http://www.nowlive.eu/infoquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:41 schreef tuinfluiter het volgende:
.Waar ergens las je dit dan?
Afgezien van dit onnodige taalgebruik, is het ook nog een belediging voor een hele bedrijfstak. Dus let ff op je woorden......quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef navigator het volgende:
Wat een domme hoer, ongelooflijk
OMG, alle tijd vd wereld en dan nog zakkenquote:
Zeven, en dat is één teveelquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel fout?
En als ze lacht is het ook al zo angstaanjagend...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:53 schreef miranda010 het volgende:
wat is die natasia lelijk als ze boos kijkt.tering!!
Kan me niet voorstellen dat natasia veel fans heeft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:57 schreef ozewiesewoze het volgende:
kapster zegt tegen natazie; je hebt een heleboel fans hoor!![]()
Ik zie alleen een aap met een rode truiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En als ze lacht is het ook al zo angstaanjagend...
Wat een dombo he. "Nu weet je hoe dat voelt!" zei ze tegen Huub. Bullshit natuurlijk, je zal maar met iemand opgescheept zitten die zo redeneert.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:46 schreef Prosac het volgende:
bitch bitch bitch.
Beetje puur niet op huub willen stemmen vanwege die 12 uur. opbokken! Huub heeft het uitgelegd hoer!
Vinden jullie de casting van DGK ook zo geweldig ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef Zigger het volgende:
De casting is perfect, alle vooroordelen over de surinamers en antillianen (brain) worden weer lekker bevestigd....!
Jammer dat Bart nog dommer is dan we al dachten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zei Bart vandaag tegen Huub ?
Als Natasia gaat dan komt er een nieuwe voor haar in de plaats die wel gaat voor de winst
Er komt toch geen nieuwe voor haar in de plaats als ze gaat
Volgens mij komt er wel een nieuwe als ze vrijwillig weg gaat, maar niet als ze weg gestemd wordt...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zei Bart vandaag tegen Huub ?
Als Natasia gaat dan komt er een nieuwe voor haar in de plaats die wel gaat voor de winst
Er komt toch geen nieuwe voor haar in de plaats als ze gaat
Waar slaat dat opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:38 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt er wel een nieuwe als ze vrijwillig weg gaat, maar niet als ze weg gestemd wordt...
Het eerste jaar kan een bewoner die vrijwillig vertrokken is vervangen worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar slaat dat op
Als er iemand vrijwillig weg gaat dan komt er volgens de eerste regels toch geen nieuwe
Dan zou ik Natasia weg stemmen
Ze let wel vaker niet op, kennelijk is het voor haar niet nodig enige kennis over welk onderwerp dan ook te vergaren.... uiteraard heeft ze het in de villa dan ook te druk druk druk om haar spraakoefeningen te doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:49 schreef classpc het volgende:
Dat haar ziet er niet uit nu
Ze zat zonet totaal niet op te letten toen de man z'n verhaal over kurk hield
Dat deel begrijp ik ook niet helemaal. Ze loopt altijd te verkondigen dat ze niet voor de winst gaat, maar waar doet ze het dán voor? Gaat het haar dan om alle gratis activiteiten die ze daar kan doen of verwacht ze als een BN-er te worden binnengehaald, als ze na drie jaar daar uit die tent moet worden gesleept?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Jammer dat Bart nog dommer is dan we al dachten.
Hij denkt dat Natasia geen echte deelneemster is van de kooi. HAHHA, hij weet nog steeds niet dat hij het van haar NOOIT kan winnen. Natasia zit in HAAR huis hoor. Al stuur je daar de ME op af.... die is nog meer weg te krijgen ( mama komt nog laaaaaaang niet naar huis hoor draakjes. Dit is nou mama's huis)
Natasia heeft de vette winst al helemaal binnen. Alleen duurt het nog even voor Bart het ziet.
Tuurlijk, het is gewoon tenenkrommend zoals de bewoners vaak met elkaar omgaan (in ieder geval in de tv-uitzendingen dan, die ongetwijfeld flink gemonteerd zijn). Overigens vind ik het óók tenenkrommend dat sommige fokkers aan Natasia referen als 'de zwarte aap' en dat soort ongein, alsof haar huidskleur er iets mee te maken heeft dat ze een labiel wijf is. Maar ja, misschien is het nóg wel slechter om zoiets ook nog 'ns te gaan zitten bekijken, maar op de één of andere manier blijf ik wel nieuwsgierig naar wat er allemaal nog gaat gebeuren. Juist de pure schaamteloosheid waarmee sommige bewoners elkaar te lijf gaan is dan misschien de nieuwe factor die het interessant maakt om ernaar te kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
Ze liegt dat ze niet voor de winst gaat....... IMHO zit ze er met 1 doel: de villa + de centen.
Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet geweldig vind om naar te kijken, maar ik vond de Tokkies dan ook niet het bekijken waard.
Het is idd soms tenenkrommend om naar te kijken (en niet alleen in de TV-uitzendingen, die vallen bijna mee vergeleken met de streams). Ook de benamingen die hier soms gebruikt worden zijn soms te gek voor woorden, ik heb een pokkehekel aan Natasia, en ik kan ook vrij rustig stellen dat ik oprecht denk dat haar kinderen nu beter af zijn, maar ik snap niet wat iemand bezielt om de door jou genoemde voorbeelden te gebruiken, het getuigt iig van een flink gebrek aan intelligentie en fantasie (dan had iemand immers origineler uit de hoek kunnen komen)quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef Lápiz het volgende:
Tuurlijk, het is gewoon tenenkrommend zoals de bewoners vaak met elkaar omgaan (in ieder geval in de tv-uitzendingen dan, die ongetwijfeld flink gemonteerd zijn). Overigens vind ik het óók tenenkrommend dat sommige fokkers aan Natasia referen als 'de zwarte aap' en dat soort ongein, alsof haar huidskleur er iets mee te maken heeft dat ze een labiel wijf is. Maar ja, misschien is het nóg wel slechter om zoiets ook nog 'ns te gaan zitten bekijken, maar op de één of andere manier blijf ik wel nieuwsgierig naar wat er allemaal nog gaat gebeuren. Juist de pure schaamteloosheid waarmee sommige bewoners elkaar te lijf gaan is dan misschien de nieuwe factor die het interessant maakt om ernaar te kijken.
Ik weet het niet hoor...vanuit mijn perspectief (ik kijk vrijwel alleen maar de reguliere uitzendingen en bijna geen streams) is het toch wel een pestshow geworden, ook al werd dit vantevoren ontkend (ongetwijfeld had deze ontkenning ermee te maken omdat er o.a. druk vanuit de Tweede Kamer was op het programma). Al deze conflicten zorgen bij mij enerzijds voor plaatsvervangende schaamte, maar anderzijds zit ik wel geregeld op het puntje van m'n stoel. Dat men niet zo vriendelijk met elkaar omgaat als in Big Brother kan ik wel begrijpen, tenslotte is het de bedoeling dat er uiteindelijk maar één iemand overblijft...en het kijkerspubliek heeft hier geen invloed op, dus daar hoeven ze geen rekening mee te houden. In dat opzicht speelt iemand als Nathanael het bijvoorbeeld wel goed, hij manipuleert en verdraait alles in z'n voordeel. Dat hij daarmee geen vrienden maakt bij het publiek zal hem verder een zorg zijn.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb overigens nooit gekeken omdat ik het idee van een pestshow wel leuk zou vinden, ik hoopte echt dat het het eerste jaar een vrij homogene groep zou worden, die elkaar door en door zou leren kennen om het 2de jaar voor prachtige dilemma's te komen te staan: iemand echt graag mogen maar wel naar huis sturen?? dat soort dingen.
Dat kan niet op zo'n korte termijn, ik had gehoopt op zulke psychologische vraagstukken maar helaas, het moet allemaal weer snel snel snel..... het wordt de bewoners ook al veel te makkelijk gemaakt door ze allerlei uitjes enz. te geven.....
Afzondering in luxe was het basis-idee..... daar hadden ze zich aan moeten houden.... dan waren er nu al een paar naar huis gegaan omdat ze simpelweg "naar buiten" wilden.
Die villa had op een eiland moeten staan..... letterlijk en figuurlijk.
Ze zakt gewoon expres, kan ze langer blijvenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:23 schreef Gelderland het volgende:
[..]
OMG, alle tijd vd wereld en dan nog zakken![]()
maar ik vind het alleen maar mooi, met d'r kutstem![]()
Ik zie dr in staat om de dag nadat de één-na-laatste bewoner verdwenen is met vlag en wimpel te slagen voor dr rijbewijs.....quote:Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Ze zakt gewoon expres, kan ze langer blijven
Hahhaha! Zou heel goed kunnenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zakt gewoon expres, kan ze langer blijven
Ja jammer genoeg noemt hij haar nou nooit eens de zwart trol, het zwarte spook of de zwarte bangmaker.....quote:Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef Silver87 het volgende:
De Voice-over noemt Natasia wel steevast 'de zwarte diva' hè
Ik zag afgelopen week voor het eerst ook een uitzending. (ik ben druk rond die tijd) Het viel mij ook op (die uitjes)quote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan niet op zo'n korte termijn, ik had gehoopt op zulke psychologische vraagstukken maar helaas, het moet allemaal weer snel snel snel..... het wordt de bewoners ook al veel te makkelijk gemaakt door ze allerlei uitjes enz. te geven.....
Afzondering in luxe was het basis-idee..... daar hadden ze zich aan moeten houden.... dan waren er nu al een paar naar huis gegaan omdat ze simpelweg "naar buiten" wilden.
Die villa had op een eiland moeten staan..... letterlijk en figuurlijk.
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:18 schreef CHAOS_ het volgende:
Volgens mij liegen die kapsters ook, want die hebben opdracht gekregen niet te praten over iets van buiten. Whahahahah Brief weggehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een brief alleen voor Wilgo, niets is alleen voor iemand zolang je daar zit, muts!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[wat is die natasia lelijk als ze boos kijkt.tering!!]
En als ze lacht is het ook al zo angstaanjagend...
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia is geslaagd voor haar theorie- examen
en is door het dolle heen.![]()
3 maal is scheepsrecht.
idd, met dat 'schatje' van hem..... en zij maar schreeuwenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NL probeert alleen maar te slijmen bij haar, wat een sukkel.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 06:43 schreef RottePeer het volgende:
haha tantoe neppe kaolo beeyatch
hehe idd, en vervolgens ging ze hem afzeiken. En dan durft hij geen weerwoord te geven, Huub weet haar op die momenten juist precies goed te raken met een gevatte oneliner.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 06:39 schreef Gelderland het volgende:
[..]
idd, met dat 'schatje' van hem..... en zij maar schreeuwen
AL hoe irritant ze ook is, voor het programma moet ze d'r nooit uit, zonder haar word het ietwat saaiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
Wil er niemand investeren in een reclamevliegtuigje dat dagenlang boven het huis cirkelt. Met de tekst 'Natasia, heel Nederland kotst je uit! Huub rules!'
Ik heb gisteren voor de tweede keer gekeken..en voor het eerst bijna een hele aflevering. Ik vond hem qua karakter (in die aflevering) op Kastanova lijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
Wil er niemand investeren in een reclamevliegtuigje dat dagenlang boven het huis cirkelt. Met de tekst 'Natasia, heel Nederland kotst je uit! Huub rules!'
Daar ben ik ook wel bang voor. Ik heb nu al wel door dat het allemaal gespeeld isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef Grimm het volgende:
[..]
AL hoe irritant ze ook is, voor het programma moet ze d'r nooit uit, zonder haar word het ietwat saai
Daar proost ik op!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:15 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb Natasia echt niet nodig voor het programma hoor, ik erger me al voldoende aan Natte Nel en Brain.
hahahaha ik dacht precies zo, en ook de 2e keer dat ik keekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor de tweede keer gekeken..en voor het eerst bijna een hele aflevering. Ik vond hem qua karakter (in die aflevering) op Kastanova lijken
Heerlijk.... kan wat mij betreft met een griffel in het fakes-topic!quote:
Ik doe meequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
ze denkt dat een uitkering krijgen werken isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia : ik woonde op mijn negentiende al op mijzelf,
ik heb altijd voor mijn centjes gewerkt.
Ik heb veel normen en waarden meegekregen en
Nena kan nog geen vuilniszak verschonen?
Daar zakt mijn bikinibroekje vanaf.![]()
Dat valt alweer mee, meestal denk ze in termen van, wat zal ik van mijn mannetje krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia: het is al snel Valentijnsdag, wat zal ik aan mijn mannetje geven?![]()
Dat bedoelt ze natuurlijk ook, dat ze op de streams roept "wat zal ik mijn mannetje geven" betekent eigenlijk: "opletten, het is bijna valentijnsdag, ik ben voor jou met wat bezig dus je zorgt maar dat je voor mij iets fantastisch regelt"quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:49 schreef lurf_doctor het volgende:
Dat valt alweer mee, meestal denk ze in termen van, wat zal ik van mijn mannetje krijgen![]()
- wel even normaal doen he -quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef Gelderland het volgende:
gestoord is ze
ze kan ook absoluut geen discussie voeren, alleen schreeuwen met domme argumenten. Net ook weer...
Je seurt wel
Je seurt wel
Je seurt wel
Je seurt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |