abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:17:56 #101
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45464912
Ik denk dat iedereen Natasia een beetje zat is, gister toen ze weer tekeer ging hielp niemand d'r.
En Nean zei ook als "ga je nou tegen mij schreeuwen"
pi_45466330
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:41 schreef tuinfluiter het volgende:
.Waar ergens las je dit dan?
http://www.nowlive.eu/info

Maar ze hebben dat er weer afgehaald, hmm
'Ja' op alles...
pi_45466487
Ze is weer gezakt

donderdag 18 januari 2007 @ 12:07:48 #104
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45466610
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef kissa het volgende:
Ze is weer gezakt

Mooi zo, dat wijf gun ik nog niet eens mijn eigen pis
pi_45466744
Wat een domme hoer, ongelooflijk
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 12:17:46 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_45466944
hahahahahahah, hoe dom kun je zijn !!!!!!!!!!!!!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:28:02 #107
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_45467305
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef navigator het volgende:
Wat een domme hoer, ongelooflijk
Afgezien van dit onnodige taalgebruik, is het ook nog een belediging voor een hele bedrijfstak. Dus let ff op je woorden......
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_45478906
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:04 schreef kissa het volgende:
Ze is weer gezakt

OMG, alle tijd vd wereld en dan nog zakken

maar ik vind het alleen maar mooi, met d'r kutstem
Haleloeja
  Trouwste user 2022 donderdag 18 januari 2007 @ 19:51:38 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_45484692

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_45484736
Hoeveel fout?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_45486372
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel fout?
Zeven, en dat is één teveel
pi_45488112
my god
pi_45496208
Als ik Huub was zou ik haar vol op haar bek geslagen hebben zeg , wat een debiel kutwijf zeg

Dat van Huub heeft een normale reden en dit niet
pi_45497285
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:53 schreef miranda010 het volgende:
wat is die natasia lelijk als ze boos kijkt.tering!!
En als ze lacht is het ook al zo angstaanjagend...

[ Bericht 1% gewijzigd door ilona-scuderia op 19-01-2007 03:58:33 ]
pi_45497984
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:57 schreef ozewiesewoze het volgende:
kapster zegt tegen natazie; je hebt een heleboel fans hoor!
Kan me niet voorstellen dat natasia veel fans heeft.
zij is niet erg geliefd volgens mij.
pi_45498441
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ik zie alleen een aap met een rode trui
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:20:36 #117
8128 Boxkeeper
- //07 1337-
pi_45498629
Ik vind dat ze eruit MOT! Een vriend van me wil de gouden kooi niet kijken omdat z'n bloed begint te koken zodra ze in beeld komt of d'r muil open trekt. Kortom: zij weg, vriend van me gaat ook kijken
'Ja' op alles...
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:46:52 #118
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_45500309
bitch bitch bitch.

Beetje puur niet op huub willen stemmen vanwege die 12 uur. opbokken! Huub heeft het uitgelegd hoer!
pi_45503902
De casting is perfect, alle vooroordelen over de surinamers en antillianen (brain) worden weer lekker bevestigd....!
pi_45506109
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:46 schreef Prosac het volgende:
bitch bitch bitch.

Beetje puur niet op huub willen stemmen vanwege die 12 uur. opbokken! Huub heeft het uitgelegd hoer!
Wat een dombo he. "Nu weet je hoe dat voelt!" zei ze tegen Huub. Bullshit natuurlijk, je zal maar met iemand opgescheept zitten die zo redeneert.

Net als Brian, die kan ook zo goed redeneren (denk aan het uit naar Belle en het Beest) zoals ie deed naar Nena toe

Trouwste user 2022 vrijdag 19 januari 2007 @ 18:33:46 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_45512406
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef Zigger het volgende:
De casting is perfect, alle vooroordelen over de surinamers en antillianen (brain) worden weer lekker bevestigd....!
Vinden jullie de casting van DGK ook zo geweldig ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_45518124
Wat zei Bart vandaag tegen Huub ?

Als Natasia gaat dan komt er een nieuwe voor haar in de plaats die wel gaat voor de winst
Er komt toch geen nieuwe voor haar in de plaats als ze gaat
pi_45522691
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:

Als Natasia gaat dan komt er een nieuwe voor haar in de plaats die wel gaat voor de winst
Jammer dat Bart nog dommer is dan we al dachten.
Hij denkt dat Natasia geen echte deelneemster is van de kooi. HAHHA, hij weet nog steeds niet dat hij het van haar NOOIT kan winnen. Natasia zit in HAAR huis hoor. Al stuur je daar de ME op af.... die is nog meer weg te krijgen ( mama komt nog laaaaaaang niet naar huis hoor draakjes. Dit is nou mama's huis)
Natasia heeft de vette winst al helemaal binnen. Alleen duurt het nog even voor Bart het ziet.
pi_45527935
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:

Volgens mij komt er wel een nieuwe als ze vrijwillig weg gaat, maar niet als ze weg gestemd wordt...
pi_45533373
Wat nou als Natasia in dat huis komt te overlijden? ( stel dat hé? Na de operstie misschien?)
Is het huis dan voor haar kinderen? Want dan zal zij NOOIT meer vertrekken dus. Alleen haar lichaam, maar haar geest blijft dan in dat huis toch?

Dan heeft zij gewonnen!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2007 @ 21:00:10 #126
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45543732
is ze al weg?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_45544096
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:38 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Volgens mij komt er wel een nieuwe als ze vrijwillig weg gaat, maar niet als ze weg gestemd wordt...
Waar slaat dat op
Als er iemand vrijwillig weg gaat dan komt er volgens de eerste regels toch geen nieuwe

Dan zou ik Natasia weg stemmen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:41:23 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45544965
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:

Waar slaat dat op
Als er iemand vrijwillig weg gaat dan komt er volgens de eerste regels toch geen nieuwe

Dan zou ik Natasia weg stemmen
Het eerste jaar kan een bewoner die vrijwillig vertrokken is vervangen worden.
Mbt Natasia: "achter" schijnt te hebben aangegeven dat een unaniem ontslag voor Natasia deze maand niet zal gaan werken, ze krijgt dan niet haar 10.000 terug en er komt een nieuwe bewoner.
Dit omdat het idee heerst dat Natasia zelf weg zou willen maar wordt tegengehouden door het financiele probleem wat dan zou ontstaan.

Dat is iig het verhaal... of dit door Bart of door Natasia zelf verspreid is weet ik niet, maar zeker in het laatste geval zou ik er vanuit gaan dat het echt een afleidingsmanoeuvre is. Natasia heeft maandelijks een drama aan het thuisfront en roept dan telkens weer wat over naar huis gaan, maar ze gaat echt niet, sterker nog: ze heeft nog niet één keer een 24 uur aangevraagd.
Ze wil alleen tussendoor af en toe naar huis en denkt dat te bewerkstelligen door weer een drama, dan heeft ze natuurlijk in eerste instantie de 12-uur nodig, die ze (terecht) niet krijgt, en dan wordt het wel op een andere manier met "achter" opgelost.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45545041
Ah zo bedankt.

Ik heb niet de tijd om het elke dagte kijken dus ik moet het doen met de beetjes en de info op fok
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:49:49 #130
78498 classpc
I don't like change
pi_45545185
Dat haar ziet er niet uit nu

Ze zat zonet totaal niet op te letten toen de man z'n verhaal over kurk hield
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:55:56 #131
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45545335
Er kan er maar één de domste zijn
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:58:38 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45545412
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:49 schreef classpc het volgende:
Dat haar ziet er niet uit nu

Ze zat zonet totaal niet op te letten toen de man z'n verhaal over kurk hield
Ze let wel vaker niet op, kennelijk is het voor haar niet nodig enige kennis over welk onderwerp dan ook te vergaren.... uiteraard heeft ze het in de villa dan ook te druk druk druk om haar spraakoefeningen te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45547504
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:54 schreef Lieve het volgende:

[..]

Jammer dat Bart nog dommer is dan we al dachten.
Hij denkt dat Natasia geen echte deelneemster is van de kooi. HAHHA, hij weet nog steeds niet dat hij het van haar NOOIT kan winnen. Natasia zit in HAAR huis hoor. Al stuur je daar de ME op af.... die is nog meer weg te krijgen ( mama komt nog laaaaaaang niet naar huis hoor draakjes. Dit is nou mama's huis)
Natasia heeft de vette winst al helemaal binnen. Alleen duurt het nog even voor Bart het ziet.
Dat deel begrijp ik ook niet helemaal. Ze loopt altijd te verkondigen dat ze niet voor de winst gaat, maar waar doet ze het dán voor? Gaat het haar dan om alle gratis activiteiten die ze daar kan doen of verwacht ze als een BN-er te worden binnengehaald, als ze na drie jaar daar uit die tent moet worden gesleept?

Ik weet niet hóe dik die planken zijn die ze voor haar hoofd heeft, maar ik denk dat men haar vergeten is, op het moment dat ze door het hek naar buiten stapt.
Aan de andere kant is ze voor de kijkers natuurlijk prachtig om naar te kijken, die grote bek, de non-argumenten, geweldig.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 23:30:50 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45547714
Ze liegt dat ze niet voor de winst gaat....... IMHO zit ze er met 1 doel: de villa + de centen.

Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet geweldig vind om naar te kijken, maar ik vond de Tokkies dan ook niet het bekijken waard.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45548719
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
Ze liegt dat ze niet voor de winst gaat....... IMHO zit ze er met 1 doel: de villa + de centen.

Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet geweldig vind om naar te kijken, maar ik vond de Tokkies dan ook niet het bekijken waard.
Tuurlijk, het is gewoon tenenkrommend zoals de bewoners vaak met elkaar omgaan (in ieder geval in de tv-uitzendingen dan, die ongetwijfeld flink gemonteerd zijn). Overigens vind ik het óók tenenkrommend dat sommige fokkers aan Natasia referen als 'de zwarte aap' en dat soort ongein, alsof haar huidskleur er iets mee te maken heeft dat ze een labiel wijf is. Maar ja, misschien is het nóg wel slechter om zoiets ook nog 'ns te gaan zitten bekijken, maar op de één of andere manier blijf ik wel nieuwsgierig naar wat er allemaal nog gaat gebeuren. Juist de pure schaamteloosheid waarmee sommige bewoners elkaar te lijf gaan is dan misschien de nieuwe factor die het interessant maakt om ernaar te kijken.
  zondag 21 januari 2007 @ 00:21:24 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45549046
quote:
Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef Lápiz het volgende:

Tuurlijk, het is gewoon tenenkrommend zoals de bewoners vaak met elkaar omgaan (in ieder geval in de tv-uitzendingen dan, die ongetwijfeld flink gemonteerd zijn). Overigens vind ik het óók tenenkrommend dat sommige fokkers aan Natasia referen als 'de zwarte aap' en dat soort ongein, alsof haar huidskleur er iets mee te maken heeft dat ze een labiel wijf is. Maar ja, misschien is het nóg wel slechter om zoiets ook nog 'ns te gaan zitten bekijken, maar op de één of andere manier blijf ik wel nieuwsgierig naar wat er allemaal nog gaat gebeuren. Juist de pure schaamteloosheid waarmee sommige bewoners elkaar te lijf gaan is dan misschien de nieuwe factor die het interessant maakt om ernaar te kijken.
Het is idd soms tenenkrommend om naar te kijken (en niet alleen in de TV-uitzendingen, die vallen bijna mee vergeleken met de streams). Ook de benamingen die hier soms gebruikt worden zijn soms te gek voor woorden, ik heb een pokkehekel aan Natasia, en ik kan ook vrij rustig stellen dat ik oprecht denk dat haar kinderen nu beter af zijn, maar ik snap niet wat iemand bezielt om de door jou genoemde voorbeelden te gebruiken, het getuigt iig van een flink gebrek aan intelligentie en fantasie (dan had iemand immers origineler uit de hoek kunnen komen)

Ik heb overigens nooit gekeken omdat ik het idee van een pestshow wel leuk zou vinden, ik hoopte echt dat het het eerste jaar een vrij homogene groep zou worden, die elkaar door en door zou leren kennen om het 2de jaar voor prachtige dilemma's te komen te staan: iemand echt graag mogen maar wel naar huis sturen?? dat soort dingen.
Dat kan niet op zo'n korte termijn, ik had gehoopt op zulke psychologische vraagstukken maar helaas, het moet allemaal weer snel snel snel..... het wordt de bewoners ook al veel te makkelijk gemaakt door ze allerlei uitjes enz. te geven.....
Afzondering in luxe was het basis-idee..... daar hadden ze zich aan moeten houden.... dan waren er nu al een paar naar huis gegaan omdat ze simpelweg "naar buiten" wilden.
Die villa had op een eiland moeten staan..... letterlijk en figuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45550580
quote:
Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb overigens nooit gekeken omdat ik het idee van een pestshow wel leuk zou vinden, ik hoopte echt dat het het eerste jaar een vrij homogene groep zou worden, die elkaar door en door zou leren kennen om het 2de jaar voor prachtige dilemma's te komen te staan: iemand echt graag mogen maar wel naar huis sturen?? dat soort dingen.
Dat kan niet op zo'n korte termijn, ik had gehoopt op zulke psychologische vraagstukken maar helaas, het moet allemaal weer snel snel snel..... het wordt de bewoners ook al veel te makkelijk gemaakt door ze allerlei uitjes enz. te geven.....
Afzondering in luxe was het basis-idee..... daar hadden ze zich aan moeten houden.... dan waren er nu al een paar naar huis gegaan omdat ze simpelweg "naar buiten" wilden.
Ik weet het niet hoor...vanuit mijn perspectief (ik kijk vrijwel alleen maar de reguliere uitzendingen en bijna geen streams) is het toch wel een pestshow geworden, ook al werd dit vantevoren ontkend (ongetwijfeld had deze ontkenning ermee te maken omdat er o.a. druk vanuit de Tweede Kamer was op het programma). Al deze conflicten zorgen bij mij enerzijds voor plaatsvervangende schaamte, maar anderzijds zit ik wel geregeld op het puntje van m'n stoel. Dat men niet zo vriendelijk met elkaar omgaat als in Big Brother kan ik wel begrijpen, tenslotte is het de bedoeling dat er uiteindelijk maar één iemand overblijft...en het kijkerspubliek heeft hier geen invloed op, dus daar hoeven ze geen rekening mee te houden. In dat opzicht speelt iemand als Nathanael het bijvoorbeeld wel goed, hij manipuleert en verdraait alles in z'n voordeel. Dat hij daarmee geen vrienden maakt bij het publiek zal hem verder een zorg zijn.
De sfeer in de villa lijkt me vaak ook ronduit vervelend, omdat zoveel mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Daarom heb ik er ook best een hard hoofd in dat het programma minimaal een jaar moet gaan duren, ik denk dat een flink aantal mensen in de huidige groep dan allang gebroken zijn en maar steeds nieuwe mensen erbij stoppen gaat op een gegeven moment wel vervelen, denk ik.

Hoe dan ook, dit is behoorlijk offtopic, geloof ik
pi_45555400
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 17:23 schreef Gelderland het volgende:

[..]

OMG, alle tijd vd wereld en dan nog zakken

maar ik vind het alleen maar mooi, met d'r kutstem
Ze zakt gewoon expres, kan ze langer blijven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 21 januari 2007 @ 13:10:11 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45556372
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef TheVulture het volgende:

Ik zie dr in staat om de dag nadat de één-na-laatste bewoner verdwenen is met vlag en wimpel te slagen voor dr rijbewijs.....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45556452
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hahhaha! Zou heel goed kunnen
pi_45556507
De Voice-over noemt Natasia wel steevast 'de zwarte diva' hè
  zondag 21 januari 2007 @ 13:16:18 #142
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45556569
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef Silver87 het volgende:
De Voice-over noemt Natasia wel steevast 'de zwarte diva' hè
Ja jammer genoeg noemt hij haar nou nooit eens de zwart trol, het zwarte spook of de zwarte bangmaker.....
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_45560535
quote:
Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zag afgelopen week voor het eerst ook een uitzending. (ik ben druk rond die tijd) Het viel mij ook op (die uitjes) En natasia kan dan wel een giga kreng zijn, maar iedereen heeft het erover, dus trekt kijkers. Zelfs ik ben gaan kijken, terwijl ik niet zo'n big brother fan ben. Ik zal proberen deze week nog een paar keer te kijken om er een mening over te geven.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_45560705
Volgens mij liegen die kapsters ook, want die hebben opdracht gekregen niet te praten over iets van buiten. Whahahahah Brief weggehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een brief alleen voor Wilgo, niets is alleen voor iemand zolang je daar zit, muts!!!!!!!!!
pi_45561181
quote:
Op zondag 21 januari 2007 15:18 schreef CHAOS_ het volgende:
Volgens mij liegen die kapsters ook, want die hebben opdracht gekregen niet te praten over iets van buiten. Whahahahah Brief weggehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een brief alleen voor Wilgo, niets is alleen voor iemand zolang je daar zit, muts!!!!!!!!!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  maandag 22 januari 2007 @ 10:22:17 #146
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45572079
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:

[wat is die natasia lelijk als ze boos kijkt.tering!!]

[afbeelding]
pi_45574656
Hahaha grappige pica!

Verder moet ik dit nog even kwijt, want ik kon mijn oren weer niet geloven.
1. Na de videoboodschap van haar kids (toen ze had besloten om toch (voor haarzelf te kiezen) te blijven zei ze zoiets van: "ja mijn kinderen zijn heel integer en oprecht net als ik"

Dat zeg je ook echt van jezelf!!!

2. Tijdens het gesprek waarin Brian Nena het oneerbiedige voorstel deed (onder het mom van 'voor wat hoort wat') voor het musicalbezoek zei ze serieus: "Nena, doe het gewoon. Je hoeft toch niet gelijk 10 uur".

Heeeeeeeeeeeeeeeele slechte teksten...
  maandag 22 januari 2007 @ 12:14:10 #148
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45574861
Natasia heeft een geheimtaal met Herma de interieurverzorgster,
Herma onderhoudt kontakt met Natasia haar familie.

Natasia: Ha, Herma, hoe is het mijn vriendin ?. (dus familie)
Herma: niet zo goed Natasia, er komen erg veel rottige telefoontjes naar hen,
maar meer kan ik nu niet zeggen, maar het is erg veel rond jou allemaal.

Natasia: nee, de buitenwereld maakt het groot !!
Herma: nee, Natasia het is echt groot.
  maandag 22 januari 2007 @ 12:53:08 #149
162917 tuinfluiter
pi_45576134
Natasia is geslaagd voor haar theorie- examen

en is door het dolle heen.

3 maal is scheepsrecht.
pi_45576307
Ach ze doet nu alsof ze heel sociaal is, zet zelfs een heel lief stemmetje op, ik vraag me af hoe lang ze dit gaat volhouden, het is een act, dit is Natasia helemaal niet.
Ik snap nog steeds niet dat iedereen gewoon aardig tegen haar kan doen, lijkt wel of ze vergeten zijn wat een monster ze eigenlijk is.
Misschien opdracht van achter?
Het leven is te hard om zacht te zijn.
  maandag 22 januari 2007 @ 12:59:22 #151
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_45576322
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia is geslaagd voor haar theorie- examen

en is door het dolle heen.

3 maal is scheepsrecht.
Ik ga meteen m'n rijbewijs inleveren. Als dat wicht op de weg komt ben ik weg!!!
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
pi_45576339
Omg Ik ga haar dood rijden
pi_45576494
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:59 schreef Jasza het volgende:
Omg Ik ga haar dood rijden
Mag ik het filmen?
Het leven is te hard om zacht te zijn.
  Moderator maandag 22 januari 2007 @ 20:00:39 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_45584935
pfff, de oorlog om de vaatwasser...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_45585007
ze was weer bezig zeg

irritantste is dat ze echt ALLES herhaalt... niet normaal altijd herhaalt ze d'r laatste woord in een discussie...
Haleloeja
pi_45585441
Om te kotsen dat PIEP
pi_45585506
Wat een tyfuswijf dat
pi_45585512
mijn moeder heeft ons altijd heel veel waarden en normen geleerd......
pi_45586059
Gooi er een kwartje in en daar gaat ze weer!
( prima observatie en uiting van Huub tijdens een zoveelste uit haar dak gaan staan schreeuwen tegen alles en iedereen van het viswijf)
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 januari 2007 @ 00:34:05 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_45586111
Als je alles gezien denkt te hebben gooit ze er nog even wat water bij op het vuur. Dat ze er nog maar lang mag blijven.
Bizar.

dinsdag 23 januari 2007 @ 00:41:15 #161
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45586160
In de uitzending van maandag weer, toen ze hoorde dat Huub de populariteitspoll had gewonnen. En dat Sylvia derde werd, priceless die blik van Natasia. Zo pissig dat ze wat. Laat inderdaad nog maar lekker in dat huis blijven.
pi_45586259
Pfff nu de herhaling. Wat een ongelofelijk viswijf is het toch.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 01:02:00 #163
127217 Bait00
knowledge is power
pi_45586292
ik snap ook niet dat NL en Brian haar nog zo steunen :S

die van Nena, bart en ilona is ze al een tijdje kwijt.

en voor mijn gevoel irriteerden zelfs NL en Brian zich vanavond aan haar.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 01:06:04 #164
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45586322
NL probeert alleen maar te slijmen bij haar, wat een sukkel.
pi_45587056
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NL probeert alleen maar te slijmen bij haar, wat een sukkel.
idd, met dat 'schatje' van hem..... en zij maar schreeuwen
Haleloeja
  dinsdag 23 januari 2007 @ 06:43:21 #166
147976 RottePeer
Tantoe Spang
pi_45587062
haha tantoe neppe kaolo beeyatch
...sabi tog bitchez!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:27:56 #167
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45587578
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 06:43 schreef RottePeer het volgende:
haha tantoe neppe kaolo beeyatch

klinkt als een goed gerecht ofzo...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:02:32 #168
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45588971
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 06:39 schreef Gelderland het volgende:

[..]

idd, met dat 'schatje' van hem..... en zij maar schreeuwen
hehe idd, en vervolgens ging ze hem afzeiken. En dan durft hij geen weerwoord te geven, Huub weet haar op die momenten juist precies goed te raken met een gevatte oneliner.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:16:22 #169
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_45590649
Wat kunnen wij doen als kijker, om er voor te zorgen dat die vieze tyfus wijf haar BEK eens dicht houd. Het is net of de villa al van haar is.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:19:01 #170
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45590736
Ze ging gister tekeer als een tiran tegen Nena
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:19:21 #171
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45590748
Ga naar huis, natasia, ga naar huis natasia, ga naar huis natasia, doe het, doe het, doe het,
ga weg wijf, ga weg wijf, ga weg wijf, ik heb tegen jou, ik heb het tegen jou, tegen jou ja, tegen jou ja, ga dan, dan, ga, dan, je moet gewoon gaan, je moet gewoon gaan, ja jij, ja jij, je moet gaan, je moet gaan, ga naar huis, ga naar huis, ga naar huis, toe dan, toe dan, toe dan...

Elounda staat in de natasia mode
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:22:54 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45590842

Wil er niemand investeren in een reclamevliegtuigje dat dagenlang boven het huis cirkelt. Met de tekst 'Natasia, heel Nederland kotst je uit! Huub rules!'
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:25:56 #173
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45590942
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:

Wil er niemand investeren in een reclamevliegtuigje dat dagenlang boven het huis cirkelt. Met de tekst 'Natasia, heel Nederland kotst je uit! Huub rules!'
AL hoe irritant ze ook is, voor het programma moet ze d'r nooit uit, zonder haar word het ietwat saai
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:25:59 #174
162917 tuinfluiter
pi_45590943
Natasia: als wij zo blijven doen is Nena binnen een week weg.
Brian: dit is De Gouden Kooi, wij hebben recht om iemand eruit te krijgen.
Natasia : als wij zo doorgaan, werkt het goed en dan loopt er snel iemand jankend het huis uit.
pi_45592006
Ik zou toch maar wat graag mijn sniperrifle eens uitproberen o haar.
Als ik die zou hebben natuurlijk
pi_45592858
quote:

Ik heb gisteren voor de tweede keer gekeken..en voor het eerst bijna een hele aflevering. Ik vond hem qua karakter (in die aflevering) op Kastanova lijken
pi_45592928
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef Grimm het volgende:

[..]

AL hoe irritant ze ook is, voor het programma moet ze d'r nooit uit, zonder haar word het ietwat saai
Daar ben ik ook wel bang voor. Ik heb nu al wel door dat het allemaal gespeeld is Maar ze hoeft van mij niet te winnen..Absoluut niet. En ik heb nog maar 2x gekeken, waarvan 1x 10 minuten En heb nu mijn vooroordelen al
pi_45593891
wat heb ik een hekel aan dit mormel.Dat gegil,opzettelijk ruzie zoeken,zeuren om niets.
Nooit eens denkend aan haar kinderen thuis die dit ook allemaal zien.ik ben ervan overtuigd dat er iets mis is in haar bovenkamer,alleen al dat honderd keer hetzelfde zeggen,rrrrrrrrrrrrrrrr

en dan samen met die vreselijke brian die vol met frustratie zit richting nena ,hij speelt gitaar en zij zingt,het lijkt wel een uitvoering van een kleuterschool!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:15:16 #179
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45594034
Ik heb Natasia echt niet nodig voor het programma hoor, ik erger me al voldoende aan Natte Nel en Brain.
pi_45594386
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:15 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb Natasia echt niet nodig voor het programma hoor, ik erger me al voldoende aan Natte Nel en Brain.
Daar proost ik op!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:36:52 #181
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45596272
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:38:46 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45596333
Gisteren op V-O-L een post tegengekomen van iemand die enorm haar best gedaan had een interview uit de Vriendin met de zussen van Natasia over te typen (waarvoor dank)

Hier de link

Pikante details:
* Als Natasia niet naar DGK was gegaan dan zou ze in een psychiatrisch ziekenhuis beland zijn?!
* Natasia "spreekt" haar kinderen via de webcam??!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45600461
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:30 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik heb gisteren voor de tweede keer gekeken..en voor het eerst bijna een hele aflevering. Ik vond hem qua karakter (in die aflevering) op Kastanova lijken
hahahaha ik dacht precies zo, en ook de 2e keer dat ik keek
pi_45600635
Dat zo iemand moeder is van twee kinderen maakt mij treurig,je zal dit maar als
ouder hebben!
Zou natasia nou nooit eens denken,goh hoe zullen mijn kinderen mijn absurde gegil
vinden?Zij heeft het verstand van een appelflap en kan daardoor alleen maar gillen
en dan vaak nog tien keer hetzelfde ook!
pi_45600673
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
BRILJANT!
pi_45601842
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:39 schreef patrick37 het volgende:

[..]

BRILJANT!
Heerlijk.... kan wat mij betreft met een griffel in het fakes-topic!
Audite et alteram partem
pi_45606785
Ze moeten haar weg stemmen, maar daar zal Brian wel een stokje voor steken
pi_45610688
quote:

Ik doe mee
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:10:40 #189
162917 tuinfluiter
pi_45611230
Natasia : ik woonde op mijn negentiende al op mijzelf,
ik heb altijd voor mijn centjes gewerkt.
Ik heb veel normen en waarden meegekregen en
Nena kan nog geen vuilniszak verschonen?
Daar zakt mijn bikinibroekje vanaf.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:23:03 #190
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45611743
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia : ik woonde op mijn negentiende al op mijzelf,
ik heb altijd voor mijn centjes gewerkt.
Ik heb veel normen en waarden meegekregen en
Nena kan nog geen vuilniszak verschonen?
Daar zakt mijn bikinibroekje vanaf.
ze denkt dat een uitkering krijgen werken is Die is nog verder heen dan ik al dacht
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:56:09 #191
162917 tuinfluiter
pi_45647732
Natasia: ik snap niet dat Huub zo gezellig met Nena kan doen?
Hij stemt haar morgen weg ?
Zo, dat zou ik niet kunnen hoor !
Bart: o, Huub is zo dom.
Nathanael: of hij stemt Nena er niet uit.
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:44:51 #192
162917 tuinfluiter
pi_45658511
Natasia: het is al snel Valentijnsdag, wat zal ik aan mijn mannetje geven?
pi_45658621
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:44 schreef tuinfluiter het volgende:

Natasia: het is al snel Valentijnsdag, wat zal ik aan mijn mannetje geven?
Dat valt alweer mee, meestal denk ze in termen van, wat zal ik van mijn mannetje krijgen
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:20:35 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45659492
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:49 schreef lurf_doctor het volgende:

Dat valt alweer mee, meestal denk ze in termen van, wat zal ik van mijn mannetje krijgen
Dat bedoelt ze natuurlijk ook, dat ze op de streams roept "wat zal ik mijn mannetje geven" betekent eigenlijk: "opletten, het is bijna valentijnsdag, ik ben voor jou met wat bezig dus je zorgt maar dat je voor mij iets fantastisch regelt"
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45659730
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 25 januari 2007 @ 13:47:03 #196
162917 tuinfluiter
pi_45660359
Natasia: ik wil voorlopig geen uitjes,
ik wil even niet in de belangstelling staan.
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:47:52 #197
162917 tuinfluiter
pi_45665675
Natasia: Op mijn verjaardag komen er 4 gasten en daarna een feest voor iedereen.
pi_45671509
gestoord is ze

ze kan ook absoluut geen discussie voeren, alleen schreeuwen met domme argumenten. Net ook weer...

Je seurt wel

Je seurt wel

Je seurt wel

Je seurt wel

Haleloeja
pi_45671550
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef Gelderland het volgende:
gestoord is ze

ze kan ook absoluut geen discussie voeren, alleen schreeuwen met domme argumenten. Net ook weer...

Je seurt wel

Je seurt wel

Je seurt wel

Je seurt wel

- wel even normaal doen he -

Daarnaast noemt ze andere mensen daar lelijk terwijl ze zelf helemaal smerig is

[ Bericht 7% gewijzigd door Danny op 25-01-2007 20:04:20 ]
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:53:59 #200
138717 claudius013
- cogito ergo sum -
pi_45671768
-- niet doen --

[ Bericht 93% gewijzigd door Danny op 25-01-2007 20:04:37 ]
De 1e regel.....ik denk niet na..... ( _ /)
De 2e regel..ook in gedachten...(=`.`=)
De 3e regel...als iets doms doe (") _ (")
De 4e regel ...vooral als ik iets doms zeg, denk ik niet na(best nixzeggend, al die regels)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')