quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:56 schreef Danny het volgende:
Even de (bijna op anderhalve zin na) volledige brief:
"Lieve Wilgo,
Het spijt me dat alles is gelopen zoals het gelopen is, in de eerste instatie was de Gouden kooi iets wat ik graag wilde doen jij vond het helemaal niets maar na een tijdje ben je toch met mij mee gegaan en zag je toch wel dat het een mannier zou zijn voor ons om samen onze toekomst verder te kunnen plannen met het te winnen geld.
Er zijn best veel dingen gebeurd ook mede door mijn schuld,eerst dat gedoe met brian en daarna met nena daar heb jij flink wat commentaar op gekregen van mensen en jij had daar ook best een uitgesproken mening over wat je goed recht was natuurlijk want ik zat ook helemaal fout.
Het jammere is dat na die tijd kon ik niets meer goed doen bij jou,ik heb je gevraagd of je met mij wilde trouwen en had allemaal leuke en vooral mooie plannen voor ons,maar ook dat vond jij niets en al helemaal niet op tv,ik heb een ontzettend mooi lied voor jou gezongen wat zei jij als jij gaat zingen loop ik weg,mijn haar was niet mooi ik was te mager,mijn make-up zag er niet uit niets was goed.
Kijk begrijp me niet verkeerd ik heb ontzettend veel respect voor jou voor alles wat je voor mij en de kinderen doet,die niet eens van jou zijn ik weet dat jij een hoop over je heen hebt gekregen ook mede dank zij merlien ook ik heb het hier erg moeilijk mee want dat zijn dingen die ik ook van Stijn hoor,ik begreep dat Kevin last had gekregen op de voetbal club door het kaartje wat ik gekregen heb dat vond ik erg vervelend om te horen ik zou heel graag willen weten wie die verhalen de wereld in hebben geholpen en dan niet te vergeten alles wat er op mamjo te lezen was,talpa heeft ook op mamjo gekeken en als het goed is, alles wat er stond weg gehaald.
En dan is nu ook milton zomaar weer in beeld en daar zit jij niet op te wachten nogal logisch ik ook niet zolang hij het jou en de kinderen het niet moeilijk maakt kunnen we het beter zo laten,ik heb ook begrepen dat jij ook last heb met judith wat is er dan aan de hand waarom maakt zij het jou weer moeilijk? Je geeft de kinderen toch gewoon elke maand geld? Ik heb geprobeerd om 12 uur (.......) verlaten om met jou te komen praten maar dat is niet gelukt,ik weet dat jij niet hier heen gaat komen om te praten en trouwens1 uur is te kort om alles te bespreken wat jou dwars zit,ik zou het wel heel graag willen weten maar 1 ding weet ik eker ik zal jou niet meer voor blok zetten,ik wil heel graag naar huis naar jou en de kinderen helemaal nu jij gezegd hebt dat jij bij mij weg gaat en ik gehoord heb dat yairo grieperig blijft en naar Groningen moetom na gekeken te worden ik maak me daar heel erg zorgen om.
Maar het is een feit dat ik niet zomaar weg kan lopen hier en als jij nadenkt weet jij dat ook wel die lening staat op mijn naam en het is geen (.....) beginnen om er beter van te worden en dan vervolgens met een schuld van 1100euro weg lopen die hoofdpijn wil ik echt niet,maar jou wil ik ook niet kwijt ik hou ontzettend veel van jou en ik heb jou heel hard nodig,ik heb jou steun en liefde nodig want zonder jou kan ik dit niet afmaken,ik wil heel graag naar huis en proberen al mijn doelen thuis te bereiken maar jij weet net zo goed als ik dat,dat niet gaat werken,mijn toekomst ligt bij jou yenne en yairo en ik wil heel graag met jou in suriname gaan wonen,ik weet dat ik erg veel van jou vraag en dat jou emmertje nu over gelopen is want je moet mij nu al 111 dagen missen en dat is erg lang maar vergeet ook niet dat het voor mij ook erg lang is en jij kunt alles zien wat ik doe maar dat kan ik niet van jou,dus de vraag is hoelang houd jij het nog vol zonder mij en zonder sex jou hoofd zal daar nu niet naar staan maar dat zal niet altijd zo blijven,het enige wat ik nu aan jou vragen wil is als je het alsjeblieft nog een paar maanden vol wilt houden,het zal niet mee vallen want dat doet het voor mij ook niet maar wil je het alsjeblieft proberen en schrijf mij terug ik wil heel graag weten wat er allemaal aan de hand is en wat ik daar aan kan doen zonder hier weg te hoeven lopen met een schuld van 1100euro.
Als ik een mannier kon vinden hier van uit de villa om het geld terug te verdienen of iets in die richting kom ik meteen naar huis dat beloof ik.
Laat je niet gek maken door niemand dat doe ik ook niet ik ben al lang blij dat astrid en joan zo goed helpen en natuurlijk Naomi niet te vergeten zij doet ook erg haar best.
Ik weet dat yenne niet zo goed gaat op school maar daar zitten Stijn en ik boven op want ik heb om extra begeleiding gevraagd voor haar ondanks dat talpa zich er niet mee mocht bemoeien van haar school heb ik toch aan Stijn gevraagd of ze extra begeleiding kon krijgen, en joan en Naomi helpen haar ook extra de weekenden dat ze bij joan is.
Vergeet alsjeblieft niet dat ik ontzettend veel van jou hou en je niet kwijt wil ik heb je echt heel hard nodig,je kunt ook yenne en yai wat meer uit handen geven aan joan en astrid als jij je eigen dingen moet doen of als je met Kevin en jay weg wilt of iets moet doen,want zij zijn er natuurlijk ook nog vergeet niet dat wij wel eens door diepere dalen zijn gegaan en dat er genoeg momenten in ons leven zijn geweest dat wij uit elkaar zijn gegaan maar altijd weer bij elkaar terug kwamen omdat wij bij elkaar horen en jij bent mijn maatje en mijn aller beste vriend en de enige die ik vertrouwen kan en nu vraag ik jou of jij mij ook vertrouwen wild en op mij wilt wachten,ik kan niet zonder jou,en ik wil dat ook niet,de Gouden kooi is inderdaad niet alles en die 1100euro is niet belangrijker als jij en de kids maar ik heb het gewoon niet om terug te betalen ik ga wel mijn best doen om een oplossing te vinden hier voor en als ik die gevonden heb kom ik meteen naar huis.
Ik hou van jou en ik hoop dat je mij snel terug zult schrijven.
Kusje mij."
Gordon is niet bepaald 'wildvreemd'quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:42 schreef Grimm het volgende:
Het spijt mij zeer maar als je kind "dag homo"tegen een wild vreemde zegt dan klopt d'r iets niet.
Flikker maar op naar Suriname.
Zoiets doe je nog niet, dat kereltje weet zelf ook wel dat "Homo"een scheldwoord is, en anders had die drieste cheerleader hem een draai om z'n oren moeten geven.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:45 schreef janimie het volgende:
[..]
Gordon is niet bepaald 'wildvreemd'
heb je zelf al eens goed op tv gekeken naar geer en goor en hoe ze zelf al vloekend en scheldend tegen elkaar kunnen gaan ? kinderen pakken ook veel op van wat er op tv gebeurt.
Ik had juist het idee dat ze het meende, dat ze ECHT helemaal kapot zou zijn zonder Bart, of iig dat gevoel nu heeft. Ze gooit zich helemaal aan zijn voeten, als een groupie. Ik heb de streams gezien en het was vele malen erger dan hoe het op tv werd vertoond. Bart wist ook niet meer hoe hij moest reageren, die keek echt ongemakkelijk.quote:Uit het vorige topic, post van Blinky:
Wát een maf mens, zeg. Hoe ze zat te janken toen Bart zei dat hij weg zou gaan. Echt het toppunt van 'ik-doe-net-alsof-ik-je-aardig-vind-en-kijk-eens-wat-voor-liefs-ik-nu-tegen-je-zeg'.
Ik moest gewoon erom lachen, zo vreselijk slecht kan dat mens acteren.
Ja, daar viel mijn bek ook van open en ik denk ook inderdaad dat ze het echt meende met haar hysterie. Ze heeft gewoon geen enkele zelfreflectie. Ik vind het echt zielig voor haar kinderen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:50 schreef Bagheera het volgende:
Ze was verdrietiger over het mogelijke vertrek van Bart dan tijdens het afscheid met haar kids op Kerst of over het vreemdgaan van Wilgo.
http://www.almerevandaag.nl/nieuws/almere/article1362443.ecequote:Heetgebakerde moeder gooit met baksteen
Gepubliceerd op 12 januari 2007, 11:48
ALMERE / JPZ -
’Ja, ik heb wel wat geklapt’. Een 32-jarige vrouw uit Almere gaf gisteren voor de Lelystadse rechtbank toe dat ze wel eens uit haar slof kon schieten als iemand aan haar kinderen kwam. Ze moest zich verantwoorden voor een aantal incidenten uit 2005, waar ze twee andere moeders te lijf zou zijn gegaan en een baksteen naar een buurman zou hebben gegooid.
’Haar zoon heeft mijn dochter met een pijp geslagen.’ Of: ’Ze beschuldigde mijn dochter van diefstal en sloeg haar’, zo vertelde ze over twee ruzies, die plaatsvonden in het zwembad en op de school van haar kinderen. En ja, als iemand aan haar kinderen komt.... Ook had ze het aan de stok met haar toenmalige buren, die discriminerende opmerkingen tegen haar en haar kinderen zouden hebben gemaakt. Vandaar de baksteen, hoewel ze dat incident ontkent. Volgens de officier van justitie bevat het dossier van de vrouw meer feiten, maar wordt de moeder daar niet voor vervolgd.
Inmiddels heeft de heetgebakerde moeder geleerd van de gevolgen. ,,Ik had niet verwacht dat ik hier terecht zou komen", zo meldde ze gisteren. Bovendien is ze verhuisd, weg uit de oude buurt en van de oude school, waar ze – met haar kinderen - een naam had opgebouwd. In haar nieuwe woonomgeving gaat het goed, daar is het prettig, vertelde ze.
De officier van justitie eiste een werkstraf van zestig uur, maar het grootste gedeelte daarvan, veertig uur voorwaardelijk. De voorwaarde: zich laten begeleiden door de reclassering voor haar agressieprobleem. De rechtbank doet op 25 januari uitspraak
Die van de narcisten, psychopaten, luie vrouwen, egocentristen, slechte moeders? Welke groep bedoel je?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Die spoort gewoon niet. Zij voldoet echt aan elke eis van een stereotyp beeld van een deel van een bepaalde bevolkingsgroep.
Ik ben absoluut niet voor Natasia!!!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:36 schreef Reza-impreza het volgende:
Ruik ik hier een nieuwe postactie , deze keer voor Natasia.
Voorbeeldtext: Beste Natasia ,
Dream on , zoals je holmaatje Brian zou zeggen . Dream on !
De enige post die jij verdient , is een Post-goudenkooi depressie.
Jij hebt geen bord maar een f*cking Snelweg-abri voor je kop.
Huub rulez , en Sylivia ook .
Ik wil haar wel een kaartje sturen hoor -grijns - maar of ze daar dan zo blij mee moet zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 12:17 schreef cheymon het volgende:
Natasia zegt tegen Nena en Ilona dat als ze post zou krijgen dat ze dan allemaal brieven zou krijgen waarin de mensen haar aanmoedigen om te blijven en vooral niet weg te gaan.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:48 schreef avonne het volgende:![]()
Er zijn nog zo'n 100 briefkaarten van Fok niet aangekomen bij Huub en Syl
Zou lachen zijn als er vanavond een mand met kaarten staat en Natasia denkt dat het voor haar is
Dat zit idd tussen je oren..... maar goed, dat is dan ook het voornaamste orgaan van Natasia wat een lift nodig heeft.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:29 schreef Lieve het volgende:
valt me op dat ze vooral PRAAT over wat ze allemaal GAAT doen.
Ze GAAT haar theorie donderdag halen ( jaja, vooral hopen dat kennis langs komt waaien, dat de goede antwoorden uit de lucht aanvliegen)
Kan een vrouw niet gelukkig zijn en trots op zichzelf als ze geen perfecte buik en borsten meer heeft na de geboorte van haar kinderen? Dat is toch eigenlijk heel erg raar? Dat je niet blij bent met jezelf zit echt niet in je borstyen of je buik schat! Dat zit voornamelijk tussen je oren.
Hahahaha..ja dat zou lachen zijn. Een kaartenactie voor Nasty Nas, maar dan wel allemaal haat post waarin vooral wordt aangemoedigd om het huis per direct te verlaten.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:36 schreef Reza-impreza het volgende:
Ruik ik hier een nieuwe postactie , deze keer voor Natasia.
Voorbeeldtext: Beste Natasia ,
Dream on , zoals je holmaatje Brian zou zeggen . Dream on !
De enige post die jij verdient , is een Post-goudenkooi depressie.
Jij hebt geen bord maar een f*cking Snelweg-abri voor je kop.
Huub rulez , en Sylivia ook .
kan ze niet beter een hersencorrectie ondergaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:57 schreef tuinfluiter het volgende:
.
NATASTIA: die buikcorrectie wordt sowiezo gedaan, dat zit in het pakket,
Of een zak met kaarten met zoiets als:quote:Op maandag 15 januari 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
Denken dat je zakken vol "blijf in het huis" post krijgt is wel een heel sterk staaltje optimisme of hele grote oogkleppen ophebben.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Of een zak met kaarten met zoiets als:
GA UIT MIJN HUIS !!!
groeten, Huub
En lezen was niet je goeiste vakquote:Op maandag 15 januari 2007 12:41 schreef cheymon het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet voor Natasia!!!![]()
Ik ga nu wel nieuwsgierig wordenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:33 schreef tong80 het volgende:
Is ze niet toevallig een half zus van Saddam ?
Ze blijft gewoon omdat ze de diva uit wil hangen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:23 schreef tuinfluiter het volgende:
.
NATASIA: ik ga plannen maken voor mijn verjaardag 26 Februari.
NENA: ben je hier dan nog?
NATASIA: ja hoor, ik vier mijn verjaardag en dan ben ik weg.
.
Ik zeg: tijd voor een haat campagne!quote:Natasia is wat teleurgesteld dat ze nog geen post heeft gekregen. “Ik baal er echt van dat ik nog geen brieven heb ontvangen. Heb zelf ook heel veel kaartjes verstuurd maar schijnbaar vinden ze het niet nodig om iets terug te sturen”, klaagt de Diva. Misschien tijd voor een kaartenactie voor Natasia? Het adres voor de fans:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
dan moet ze ook niet klagen dat ze te weinig post krijgt, wat wil ze nouquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:04 schreef tuinfluiter het volgende:
.
Haat compagne brieven worden niet gegeven aan Natasia .
Natasia heeft aangegeven bij "achter" nooit negatieve post te willen openen en lezen.
Ja die is ineens omgeslagen, hoe zou dat nou komen!??! Natasia krijgt even een boost: carte blanche van Wilgo, videoboodschap van haar kinderen... die kan er helaas weer even tegenaan, maar morgen gewoon weer lekker zakken voor haar theorie-examenquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:24 schreef Boxkeeper het volgende:
Wilgo heeft geld gekregen van Talpa om haar erin te houden, las ik ergens!
Natasiaquote:Ilona zegt in de nagelstudio dat ze er trots op is om een Amsterdamse te zijn. Bart begrijpt dit niet: “Hoe kun je nou trots zijn op waar je geboren bent?” Natasia geeft aan dat ze er ook trots op is om een negerin te zijn. “Maar waarom, daar kun jij toch ook niets aan doen?”, grapt Bart. “Daar heb je toch niet hard voor moeten werken?” Natasia heeft geen zin in deze discussie: “Weet je waar ik hard voor ga werken? Dat ik binnenkort al je tanden uit je bek sla. Stomme ouwehoer!”
http://www.nowlive.eu/infoquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:41 schreef tuinfluiter het volgende:
.Waar ergens las je dit dan?
Afgezien van dit onnodige taalgebruik, is het ook nog een belediging voor een hele bedrijfstak. Dus let ff op je woorden......quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef navigator het volgende:
Wat een domme hoer, ongelooflijk
OMG, alle tijd vd wereld en dan nog zakkenquote:
Zeven, en dat is één teveelquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel fout?
En als ze lacht is het ook al zo angstaanjagend...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:53 schreef miranda010 het volgende:
wat is die natasia lelijk als ze boos kijkt.tering!!
Kan me niet voorstellen dat natasia veel fans heeft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:57 schreef ozewiesewoze het volgende:
kapster zegt tegen natazie; je hebt een heleboel fans hoor!![]()
Ik zie alleen een aap met een rode truiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En als ze lacht is het ook al zo angstaanjagend...
Wat een dombo he. "Nu weet je hoe dat voelt!" zei ze tegen Huub. Bullshit natuurlijk, je zal maar met iemand opgescheept zitten die zo redeneert.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:46 schreef Prosac het volgende:
bitch bitch bitch.
Beetje puur niet op huub willen stemmen vanwege die 12 uur. opbokken! Huub heeft het uitgelegd hoer!
Vinden jullie de casting van DGK ook zo geweldig ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef Zigger het volgende:
De casting is perfect, alle vooroordelen over de surinamers en antillianen (brain) worden weer lekker bevestigd....!
Jammer dat Bart nog dommer is dan we al dachten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zei Bart vandaag tegen Huub ?
Als Natasia gaat dan komt er een nieuwe voor haar in de plaats die wel gaat voor de winst
Er komt toch geen nieuwe voor haar in de plaats als ze gaat
Volgens mij komt er wel een nieuwe als ze vrijwillig weg gaat, maar niet als ze weg gestemd wordt...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zei Bart vandaag tegen Huub ?
Als Natasia gaat dan komt er een nieuwe voor haar in de plaats die wel gaat voor de winst
Er komt toch geen nieuwe voor haar in de plaats als ze gaat
Waar slaat dat opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:38 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt er wel een nieuwe als ze vrijwillig weg gaat, maar niet als ze weg gestemd wordt...
Het eerste jaar kan een bewoner die vrijwillig vertrokken is vervangen worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar slaat dat op
Als er iemand vrijwillig weg gaat dan komt er volgens de eerste regels toch geen nieuwe
Dan zou ik Natasia weg stemmen
Ze let wel vaker niet op, kennelijk is het voor haar niet nodig enige kennis over welk onderwerp dan ook te vergaren.... uiteraard heeft ze het in de villa dan ook te druk druk druk om haar spraakoefeningen te doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:49 schreef classpc het volgende:
Dat haar ziet er niet uit nu
Ze zat zonet totaal niet op te letten toen de man z'n verhaal over kurk hield
Dat deel begrijp ik ook niet helemaal. Ze loopt altijd te verkondigen dat ze niet voor de winst gaat, maar waar doet ze het dán voor? Gaat het haar dan om alle gratis activiteiten die ze daar kan doen of verwacht ze als een BN-er te worden binnengehaald, als ze na drie jaar daar uit die tent moet worden gesleept?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Jammer dat Bart nog dommer is dan we al dachten.
Hij denkt dat Natasia geen echte deelneemster is van de kooi. HAHHA, hij weet nog steeds niet dat hij het van haar NOOIT kan winnen. Natasia zit in HAAR huis hoor. Al stuur je daar de ME op af.... die is nog meer weg te krijgen ( mama komt nog laaaaaaang niet naar huis hoor draakjes. Dit is nou mama's huis)
Natasia heeft de vette winst al helemaal binnen. Alleen duurt het nog even voor Bart het ziet.
Tuurlijk, het is gewoon tenenkrommend zoals de bewoners vaak met elkaar omgaan (in ieder geval in de tv-uitzendingen dan, die ongetwijfeld flink gemonteerd zijn). Overigens vind ik het óók tenenkrommend dat sommige fokkers aan Natasia referen als 'de zwarte aap' en dat soort ongein, alsof haar huidskleur er iets mee te maken heeft dat ze een labiel wijf is. Maar ja, misschien is het nóg wel slechter om zoiets ook nog 'ns te gaan zitten bekijken, maar op de één of andere manier blijf ik wel nieuwsgierig naar wat er allemaal nog gaat gebeuren. Juist de pure schaamteloosheid waarmee sommige bewoners elkaar te lijf gaan is dan misschien de nieuwe factor die het interessant maakt om ernaar te kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
Ze liegt dat ze niet voor de winst gaat....... IMHO zit ze er met 1 doel: de villa + de centen.
Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet geweldig vind om naar te kijken, maar ik vond de Tokkies dan ook niet het bekijken waard.
Het is idd soms tenenkrommend om naar te kijken (en niet alleen in de TV-uitzendingen, die vallen bijna mee vergeleken met de streams). Ook de benamingen die hier soms gebruikt worden zijn soms te gek voor woorden, ik heb een pokkehekel aan Natasia, en ik kan ook vrij rustig stellen dat ik oprecht denk dat haar kinderen nu beter af zijn, maar ik snap niet wat iemand bezielt om de door jou genoemde voorbeelden te gebruiken, het getuigt iig van een flink gebrek aan intelligentie en fantasie (dan had iemand immers origineler uit de hoek kunnen komen)quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef Lápiz het volgende:
Tuurlijk, het is gewoon tenenkrommend zoals de bewoners vaak met elkaar omgaan (in ieder geval in de tv-uitzendingen dan, die ongetwijfeld flink gemonteerd zijn). Overigens vind ik het óók tenenkrommend dat sommige fokkers aan Natasia referen als 'de zwarte aap' en dat soort ongein, alsof haar huidskleur er iets mee te maken heeft dat ze een labiel wijf is. Maar ja, misschien is het nóg wel slechter om zoiets ook nog 'ns te gaan zitten bekijken, maar op de één of andere manier blijf ik wel nieuwsgierig naar wat er allemaal nog gaat gebeuren. Juist de pure schaamteloosheid waarmee sommige bewoners elkaar te lijf gaan is dan misschien de nieuwe factor die het interessant maakt om ernaar te kijken.
Ik weet het niet hoor...vanuit mijn perspectief (ik kijk vrijwel alleen maar de reguliere uitzendingen en bijna geen streams) is het toch wel een pestshow geworden, ook al werd dit vantevoren ontkend (ongetwijfeld had deze ontkenning ermee te maken omdat er o.a. druk vanuit de Tweede Kamer was op het programma). Al deze conflicten zorgen bij mij enerzijds voor plaatsvervangende schaamte, maar anderzijds zit ik wel geregeld op het puntje van m'n stoel. Dat men niet zo vriendelijk met elkaar omgaat als in Big Brother kan ik wel begrijpen, tenslotte is het de bedoeling dat er uiteindelijk maar één iemand overblijft...en het kijkerspubliek heeft hier geen invloed op, dus daar hoeven ze geen rekening mee te houden. In dat opzicht speelt iemand als Nathanael het bijvoorbeeld wel goed, hij manipuleert en verdraait alles in z'n voordeel. Dat hij daarmee geen vrienden maakt bij het publiek zal hem verder een zorg zijn.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb overigens nooit gekeken omdat ik het idee van een pestshow wel leuk zou vinden, ik hoopte echt dat het het eerste jaar een vrij homogene groep zou worden, die elkaar door en door zou leren kennen om het 2de jaar voor prachtige dilemma's te komen te staan: iemand echt graag mogen maar wel naar huis sturen?? dat soort dingen.
Dat kan niet op zo'n korte termijn, ik had gehoopt op zulke psychologische vraagstukken maar helaas, het moet allemaal weer snel snel snel..... het wordt de bewoners ook al veel te makkelijk gemaakt door ze allerlei uitjes enz. te geven.....
Afzondering in luxe was het basis-idee..... daar hadden ze zich aan moeten houden.... dan waren er nu al een paar naar huis gegaan omdat ze simpelweg "naar buiten" wilden.
Die villa had op een eiland moeten staan..... letterlijk en figuurlijk.
Ze zakt gewoon expres, kan ze langer blijvenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:23 schreef Gelderland het volgende:
[..]
OMG, alle tijd vd wereld en dan nog zakken![]()
maar ik vind het alleen maar mooi, met d'r kutstem![]()
Ik zie dr in staat om de dag nadat de één-na-laatste bewoner verdwenen is met vlag en wimpel te slagen voor dr rijbewijs.....quote:Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Ze zakt gewoon expres, kan ze langer blijven
Hahhaha! Zou heel goed kunnenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zakt gewoon expres, kan ze langer blijven
Ja jammer genoeg noemt hij haar nou nooit eens de zwart trol, het zwarte spook of de zwarte bangmaker.....quote:Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef Silver87 het volgende:
De Voice-over noemt Natasia wel steevast 'de zwarte diva' hè
Ik zag afgelopen week voor het eerst ook een uitzending. (ik ben druk rond die tijd) Het viel mij ook op (die uitjes)quote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan niet op zo'n korte termijn, ik had gehoopt op zulke psychologische vraagstukken maar helaas, het moet allemaal weer snel snel snel..... het wordt de bewoners ook al veel te makkelijk gemaakt door ze allerlei uitjes enz. te geven.....
Afzondering in luxe was het basis-idee..... daar hadden ze zich aan moeten houden.... dan waren er nu al een paar naar huis gegaan omdat ze simpelweg "naar buiten" wilden.
Die villa had op een eiland moeten staan..... letterlijk en figuurlijk.
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:18 schreef CHAOS_ het volgende:
Volgens mij liegen die kapsters ook, want die hebben opdracht gekregen niet te praten over iets van buiten. Whahahahah Brief weggehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een brief alleen voor Wilgo, niets is alleen voor iemand zolang je daar zit, muts!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[wat is die natasia lelijk als ze boos kijkt.tering!!]
En als ze lacht is het ook al zo angstaanjagend...
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia is geslaagd voor haar theorie- examen
en is door het dolle heen.![]()
3 maal is scheepsrecht.
idd, met dat 'schatje' van hem..... en zij maar schreeuwenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NL probeert alleen maar te slijmen bij haar, wat een sukkel.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 06:43 schreef RottePeer het volgende:
haha tantoe neppe kaolo beeyatch
hehe idd, en vervolgens ging ze hem afzeiken. En dan durft hij geen weerwoord te geven, Huub weet haar op die momenten juist precies goed te raken met een gevatte oneliner.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 06:39 schreef Gelderland het volgende:
[..]
idd, met dat 'schatje' van hem..... en zij maar schreeuwen
AL hoe irritant ze ook is, voor het programma moet ze d'r nooit uit, zonder haar word het ietwat saaiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
Wil er niemand investeren in een reclamevliegtuigje dat dagenlang boven het huis cirkelt. Met de tekst 'Natasia, heel Nederland kotst je uit! Huub rules!'
Ik heb gisteren voor de tweede keer gekeken..en voor het eerst bijna een hele aflevering. Ik vond hem qua karakter (in die aflevering) op Kastanova lijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
Wil er niemand investeren in een reclamevliegtuigje dat dagenlang boven het huis cirkelt. Met de tekst 'Natasia, heel Nederland kotst je uit! Huub rules!'
Daar ben ik ook wel bang voor. Ik heb nu al wel door dat het allemaal gespeeld isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef Grimm het volgende:
[..]
AL hoe irritant ze ook is, voor het programma moet ze d'r nooit uit, zonder haar word het ietwat saai
Daar proost ik op!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:15 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb Natasia echt niet nodig voor het programma hoor, ik erger me al voldoende aan Natte Nel en Brain.
hahahaha ik dacht precies zo, en ook de 2e keer dat ik keekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor de tweede keer gekeken..en voor het eerst bijna een hele aflevering. Ik vond hem qua karakter (in die aflevering) op Kastanova lijken
Heerlijk.... kan wat mij betreft met een griffel in het fakes-topic!quote:
Ik doe meequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
ze denkt dat een uitkering krijgen werken isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia : ik woonde op mijn negentiende al op mijzelf,
ik heb altijd voor mijn centjes gewerkt.
Ik heb veel normen en waarden meegekregen en
Nena kan nog geen vuilniszak verschonen?
Daar zakt mijn bikinibroekje vanaf.![]()
Dat valt alweer mee, meestal denk ze in termen van, wat zal ik van mijn mannetje krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia: het is al snel Valentijnsdag, wat zal ik aan mijn mannetje geven?![]()
Dat bedoelt ze natuurlijk ook, dat ze op de streams roept "wat zal ik mijn mannetje geven" betekent eigenlijk: "opletten, het is bijna valentijnsdag, ik ben voor jou met wat bezig dus je zorgt maar dat je voor mij iets fantastisch regelt"quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:49 schreef lurf_doctor het volgende:
Dat valt alweer mee, meestal denk ze in termen van, wat zal ik van mijn mannetje krijgen![]()
- wel even normaal doen he -quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef Gelderland het volgende:
gestoord is ze
ze kan ook absoluut geen discussie voeren, alleen schreeuwen met domme argumenten. Net ook weer...
Je seurt wel
Je seurt wel
Je seurt wel
Je seurt wel
Natasia is van buiten leijk, dat is nog niet zo erg, maar van binnen is het ook een lelijke trutquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia: Nena haar schoonheid zit van buiten en niet van binnen.
Net nu ik dacht dat ze niet lager meer kon zinken doet ze het toch:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:21 schreef tuinfluiter het volgende:
En dat wedding-gebeuren van Nena,?
Dat trap ik helemaal de grond in.
Nena heeft tenminste nog schoonheid. Dat kan van Natasia niet gezegt worden. Wat een lelijk tyfuswijf is datquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia: Nena haar schoonheid zit van buiten en niet van binnen.
Ach gossiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef tuinfluiter het volgende:
(ETEN)
Natasia: ilona heb ik jou al eet smakelijk gewenst?
ilona: ja.
Natasia: ja, dus, sorry, maar mijn hoofd is vandaag een beetje vol,
ik mis mijn kindjes , ik heb nog geen post ontvangen en ik voel mij alleen.
.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Bart anticipeert nergens aan mee....."
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:26 schreef raggende_annie het volgende:
ff 'n quotje
Baviania: hij is dr echt klaar mee, niet alleen geestelijk maar ook mentaal
Natasia moet haar smoel eens houden over Huub. Ze kan het gewoon niet hebben dat hij populairder dan haar is. Huub moet haar eens flink op haar plek zetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:10 schreef tuinfluiter het volgende:
(Natasia tegen Huub)
Natasia: er waren eerst 2 pubers in deze villa,
eentje is er nu naar huis en de andere staat hier voor mij.![]()
![]()
Whahah, laat ze zowat om de week de kapster komen, maar laten knippen ho maarquote:
Lees ff bij en kijk! Dat mens heeft vandaag nieuwe hair-extentions gekregen en dit was de 'ruwe' versie. Maar goed, ze blijft lelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Whahah, laat ze zowat om de week de kapster komen, maar laten knippen ho maar
It`s alive ..................quote:
het verhaal gaat dat ze in den haag gewerkt heb als hoerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is ze nou hoer geweest of niet...
Lekker volk halen ze daar de Villa binnen. Ik begin nu een beetje te begrijpen waarom Brainless en Natasia zo gesteund worden door 'achter'.quote:W: Dus dat doe ik niet meer. Maar daar zat Dik. Zonder varkenskop, maar die knappe eh....
Dat is eh... Nijman.
J: ja ja.
J: Nee Nijman is die varkenskop. (nvt) Bulldog.
(...)
W: ja, je hebt Hans Nijman en Dik Vrij. (...)
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:52 schreef Mooske123 het volgende:
ze loopt weer onsamenhangend dom te praten. Haar woorden aan Bart (nav een brief): "dit is niet iets persoonlijks naar jou, dit heeft niet indirect iets te maken met jou" ongelooflijk dom mens is ze ook.
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef Flawless2006 het volgende:
Toen ze naast dat bed van Huub en Nena stond te gluren![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Volgens mij is het "zij die niet genoemd mag worden"
Ik heb vandaag paaseitjes gescoord.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |