quote:Op maandag 22 januari 2007 12:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia is geslaagd voor haar theorie- examen
en is door het dolle heen.![]()
3 maal is scheepsrecht.
idd, met dat 'schatje' van hem..... en zij maar schreeuwenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NL probeert alleen maar te slijmen bij haar, wat een sukkel.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 06:43 schreef RottePeer het volgende:
haha tantoe neppe kaolo beeyatch
hehe idd, en vervolgens ging ze hem afzeiken. En dan durft hij geen weerwoord te geven, Huub weet haar op die momenten juist precies goed te raken met een gevatte oneliner.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 06:39 schreef Gelderland het volgende:
[..]
idd, met dat 'schatje' van hem..... en zij maar schreeuwen
AL hoe irritant ze ook is, voor het programma moet ze d'r nooit uit, zonder haar word het ietwat saaiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
Wil er niemand investeren in een reclamevliegtuigje dat dagenlang boven het huis cirkelt. Met de tekst 'Natasia, heel Nederland kotst je uit! Huub rules!'
Ik heb gisteren voor de tweede keer gekeken..en voor het eerst bijna een hele aflevering. Ik vond hem qua karakter (in die aflevering) op Kastanova lijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
Wil er niemand investeren in een reclamevliegtuigje dat dagenlang boven het huis cirkelt. Met de tekst 'Natasia, heel Nederland kotst je uit! Huub rules!'
Daar ben ik ook wel bang voor. Ik heb nu al wel door dat het allemaal gespeeld isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:25 schreef Grimm het volgende:
[..]
AL hoe irritant ze ook is, voor het programma moet ze d'r nooit uit, zonder haar word het ietwat saai
Daar proost ik op!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:15 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb Natasia echt niet nodig voor het programma hoor, ik erger me al voldoende aan Natte Nel en Brain.
hahahaha ik dacht precies zo, en ook de 2e keer dat ik keekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor de tweede keer gekeken..en voor het eerst bijna een hele aflevering. Ik vond hem qua karakter (in die aflevering) op Kastanova lijken
Heerlijk.... kan wat mij betreft met een griffel in het fakes-topic!quote:
Ik doe meequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
ze denkt dat een uitkering krijgen werken isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia : ik woonde op mijn negentiende al op mijzelf,
ik heb altijd voor mijn centjes gewerkt.
Ik heb veel normen en waarden meegekregen en
Nena kan nog geen vuilniszak verschonen?
Daar zakt mijn bikinibroekje vanaf.![]()
Dat valt alweer mee, meestal denk ze in termen van, wat zal ik van mijn mannetje krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia: het is al snel Valentijnsdag, wat zal ik aan mijn mannetje geven?![]()
Dat bedoelt ze natuurlijk ook, dat ze op de streams roept "wat zal ik mijn mannetje geven" betekent eigenlijk: "opletten, het is bijna valentijnsdag, ik ben voor jou met wat bezig dus je zorgt maar dat je voor mij iets fantastisch regelt"quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:49 schreef lurf_doctor het volgende:
Dat valt alweer mee, meestal denk ze in termen van, wat zal ik van mijn mannetje krijgen![]()
- wel even normaal doen he -quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef Gelderland het volgende:
gestoord is ze
ze kan ook absoluut geen discussie voeren, alleen schreeuwen met domme argumenten. Net ook weer...
Je seurt wel
Je seurt wel
Je seurt wel
Je seurt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |