Natasia is van buiten leijk, dat is nog niet zo erg, maar van binnen is het ook een lelijke trutquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia: Nena haar schoonheid zit van buiten en niet van binnen.
Net nu ik dacht dat ze niet lager meer kon zinken doet ze het toch:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:21 schreef tuinfluiter het volgende:
En dat wedding-gebeuren van Nena,?
Dat trap ik helemaal de grond in.
Nena heeft tenminste nog schoonheid. Dat kan van Natasia niet gezegt worden. Wat een lelijk tyfuswijf is datquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia: Nena haar schoonheid zit van buiten en niet van binnen.
Ach gossiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef tuinfluiter het volgende:
(ETEN)
Natasia: ilona heb ik jou al eet smakelijk gewenst?
ilona: ja.
Natasia: ja, dus, sorry, maar mijn hoofd is vandaag een beetje vol,
ik mis mijn kindjes , ik heb nog geen post ontvangen en ik voel mij alleen.
.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Bart anticipeert nergens aan mee....."
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:26 schreef raggende_annie het volgende:
ff 'n quotje
Baviania: hij is dr echt klaar mee, niet alleen geestelijk maar ook mentaal
Natasia moet haar smoel eens houden over Huub. Ze kan het gewoon niet hebben dat hij populairder dan haar is. Huub moet haar eens flink op haar plek zetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:10 schreef tuinfluiter het volgende:
(Natasia tegen Huub)
Natasia: er waren eerst 2 pubers in deze villa,
eentje is er nu naar huis en de andere staat hier voor mij.![]()
![]()
Whahah, laat ze zowat om de week de kapster komen, maar laten knippen ho maarquote:
Lees ff bij en kijk! Dat mens heeft vandaag nieuwe hair-extentions gekregen en dit was de 'ruwe' versie. Maar goed, ze blijft lelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Whahah, laat ze zowat om de week de kapster komen, maar laten knippen ho maar
It`s alive ..................quote:
het verhaal gaat dat ze in den haag gewerkt heb als hoerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is ze nou hoer geweest of niet...
Lekker volk halen ze daar de Villa binnen. Ik begin nu een beetje te begrijpen waarom Brainless en Natasia zo gesteund worden door 'achter'.quote:W: Dus dat doe ik niet meer. Maar daar zat Dik. Zonder varkenskop, maar die knappe eh....
Dat is eh... Nijman.
J: ja ja.
J: Nee Nijman is die varkenskop. (nvt) Bulldog.
(...)
W: ja, je hebt Hans Nijman en Dik Vrij. (...)
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:52 schreef Mooske123 het volgende:
ze loopt weer onsamenhangend dom te praten. Haar woorden aan Bart (nav een brief): "dit is niet iets persoonlijks naar jou, dit heeft niet indirect iets te maken met jou" ongelooflijk dom mens is ze ook.
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef Flawless2006 het volgende:
Toen ze naast dat bed van Huub en Nena stond te gluren![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Volgens mij is het "zij die niet genoemd mag worden"
Ik heb vandaag paaseitjes gescoord.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |