you ask "Who's there?" (Je zal de film niet overleven als je vraagt: "Wie is daar?")
You will not survive the movie if you go out to investigate a strange noise. (Je zal de film niet overleven als je eventjes gaat kijken waar dat vreemde geluidje vandaan komt)
Dat wordt ook gerekent als zeggenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:09 schreef Etcetera het volgende:
regel 3: I'll be right back. tegen wie zou ik dát moeten zeggen? tegen jullie? dat is typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |