Dat zit idd tussen je oren..... maar goed, dat is dan ook het voornaamste orgaan van Natasia wat een lift nodig heeft.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:29 schreef Lieve het volgende:
valt me op dat ze vooral PRAAT over wat ze allemaal GAAT doen.
Ze GAAT haar theorie donderdag halen ( jaja, vooral hopen dat kennis langs komt waaien, dat de goede antwoorden uit de lucht aanvliegen)
Kan een vrouw niet gelukkig zijn en trots op zichzelf als ze geen perfecte buik en borsten meer heeft na de geboorte van haar kinderen? Dat is toch eigenlijk heel erg raar? Dat je niet blij bent met jezelf zit echt niet in je borstyen of je buik schat! Dat zit voornamelijk tussen je oren.
Hahahaha..ja dat zou lachen zijn. Een kaartenactie voor Nasty Nas, maar dan wel allemaal haat post waarin vooral wordt aangemoedigd om het huis per direct te verlaten.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:36 schreef Reza-impreza het volgende:
Ruik ik hier een nieuwe postactie , deze keer voor Natasia.
Voorbeeldtext: Beste Natasia ,
Dream on , zoals je holmaatje Brian zou zeggen . Dream on !
De enige post die jij verdient , is een Post-goudenkooi depressie.
Jij hebt geen bord maar een f*cking Snelweg-abri voor je kop.
Huub rulez , en Sylivia ook .
kan ze niet beter een hersencorrectie ondergaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:57 schreef tuinfluiter het volgende:
.
NATASTIA: die buikcorrectie wordt sowiezo gedaan, dat zit in het pakket,
Of een zak met kaarten met zoiets als:quote:Op maandag 15 januari 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
Denken dat je zakken vol "blijf in het huis" post krijgt is wel een heel sterk staaltje optimisme of hele grote oogkleppen ophebben.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Of een zak met kaarten met zoiets als:
GA UIT MIJN HUIS !!!
groeten, Huub
En lezen was niet je goeiste vakquote:Op maandag 15 januari 2007 12:41 schreef cheymon het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet voor Natasia!!!![]()
Ik ga nu wel nieuwsgierig wordenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:33 schreef tong80 het volgende:
Is ze niet toevallig een half zus van Saddam ?
Ze blijft gewoon omdat ze de diva uit wil hangen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:23 schreef tuinfluiter het volgende:
.
NATASIA: ik ga plannen maken voor mijn verjaardag 26 Februari.
NENA: ben je hier dan nog?
NATASIA: ja hoor, ik vier mijn verjaardag en dan ben ik weg.
.
Ik zeg: tijd voor een haat campagne!quote:Natasia is wat teleurgesteld dat ze nog geen post heeft gekregen. “Ik baal er echt van dat ik nog geen brieven heb ontvangen. Heb zelf ook heel veel kaartjes verstuurd maar schijnbaar vinden ze het niet nodig om iets terug te sturen”, klaagt de Diva. Misschien tijd voor een kaartenactie voor Natasia? Het adres voor de fans:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
dan moet ze ook niet klagen dat ze te weinig post krijgt, wat wil ze nouquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:04 schreef tuinfluiter het volgende:
.
Haat compagne brieven worden niet gegeven aan Natasia .
Natasia heeft aangegeven bij "achter" nooit negatieve post te willen openen en lezen.
Ja die is ineens omgeslagen, hoe zou dat nou komen!??! Natasia krijgt even een boost: carte blanche van Wilgo, videoboodschap van haar kinderen... die kan er helaas weer even tegenaan, maar morgen gewoon weer lekker zakken voor haar theorie-examenquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:24 schreef Boxkeeper het volgende:
Wilgo heeft geld gekregen van Talpa om haar erin te houden, las ik ergens!
Natasiaquote:Ilona zegt in de nagelstudio dat ze er trots op is om een Amsterdamse te zijn. Bart begrijpt dit niet: “Hoe kun je nou trots zijn op waar je geboren bent?” Natasia geeft aan dat ze er ook trots op is om een negerin te zijn. “Maar waarom, daar kun jij toch ook niets aan doen?”, grapt Bart. “Daar heb je toch niet hard voor moeten werken?” Natasia heeft geen zin in deze discussie: “Weet je waar ik hard voor ga werken? Dat ik binnenkort al je tanden uit je bek sla. Stomme ouwehoer!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |