abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 08:12:16 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307337
en waar we one big happy DGK family vormen.

stream on...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45307450
Goeiemorgen allemaal¿¿¿ Huh, slaapt iedereen pas.... net? Ik mis alle fun nietwaar? Iedere nacht is het raak. Krijgen de cameramensen soms beter betaald in de nacht na twaalf uur? Lijkt erop, aangezien dan de fun op gang komt?
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:26:31 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307653
Natasia was aan het trainen, maar zit nu te bellen (zonder timer). Helaas stond het geluid uit dus geen idee wat ze besproken heeft. Ze is nu in ieder geval weer gaan trainen.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:28:04 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307665
Ow nee, ze ging alleen de muziek maar uitzetten. ze gaat nu naar het kantoor.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:30:24 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307681
Ze tikt een brief naar Wilgo. Dat gaat dus gewoon betekenen dat ze blijft gok ik.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:37:46 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307725

-- hier missen we een stukje --

De rest volgt als de streams meewerken. She's breaking up with him...

[ Bericht 12% gewijzigd door Danny op 13-01-2007 10:01:35 ]
pi_45307741
Dat lijkt er wel op hè?
Aangezien hij zeker bij z'n standpunt zou blijven.

Mijn God zeg....
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_45307756
Die vrouw moet echt in bescherming genomen worden tegen zichzelf.
pi_45307770
Haar zus of nichtje wilden/konden de kinderen toch niet in huis nemen? Hoe wil ze dit nu oplossen? En ze wilde nog met ze bellen vandaag? Ik snap er weinig meer van....
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:46:43 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307789
overigens is Sylvia de vaatwasser aan het inruimen
pi_45307792
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:42 schreef happyme28 het volgende:
Die vrouw moet echt in bescherming genomen worden tegen zichzelf.
Absoluut, maar niemand die haar eens flink de waarheid zegt. Des te langer ze daar nog zit, des te meer ze ervan overtuigd raakt dat ze wil blijven.

Ze heeft ook geen enkel idee wat er allemaal over haar wordt gezegd buiten het huis, ze noemt alleen die website mamjo in de brief.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:48:38 #12
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307796
Hoe kan Talpa trouwens dingen van externe sites (Mamjo) afhalen? Of lult Natasia uit haar nek?
pi_45307798
Kom op redactie, laat die brief nog ff zien....
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:49:31 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307805
dan hebben ze nix meer voor de uitzending
pi_45307809
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:48 schreef Danny het volgende:
Hoe kan Talpa trouwens dingen van externe sites (Mamjo) afhalen? Of lult Natasia uit haar nek?
Schrijft ze dat? Caps wil ik!
pi_45307822
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:49 schreef Danny het volgende:
dan hebben ze nix meer voor de uitzending
Ik vond dit al heel wat, tis toch een privé-kwestie.
Shit, net te laat gekeken weer... ik post ff niks meer.
pi_45307859

Gejat van v-o-l, thx pollux!
pi_45307868
'Het is een feit dat ik niet zomaar weg kan lopen hier...'

Domme doos.
pi_45307902
ongelofelijk hoe egoistisch een mens kan zijn. Ze heeft echt alleen maar IK IK IK.
Het klinkt raar, maar waarschijnlijk zijn op dit moment haar kinderen beter af zonder haar.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:02:21 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307903

-- hier missen we een stukje --

pi_45307909
Het is echt te hopen dat een of andere instantie zich mbt de kinderen zich hier mee gaat bemoeien.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:04:30 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307923

Nope, ze gaat niet...
pi_45307925
een schuld van 1100 euro???? Daarvoor blijf je toch niet in het huis ????
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:05:18 #24
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45307930
ze gaat dus niet naar huis, omdat zed een schuld heeft van 1100 euro
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:05:40 #25
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307936
pi_45307937
Jeetje, mooie TV nu!
pi_45307942
quote:
een schuld van 1100 euro???? Daarvoor blijf je toch niet in het huis ????
Daar kan ik dus ook niet bij.

Ze wil gewoon niet naar huis en grijpt elke smoes aan
pi_45307947
Een schuld van 1100 euro kan toch gewoon weggepoetst worden binnen een te overziene tijd?
Of zal het 11000 zijn?
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_45307956
Natasia is aangedaan, dat hoor je aan haar stem.....Ze is zelfs vriendelijk tegen Sylvia nu.....

Naomi doet ook erg haar best......LOL fijn te horen.....
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:08:20 #30
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307963
pi_45307965
Interpunctie is een groot goed!
pi_45307967
iets naar beneden graag de camera.....
pi_45307969
Maar 11000,- is toch nog geen reden om je kinderen in de steek te laten.
De een is ziek, de andere gaat niet goed op school. Ze krijgen een hoop bagger van de buitenwereld van moeder over zich heen. Hoe kan je je kinderen dan laten barsten?
Maar zij kan het!
pi_45307990
Gebroken stem nu bij Natasia. De brief wordt vanmiddag nog gebracht....

Dank, regie !
pi_45307995
Wilgo: Drop dat geval!
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:13:02 #36
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308010
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:13:25 #37
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_45308015
'Laat je niet gek maken,' schrijft ze!

Komt me bekend voor...
Dat verandert alles
pi_45308019
Stijn doet er dus alles aan om het de kinderen goed te laten gaan.
pi_45308032
Jij bent de enige die ik vertouwen kan..... ik hoop dat ze dat nog even verbetert.....
pi_45308044
quote:
Jij bent de enige die ik vertouwen kan..... ik hoop dat ze dat nog even verbetert.....
Hoe bedoel je dat? verbetert naar.....?
pi_45308050
en weer 1100 euro, dat getal klopt dus.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:16:56 #42
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308052
pi_45308061
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:15 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? verbetert naar.....?
vertrouwen....
pi_45308067
....... of je mij ook vertrouwen wild ........
pi_45308069
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:16 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
great pictures, dude !
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:18:49 #46
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308073
en het ontbrekende stukje over milton:
pi_45308075
ok vertrouwen
pi_45308077
Als ik financiele problemen had gehad had ik me er zowieso niet aangewaagd er nog eens 10000 euro bij te lenen indien ik op dat moment nog niet over de middelen beschik het terug te betalen. Je kan immers niet in de toekomst kijken en er met een grotere strop uitkomen.

Natasia had zich er gewoon vorige maand uit moeten laten stemmen; toen was de boel ook al shaky; maar nee; ze koos voor haar doelen en de pracht en praal.

Ik denk wel dat als dit te lang gaande is de jeugdzorg zich er wel mee gaat bemoeien; want het is niet goed voor kinderen om ze van hot naar her te verhuizen; dan gaan ze zich ontheemd en ongewenst voelen. Ik snap zelf niet dat ze het inzicht niet heeft dat het veel bij haar kinderen kan aanrichten. Als ik me in de kinderen verplaatst dan voelt dat al heel naar; dan moet dat als moeder zijnde toch ondraaglijk zijn? Lijkt me?

Als ik haar was zou ik gewoon nu naar huis gaan; hulp inschakelen bij het terug betalen van die schuld; hulp inschakelen om geen terug val te maken ivm gewicht/eetproblemen; en hulp in te schakelen om dingen weer goed en stabiel op de rit te krijgen; en vandaaruit op eigen kracht een goede toekomst op te bouwen. Ik denk dat ze daar veel meer aanheeft voor haarzelf en haar gezin dan in DGK te blijven zitten en er iets qua luxe aan over te houden, want met haar huidige instelling is dat zo weer weg/op en heeft ze nog niks geleerd om iets voor zichzelf op te bouwen.

Ik val haar niet af als persoon maar haar gedrag en denkwijzen zijn afentoe echt heel schadelijk voor zichzelf en haar omgeving.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:19:28 #49
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308078
pi_45308084
En klaar is de historische brief, die ze tot in lengten van dagen gaat terugzien in TV shows en voor de eeuwigheid is vastgelegd op het internet......
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:21:35 #51
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308098
Zo compleet mogelijk:

Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:22:35 #52
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308105
En Wilgo's brief terug zal zijn:

"Lieve Natasia,

Doei
Wilgo"
pi_45308110
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:13 schreef Black_king het volgende:
Stijn doet er dus alles aan om het de kinderen goed te laten gaan.
Nou daar heb je wat aan.
dat mens moet gewoon terug naar haar kinderen.
Pffff wat een egoist zeg
pi_45308113
quote:
Ik val haar niet af als persoon maar haar gedrag en denkwijzen zijn afentoe echt heel schadelijk voor zichzelf en haar omgeving.
Helemaal mee eens, alleen is op dit moment afentoe niet van toepassing. Al weken lang kan/zal haar denkwijze schade toebrengen aan haar kinderen. Volwassen kunnen haar gedachten proberen te begrijpen,maar kinderen zijn daartoe niet in staat.
pi_45308114
Danny

Slijmbrief, emotionele chantage.
Gelukkig kijkt Wilgo daar vast wel doorheen.
pi_45308115
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:16 schreef Black_king het volgende:
en weer 1100 euro, dat getal klopt dus.
Zelfs met bijstand moet 1100 weg te poetsen zijn mits het maar met een goed plan gebeurt en eventueel hulp van buitenaf. Ik snap niet het gewoon niet. Misschien dat ze het zelf als onmogenlijk ziet; of als excuus dat ze gewoon geen luxe meer wilt missen en geen moeilijke dingen meer wilt aangaan omdat ze het gehad heeft met 'hoofdpijn'-zaken.
Amber Mae
pi_45308126
Ze speelt de bal naar Wilgo. JIJ wilt mij verlaten.

Ze hadden een afspraak: Als één van twee het niet redt, is het goed dat je de kooi uitgaat.

Hoe kun je haar in de toekomst ooit nog vertrouwen, Wilgo?

Het is haar in de bol geslagen. Ze heeft professionele hulp nodig, die haar laat inzien dat ze haar doelen ook buiten het huis kan verwezenlijken.

Tirest hoe mensen in een tunnelvisie opgesloten kunnen blijven zitten. Ik heb nu echt te doen met Wilgo, die dit allemaal machteloos moet toezien.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:24:55 #58
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308130
Ik snap niet hoe ze bij 1100 euro komen. Het is toch 10.000?!?
Of heeft ze een voorkeursbehandeling gekregen ofzo?
pi_45308137
moet er vandoor, tot later
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:25:45 #60
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308138
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:23 schreef Llewella het volgende:

Zelfs met bijstand moet 1100 weg te poetsen zijn
Ze moet gewoon van haar luie reet afkomen en een BAAN zoeken. Wilgo heeft echt compleet gelijk.
pi_45308143
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:22 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Nou daar heb je wat aan.
dat mens moet gewoon terug naar haar kinderen.
Pffff wat een egoist zeg
You can't blame him, hij zorgt er in de marge voor, alles goed te laten gaan, en hij is verantwoordelijk voor het maken van een programma.

Natasia is altijd eindverantwoordelijk.
pi_45308158
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
Er gaat iig een gedeelte van de 10.000 af omdat ze al lange tijd in de kooi zit. Ik denk dat ze de inkomsten die ze krijgt van Talpa, daar afhaalt. Zal iets van 6000-4900 zijn, waarmee ze rekent, vermoed ik.
pi_45308171
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:26 schreef Black_king het volgende:

[..]

You can't blame him, hij zorgt er in de marge voor, alles goed te laten gaan, en hij is verantwoordelijk voor het maken van een programma.

Natasia is altijd eindverantwoordelijk.
Vind Natas een egoist.
Stijn doet zijn best maar ze hoort daar gewoon niet.
Haar effect in het programma is over.
Denkt de redactie nu echt dat ze zonder haar kijkers verliezen
pi_45308180
Ze heeft ook elke keer hetzelfde riedeltje....... daar trapt toch niemand meer in......
Afspraak is afspraak, ze zou er uit komen als Wilgo het niet meer zou redden!
pi_45308187
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:23 schreef Llewella het volgende:

[..]

Zelfs met bijstand moet 1100 weg te poetsen zijn mits het maar met een goed plan gebeurt en eventueel hulp van buitenaf. Ik snap niet het gewoon niet. Misschien dat ze het zelf als onmogenlijk ziet; of als excuus dat ze gewoon geen luxe meer wilt missen en geen moeilijke dingen meer wilt aangaan omdat ze het gehad heeft met 'hoofdpijn'-zaken.
Ze houdt zichzelf voor de gek iig.

Ik vermoed dat Wilgo des duivels zal zijn door deze brief. Voor 1100 euro je kinderen en je vriend in de steek laten???

Yairo die weer een traumatisch onderzoek in het ziekenhuis in Groningen moet ondergaan...
Dit trekt hij niet. Hij zal proberen via Stijn haar uit het huis te krijgen. Desnoods haalt hij haar op, en laat zijn cameravrees voor één keer schieten.

Imho gaat hij hier niet mee akkoord.
pi_45308220
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:29 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Vind Natas een egoist.
Stijn doet zijn best maar ze hoort daar gewoon niet.
Haar effect in het programma is over.
Denkt de redactie nu echt dat ze zonder haar kijkers verliezen
Precies, verhaallijnen genoeg over !

Jeugdzorg staat natuurlijk al aardig in de picture, en die zullen zich zeker gaan bemoeien hiermee. Ik hoop het iig.

Het kan toch niet zo zijn, dat we hier de jeugd van twee kinderen live zien verknallen.
Nederland zit toch beter in elkaar ?
pi_45308224
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:30 schreef mootie het volgende:
Ze heeft ook elke keer hetzelfde riedeltje....... daar trapt toch niemand meer in......
Afspraak is afspraak, ze zou er uit komen als Wilgo het niet meer zou redden!
Juist, simpel as that.
Maar een kat in het nauw...

Toch ook wel genieten dat ze zichzelf zo belachelijk maakt, alleen die kinderen hè?
pi_45308241
gesprek met de redactie van Natas. Geluidslock.
pi_45308242
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:23 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, alleen is op dit moment afentoe niet van toepassing. Al weken lang kan/zal haar denkwijze schade toebrengen aan haar kinderen. Volwassen kunnen haar gedachten proberen te begrijpen,maar kinderen zijn daartoe niet in staat.
I know.

Ik ben zelf praktisch zonder moeder opgegroeid omdat mijn moeder psychisch ernstig ziek is totdat ik er als kind al helemaal het contact verbrak, dus kan me het gevoel goed voor de geest halen als mama emotioneel afstandelijk is en niet gewoon thuis de lieve mama is maar het te druk heeft om haar eigen sores te overleven. Dat schaad je als kind; ook voor je verdere leven. (Nou is mijn moeder er wel iets ernstiger aantoe dan natasia; want ik denk dat haar huidige gedrag zeker wel schadelijk is voor de kinderen als de kinderen hier ook maar iets van meekrijgen; mama heeft het namelijk moeilijk omdat de kinderen er zijn; kinderen voelen zich verantwoordelijk wellicht schuldig; gaan zorgen maken over moeder; voelen zich verantwoordelijk voor moeder; mogenlijk zelfs een deel van de zorgen dragen van moeder; waardoor de eigen ontwikkeling van het kind op de achtergrond komt te staan en deze zich niet volledig naar een eigen ik kan ontwikkelen).
Amber Mae
pi_45308252
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:33 schreef Black_king het volgende:

[..]

Jeugdzorg staat natuurlijk al aardig in de picture, en die zullen zich zeker gaan bemoeien hiermee. Ik hoop het iig.

Het kan toch niet zo zijn, dat we hier de jeugd van twee kinderen live zien verknallen.
Als ze dit doorzet moet Wilgo zelf naar Jeugdzorg stappen wegens verwaarlozing.
pi_45308274
En ALS ze er al uit gaat........ 3 keer raden wie de schuld krijgt... het kan natuurlijk nooit aan Natasia liggen!
pi_45308280
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:35 schreef Llewella het volgende:

[..]

I know.

Ik ben zelf praktisch zonder moeder opgegroeid omdat mijn moeder psychisch ernstig ziek is totdat ik er als kind al helemaal het contact verbrak, dus kan me het gevoel goed voor de geest halen als mama emotioneel afstandelijk is en niet gewoon thuis de lieve mama is maar het te druk heeft om haar eigen sores te overleven. Dat schaad je als kind; ook voor je verdere leven. (Nou is mijn moeder er wel iets ernstiger aantoe dan natasia; want ik denk dat haar huidige gedrag zeker wel schadelijk is voor de kinderen als de kinderen hier ook maar iets van meekrijgen; mama heeft het namelijk moeilijk omdat de kinderen er zijn; kinderen voelen zich verantwoordelijk wellicht schuldig; gaan zorgen maken over moeder; voelen zich verantwoordelijk voor moeder; mogenlijk zelfs een deel van de zorgen dragen van moeder; waardoor de eigen ontwikkeling van het kind op de achtergrond komt te staan en deze zich niet volledig naar een eigen ik kan ontwikkelen).
Dit speelt nu al, was duidelijk te zien toen ze bij haar op bezoek waren. Ze gaf ze het gevoel dat ze dit mama niet gunden... je hart breekt als je zoiets ziet.
pi_45308302
En 1100 euro, daar komt iedereen wel overheen hoor. Ik heb het ook niet los in mn achterzak zitten, maar het is absoluut geen onoverkomelijk bedrag.
Een paar weken terug hoorde ik haar nog zeggen dat Wilgo nog even een nieuw bank in de huiskamer moest halen........ net of dat een normale uitgave is.
  Moderator zaterdag 13 januari 2007 @ 10:42:48 #74
18653 crew  D.
pi_45308315
Volgende kaartenactie 'voor' Natasia?

Natasia,

Aub, ga naar huis!
Je spoort niet, Nederland kotst van/op jou.

Met vriendelijke groeten,

een Fokker

ps: doe Huub en Sylvia de groeten
pi_45308317
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:33 schreef Black_king het volgende:

[..]

Dat afscheid met de kerst was echt heel erg.
Maar misschien denkt de redactie wel omdat we veel over haar schrijven dat dat kijkers trekt.
Maar ons gaat het om die kinderen en echt niet om haar.
Zo leuk is ze niet om naar te kijken.
Zet haar meestal uit.
pi_45308332
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:38 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dit speelt nu al, was duidelijk te zien toen ze bij haar op bezoek waren. Ze gaf ze het gevoel dat ze dit mama niet gunden... je hart breekt als je zoiets ziet.
De beelden van Cheyenna waren idd. misselijkmakend. Hoe kun je in godsnaam als moeder dit laten gebeuren? Voor een nieuwe buik, nieuwe borsten en een rijbewijs.

Ga naar buiten, doe een cursus timemanagement. Ach waar maak ik me druk over? als Wilgo al dit niet duidelijk aan haar kan maken....
pi_45308363
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:42 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat afscheid met de kerst was echt heel erg.
Maar misschien denkt de redactie wel omdat we veel over haar schrijven dat dat kijkers trekt.
Maar ons gaat het om die kinderen en echt niet om haar.
Zo leuk is ze niet om naar te kijken.
Zet haar meestal uit.
Eensch. Ik kan alleen maar bedenken dat de TV-kijker nog niet verzadigd is, maar dat zal niet lang meer duren, vermoed ik....
pi_45308364
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:25 schreef Danny het volgende:

[..]

Ze moet gewoon van haar luie reet afkomen en een BAAN zoeken. Wilgo heeft echt compleet gelijk.
Ik denk dat ze eerst in therapie moet; normaal gesproken zou ze inderdaad een baan moeten zoeken; maar op dit moment heeft ze daar denk teveel vrees voor om wat voor reden dan ook; gelooft ze teveel in haar eigen onvermogen of is de de perceptie in realiteit kwijt dat je een normaal leven met een normale baan kunt leiden, ook naast een gezin met kinderen. Ik vermoed echt dat ze snel in een depressie zal verzanden als ze eenmaal thuis zal zijn terug naar het oude leventje; het is haar niet gegunt denkt ze dan; ze zijn allemaal gemeen; niemand gunt het me; steeds maar die vinger naar anderen; naar de buitenwereld; zichzelf slachtoffer makend.

Je kan er gefrustreerd om worden; het belachelijk vinden of je er boos ommaken; maar ik denk dat het gedrag en de denkwijzen van nastasia niet zomaar verdwijnen door gewoon gezond logisch verstand.
Of ze moet ineens een hele ommedraai maken; maar ik denk echt dat ze serieuze hulp nodig heeft om hier uit te komen; want zij had in gedachten een geweldig leven zonder zorgen; maar met een strak lichaam en een rijbewijs maak je geen geld; niet als je geen andere dingen hebt waar je op terug kunt grijpen. Tenzij ze zulke geweldige kwaliteiten heeft dat ze meteen gebeiteld zit; maar op dit moment heeft ze nog geen baan in verschiet.
En wat als ze dat wel heeft? Ze heeft toch geen tijd voor een baan en werken doordat ze het zo druk thuis heeft met de kids? Dan is dat toch ook met een goede/leuke baan zo?
Dus wat ze ook doet; een deel van haar problemen zal altijd blijven; tenzij ze miljoenen wilt; maar dan nog moet ze er iets voor doen om het te behouden; en niet om het te spenderen aan luxe en vervolgens weer failliet te gaan.

Kortom; ze heeft serieus hulp nodig of op financieel gebied; of begeleiding met werk zoeken en kijken wat haalbaar voor d'r is; of op persoonlijk vlak; of met de kinderen. Haar geloof dat problemen zijn opgelost als ze nog een paar dagen langer blijft zijn gebaseerd op niets; waarom dan haar relatie en kinderen op het spel zetten.
Dat noem ik de perceptie in realiteit geheel kwijt zijn.
Amber Mae
pi_45308406
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:38 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik heb de bezoekjes niet gezien; maar vond het afscheid bij de entree al erg genoeg. Maargoed wetende dat de kinderen goed opgevangen zouden worden in een stabiele omgeving is dat nog niet eens zo problematisch; alles wat daarna is gekomen maakt het wel problematisch; kinderen weer ergens anders onderbrengen, andere school; dan de dingen die mama doet op tv en die de kinderen ook bereiken.
Amber Mae
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:56:42 #80
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308464
Even de (bijna op anderhalve zin na) volledige brief:

"Lieve Wilgo,

Het spijt me dat alles is gelopen zoals het gelopen is, in de eerste instatie was de Gouden kooi iets wat ik graag wilde doen jij vond het helemaal niets maar na een tijdje ben je toch met mij mee gegaan en zag je toch wel dat het een mannier zou zijn voor ons om samen onze toekomst verder te kunnen plannen met het te winnen geld.
Er zijn best veel dingen gebeurd ook mede door mijn schuld,eerst dat gedoe met brian en daarna met nena daar heb jij flink wat commentaar op gekregen van mensen en jij had daar ook best een uitgesproken mening over wat je goed recht was natuurlijk want ik zat ook helemaal fout.
Het jammere is dat na die tijd kon ik niets meer goed doen bij jou,ik heb je gevraagd of je met mij wilde trouwen en had allemaal leuke en vooral mooie plannen voor ons,maar ook dat vond jij niets en al helemaal niet op tv,ik heb een ontzettend mooi lied voor jou gezongen wat zei jij als jij gaat zingen loop ik weg,mijn haar was niet mooi ik was te mager,mijn make-up zag er niet uit niets was goed.
Kijk begrijp me niet verkeerd ik heb ontzettend veel respect voor jou voor alles wat je voor mij en de kinderen doet,die niet eens van jou zijn ik weet dat jij een hoop over je heen hebt gekregen ook mede dank zij merlien ook ik heb het hier erg moeilijk mee want dat zijn dingen die ik ook van Stijn hoor,ik begreep dat Kevin last had gekregen op de voetbal club door het kaartje wat ik gekregen heb dat vond ik erg vervelend om te horen ik zou heel graag willen weten wie die verhalen de wereld in hebben geholpen en dan niet te vergeten alles wat er op mamjo te lezen was,talpa heeft ook op mamjo gekeken en als het goed is, alles wat er stond weg gehaald.
En dan is nu ook milton zomaar weer in beeld en daar zit jij niet op te wachten nogal logisch ik ook niet zolang hij het jou en de kinderen het niet moeilijk maakt kunnen we het beter zo laten,ik heb ook begrepen dat jij ook last heb met judith wat is er dan aan de hand waarom maakt zij het jou weer moeilijk? Je geeft de kinderen toch gewoon elke maand geld? Ik heb geprobeerd om 12 uur (.......) verlaten om met jou te komen praten maar dat is niet gelukt,ik weet dat jij niet hier heen gaat komen om te praten en trouwens1 uur is te kort om alles te bespreken wat jou dwars zit,ik zou het wel heel graag willen weten maar 1 ding weet ik eker ik zal jou niet meer voor blok zetten,ik wil heel graag naar huis naar jou en de kinderen helemaal nu jij gezegd hebt dat jij bij mij weg gaat en ik gehoord heb dat yairo grieperig blijft en naar Groningen moetom na gekeken te worden ik maak me daar heel erg zorgen om.
Maar het is een feit dat ik niet zomaar weg kan lopen hier en als jij nadenkt weet jij dat ook wel die lening staat op mijn naam en het is geen (.....) beginnen om er beter van te worden en dan vervolgens met een schuld van 1100euro weg lopen die hoofdpijn wil ik echt niet,maar jou wil ik ook niet kwijt ik hou ontzettend veel van jou en ik heb jou heel hard nodig,ik heb jou steun en liefde nodig want zonder jou kan ik dit niet afmaken,ik wil heel graag naar huis en proberen al mijn doelen thuis te bereiken maar jij weet net zo goed als ik dat,dat niet gaat werken,mijn toekomst ligt bij jou yenne en yairo en ik wil heel graag met jou in suriname gaan wonen,ik weet dat ik erg veel van jou vraag en dat jou emmertje nu over gelopen is want je moet mij nu al 111 dagen missen en dat is erg lang maar vergeet ook niet dat het voor mij ook erg lang is en jij kunt alles zien wat ik doe maar dat kan ik niet van jou,dus de vraag is hoelang houd jij het nog vol zonder mij en zonder sex jou hoofd zal daar nu niet naar staan maar dat zal niet altijd zo blijven,het enige wat ik nu aan jou vragen wil is als je het alsjeblieft nog een paar maanden vol wilt houden,het zal niet mee vallen want dat doet het voor mij ook niet maar wil je het alsjeblieft proberen en schrijf mij terug ik wil heel graag weten wat er allemaal aan de hand is en wat ik daar aan kan doen zonder hier weg te hoeven lopen met een schuld van 1100euro.
Als ik een mannier kon vinden hier van uit de villa om het geld terug te verdienen of iets in die richting kom ik meteen naar huis dat beloof ik.
Laat je niet gek maken door niemand dat doe ik ook niet ik ben al lang blij dat astrid en joan zo goed helpen en natuurlijk Naomi niet te vergeten zij doet ook erg haar best.
Ik weet dat yenne niet zo goed gaat op school maar daar zitten Stijn en ik boven op want ik heb om extra begeleiding gevraagd voor haar ondanks dat talpa zich er niet mee mocht bemoeien van haar school heb ik toch aan Stijn gevraagd of ze extra begeleiding kon krijgen, en joan en Naomi helpen haar ook extra de weekenden dat ze bij joan is.
Vergeet alsjeblieft niet dat ik ontzettend veel van jou hou en je niet kwijt wil ik heb je echt heel hard nodig,je kunt ook yenne en yai wat meer uit handen geven aan joan en astrid als jij je eigen dingen moet doen of als je met Kevin en jay weg wilt of iets moet doen,want zij zijn er natuurlijk ook nog vergeet niet dat wij wel eens door diepere dalen zijn gegaan en dat er genoeg momenten in ons leven zijn geweest dat wij uit elkaar zijn gegaan maar altijd weer bij elkaar terug kwamen omdat wij bij elkaar horen en jij bent mijn maatje en mijn aller beste vriend en de enige die ik vertrouwen kan en nu vraag ik jou of jij mij ook vertrouwen wild en op mij wilt wachten,ik kan niet zonder jou,en ik wil dat ook niet,de Gouden kooi is inderdaad niet alles en die 1100euro is niet belangrijker als jij en de kids maar ik heb het gewoon niet om terug te betalen ik ga wel mijn best doen om een oplossing te vinden hier voor en als ik die gevonden heb kom ik meteen naar huis.
Ik hou van jou en ik hoop dat je mij snel terug zult schrijven.
Kusje mij."
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:58:36 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45308476
Die kan me een partij lange zinnen schrijven .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45308491
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:58 schreef Copycat het volgende:
Die kan me een partij lange zinnen schrijven .
En mooie spelfouten

mannier?
Do you want to go to the seaside?
pi_45308513
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:56 schreef Danny het volgende:
Even de (bijna op anderhalve zin na) volledige brief:

"Lieve Wilgo,

Het spijt me dat alles is gelopen zoals het gelopen is, in de eerste instatie was de Gouden kooi iets wat ik graag wilde doen jij vond het helemaal niets maar na een tijdje ben je toch met mij mee gegaan en zag je toch wel dat het een mannier zou zijn voor ons om samen onze toekomst verder te kunnen plannen met het te winnen geld.
Er zijn best veel dingen gebeurd ook mede door mijn schuld,eerst dat gedoe met brian en daarna met nena daar heb jij flink wat commentaar op gekregen van mensen en jij had daar ook best een uitgesproken mening over wat je goed recht was natuurlijk want ik zat ook helemaal fout.
Het jammere is dat na die tijd kon ik niets meer goed doen bij jou,ik heb je gevraagd of je met mij wilde trouwen en had allemaal leuke en vooral mooie plannen voor ons,maar ook dat vond jij niets en al helemaal niet op tv,ik heb een ontzettend mooi lied voor jou gezongen wat zei jij als jij gaat zingen loop ik weg,mijn haar was niet mooi ik was te mager,mijn make-up zag er niet uit niets was goed.
Kijk begrijp me niet verkeerd ik heb ontzettend veel respect voor jou voor alles wat je voor mij en de kinderen doet,die niet eens van jou zijn ik weet dat jij een hoop over je heen hebt gekregen ook mede dank zij merlien ook ik heb het hier erg moeilijk mee want dat zijn dingen die ik ook van Stijn hoor,ik begreep dat Kevin last had gekregen op de voetbal club door het kaartje wat ik gekregen heb dat vond ik erg vervelend om te horen ik zou heel graag willen weten wie die verhalen de wereld in hebben geholpen en dan niet te vergeten alles wat er op mamjo te lezen was,talpa heeft ook op mamjo gekeken en als het goed is, alles wat er stond weg gehaald.
En dan is nu ook milton zomaar weer in beeld en daar zit jij niet op te wachten nogal logisch ik ook niet zolang hij het jou en de kinderen het niet moeilijk maakt kunnen we het beter zo laten,ik heb ook begrepen dat jij ook last heb met judith wat is er dan aan de hand waarom maakt zij het jou weer moeilijk? Je geeft de kinderen toch gewoon elke maand geld? Ik heb geprobeerd om 12 uur (.......) verlaten om met jou te komen praten maar dat is niet gelukt,ik weet dat jij niet hier heen gaat komen om te praten en trouwens1 uur is te kort om alles te bespreken wat jou dwars zit,ik zou het wel heel graag willen weten maar 1 ding weet ik eker ik zal jou niet meer voor blok zetten,ik wil heel graag naar huis naar jou en de kinderen helemaal nu jij gezegd hebt dat jij bij mij weg gaat en ik gehoord heb dat yairo grieperig blijft en naar Groningen moetom na gekeken te worden ik maak me daar heel erg zorgen om.
Maar het is een feit dat ik niet zomaar weg kan lopen hier en als jij nadenkt weet jij dat ook wel die lening staat op mijn naam en het is geen (.....) beginnen om er beter van te worden en dan vervolgens met een schuld van 1100euro weg lopen die hoofdpijn wil ik echt niet,maar jou wil ik ook niet kwijt ik hou ontzettend veel van jou en ik heb jou heel hard nodig,ik heb jou steun en liefde nodig want zonder jou kan ik dit niet afmaken,ik wil heel graag naar huis en proberen al mijn doelen thuis te bereiken maar jij weet net zo goed als ik dat,dat niet gaat werken,mijn toekomst ligt bij jou yenne en yairo en ik wil heel graag met jou in suriname gaan wonen,ik weet dat ik erg veel van jou vraag en dat jou emmertje nu over gelopen is want je moet mij nu al 111 dagen missen en dat is erg lang maar vergeet ook niet dat het voor mij ook erg lang is en jij kunt alles zien wat ik doe maar dat kan ik niet van jou,dus de vraag is hoelang houd jij het nog vol zonder mij en zonder sex jou hoofd zal daar nu niet naar staan maar dat zal niet altijd zo blijven,het enige wat ik nu aan jou vragen wil is als je het alsjeblieft nog een paar maanden vol wilt houden,het zal niet mee vallen want dat doet het voor mij ook niet maar wil je het alsjeblieft proberen en schrijf mij terug ik wil heel graag weten wat er allemaal aan de hand is en wat ik daar aan kan doen zonder hier weg te hoeven lopen met een schuld van 1100euro.
Als ik een mannier kon vinden hier van uit de villa om het geld terug te verdienen of iets in die richting kom ik meteen naar huis dat beloof ik.
Laat je niet gek maken door niemand dat doe ik ook niet ik ben al lang blij dat astrid en joan zo goed helpen en natuurlijk Naomi niet te vergeten zij doet ook erg haar best.
Ik weet dat yenne niet zo goed gaat op school maar daar zitten Stijn en ik boven op want ik heb om extra begeleiding gevraagd voor haar ondanks dat talpa zich er niet mee mocht bemoeien van haar school heb ik toch aan Stijn gevraagd of ze extra begeleiding kon krijgen, en joan en Naomi helpen haar ook extra de weekenden dat ze bij joan is.
Vergeet alsjeblieft niet dat ik ontzettend veel van jou hou en je niet kwijt wil ik heb je echt heel hard nodig,je kunt ook yenne en yai wat meer uit handen geven aan joan en astrid als jij je eigen dingen moet doen of als je met Kevin en jay weg wilt of iets moet doen,want zij zijn er natuurlijk ook nog vergeet niet dat wij wel eens door diepere dalen zijn gegaan en dat er genoeg momenten in ons leven zijn geweest dat wij uit elkaar zijn gegaan maar altijd weer bij elkaar terug kwamen omdat wij bij elkaar horen en jij bent mijn maatje en mijn aller beste vriend en de enige die ik vertrouwen kan en nu vraag ik jou of jij mij ook vertrouwen wild en op mij wilt wachten,ik kan niet zonder jou,en ik wil dat ook niet,de Gouden kooi is inderdaad niet alles en die 1100euro is niet belangrijker als jij en de kids maar ik heb het gewoon niet om terug te betalen ik ga wel mijn best doen om een oplossing te vinden hier voor en als ik die gevonden heb kom ik meteen naar huis.
Ik hou van jou en ik hoop dat je mij snel terug zult schrijven.
Kusje mij."
Wilgo kan de brief eerder lezen dan ze denkt
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 11:02:32 #84
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308524
jah sorry, ik heb 'm integraal overgenomen dus inclusief spelfouten, grammaticale mishaps en andere bullshit

Maarruh,
kunnen we niet een inzamelingsactie op touw zetten om 1100 euro bij elkaar te halen zodat ze het huis uit gaat. Ben wel benieuwd of ze die belofte na zou komen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:04:43 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45308560
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:02 schreef Danny het volgende:
jah sorry, ik heb 'm integraal overgenomen dus inclusief spelfouten, grammaticale mishaps en andere bullshit

Zo lees ik 'm juist het liefst. Aan dat ikke, ikke, ikke geratel herkent men den mensch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45308565
Hahah... Ik zag de spelfouten inderdaad al staan in de brief... Nederlands is moeilijk...
een euro mag ze van mij wel hebben

Ik denk trouwens niet dat ze gaat, zelfs als ze die 1100 euro heeft:)
Do you want to go to the seaside?
pi_45308682
Met die 1100 euro is het denk nog niet opgelost; want dan heeft ze nog niet iets voor zichzelf eraan over gehouden.

Al hun problemen zouden opgelost zijn met het winnen van het geld.

Maar dat snap ik niet; want volgens mij gaat ze niet met geld eruit? Alleen toch met een rijbewijs en strak lichaam? Dan heeft ze feitelijk alleen rijbewijs wat van waarde is of kan toevoegen qua geld (makkelijker bij het vinden van een baan). Vooralsnog blijft haar oude leven dan gewoon hetzelfde. mogenlijk dan ook weer terug bij af met eten; want ja dat wordt dan bijzaak; en het is al gebleken dat ze met stress erg snel naar eten grijpt; dus die kilo's kwijt zitten er dan weer heel snel aan; met de kans op erger nog (alhoewel; ze heeft toch nog steeds een maagband?).

Dus vraag me af; welk geld wilde ze winnen als ze alleen voor het rijbewijs en het lichaam ging?
Amber Mae
pi_45308701
Ja ik snap natuurlijk dat onze NatAss alle gemoederen bezig houdt, maar die Sylvia is niet al te snugger hoor, als ik haar zo hoor met die motortheorie. Het lijkt wel alsof ze nog helemaal niets geleerd heeft.
pi_45308726
Maar goed, Natasia laat nog maar weer eens zien hoe egoistisch ze is. Ze geeft Wilgo dmv de brief de gelegenheid om het allemaal uit te leggen. Ze wil nog maar een paar maanden.....
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 11:17:00 #90
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308751
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:11 schreef Llewella het volgende:
Met die 1100 euro is het denk nog niet opgelost; want dan heeft ze nog niet iets voor zichzelf eraan over gehouden.

Al hun problemen zouden opgelost zijn met het winnen van het geld.

Maar dat snap ik niet; want volgens mij gaat ze niet met geld eruit? Alleen toch met een rijbewijs en strak lichaam? Dan heeft ze feitelijk alleen rijbewijs wat van waarde is of kan toevoegen qua geld (makkelijker bij het vinden van een baan). Vooralsnog blijft haar oude leven dan gewoon hetzelfde. mogenlijk dan ook weer terug bij af met eten; want ja dat wordt dan bijzaak; en het is al gebleken dat ze met stress erg snel naar eten grijpt; dus die kilo's kwijt zitten er dan weer heel snel aan; met de kans op erger nog (alhoewel; ze heeft toch nog steeds een maagband?).

Dus vraag me af; welk geld wilde ze winnen als ze alleen voor het rijbewijs en het lichaam ging?
Ze wilde natuurlijk die eerste ton al winnen (dat was de reden van de intens verdrietige beelden van haar huilende kindje toen ze van de ene op de andere minuut het huis in ging). Toen ging er iets van 50k naar Nicolaas - die had ze ook graag willen hebben. Nu hoopt ze dat er nog zoiets komt en dat zij die krijgt (fat chance zolang Huub en Sylvia erin zitten). En EIGENLIJK denk ik dat ze zelfs nog de overtuiging heeft dat ze gaat WINNEN.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 11:17:39 #91
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308759
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:15 schreef happyme28 het volgende:
Maar goed, Natasia laat nog maar weer eens zien hoe egoistisch ze is. Ze geeft Wilgo dmv de brief de gelegenheid om het allemaal uit te leggen. Ze wil nog maar een paar maanden.....
jah, wat is nou een paar maanden als hij 2 maanden geleden al aangaf dat ze beter naar huis kon komen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:25:28 #92
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45308870
Ik schat zo in dat Nasty-Ass 11.000 bedoeld , zo'n 10.000 om in DGK te kunnen komen, en 1000 om nog even snel wat leuke kleren te kopen voor in DGK, of zo.....

Mamjo is een Surinaamse Website:
http://www.mamjo.com/
daar staat dit op , bijvoorbeeld. De bolletjes-blues.
Maar ik geloof nooit dat dat waar is, het zal wel een opstoker zijn :

Nasty blijft dus.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:25:58 #93
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45308875
Danny...
eurobilltracker.com
pi_45308942
wie gaat er eigelijk naar de musical?
pi_45308950
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:31 schreef Brici het volgende:
Brian en NL
pi_45308966
He jammer
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:34:21 #97
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45308992
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:31 schreef Brici het volgende:
Satanael en Brain....
pi_45309020
natasia lult alleen maar over geld maar zoals bart zij dat geld krijgt ze heus wel weer dus dat mens moet ff lkkr oprotten

nena zegt huub is wel okej
pi_45309052
Ze had 10.000 euro kunnen krijgen van van Inkel. Wat lult ze nou over 1100 euro.

Als ik ooit centen boven mijn kinderen verkies dan mogen ze me de nek omdraaien.

Nena: Huub is wel oké hoor.
Go hard or go home
pi_45309067
Top, Danny !
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:39:36 #101
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45309086
Ligt Bart nog te slapen of is Lesley er al? Ik zie hem nergens.
hofleverancier van sterretjes :)
pi_45309097
Allereerst top van Danny dat hij er zoveel moeite voor doet om dit epistel te openbaren. Hiermee wordt nog duidelijker hoe erg deze vrouw in de war is en als er nu een actie komt, zoals dat ook in het begin is gebeurt, van een radio-dj om haar dat geld te schenken is het wachten op weer een andere smoes van natas.

Het is natuurijk wel zo dat ze met deze brief laat zien dat ze het nederlands tot in de puntjes beheerst! Ze vindt nu toch makkelijk een baan als directie secretaresse!! Misschien heeft John wel interresse!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:40:11 #103
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45309103
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:37 schreef noekje het volgende:
Ze had 10.000 euro kunnen krijgen van van Inkel. Wat lult ze nou over 1100 euro.

Als ik ooit centen boven mijn kinderen verkies dan mogen ze me de nek omdraaien.

Nena: Huub is wel oké hoor.
Ze is gewoon slecht in rekenen joh, ze weet niet dat 11 duizend als 11.000 geschreven wordt en niet als 1100......
pi_45309107
Gesprek tussen Natasia & Nena:

Mocht Wilgo weg gaan dan gaat nichtje in het huis wonen om de kinderen op te vangen; en in het weekend gaan ze naar zussen. Dan blijven de kinderen tenminste in hun vertrouwde omgeving.

Geld is niet belangerijk dan de kinderen, al die dingen zijn niet belangerijker dan de kinderen, maar een werkende mama is wel belangerijk voor de kinderen; dus zal ze blijven tot ze haar rijbewijs heb.

Ik weet niet, maar ik heb geen rijbwijs; (en ook geen strak lichaam ) Maar ik heb wel een baan? En zelfs banen gehad verder van huis zonder rijbewijs?
Amber Mae
pi_45309160
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:40 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Ze is gewoon slecht in rekenen joh, ze weet niet dat 11 duizend als 11.000 geschreven wordt en niet als 1100......
Dat is ook een optie.

Oké, die 10.000 euro had geen probleem meer hoeven zijn en ze kan altijd een optreden verzorgen in Meppel met haar repertoire: More than words. Dat levert behalve veel ijsblokjes ook wel 1000 euro op.
Go hard or go home
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:44:14 #106
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45309172
Een brief in drie kantjes GROOT GESCHREVEN
pi_45309190
Nou begint Natas Natan te dissen.....Ze leeft op ruzie geloof ik...
pi_45309210
Natasia vindt zich een te rein persoon......
pi_45309213
Natasia is een te rein persoon aldus haarzelf.

Ik heb nog nooit zo'n niet zuiver persoon gezien.
Go hard or go home
pi_45309217
Natasia is een TE rein persoon aldus haar eigen woorden.
Amber Mae
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:47:42 #111
130054 demins
We weten niks
pi_45309229
Natasia is een terreinpersoon???
Kwartjes vallen soms jaren later!
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 11:48:13 #112
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45309241
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:46 schreef Llewella het volgende:
Natasia is een TE rein persoon aldus haar eigen woorden.
omfg ze is NOG gekker dan ik gisteren al dacht en toen was ze al gekker dan ik eergisteren dacht (etc ad infinitum)
pi_45309252
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:47 schreef demins het volgende:
Natasia is een terreinpersoon???
Klopt, alléén in een Hummer kan ze zich verplaatsen.....
pi_45309267
Volg je hart, Natasia. Ren de kooi uit ! Vertouw ALTIJD op je hart !
pi_45309276
Als Natasia haar hart zou volgen dan pakt ze haar koffers en loopt de deur uit.

NL: dan zou je misschien je hart moeten volgen.

Natasia: Nee, want het verstand zegt iets anders.

Ze maakt zich alleen maar druk om de centen.
Go hard or go home
pi_45309284
Natasia heeft dus bij Leen aan de bel getrokken?
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2007 @ 11:50:55 #117
135486 Manu82
How you doin'?
pi_45309301
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
Heb ergens gelezen dat ze het nog moet betalen
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:51:50 #118
130054 demins
We weten niks
pi_45309315
Hoe is Natasia aan dat geld gekomen? Niet echt door zegeltjes te sparen, geloof ik. Cocaine-bolletjes lijkt me eerder.
pi_45309316
Ze begint nu echt te raaskallen; spreekt zichzelf voortdurend tegen.
Dit is niet leuk meer.
pi_45309348
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:51 schreef demins het volgende:
Hoe is Natasia aan dat geld gekomen? Niet echt door zegeltjes te sparen, geloof ik. Cocaine-bolletjes lijkt me eerder.
Dat gaat te ver, maar ik denk wel dat je richting dat wereldje mag denken.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:54:23 #121
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_45309367
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:40 schreef pennep het volgende:
Allereerst top van Danny dat hij er zoveel moeite voor doet om dit epistel te openbaren. Hiermee wordt nog duidelijker hoe erg deze vrouw in de war is en als er nu een actie komt, zoals dat ook in het begin is gebeurt, van een radio-dj om haar dat geld te schenken is het wachten op weer een andere smoes van natas.

Het is natuurijk wel zo dat ze met deze brief laat zien dat ze het nederlands tot in de puntjes beheerst! Ze vindt nu toch makkelijk een baan als directie secretaresse!! Misschien heeft John wel interresse!
Jaaa! Wat een geweldige brief!!! (Wie zei daar iets over interpunctie? Bemoei je d'r niet mee!)

Voor die resterende 1100 euro (of 11.000, wat dan ook) valt vast iets te verzinnen. Verkoop je nier! Je drinkt toch niet:)
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:54:33 #122
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45309369
Nasty is zooo ongelofelijk dom, dat wil je gewoon niet weten.
Als ze buiten is, heeft ze binnen een week 20 a 30 duizend verdiend met een beetje (tijdelijke) manager van TIEN achter haar. Ze gaat naar Live & Cooking, De wereld draait door, Catherine en Max en dat soort shows en ze wordt er nog beter van ook.......
Dan heb je EN 11.000, EN een rijbewijs, EN een reis naar Suriname......
Kennelijk is ze daar te dom voor......ik geloof eerder dat ze dat gewoon niet wil inzien en lekker in het luilekkerleventje wilt blijven, zonder "hoofdpijn"van je kinderen.....
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2007 @ 11:54:40 #123
135486 Manu82
How you doin'?
pi_45309372
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:51 schreef demins het volgende:
ze heeft het dus nog niet betaald, volgens mij moet ze het pas betalen dus als ze er nu uit zou gaan dus dan heeft ze op dit moment al een schuld van 1100 + 10000 virtueel volgens mij
Room 23
pi_45309389
Natasia zei tegen nathanael nog veel hoofdpijn te krijgen om het geld als ze zo de deur uitloopt omdat ze niet zomaar aan het geld is gekomen. Ze zou het dan per maand teurg moeten betalen als het al mogenlijk is.

Ze zal toch niet in een van de tv reclames getrapt zijn he!?
Amber Mae
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2007 @ 11:56:01 #125
135486 Manu82
How you doin'?
pi_45309405
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:54 schreef Gigageil het volgende:
Als ze buiten is, heeft ze binnen een week 20 a 30 duizend verdiend met een beetje (tijdelijke) manager van TIEN achter haar. Ze gaat naar Live & Cooking, De wereld draait door, Catherine en Max en dat soort shows en ze wordt er nog beter van ook.......
Kennelijk is ze daar te dom voor......ik geloof eerder dat ze dat gewoon niet wil inzien en lekker in het luilekkerleventje wilt blijven, zonder "hoofdpijn"van je kinderen.....
Denk niet dat je zo snel 11000 euro bij elkaar hebt
Room 23
pi_45309412
En Brian herhaalt z'n dramatiek van gisteravond tegen Natasia, ik word hier zooooo moe van.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 11:56:18 #127
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45309416
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:54 schreef Gigageil het volgende:
ik kan me echt niet voorstellen dat die programma's dokken voor een lullig gesprekje hoor?
pi_45309423
Wat staan Sylvia en NL gezellig te klessebessen.
Go hard or go home
pi_45309455
Brian: Nena heeft een paar lessen hier moeten leren. Door mij leert ze nu.

*ril*
Go hard or go home
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 11:58:17 #130
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45309456
Nathanaël, Bart en Brian willen de twee opsplitsen en zover krijgen dat ze elkaar eruit stemmen. Dit zal dus wel bij het plannetje horen (het gezellige gesprek tussen Syl en NL. Helaas heb ik het idee dat Sylvia zich snel kan laten inpalmen als het een beetje ok wordt aangepakt. Huub trapt denk ik minder snel in hun geslijm.
Als ze nou maar onthouden wat er op de kaarten stond en dat ze niemand moeten vertrouwen...
pi_45309470
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:56 schreef Danny het volgende:

[..]

ik kan me echt niet voorstellen dat die programma's dokken voor een lullig gesprekje hoor?
Tanja mocht ook wegblijven bij RTLBoulevard toen ze geld en kleding eiste.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 11:59:41 #132
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45309487
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:58 schreef CartWOman het volgende:

Tanja mocht ook wegblijven bij RTLBoulevard toen ze geld en kleding eiste.
precies. die programma's gaan daar echt niet voor betalen. Ja, je treinkaartje wordt vergoedt, maar verder moet je niet zeiken anders nemen ze wel een ander.
pi_45309512
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:58 schreef noekje het volgende:
Brian: Nena heeft een paar lessen hier moeten leren. Door mij leert ze nu.

*ril*
Hij heeft wel gelijk denk.

Les 1: Houd foute mannen buiten de deur.
Les 2: Stel je eigen grenzen en blijf bij je eigen grenzen; pas je eigen grenzen niet aan ten gunste van een ander ten koste van jezelf.
Amber Mae
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:01:45 #134
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45309525
Wat vreselijk, die domme Brian.
Hoe kan iemand zo dom praten.
eurobilltracker.com
pi_45309534
Brian verlult zich weer lekker. Hij wil gewoon naar buiten. Die musical interesseert hem geen fuck. Acteerlessen? Joh, kijk een film.
pi_45309538
Go Natasia, geef Brian er van langs!!!
pi_45309559
Hij gaat zichzelf klem lullen.
Amber Mae
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:03:18 #138
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45309560
Vuurwerk......Nasty-Ass verliest haar geduld met serious Brian......
pi_45309562
Zelfs Nena voelde goed aan..Dat ze het huis toch niet zou verlaten..
Want Nena wilde Huub overhalen voor die 12 uur, en ze vertelde dat ze wel aanvoelde dat ze toch niet uit het huis ging, juist door de levensstijl in het huis
En Nena vond het sneu voor de kinderen.

Kijk iemand die echt van haar vriend houd zal niet nadenken als de relatie op knappen staat.
Ik zou al thuis zijn geweest(sub] ik zal niet eens het huis in gaan,en mijn relatie op spel zetten[/sub]

Maar de liefde van Natasia is niet zo sterk ,zodra ze het huis uit moet...
Haar zoontje moet zelfs weer naar het ziekenhuis en zelfs dat vind ze geen reden.
Salsa Española
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:04:05 #140
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45309581
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:02 schreef bitwizard het volgende:
Go Natasia, geef Brian er van langs!!!
Hij lult zo verward dat ook Natasia het niet meer begrijpt en hem er dus niet meer van langs geeft
eurobilltracker.com
pi_45309594
Sylvia houdt echt van die paarden; Lesley trekt haar mond nooit tegen ze open.
pi_45309596
Brian spuit zijn frustratie over Nena weer tegen Natasia. Wat een sukkel.

Ah, de opperhoofden hebben dus gedreigd de deuren dicht te gooien, met consequentie dat niemand meer naar buiten mag.
pi_45309631
Ik laat je uitpraten maar die ga je terugkrijgen.
Hij zei nog niks..
Go hard or go home
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:06:53 #144
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45309642
OMFG, Natasia maakt zich druk over hoe mensen over haar denken omdat ze niet kunnen bepalen wie er naar een musical gaat
Dat heel Nederland haar uitkotst omdat ze geen HOL om haar kinderen (of wie dan ook dan zichzelf) geeft is niet belangrijk
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:06:54 #145
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45309644
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 11:56 schreef Danny het volgende:

[..]

Na ja....ik weet ook niet.....maar ze zat in de bewaking toch ? Stond op de talpa site.....
pi_45309648
Kansloze serie
JOHNNY HEITINGA
pi_45309655
Daar maakt Brian een denkfout. Hij is NIET haar beste vriend.
Go hard or go home
pi_45309657
En natuurlijk wilt Brian naar buiten.
En hij heeft wel een beetje gelijk over de wijze van Nena..
Maar Nena heeft hem uit gelegd dat ze zo doet om dat ze zich niemand vertrouwt..

En daar gaat hij in mee..tot hij ergens zijn zin niet in krijgt..dan krijgt ze weer de volle laag.

En zoals hij alleen maar door dramt over Nena...is alleen maar omdat hij haar niet kan krijgen..
En daar is hij gefrusteerd over
Weet zeker als Nena toe geeft en zou laten merken dat ze wel voor hem zou kunnen vallen dan hemelt die haar alleen nog maar op..
Salsa Española
pi_45309677
Wat is het toch een zeikerd. Niemand gunt hem iets, hij wil ook eens iets.
Zijn moeder heeft daar geslapen en meneer heeft al behoorlijk wat geld in z'n pocket.
Go hard or go home
pi_45309679
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:04 schreef CartWOman het volgende:
Sylvia houdt echt van die paarden; Lesley trekt haar mond nooit tegen ze open.
Lesly ziet het gewoon als werk.
Salsa Española
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:08:51 #151
je weet wel
pi_45309692
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:04 schreef Black_king het volgende:
Brian spuit zijn frustratie over Nena weer tegen Natasia. Wat een sukkel.

Ah, de opperhoofden hebben dus gedreigd de deuren dicht te gooien, met consequentie dat niemand meer naar buiten mag.
Hoorde ik ook. "Ze moeten toch 25 minuten 'jeweetwelwat' maken, en daar staat veel druk op (oid)."
Heb per direct besloten om de streams maar weer uit te knallen. Kan iemand even sms'en als ze weg is? Ik zal strax mijn nummer achter laten, voordat iemand er naar vraagt
pi_45309697
Natas: Je doet het echt zelf hoor.
Go hard or go home
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:09:05 #153
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45309698
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:06 schreef Gigageil het volgende:

Na ja....ik weet ook niet.....maar ze zat in de bewaking toch ? Stond op de talpa site.....
Nee, ze zat in een supermarkt BIJ de bewaking toen er spullen in haar tas werden gevonden denk ik, en net als je voor een cv dingen een beetje naar je hand kunt zetten heeft ze gewoon gezegd dat ze iets met bewaking van doen heeft ofzo...
pi_45309705
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:08 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Lesly ziet het gewoon als werk.
Wel sneu, dan.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:09:33 #155
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45309707
Goed zo, Natasia.
Brian geeft zelf mixed signals, zegt ze.
eurobilltracker.com
pi_45309713
Natasia : Ik ben niet op een missie.....! Ze hoort hem niet eens....
pi_45309717
Silvia heeft net de paardjes even losgegooid; dat is wel verfrissend zo op de ochtend. Bolle was een beetje vrolijk en sjaggo blikken tegelijk; zal wel met de hormonen te maken hebben.

Wat een rust zo'n stream met de paardjes, ik zou me ook de hele dag terug trekken naar de paarden als ik daar zat
Amber Mae
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:10:16 #158
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45309724
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:08 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Hoorde ik ook. "Ze moeten toch 25 minuten 'jeweetwelwat' maken, en daar staat veel druk op (oid)."
Heb per direct besloten om de streams maar weer uit te knallen. Kan iemand even sms'en als ze weg is? Ik zal strax mijn nummer achter laten, voordat iemand er naar vraagt
je bedoelt als ze het huis uit is? in dat geval hebben we het eerstkomende jaar je nummer niet nodig hoor
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:11:00 #159
je weet wel
pi_45309735
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:10 schreef Danny het volgende:

[..]

je bedoelt als ze het huis uit is? in dat geval hebben we het eerstkomende jaar je nummer niet nodig hoor
Damn!
pi_45309739
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:08 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Zal laat in de avond worden, vermoed ik. We sms-sen wel hoor dat ze blijft....
pi_45309746
Als ik Natatsia was zou ik me druk maken om mijn man en kinderen. Ga even je energie verspillen aan Brian.

Wat kan hij lullen zeg.... Ik zou echt in slaap vallen.
Go hard or go home
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:11:40 #162
130054 demins
We weten niks
pi_45309747
Het duurt wel lang voor de ruzie N-B oploopt. Ze zullen wel moe zijn...
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:11:43 #163
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45309751
Als Brian nou gewoon op een rustige manier zou zeggen "Ik wil gewoon Nena een keer lekker neuken, want ik geil op haar lichaam.....!" , dan zou ik 26 x meer respect voor hem krijgen....
Het is ECHT een glibber, iedereen doorziet hem, maar meneertje wil mooi weer blijven spelen....
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:12:14 #164
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45309766
Ik geef het op....stream Brian....mute
eurobilltracker.com
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:12:33 #165
je weet wel
pi_45309773
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:12 schreef bunnyma het volgende:
Ik geef het op....stream Brian....mute
welkom bij de club
pi_45309785
Brian heeft zijn beste maat moeten uitkopen omdat hij geen moer deed. Daarna gingen ze karten. Veel mensen kunnen niet wat Bart deed. Denkt ie.
pi_45309791
De meiden gaat alleen nog maar de meiden denken. Dat zegt Ilona.
Dat is ook wel een hebberd hoor.
Go hard or go home
pi_45309795
Als iemand het spel niet speelt is het Nena wel, Cryin'Brian.
pi_45309842
This girl is playing a dirty ass game aldus smutzige Harry.
Go hard or go home
pi_45309843
Natasia ziet Silvia als een na-aper omdat Silvia nu ook theorielessen heeft aangevraagd nadat natasia ook al theorielessen had aangevraagd.

En Brian blijft maar afgeven op Nena.
Amber Mae
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:16:34 #171
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45309847
Ik heb echt zelden zo'n incoherente onbegrijpelijke woordenbrij uit één mond horen komen als bij Brian. Waar HEEFT 'ie het in godsnaam over?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:18:25 #172
je weet wel
pi_45309880
Het lijkt wel of alleen Natasia nog belangrijk is in deze fase van de show.
pi_45309899
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef Danny het volgende:
Ik heb echt zelden zo'n incoherente onbegrijpelijke woordenbrij uit één mond horen komen als bij Brian. Waar HEEFT 'ie het in godsnaam over?
Nena, Nena en nog eens Nena..
Salsa Española
pi_45309903
quote:
lees zijn gedichten eens, www.brianspoetry.com dan zal je veel duidelijk worden.

Hij hult zichzelf in onduidelijkheid. Daarmee kan hij zijn eigen domheid verhullen.....
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:20:18 #175
130054 demins
We weten niks
pi_45309912
quote:
De exegese van zijn teksten vraagt meer tekst dan hij produceert! Veel meer!
pi_45309924
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:18 schreef dieenebart het volgende:
Het lijkt wel of alleen Natasia nog belangrijk is in deze fase van de show.
Is ook zo, verder is het vrij gezapig allemaal, zelfs Huub lijkt min of meer geaccepteerd te worden.
Dat is het aantrekkelijke van DGK, vanavond kan alles weer anders zijn.
pi_45309928
Natasis: "Nu heb ik het even over mezelf"
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:20:52 #178
je weet wel
pi_45309930
"deze Brian heb ik in de afgelopen 111 dagen nog nooit gezien. Zo bikkelhard.."
Oja, dat is zij niet, natuurlijk.

"You wanna play rough?"
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:22:46 #179
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45309963
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:20 schreef Black_king het volgende:
Natasis: "Nu heb ik het even over mezelf"
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:22:50 #180
je weet wel
pi_45309965
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:20 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Is ook zo, verder is het vrij gezapig allemaal, zelfs Huub lijkt min of meer geaccepteerd te worden.
Dat is het aantrekkelijke van DGK, vanavond kan alles weer anders zijn.
Eensch, doch: Ze drukt nu wel een hele zware stempel op het verhaal. Ik weet nog niet of ik dat nu wel zo leuk vind.

Ojee, ze zijn weer aan het goed maken...
pi_45309992
Ah ! Finally. Brian voelde zich niet serieus genomen door Natasia. Dat was de clue.....

It took only half an hour....
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:24:16 #182
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45309999
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:22 schreef dieenebart het volgende:

Eensch, doch: Ze drukt nu wel een hele zware stempel op het verhaal. Ik weet nog niet of ik dat nu wel zo leuk vind.
Ik weet zeker dat ik het NIET leuk vind iig. Ik ben in staat zelf 1100 euro over te maken als ik dan de garantie heb dat ze optieft.
pi_45310028
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:24 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ik het NIET leuk vind iig. Ik ben in staat zelf 1100 euro over te maken als ik dan de garantie heb dat ze optieft.
Verloren geld, Dan gaat ze nog niet.
Goedemorgen :W
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:25:36 #184
je weet wel
pi_45310031
Hey Danny! Is het geen leuk idee om Fok!radio te maken? Zet de streams aan en laat commentaar in audio geven ipv per forum. Kun je ook oud-bewoners (ex-miljonairs) uitnodigen om live commentaar te geven...
pi_45310038
Hoe durft kleine Nena dan ook nee te zeggen als Wijse Brian vraagt of ze wilt neuken.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:26:18 #186
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45310047
1100? da's te veel hoor. Voor 50,- heb je een joego. Een beetje sluipschutter schiet 'r zo van die loopband af
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:26:25 #187
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310050
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef dieenebart het volgende:
Hey Danny! Is het geen leuk idee om Fok!radio te maken? Zet de streams aan en laat commentaar in audio geven ipv per forum. Kun je ook oud-bewoners (ex-miljonairs) uitnodigen om live commentaar te geven...
Ja, dat is inderdaad geen leuk idee
pi_45310072
Damn , hoe lang blijft die door gaan over Nena..
Salsa Española
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:27:27 #189
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310075
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:26 schreef Danny het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad geen leuk idee
maar serieus, denk je dat dat verstaanbaar is dan om Natasia's geschreeuw en het geklep van streamers door elkaar heen te horen?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:28:01 #190
je weet wel
pi_45310091
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef blomst het volgende:

[..]

klopt, je moet een spoor van geld, goud en diamanten naar de poort leggen (and beyond!), om haar als een soort Kleinduimpje van het terrein te lokken. Eenmaal buiten de poort kun je haar (buiten bereik van de cams) simpel neerknuppelen en dumpen bij strand Nulde.
Krijgen we niet het Meisje van Nulde, maar de zak stront van Nulde. Opsporing verzocht via Boer zoekt Vrouw
pi_45310099
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef dieenebart het volgende:
Of een bewoner uit BB-1 die weet hoe het anders kan .....
pi_45310100
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef blomst het volgende:

[..]

Dat geloof ik dus ook niet, ze gebruikt dit als excuus.

Het is dus een lening; daar moet ze nu toch ook al op afbetalen? Wat is het verschil dan met als ze thuis is? Krijgen ze een vergoeding per dag of week?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:28:46 #193
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45310109
Korte samenvatting van Brian:
'Ik wil er wel overheen maar er verder geen last van hebben. En als het ff kan wil ik door een wip met Nijntje ook nog als een wijze uberpaus door overkomen op tv'.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:28:59 #194
je weet wel
pi_45310116
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:27 schreef Danny het volgende:

[..]

maar serieus, denk je dat dat verstaanbaar is dan om Natasia's geschreeuw en het geklep van streamers door elkaar heen te horen?
Wie heeft er niet op mute
pi_45310128
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef dieenebart het volgende:

[..]

klopt, je moet een spoor van geld, goud en diamanten naar de poort leggen (and beyond!), om haar als een soort Kleinduimpje van het terrein te lokken. Eenmaal buiten de poort kun je haar (buiten bereik van de cams) simpel neerknuppelen en dumpen bij strand Nulde.
Krijgen we niet het Meisje van Nulde, maar de zak stront van Nulde. Opsporing verzocht via Boer zoekt Vrouw
Damn
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:30:00 #196
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45310142
quote:

[..]

Doen we. Heerlijk avondvullend programma.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:30:33 #197
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310156
quote:

ROFL
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:31:17 #198
je weet wel
pi_45310167
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef Black_king het volgende:

[..]

Okee, okee... Het was idd GEEN leuk idee.

Ik denk wel dat er oud BB-bewoners zijn die weten hoe dit (dgk) beter moet, maar ik geloof niet dat ze zich er nog mee willen bemoeien. Ik denk dat de meesten zouden zeggen: "De Gouden Kooi? Van John de Mol? Niet aan mee doen."
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:31:38 #199
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310175
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef Black_king het volgende:

dat is wel een idee, maar die moet dan wel een beetje ver gekomen zijn. Niet dat Martin (wie?) komt ofzo
pi_45310179
LOL de redactie heeft Brian gebeld toen hij in slaap viel met een boek.....Toen hij opnam werd opgehangen.

In hoeverre kun je reality-TV beïnvloeden? Laat die jongen toch, geeft toch mooie beelden
pi_45310212
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:31 schreef Danny het volgende:

[..]

dat is wel een idee, maar die moet dan wel een beetje ver gekomen zijn. Niet dat Martin (wie?) komt ofzo
En als we de bewoner uitkiezen die van een evenwichtsbalk donderde, kunnen we op den duur net zo goed Natasia aan laten staan....
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:34:37 #202
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45310242
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet Monaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dan nog liever Natasia
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:34:38 #203
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45310244
Quick-win voor het programma: maak in de achtertuin zo'n the running man- achtige setting. Compleet met van die jagers op schaatsen die de bewoners proberen te slachten. Dat is pas goed voor de kijkcijfers.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:34:40 #204
je weet wel
pi_45310246
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:31 schreef Danny het volgende:

[..]

Martin Jonkman, van Alpha Koeling uit Spijkenisse!!!! Wie kent hem niet? Hij is zelfs bij Letterman geweest!!!
Dat is nog eens een held uit den ouden doosch...
pi_45310252
Misschien een idee voor Natas om Jeroen van Inkel te bellen?
Het leven is te hard om zacht te zijn.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:34:56 #206
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310254
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:33 schreef Black_king het volgende:

En als we de bewoner uitkiezen die van een evenwichtsbalk donderde, kunnen we op den duur net zo goed Natasia aan laten staan....
Mona was een stuk minder erg dan Euthanasia hoor
(en die val met dat schaambotje was wel keigoeie televisie )
pi_45310259
LOL: Hoe laat ga jij je zussen bellen?

Oh ja.....Ze was het dus al vergeten.....
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:36:18 #208
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310289
wie zijn dat?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:36:20 #209
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45310291
DGK-REDACTIE , stuur Brian eens naar de kapper, dit is echt geen porum meer, of is dit jullie definitie van een miljonair ? Ongeschoren en te lang onverzorgd haar......
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:36:32 #210
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45310295
he, e rkomen een stel medelanders het terrein op.
pi_45310331
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:34 schreef Danny het volgende:

[..]

Mona was idd een stuk minder erg, maar ik vermoed toch wel dat ze het als een podium gaat gebruiken....Zo'n diva is het nu ook wel weer.....
Nee, er zijn er natuurlijk maar twee die in aanmerking komen. De nummer twee, en de nummer één.

Al vermoed ik wel dat de nummer twee wat hulp nodig heeft, bij het omgaan met de computers....
pi_45310332
Gaat ze vanavond haar zussen pas bellen, en maar blijven uitstellen...
Ik begrijp nog steeds niet wat nu haar bedoeling is, ze blijft maar roepen dat ze Wilgo niet kwijt wil; die brief als laatste poging kan ik me dan nog voorstellen, maar wat wil ze dan met haar zussen bespreken?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:38:28 #213
je weet wel
pi_45310349
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:34 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat hele ding naar de klote... Moesten we eerst de boel weer fixen voor we verder konden, en toen hoefde ze ook nog eens niet mee te doen aan de weekopdracht. Dat vonden we trouwens niet zo erg, want Mona met haar motoriek-van-een-kip-en-bijbehorend-verstand droeg weinig bij.
Heb het later teruggezien (ik stond er niet naast, helaas) en ook ik heb me gekgelachen!
Zet daar ook zo'n apparaat neer?
pi_45310354
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:36 schreef Danny het volgende:
wie zijn dat?
De kapsters....
pi_45310358
Ik zou er gewoon uitgaan. Dat geld dat komt altijd wel goed. Familie vrienden enz enz. Maar Natasia blijft ondanks dat haar kids niet goed gaan. Echt heel erg vind ik dat. Dat kun je je kinderen toch niet blijven aandoen. Maar verstand komt met de jaren en Natasia loopt daarmee blijkbaar achter
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:39:12 #216
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310366
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:34 schreef dieenebart het volgende:

Martin Jonkman, van Alpha Koeling uit Spijkenisse!!!! Wie kent hem niet? Hij is zelfs bij Letterman geweest!!! Dat is nog eens een held uit den ouden doosch...
Jaja. Hoe lang heeft 'ie ook alweer in het huis gezeten? Dag of twee?
Heb nog een mooi interview met 'm gedaan
http://frontpage.fok.nl/column/22
pi_45310369
Volgens mij gaan Nath en Brian niet naar de musical......
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:40:43 #218
je weet wel
pi_45310396
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:39 schreef Danny het volgende:

[..]

acht dagen volgens mij. En toen hij weg was, besloot Tara om twee dagen later ook het huis maar te verlaten. "Was dan twee dagen eerder gegaan, dan hadden wij Martin wel gehouden, muts."
Voor de kijkers was Tara vast leuker om te zien, maar ik vond Martin leuker.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:41:28 #219
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310411
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:39 schreef Danny het volgende:

[..]

ah, je kunt niet meer doorbladeren zie ik.
pagina's:
http://frontpage.fok.nl/column/22/1
http://frontpage.fok.nl/column/22/2
http://frontpage.fok.nl/column/22/3
http://frontpage.fok.nl/column/22/4
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:41:48 #220
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45310418
Fiado

500 gr. bloem
500 gr. roomboter
175 gr. suiker
4 eieren. 2 eetl. vanille
1 eetl. kaneel
100 gr. gemalen zoete amandelen
250 gr. rozijnen op alcohol
50 gr. sukadesnippers
1 eetl. gist (15 gr.)
¼ l. melk
50 gr. suiker.

De gist oplossen met lauwe melk (¼ l. melk), laten stan totdat het gaat schuimen. De eieren met 3 eetl. suiker en de vanille oplossen en dan de gist oplossing toevoegen. 2 eetl. boter bij de massa doen en door mengen. Al roerende zoveel bloem toevoegen dat het een stevig, maar toch kneedbaar deeg wordt. Het deeg ongeveer 1 uur laten rusten. Daarna het deeg uirollen. Een bakblik beboteren en met een stuk uitgerolde deeg bekleden. Dit deeg beboteren en bestrooien met kaneel en suiker. Hierop wat vruchten en amandelen doen. Op een ander dun uitgerold stukje deeg, boter smeren en daarop kaneel met suiker, vruchten en amandelen. Dit deeg twee kaar omrollen en hiervan roosjes snijden. Deze met de openkant in het bakblik doen en zo doorgaan totdat de bodem geheel is gevuld met de roosjes. De rand netjes omvouwen. De fiado bakken op gasstand 3 - 4 of 180ºC. Een mengsel maken van de 50 gr. suiker met melk en deze tijdens het bakken besprenkelen over de fiado.

Aardig dikmakertje trouwens....
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:42:31 #221
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310431
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:40 schreef dieenebart het volgende:

maar ik vond Martin leuker.
quote:
Ja dan komen we bij het Bart verhaal. Ik heb inderdaad gezegd dat ik dacht dat Bart homo was. Dan moet ik er wel bij vertellen dat ik daar hele goede redenen voor had en niet alleen het teen incident. Er zijn namelijk ook herhaaldelijk woorden en opmerkingen gezegd waar ik verder niet over uitwijd maar dat waren voor mij redenen om dus aan te nemen dat Bart misschien op jongens viel
pi_45310442
Ik heb zo het vermoeden dat Nathanael zijn plaats gaat weggeven aan Natasia....
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:43:30 #223
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310453
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:42 schreef Black_king het volgende:
welke plaats?
pi_45310465
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:42 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]
Dit vraagt om een reactie !
pi_45310478
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:43 schreef Danny het volgende:

[..]

welke plaats?
Bij Belle en het Beest.... We vielen midden in het gesprek tussen hem en Brian....
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:44:48 #226
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45310481
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:43 schreef Danny het volgende:

[..]

welke plaats?
voor die opera of musical....whatever....
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:45:13 #227
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45310498
NL ziet eruit alsof hij een beetje een offday heeft. Op de een of andere manier kijkt hij wat minder zeker uit die varkensoogjes dan normaal.
pi_45310502
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:41 schreef Gigageil het volgende:
-knip-
Aardig dikmakertje trouwens....
M'n Sonja Bakker, wat doe je?

Gaat Nathanael toch nog vragen of hij (of Brian) met Natasia mag gaan vanavond?
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:46:19 #229
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310522
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:44 schreef Gigageil het volgende:

[..]

voor die opera of musical....whatever....
dat mocht toch niet, de koppels waren gekozen en moesten zo blijven. Heeft Ilona gisteren nagevraagd.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:46:58 #230
je weet wel
pi_45310536
quote:
Gelezen!!! Leuk om weer iets terug te zien van Martin:) Zaten wel wat leuke dingen tussen, maar martin was dan ook best een leuk persoon. Hij doet het nog steeds met dat grietje van BB2 (ben even haar naam kwijt, en dat terwijl ik zelf nog met haar heb gezoend...) iemand?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:47:23 #231
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_45310543
hallo allemaal heb een vraag mijn live streams doen het niet ,weet iemand

een andere site waar ik het wel kan volgen

groetjes en bedankt
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:48:25 #232
je weet wel
pi_45310574
quote:

[..]

[..]
Zei toch dat ik Martin leuker vond
pi_45310581
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:46 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Gelezen!!! Leuk om weer iets terug te zien van Martin:) Zaten wel wat leuke dingen tussen, maar martin was dan ook best een leuk persoon. Hij doet het nog steeds met dat grietje van BB2 (ben even haar naam kwijt, en dat terwijl ik zelf nog met haar heb gezoend...) iemand?
Je bedoelt Desirée ?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:49:26 #234
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45310594
quote:

[..]

[..]
Bart met een vriendje..... bij DJ Chuckie in de Heineken Misic Hall (Bron PartyFlock)
Beste bolle bierkop had ie hier.....

zaterdag 13 januari 2007 @ 12:49:38 #235
je weet wel
pi_45310598
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:48 schreef Black_king het volgende:

[..]

Je bedoelt Desirée ?
Thanks
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:49:47 #236
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45310605
DGK_redactie, kunnen jullie Satanael ajb tafelmanieren bijbrengen, wat zit die man toch altijd goor te eten Praten met volle mond
pi_45310607
Waarom neemt Natasia niet zo'n kapsel als de kapster ofzow? Dat staat toch een stuk frisser?
Amber Mae
pi_45310620
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:46 schreef Danny het volgende:

[..]

dat mocht toch niet, de koppels waren gekozen en moesten zo blijven. Heeft Ilona gisteren nagevraagd.
Zou wel een mooie ontsnappingsclausule zijn, om Natas met Wilgo in contact te brengen..... Ik vermoed dat de redactie hier wel gehoor aan gaat geven!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:50:25 #239
je weet wel
pi_45310623
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:48 schreef Black_king het volgende:

[..]

Je bedoelt Desirée ?
Vind je ook dat zij en Nena iets van elkaar weghebben?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:51:08 #240
je weet wel
pi_45310636
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:50 schreef Black_king het volgende:

[..]

Zou wel een mooie ontsnappingsclausule zijn, om Natas met Wilgo in contact te brengen..... Ik vermoed dat de redactie hier wel gehoor aan gaat geven!
BOE BOE!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:51:24 #241
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45310644
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:42 schreef Black_king het volgende:
Dat hebben ze gisteren toch al aan de redactie gevraagd?
Antwoord was dat zij zelf koppeltjes hadden gevormd en dat moest zo blijven.
Zou laf zijn van de redactie als ze nu wel toestaan.
Laat nu die 2 mongolen maar gaan en laten we hopen dat er nog wat ruzie om komt.
eurobilltracker.com
pi_45310651
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Thanks
YW, Dude !

Ze vond je tijdens BB-2 trouwens wel erg leuk.... Mij staat nog bij dat ze hoopte dat je weer terugkwam. Ze liep ook nog uren te stralen dat je haar gekust had...
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:52:42 #243
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310679
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:50 schreef dieenebart het volgende:

[..]

nee
pi_45310690
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:50 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Absoluut. Al is Nena toch wel duidelijk van een hogere schoonheidscategorie.
Chocolade-ei. Mooi van buiten, lucht van binnen....
pi_45310707
Aha, dat is het; Natasia wil d'r verjaardag vieren met de hele mikmak (danseressen, nieuwe haar etc) in DGK
Amber Mae
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:54:24 #246
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45310724
Nasty tegen kapster : "Is niet erg, ik zie je sowieso over drie weken weer ......."

Die is dus ECHT never en nooit van plan weg te gaan.....
pi_45310759
Kapster zegt dat Natasia een heleboel fans heeft. Natasia is blij dat te horen.
Amber Mae
pi_45310768
Kapster: "Je hebt een heleboel fans"
Huh ??? Kunnen die de weg naar een forum niet vinden of zo ????
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 12:56:08 #249
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45310770
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:55 schreef Llewella het volgende:
Kapster zegt dat Natasia een heleboel fans heeft. Natasia is blij dat te horen.
dem wat kan die kapster liegen
pi_45310805
De kapster praat lekker op haar in. Stupid cow. Ik dacht dat de surinaamse gemeenschap haar nou niet echt als role-model zag....
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:58:20 #251
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45310826
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef Llewella het volgende:
Waarom neemt Natasia niet zo'n kapsel als de kapster ofzow? Dat staat toch een stuk frisser?
Ordinaire mensen hebben meestal ook een ordinaire smaak......
Die kapster heeft 1000 x meer klasse dan Nasty-ass, is ook echt mooi, echt aardig en normaal.....
pi_45310842
tvp
pi_45310867
Kapster zegt dat je gewoon je eigen ding moet doen, wel rekening houdend met de mensen in je omgeving, maar dta je ook je eigen ding moet doen. En dat mensen altijd negatief blijven lullen wat je ook doet.

Ja maar in welk perspectief? Ze heeft absoluut gelijk, maar niet tenkoste van je eigen kinderen; en zeker niet als er ook nog een andere weg is die zelfs nog contructiever is.
Amber Mae
pi_45310882
Ah, er worden nu verstandige woorden gesproken. Je hebt een afspraak gemaakt inderdaad !
pi_45310891
Ze heeft de brief aan wilgo met gevoel geschreven _0- ik wist niet dat ze gevoel had
pi_45310906
Natasia houd geen haar over
pi_45310912
Doen wat in je hart zit.... Dan gaat ze dus weg !

LOL: "Er zijn ook mensen die niet negatief zijn" Die moet hard aankomen....
pi_45310935
Het voorlezen heeft ze ook al drie dagen niet meer gedaan ja..... Bespottelijk gewoon. Juist nu de kinderen haar zo hard nodig hebben....
pi_45310972
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:01 schreef blomst het volgende:
Natasia houd geen haar over
Nee klopt, maar dat is wel gebruikelijk; gewoon gebruik maken van nephaar; of een pruik; of ingevlochten.
Amber Mae
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:06:02 #260
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45310993
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:57 schreef Black_king het volgende:
De kapster praat lekker op haar in. Stupid cow. Ik dacht dat de surinaamse gemeenschap haar nou niet echt als role-model zag....
Nee, maar ga maar eens een middagje bij McDonald of beter nog Kentucky Fried Chicken zitten dan worden alle vooroordelen OOK bevestigd. Daar heb je DGK niet voor nodig.
Ik heb ook de pest aan Natasia, maar om nou te zeggen De Surinaamse gemeenschap komt hiermee in een kwaad daglicht, moi...dat denk ik niet.
Ik zie ook wel het verschil tussen een Psycho-bitch en andere, WEL nette en hardwerkende, aardige Surinamers die altijd klaarstaan voor familie........ik woon in een overwegend allochtone buurt in Amsterdam, maar ik zal echt Surinamers niet anders gaan bekijken door Natasia
pi_45311025
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:04 schreef Llewella het volgende:

[..]

Nee klopt, maar dat is wel gebruikelijk; gewoon gebruik maken van nephaar; of een pruik; of ingevlochten.
Ja dat weet ik, maar had verwacht dat ze meer haar van haarzels zou hebben.
pi_45311077
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:06 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Nee, maar ga maar eens een middagje bij McDonald of beter nog Kentucky Fried Chicken zitten dan worden alle vooroordelen OOK bevestigd. Daar heb je DGK niet voor nodig.
Ik heb ook de pest aan Natasia, maar om nou te zeggen De Surinaamse gemeenschap komt hiermee in een kwaad daglicht, moi...dat denk ik niet.
Ik zie ook wel het verschil tussen een Psycho-bitch en andere, WEL nette en hardwerkende, aardige Surinamers die altijd klaarstaan voor familie........ik woon in een overwegend allochtone buurt in Amsterdam, maar ik zal echt Surinamers niet anders gaan bekijken door Natasia
Yep; ik ken zelf genoeg surinamers, maar natasia haar dingen zijn toch iets typerend voor haarzelf en niet voor een hele gemeenschap.
Amber Mae
pi_45311106
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:06 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Je leest me niet goed. Ik zeg dat de surinaamse gemeenschap juist NIET achter Natasia staat.
pi_45311117
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:03 schreef Black_king het volgende:
Het voorlezen heeft ze ook al drie dagen niet meer gedaan ja..... Bespottelijk gewoon. Juist nu de kinderen haar zo hard nodig hebben....
echt niet?

Dat is toch wel het toppunt!
pi_45311167
Klopt het dat natasia weer gewoon eet? Ze vraagt Brian nu om een pasteitje, maar is dat niet te calorierijk?
Amber Mae
pi_45311201
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:13 schreef Llewella het volgende:
Klopt het dat natasia weer gewoon eet? Ze vraagt Brian nu om een pasteitje, maar is dat niet te calorierijk?
Yep, ze heeft momenteel over sch*t aan.
pi_45311225
de brazilliaans band komt vanavond weer !!
pi_45311365
Waar is Huub?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45311484
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef spookvrouw het volgende:
DGK_redactie, kunnen jullie Satanael ajb tafelmanieren bijbrengen, wat zit die man toch altijd goor te eten Praten met volle mond
Volgens mij geld dat voor de gehele groep. Ik volg DGK pas 2 weken, hebben de bewoners nog geen etiquette-lessen gehad in het huis? Dat zou je wel verwachten als ze wat geloofwaardigheid willen opbouwen als 'millionair'...
pi_45311493
Die Ilona zegt ook constant: Dat gaat 'm niet worden!

Vet Irritantt!!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45311733
Stasia heeft achterin de rij gestaan toen het hoofdhaar werd verdeeld Een kokosnoot heeft meer haar....
pi_45311767

Zij wil advocaat worden.
pi_45311899
OMG Wat hebben ze met het haar van natasia gedaan
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_45311970
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef pullup het volgende:
OMG Wat hebben ze met het haar van natasia gedaan
Holy macaroni, hebben ze alles eraf gehaald ????
pi_45312119
Grappig hoe Nena en Huub aan het piano spelen zijn. Net waren er trouwens fans aan de achterkant van het terrein achter de paardenbak die Nena aanmoedigde. Iemand riep 'Nena, zet 'm op je bent lekker'. Huub 'Vind ik ook!' en Nena 'Dank je wel'
pi_45312139

Daar zitten de extensions dus aan vast. Dit is Natasia puur natuur, mooi hè?
pi_45312169
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:50 schreef CartWOman het volgende:

Daar zitten de extensions dus aan vast. Dit is Natasia puur natuur, mooi hè?
Net als je denkt dat het niet erger kan krijg je dit te zien.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_45312206
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:49 schreef happyme28 het volgende:
Grappig hoe Nena en Huub aan het piano spelen zijn. Net waren er trouwens fans aan de achterkant van het terrein achter de paardenbak die Nena aanmoedigde. Iemand riep 'Nena, zet 'm op je bent lekker'. Huub 'Vind ik ook!' en Nena 'Dank je wel'
Die gaat echt een leukere tijd krijgen als ze meer met Huub optrekt, ze kan met 'm lachen en hij is goed voor haar zelfvertrouwen. Huub doorziet haar maniertjes maar maakt dit op een geinende manier duidelijk, daar heeft een type als Nena veel meer aan.
pi_45312251
Ik lag me rot om die Huub.
pi_45312252
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:52 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Die gaat echt een leukere tijd krijgen als ze meer met Huub optrekt, ze kan met 'm lachen en hij is goed voor haar zelfvertrouwen. Huub doorziet haar maniertjes maar maakt dit op een geinende manier duidelijk, daar heeft een type als Nena veel meer aan.
Daarnet ging ze op die pianokruk zitten, bovenop de bladmuziek blijkbaar want Huub meteen:" hey, hey, hey sta eens snel op met die vette ass"
pi_45312254
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:51 schreef pullup het volgende:

[..]

Net als je denkt dat het niet erger kan krijg je dit te zien.
Ik kom niet meer bij van de mannen-reacties hier.
pi_45312260
LOL nu op de pianoo!!
pi_45312272
Huub de tv-dominee
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:56:28 #284
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45312302
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:10 schreef Black_king het volgende:

[..]

Je leest me niet goed. Ik zeg dat de surinaamse gemeenschap juist NIET achter Natasia staat.
Jawel dat begrijp ik wel......je zegt dat ze nou niet zo'n goed rolemodel is......maar ik kijk daar dus echt doorheen......ik begrijp echt wel dat Surinamers er niet echt blij mee zijn, maar ik denk dat Wilgo en andere Surinamers in het algemeen nou niet meteen bang hoefen te zijn dat er vooroordelen vergroot worden door één individu........
Dat Surinamers erg luidruchtig kunnen zijn, alla, die zijn gewoon zo. Maar om nou ook te gaan denken dat ze allemaal zo idioot doen als Natasia, gaat me te ver......

(ik denk dat jij niet echt begrijpt wat ik bedoel, ik hoop nu wel)
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 13:56:39 #285
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45312309
Nena is trouwens een stuk slimmer dan waar de meesten haar credit voor geven. Overigens vind ik dat ze met een gebroken arm beter piano speelt dan Huub
pi_45312332
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:56 schreef Danny het volgende:
Nena is trouwens een stuk slimmer dan waar de meesten haar credit voor geven. Overigens vind ik dat ze met een gebroken arm beter piano speelt dan Huub
Het idiote is inderdaad dat werkelijk van alles haar vrij makkelijk af gaat. Zelfs dat zingen laatst kon ze best, alleen ze vertikt het om de een of andere reden.
pi_45312345
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:54 schreef pullup het volgende:

[..]

Daarnet ging ze op die pianokruk zitten, bovenop de bladmuziek blijkbaar want Huub meteen:" hey, hey, hey sta eens snel op met die vette ass"
Da's ook mijn humor, heb ik liever dan geslijm.

Nena is wel een type die als ze eenmaal heeft geconstateerd dat Huub wel okay is, ze daar ook bij blijft. Want ze gaat absoluut kritiek krijgen van de 3 wijzen.
pi_45312379
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:57 schreef pullup het volgende:

[..]

Het idiote is inderdaad dat werkelijk van alles haar vrij makkelijk af gaat. Zelfs dat zingen laatst kon ze best, alleen ze vertikt het om de een of andere reden.
Verlegen en onzeker, ze wordt al nerveus als meerdere mensen naar haar kijken.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:01:06 #289
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45312406
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:52 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ze gaf vanochtend al aan, tegen Natasia, dat zij Huub best oke vond.
eurobilltracker.com
pi_45312413
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:58 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Nena is wel een type die als ze eenmaal heeft geconstateerd dat Huub wel okay is, ze daar ook bij blijft. Want ze gaat absoluut kritiek krijgen van de 3 wijzen.
Hij zei het ook erg grappig en ze nam er absoluut geen aanstoot aan.
pi_45312438
Wat lees ik nu gaat Natasia misschien ipv .NL?

Dan is het wel echt een grote vooropgezette grap en bepaalt achter gwoon wie er gaat!

Maar maak dan niet eerst koppeltjes en laat ze vervolgens stemmen als je daarna alles omgooit
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 14:02:50 #292
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45312451
nee joh, natasia gaat niet. dat zou echt belachelijk zijn.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:04:11 #293
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45312492
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:58 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Volgens mij vond ze Huub eerder ook al oke, maar heeft zich daarna toch weer aangesloten bij de bad guys.
Zelfs mee zitten denken hoe zij Sylvia van Huub kon losmaken.
eurobilltracker.com
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:05:08 #294
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45312512
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:56 schreef Danny het volgende:
Dat kan wel zijn ja, maar wat heb je aan een griet die haar hersenen nergens voor gebruikt en alleen op de bank zit te hangen, met haar uiterlijk bezig is en stom zit te zeuren.....
Ze kwam toch ik DGK om uit te zoeken wat ze verder met haar leven aanmoest, omdat ze geen idee heeft wat ze wil.....
Daar heb ik in 112 dagen nog weinig van gezien.
Ze had al een modellenbureau op kunnen zetten, ik noem maar wat, of eender welk bedrijfje.
TIEN helpt ermee. Nou, pak die kans dan en ga niet wachten tot je een dikke reet krijgt van op de bank hangen, want ze is aardig op weg daarmee....

Ook slimme mensen kunnen zich idioot gedragen, toch ?
pi_45312517
Na de afwijzing van gisteravond kunnen ze dit echt niet maken dus ik verwacht een nee.
pi_45312554
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:05 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn ja, maar wat heb je aan een griet die haar hersenen nergens voor gebruikt en alleen op de bank zit te hangen, met haar uiterlijk bezig is en stom zit te zeuren.....
Ze kwam toch ik DGK om uit te zoeken wat ze verder met haar leven aanmoest, omdat ze geen idee heeft wat ze wil.....
Daar heb ik in 112 dagen nog weinig van gezien.
Ze had al een modellenbureau op kunnen zetten, ik noem maar wat, of eender welk bedrijfje.
TIEN helpt ermee. Nou, pak die kans dan en ga niet wachten tot je een dikke reet krijgt van op de bank hangen, want ze is aardig op weg daarmee....

Ook slimme mensen kunnen zich idioot gedragen, toch ?
True... maar hopelijk gaat ze iets ondernemen als ze beter in haar vel komt te zitten.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:07:18 #297
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_45312573
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:02 schreef Danny het volgende:
nee joh, natasia gaat niet. dat zou echt belachelijk zijn.
Maar Nel moest wel even slijmen bij Natasia. Hij vertelde haar dat hij had gevraagd of zij in zijn plaats mocht gaan.

Redactie....zeg aub nee!!!!
eurobilltracker.com
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:13:50 #298
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45312741
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:06 schreef CartWOman het volgende:

[..]

True... maar hopelijk gaat ze iets ondernemen als ze beter in haar vel komt te zitten.
Ik heb er weinig vertrouwen in........ maar we zullen zien....
  zaterdag 13 januari 2007 @ 14:14:47 #299
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45312763
Ik vraag me af of Natasia nou twee weken haar haar niet gewassen heeft ? Kan dat wel met extensions ?
pi_45312937
Die muts is echt vaag. Ze hebben het over de girorekening van Natasia noemen en dan laten storten. Bart zegt: "Als er meer dan 10.000 euro opstaat gaat ze naar huis', Natasia: 'Ja als ik ga he, nou dan wordt er niets gestort' ..... zucht.... je zag zelfs Bart fronsen.
pi_45312948
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 14:14 schreef Gigageil het volgende:
Ik vraag me af of Natasia nou twee weken haar haar niet gewassen heeft ? Kan dat wel met extensions ?
Volgens mij wordt dit soort haar niet of amper vet.
Het nephaar daarentegen... dat wassen ze nu ook niet, alleen nat maken, en dát vind ik echt goor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')