Is Nena dan Wiske, Brian Schanulleke, Bartje Lambik?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:42 schreef Roy_vdm het volgende:
Geweldige casting... vooral Natasia en Nena, zoals ik al eerder ergens heb gezegd. Daar komt nog Suske bij (vanaf nu noem ik Natanaël gewoon Suske, als dat mag).
Sinds Stephan weg is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Verder zijn de mannen heerlijk macho
Nu je het zegt, dat zegt wel iets over de rest. Kan ook te maken hebben met de komst van NL overigens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Zelfs Natasia is de laatste week naar de achtergrond gedrongen door alle samenzweringen en complotten.
BB goed concept, maar Hummie heeft het verneukt. Wanneer Hummie bij DGK aan het roer stond, kregen de miljonairs een cursus bloemschikken en stijldansen ipv vlieglessen.quote:
Heb je het nou nog over nieuwe ? Nathanael zit onderhand al twee weken binnen....quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, welke cast?
Brian, de loverboy, wil ook niet bepaald iemand hebben als buurman
Nena, de playboygirl... papparazzi in je straat.... en die kan niet met geld omgaan
Eveliene, militair vriendje, en verder heeft ze het rijk alleen
Ilona, die heeft nu ook wel een goed leven
Bart, ach, een manege en Lesley, zou een keuze kunnen zijn. Maar of het het perfecte stelletje is?!
Die nieuwe, weg ermee, ken die hele gozer niet en wat ik heb gezien.... vuile gluiperd...
Bart gun ik het, omdat hij goed het spel speelt, maar que huis denk ik dat Ilona beter op haar plek is in het huis met haar vriend.
Finale tussen Ilona en Bart. (of was dat ander topic?)
Wat nou sluimend kampvuur,het is een stom wricht die niet weet wat ze met er eigen moet doenquote:Op donderdag 7 december 2006 02:54 schreef tong80 het volgende:
Nena is juist een sluimerend kampvuur dat tot enorme hoogten kan komen
Sluimend ? Wricht ?quote:Op donderdag 7 december 2006 03:00 schreef vronie het volgende:
[..]
Wat nou sluimend kampvuur,het is een stom wricht die niet weet wat ze met er eigen moet doen
Je kunt zeggen wat je wilt. Maar Brian is toch het prototype waar vrouwen massaal voor gaan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:22 schreef spookvrouw het volgende:
Brian vind ik het prototype van een domme sukkel, de bijlmer bajes zit vol met dit soort ......
Bart houdt het ook geen jaar vol, die gaat nog wel op zijn bek, ik zit erop te wachten!
Helemaal mee eens. Daarom heb ik tegelijkertijd moeite met & plezier in het kijken naar Natasia. Naar haar te kijken is een pijnloze vorm van SM.quote:Op donderdag 7 december 2006 03:10 schreef tong80 het volgende:
De ergermis-factor is juist het leuke van dit soort programma's.Hoe meer ik me erger deste meer ik geniet.
Ik ook Tongquote:Op donderdag 7 december 2006 03:10 schreef tong80 het volgende:
De ergermis-factor is juist het leuke van dit soort programma's.Hoe meer ik me erger deste meer ik geniet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |