http://www.nowlive.eu/infoquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:41 schreef tuinfluiter het volgende:
.Waar ergens las je dit dan?
Afgezien van dit onnodige taalgebruik, is het ook nog een belediging voor een hele bedrijfstak. Dus let ff op je woorden......quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef navigator het volgende:
Wat een domme hoer, ongelooflijk
OMG, alle tijd vd wereld en dan nog zakkenquote:
Zeven, en dat is één teveelquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel fout?
En als ze lacht is het ook al zo angstaanjagend...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:53 schreef miranda010 het volgende:
wat is die natasia lelijk als ze boos kijkt.tering!!
Kan me niet voorstellen dat natasia veel fans heeft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:57 schreef ozewiesewoze het volgende:
kapster zegt tegen natazie; je hebt een heleboel fans hoor!![]()
Ik zie alleen een aap met een rode truiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En als ze lacht is het ook al zo angstaanjagend...
Wat een dombo he. "Nu weet je hoe dat voelt!" zei ze tegen Huub. Bullshit natuurlijk, je zal maar met iemand opgescheept zitten die zo redeneert.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:46 schreef Prosac het volgende:
bitch bitch bitch.
Beetje puur niet op huub willen stemmen vanwege die 12 uur. opbokken! Huub heeft het uitgelegd hoer!
Vinden jullie de casting van DGK ook zo geweldig ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef Zigger het volgende:
De casting is perfect, alle vooroordelen over de surinamers en antillianen (brain) worden weer lekker bevestigd....!
Jammer dat Bart nog dommer is dan we al dachten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zei Bart vandaag tegen Huub ?
Als Natasia gaat dan komt er een nieuwe voor haar in de plaats die wel gaat voor de winst
Er komt toch geen nieuwe voor haar in de plaats als ze gaat
Volgens mij komt er wel een nieuwe als ze vrijwillig weg gaat, maar niet als ze weg gestemd wordt...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zei Bart vandaag tegen Huub ?
Als Natasia gaat dan komt er een nieuwe voor haar in de plaats die wel gaat voor de winst
Er komt toch geen nieuwe voor haar in de plaats als ze gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |