Absoluut, maar niemand die haar eens flink de waarheid zegt. Des te langer ze daar nog zit, des te meer ze ervan overtuigd raakt dat ze wil blijven.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:42 schreef happyme28 het volgende:
Die vrouw moet echt in bescherming genomen worden tegen zichzelf.
Schrijft ze dat? Caps wil ik!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:48 schreef Danny het volgende:
Hoe kan Talpa trouwens dingen van externe sites (Mamjo) afhalen? Of lult Natasia uit haar nek?
Ik vond dit al heel wat, tis toch een privé-kwestie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:49 schreef Danny het volgende:
dan hebben ze nix meer voor de uitzending
Daar kan ik dus ook niet bij.quote:een schuld van 1100 euro???? Daarvoor blijf je toch niet in het huis ????
Hoe bedoel je dat? verbetert naar.....?quote:Jij bent de enige die ik vertouwen kan..... ik hoop dat ze dat nog even verbetert.....
vertrouwen....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? verbetert naar.....?
Nou daar heb je wat aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:13 schreef Black_king het volgende:
Stijn doet er dus alles aan om het de kinderen goed te laten gaan.
Helemaal mee eens, alleen is op dit moment afentoe niet van toepassing. Al weken lang kan/zal haar denkwijze schade toebrengen aan haar kinderen. Volwassen kunnen haar gedachten proberen te begrijpen,maar kinderen zijn daartoe niet in staat.quote:Ik val haar niet af als persoon maar haar gedrag en denkwijzen zijn afentoe echt heel schadelijk voor zichzelf en haar omgeving.
Zelfs met bijstand moet 1100 weg te poetsen zijn mits het maar met een goed plan gebeurt en eventueel hulp van buitenaf. Ik snap niet het gewoon niet. Misschien dat ze het zelf als onmogenlijk ziet; of als excuus dat ze gewoon geen luxe meer wilt missen en geen moeilijke dingen meer wilt aangaan omdat ze het gehad heeft met 'hoofdpijn'-zaken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:16 schreef Black_king het volgende:
en weer 1100 euro, dat getal klopt dus.
Ze moet gewoon van haar luie reet afkomen en een BAAN zoeken. Wilgo heeft echt compleet gelijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:23 schreef Llewella het volgende:
Zelfs met bijstand moet 1100 weg te poetsen zijn
You can't blame him, hij zorgt er in de marge voor, alles goed te laten gaan, en hij is verantwoordelijk voor het maken van een programma.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou daar heb je wat aan.
dat mens moet gewoon terug naar haar kinderen.
Pffff wat een egoist zeg![]()
Er gaat iig een gedeelte van de 10.000 af omdat ze al lange tijd in de kooi zit. Ik denk dat ze de inkomsten die ze krijgt van Talpa, daar afhaalt. Zal iets van 6000-4900 zijn, waarmee ze rekent, vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
Ik snap niet hoe ze bij 1100 euro komen. Het is toch 10.000?!?
Of heeft ze een voorkeursbehandeling gekregen ofzo?
Vind Natas een egoist.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
You can't blame him, hij zorgt er in de marge voor, alles goed te laten gaan, en hij is verantwoordelijk voor het maken van een programma.
Natasia is altijd eindverantwoordelijk.
Ze houdt zichzelf voor de gek iig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:23 schreef Llewella het volgende:
[..]
Zelfs met bijstand moet 1100 weg te poetsen zijn mits het maar met een goed plan gebeurt en eventueel hulp van buitenaf. Ik snap niet het gewoon niet. Misschien dat ze het zelf als onmogenlijk ziet; of als excuus dat ze gewoon geen luxe meer wilt missen en geen moeilijke dingen meer wilt aangaan omdat ze het gehad heeft met 'hoofdpijn'-zaken.
Precies, verhaallijnen genoeg over !quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind Natas een egoist.
Stijn doet zijn best maar ze hoort daar gewoon niet.
Haar effect in het programma is over.
Denkt de redactie nu echt dat ze zonder haar kijkers verliezen![]()
Juist, simpel as that.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:30 schreef mootie het volgende:
Ze heeft ook elke keer hetzelfde riedeltje....... daar trapt toch niemand meer in......
Afspraak is afspraak, ze zou er uit komen als Wilgo het niet meer zou redden!
I know.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen is op dit moment afentoe niet van toepassing. Al weken lang kan/zal haar denkwijze schade toebrengen aan haar kinderen. Volwassen kunnen haar gedachten proberen te begrijpen,maar kinderen zijn daartoe niet in staat.
Als ze dit doorzet moet Wilgo zelf naar Jeugdzorg stappen wegens verwaarlozing.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
Precies, verhaallijnen genoeg over !
Jeugdzorg staat natuurlijk al aardig in de picture, en die zullen zich zeker gaan bemoeien hiermee. Ik hoop het iig.
Het kan toch niet zo zijn, dat we hier de jeugd van twee kinderen live zien verknallen.
Nederland zit toch beter in elkaar ?
Dit speelt nu al, was duidelijk te zien toen ze bij haar op bezoek waren. Ze gaf ze het gevoel dat ze dit mama niet gunden... je hart breekt als je zoiets ziet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:35 schreef Llewella het volgende:
[..]
I know.
Ik ben zelf praktisch zonder moeder opgegroeid omdat mijn moeder psychisch ernstig ziek is totdat ik er als kind al helemaal het contact verbrak, dus kan me het gevoel goed voor de geest halen als mama emotioneel afstandelijk is en niet gewoon thuis de lieve mama is maar het te druk heeft om haar eigen sores te overleven. Dat schaad je als kind; ook voor je verdere leven. (Nou is mijn moeder er wel iets ernstiger aantoe dan natasia; want ik denk dat haar huidige gedrag zeker wel schadelijk is voor de kinderen als de kinderen hier ook maar iets van meekrijgen; mama heeft het namelijk moeilijk omdat de kinderen er zijn; kinderen voelen zich verantwoordelijk wellicht schuldig; gaan zorgen maken over moeder; voelen zich verantwoordelijk voor moeder; mogenlijk zelfs een deel van de zorgen dragen van moeder; waardoor de eigen ontwikkeling van het kind op de achtergrond komt te staan en deze zich niet volledig naar een eigen ik kan ontwikkelen).
Dat afscheid met de kerst was echt heel erg.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
Precies, verhaallijnen genoeg over !
Jeugdzorg staat natuurlijk al aardig in de picture, en die zullen zich zeker gaan bemoeien hiermee. Ik hoop het iig.
Het kan toch niet zo zijn, dat we hier de jeugd van twee kinderen live zien verknallen.
Nederland zit toch beter in elkaar ?
De beelden van Cheyenna waren idd. misselijkmakend. Hoe kun je in godsnaam als moeder dit laten gebeuren? Voor een nieuwe buik, nieuwe borsten en een rijbewijs.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit speelt nu al, was duidelijk te zien toen ze bij haar op bezoek waren. Ze gaf ze het gevoel dat ze dit mama niet gunden... je hart breekt als je zoiets ziet.
Eensch. Ik kan alleen maar bedenken dat de TV-kijker nog niet verzadigd is, maar dat zal niet lang meer duren, vermoed ik....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat afscheid met de kerst was echt heel erg.
Maar misschien denkt de redactie wel omdat we veel over haar schrijven dat dat kijkers trekt.
Maar ons gaat het om die kinderen en echt niet om haar.
Zo leuk is ze niet om naar te kijken.
Zet haar meestal uit.
Ik denk dat ze eerst in therapie moet; normaal gesproken zou ze inderdaad een baan moeten zoeken; maar op dit moment heeft ze daar denk teveel vrees voor om wat voor reden dan ook; gelooft ze teveel in haar eigen onvermogen of is de de perceptie in realiteit kwijt dat je een normaal leven met een normale baan kunt leiden, ook naast een gezin met kinderen. Ik vermoed echt dat ze snel in een depressie zal verzanden als ze eenmaal thuis zal zijn terug naar het oude leventje; het is haar niet gegunt denkt ze dan; ze zijn allemaal gemeen; niemand gunt het me; steeds maar die vinger naar anderen; naar de buitenwereld; zichzelf slachtoffer makend.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze moet gewoon van haar luie reet afkomen en een BAAN zoeken. Wilgo heeft echt compleet gelijk.
Ik heb de bezoekjes niet gezien; maar vond het afscheid bij de entree al erg genoeg. Maargoed wetende dat de kinderen goed opgevangen zouden worden in een stabiele omgeving is dat nog niet eens zo problematisch; alles wat daarna is gekomen maakt het wel problematisch; kinderen weer ergens anders onderbrengen, andere school; dan de dingen die mama doet op tv en die de kinderen ook bereiken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit speelt nu al, was duidelijk te zien toen ze bij haar op bezoek waren. Ze gaf ze het gevoel dat ze dit mama niet gunden... je hart breekt als je zoiets ziet.
En mooie spelfoutenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:58 schreef Copycat het volgende:
Die kan me een partij lange zinnen schrijven.
Wilgo kan de brief eerder lezen dan ze denktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:56 schreef Danny het volgende:
Even de (bijna op anderhalve zin na) volledige brief:
"Lieve Wilgo,
Het spijt me dat alles is gelopen zoals het gelopen is, in de eerste instatie was de Gouden kooi iets wat ik graag wilde doen jij vond het helemaal niets maar na een tijdje ben je toch met mij mee gegaan en zag je toch wel dat het een mannier zou zijn voor ons om samen onze toekomst verder te kunnen plannen met het te winnen geld.
Er zijn best veel dingen gebeurd ook mede door mijn schuld,eerst dat gedoe met brian en daarna met nena daar heb jij flink wat commentaar op gekregen van mensen en jij had daar ook best een uitgesproken mening over wat je goed recht was natuurlijk want ik zat ook helemaal fout.
Het jammere is dat na die tijd kon ik niets meer goed doen bij jou,ik heb je gevraagd of je met mij wilde trouwen en had allemaal leuke en vooral mooie plannen voor ons,maar ook dat vond jij niets en al helemaal niet op tv,ik heb een ontzettend mooi lied voor jou gezongen wat zei jij als jij gaat zingen loop ik weg,mijn haar was niet mooi ik was te mager,mijn make-up zag er niet uit niets was goed.
Kijk begrijp me niet verkeerd ik heb ontzettend veel respect voor jou voor alles wat je voor mij en de kinderen doet,die niet eens van jou zijn ik weet dat jij een hoop over je heen hebt gekregen ook mede dank zij merlien ook ik heb het hier erg moeilijk mee want dat zijn dingen die ik ook van Stijn hoor,ik begreep dat Kevin last had gekregen op de voetbal club door het kaartje wat ik gekregen heb dat vond ik erg vervelend om te horen ik zou heel graag willen weten wie die verhalen de wereld in hebben geholpen en dan niet te vergeten alles wat er op mamjo te lezen was,talpa heeft ook op mamjo gekeken en als het goed is, alles wat er stond weg gehaald.
En dan is nu ook milton zomaar weer in beeld en daar zit jij niet op te wachten nogal logisch ik ook niet zolang hij het jou en de kinderen het niet moeilijk maakt kunnen we het beter zo laten,ik heb ook begrepen dat jij ook last heb met judith wat is er dan aan de hand waarom maakt zij het jou weer moeilijk? Je geeft de kinderen toch gewoon elke maand geld? Ik heb geprobeerd om 12 uur (.......) verlaten om met jou te komen praten maar dat is niet gelukt,ik weet dat jij niet hier heen gaat komen om te praten en trouwens1 uur is te kort om alles te bespreken wat jou dwars zit,ik zou het wel heel graag willen weten maar 1 ding weet ik eker ik zal jou niet meer voor blok zetten,ik wil heel graag naar huis naar jou en de kinderen helemaal nu jij gezegd hebt dat jij bij mij weg gaat en ik gehoord heb dat yairo grieperig blijft en naar Groningen moetom na gekeken te worden ik maak me daar heel erg zorgen om.
Maar het is een feit dat ik niet zomaar weg kan lopen hier en als jij nadenkt weet jij dat ook wel die lening staat op mijn naam en het is geen (.....) beginnen om er beter van te worden en dan vervolgens met een schuld van 1100euro weg lopen die hoofdpijn wil ik echt niet,maar jou wil ik ook niet kwijt ik hou ontzettend veel van jou en ik heb jou heel hard nodig,ik heb jou steun en liefde nodig want zonder jou kan ik dit niet afmaken,ik wil heel graag naar huis en proberen al mijn doelen thuis te bereiken maar jij weet net zo goed als ik dat,dat niet gaat werken,mijn toekomst ligt bij jou yenne en yairo en ik wil heel graag met jou in suriname gaan wonen,ik weet dat ik erg veel van jou vraag en dat jou emmertje nu over gelopen is want je moet mij nu al 111 dagen missen en dat is erg lang maar vergeet ook niet dat het voor mij ook erg lang is en jij kunt alles zien wat ik doe maar dat kan ik niet van jou,dus de vraag is hoelang houd jij het nog vol zonder mij en zonder sex jou hoofd zal daar nu niet naar staan maar dat zal niet altijd zo blijven,het enige wat ik nu aan jou vragen wil is als je het alsjeblieft nog een paar maanden vol wilt houden,het zal niet mee vallen want dat doet het voor mij ook niet maar wil je het alsjeblieft proberen en schrijf mij terug ik wil heel graag weten wat er allemaal aan de hand is en wat ik daar aan kan doen zonder hier weg te hoeven lopen met een schuld van 1100euro.
Als ik een mannier kon vinden hier van uit de villa om het geld terug te verdienen of iets in die richting kom ik meteen naar huis dat beloof ik.
Laat je niet gek maken door niemand dat doe ik ook niet ik ben al lang blij dat astrid en joan zo goed helpen en natuurlijk Naomi niet te vergeten zij doet ook erg haar best.
Ik weet dat yenne niet zo goed gaat op school maar daar zitten Stijn en ik boven op want ik heb om extra begeleiding gevraagd voor haar ondanks dat talpa zich er niet mee mocht bemoeien van haar school heb ik toch aan Stijn gevraagd of ze extra begeleiding kon krijgen, en joan en Naomi helpen haar ook extra de weekenden dat ze bij joan is.
Vergeet alsjeblieft niet dat ik ontzettend veel van jou hou en je niet kwijt wil ik heb je echt heel hard nodig,je kunt ook yenne en yai wat meer uit handen geven aan joan en astrid als jij je eigen dingen moet doen of als je met Kevin en jay weg wilt of iets moet doen,want zij zijn er natuurlijk ook nog vergeet niet dat wij wel eens door diepere dalen zijn gegaan en dat er genoeg momenten in ons leven zijn geweest dat wij uit elkaar zijn gegaan maar altijd weer bij elkaar terug kwamen omdat wij bij elkaar horen en jij bent mijn maatje en mijn aller beste vriend en de enige die ik vertrouwen kan en nu vraag ik jou of jij mij ook vertrouwen wild en op mij wilt wachten,ik kan niet zonder jou,en ik wil dat ook niet,de Gouden kooi is inderdaad niet alles en die 1100euro is niet belangrijker als jij en de kids maar ik heb het gewoon niet om terug te betalen ik ga wel mijn best doen om een oplossing te vinden hier voor en als ik die gevonden heb kom ik meteen naar huis.
Ik hou van jou en ik hoop dat je mij snel terug zult schrijven.
Kusje mij."
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:02 schreef Danny het volgende:
jah sorry, ik heb 'm integraal overgenomen dus inclusief spelfouten, grammaticale mishaps en andere bullshit
Ze wilde natuurlijk die eerste ton al winnen (dat was de reden van de intens verdrietige beelden van haar huilende kindje toen ze van de ene op de andere minuut het huis in ging). Toen ging er iets van 50k naar Nicolaas - die had ze ook graag willen hebben. Nu hoopt ze dat er nog zoiets komt en dat zij die krijgt (fat chance zolang Huub en Sylvia erin zitten). En EIGENLIJK denk ik dat ze zelfs nog de overtuiging heeft dat ze gaat WINNEN.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:11 schreef Llewella het volgende:
Met die 1100 euro is het denk nog niet opgelost; want dan heeft ze nog niet iets voor zichzelf eraan over gehouden.
Al hun problemen zouden opgelost zijn met het winnen van het geld.
Maar dat snap ik niet; want volgens mij gaat ze niet met geld eruit? Alleen toch met een rijbewijs en strak lichaam? Dan heeft ze feitelijk alleen rijbewijs wat van waarde is of kan toevoegen qua geld (makkelijker bij het vinden van een baan). Vooralsnog blijft haar oude leven dan gewoon hetzelfde. mogenlijk dan ook weer terug bij af met eten; want ja dat wordt dan bijzaak; en het is al gebleken dat ze met stress erg snel naar eten grijpt; dus die kilo's kwijt zitten er dan weer heel snel aan; met de kans op erger nog (alhoewel; ze heeft toch nog steeds een maagband?).
Dus vraag me af; welk geld wilde ze winnen als ze alleen voor het rijbewijs en het lichaam ging?
jah, wat is nou een paar maanden als hij 2 maanden geleden al aangaf dat ze beter naar huis kon komen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:15 schreef happyme28 het volgende:
Maar goed, Natasia laat nog maar weer eens zien hoe egoistisch ze is. Ze geeft Wilgo dmv de brief de gelegenheid om het allemaal uit te leggen. Ze wil nog maar een paar maanden.....
Brian en NLquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:31 schreef Brici het volgende:
wie gaat er eigelijk naar de musical?
Satanael en Brain....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:31 schreef Brici het volgende:
wie gaat er eigelijk naar de musical?
Ze is gewoon slecht in rekenen joh, ze weet niet dat 11 duizend als 11.000 geschreven wordt en niet als 1100......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:37 schreef noekje het volgende:
Ze had 10.000 euro kunnen krijgen van van Inkel. Wat lult ze nou over 1100 euro.
Als ik ooit centen boven mijn kinderen verkies dan mogen ze me de nek omdraaien.
Nena: Huub is wel oké hoor.
Dat is ook een optie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze is gewoon slecht in rekenen joh, ze weet niet dat 11 duizend als 11.000 geschreven wordt en niet als 1100......![]()
omfg ze is NOG gekker dan ik gisteren al dacht en toen was ze al gekker dan ik eergisteren dacht (etc ad infinitum)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:46 schreef Llewella het volgende:
Natasia is een TE rein persoon aldus haar eigen woorden.
Klopt, alléén in een Hummer kan ze zich verplaatsen.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:47 schreef demins het volgende:
Natasia is een terreinpersoon???
Heb ergens gelezen dat ze het nog moet betalenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
Ik snap niet hoe ze bij 1100 euro komen. Het is toch 10.000?!?
Of heeft ze een voorkeursbehandeling gekregen ofzo?
Dat gaat te ver, maar ik denk wel dat je richting dat wereldje mag denken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:51 schreef demins het volgende:
Hoe is Natasia aan dat geld gekomen? Niet echt door zegeltjes te sparen, geloof ik. Cocaine-bolletjes lijkt me eerder.
Jaaa! Wat een geweldige brief!!! (Wie zei daar iets over interpunctie? Bemoei je d'r niet mee!)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:40 schreef pennep het volgende:
Allereerst top van Danny dat hij er zoveel moeite voor doet om dit epistel te openbaren. Hiermee wordt nog duidelijker hoe erg deze vrouw in de war is en als er nu een actie komt, zoals dat ook in het begin is gebeurt, van een radio-dj om haar dat geld te schenken is het wachten op weer een andere smoes van natas.
Het is natuurijk wel zo dat ze met deze brief laat zien dat ze het nederlands tot in de puntjes beheerst! Ze vindt nu toch makkelijk een baan als directie secretaresse!! Misschien heeft John wel interresse!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:51 schreef demins het volgende:
Hoe is Natasia aan dat geld gekomen? Niet echt door zegeltjes te sparen, geloof ik. Cocaine-bolletjes lijkt me eerder.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:54 schreef Gigageil het volgende:
Nasty is zooo ongelofelijk dom, dat wil je gewoon niet weten.
Als ze buiten is, heeft ze binnen een week 20 a 30 duizend verdiend met een beetje (tijdelijke) manager van TIEN achter haar. Ze gaat naar Live & Cooking, De wereld draait door, Catherine en Max en dat soort shows en ze wordt er nog beter van ook.......
Dan heb je EN 11.000, EN een rijbewijs, EN een reis naar Suriname......![]()
Kennelijk is ze daar te dom voor......ik geloof eerder dat ze dat gewoon niet wil inzien en lekker in het luilekkerleventje wilt blijven, zonder "hoofdpijn"van je kinderen.....![]()
ik kan me echt niet voorstellen dat die programma's dokken voor een lullig gesprekje hoor?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:54 schreef Gigageil het volgende:
Nasty is zooo ongelofelijk dom, dat wil je gewoon niet weten.
Als ze buiten is, heeft ze binnen een week 20 a 30 duizend verdiend met een beetje (tijdelijke) manager van TIEN achter haar. Ze gaat naar Live & Cooking, De wereld draait door, Catherine en Max en dat soort shows en ze wordt er nog beter van ook.......
Dan heb je EN 11.000, EN een rijbewijs, EN een reis naar Suriname......![]()
Kennelijk is ze daar te dom voor......ik geloof eerder dat ze dat gewoon niet wil inzien en lekker in het luilekkerleventje wilt blijven, zonder "hoofdpijn"van je kinderen.....![]()
Tanja mocht ook wegblijven bij RTLBoulevard toen ze geld en kleding eiste.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:56 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat die programma's dokken voor een lullig gesprekje hoor?
precies. die programma's gaan daar echt niet voor betalen. Ja, je treinkaartje wordt vergoedt, maar verder moet je niet zeiken anders nemen ze wel een ander.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:58 schreef CartWOman het volgende:
Tanja mocht ook wegblijven bij RTLBoulevard toen ze geld en kleding eiste.![]()
Hij heeft wel gelijk denk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:58 schreef noekje het volgende:
Brian: Nena heeft een paar lessen hier moeten leren. Door mij leert ze nu.
*ril*
Hij lult zo verward dat ook Natasia het niet meer begrijpt en hem er dus niet meer van langs geeftquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:02 schreef bitwizard het volgende:
Go Natasia, geef Brian er van langs!!!
Na ja....ik weet ook niet.....maar ze zat in de bewaking toch ? Stond op de talpa site.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:56 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat die programma's dokken voor een lullig gesprekje hoor?
Lesly ziet het gewoon als werk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:04 schreef CartWOman het volgende:
Sylvia houdt echt van die paarden; Lesley trekt haar mond nooit tegen ze open.![]()
Hoorde ik ook. "Ze moeten toch 25 minuten 'jeweetwelwat' maken, en daar staat veel druk op (oid)."quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:04 schreef Black_king het volgende:
Brian spuit zijn frustratie over Nena weer tegen Natasia. Wat een sukkel.
Ah, de opperhoofden hebben dus gedreigd de deuren dicht te gooien, met consequentie dat niemand meer naar buiten mag.
Nee, ze zat in een supermarkt BIJ de bewaking toen er spullen in haar tas werden gevonden denk ik, en net als je voor een cv dingen een beetje naar je hand kunt zetten heeft ze gewoon gezegd dat ze iets met bewaking van doen heeft ofzo...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:06 schreef Gigageil het volgende:
Na ja....ik weet ook niet.....maar ze zat in de bewaking toch ? Stond op de talpa site.....![]()
Wel sneu, dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:08 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Lesly ziet het gewoon als werk.
je bedoelt als ze het huis uit is? in dat geval hebben we het eerstkomende jaar je nummer niet nodig hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoorde ik ook. "Ze moeten toch 25 minuten 'jeweetwelwat' maken, en daar staat veel druk op (oid)."
Heb per direct besloten om de streams maar weer uit te knallen. Kan iemand even sms'en als ze weg is? Ik zal strax mijn nummer achter laten, voordat iemand er naar vraagt![]()
Damn!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:10 schreef Danny het volgende:
[..]
je bedoelt als ze het huis uit is? in dat geval hebben we het eerstkomende jaar je nummer niet nodig hoor
Zal laat in de avond worden, vermoed ik. We sms-sen wel hoor dat ze blijft....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoorde ik ook. "Ze moeten toch 25 minuten 'jeweetwelwat' maken, en daar staat veel druk op (oid)."
Heb per direct besloten om de streams maar weer uit te knallen. Kan iemand even sms'en als ze weg is? Ik zal strax mijn nummer achter laten, voordat iemand er naar vraagt![]()
welkom bij de clubquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:12 schreef bunnyma het volgende:
Ik geef het op....stream Brian....mute
Nena, Nena en nog eens Nena..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef Danny het volgende:
Ik heb echt zelden zo'n incoherente onbegrijpelijke woordenbrij uit één mond horen komen als bij Brian. Waar HEEFT 'ie het in godsnaam over?
lees zijn gedichten eens, www.brianspoetry.com dan zal je veel duidelijk worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef Danny het volgende:
Ik heb echt zelden zo'n incoherente onbegrijpelijke woordenbrij uit één mond horen komen als bij Brian. Waar HEEFT 'ie het in godsnaam over?
De exegese van zijn teksten vraagt meer tekst dan hij produceert! Veel meer!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef Danny het volgende:
Is ook zo, verder is het vrij gezapig allemaal, zelfs Huub lijkt min of meer geaccepteerd te worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:18 schreef dieenebart het volgende:
Het lijkt wel of alleen Natasia nog belangrijk is in deze fase van de show.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:20 schreef Black_king het volgende:
Natasis: "Nu heb ik het even over mezelf"
Eensch, doch: Ze drukt nu wel een hele zware stempel op het verhaal. Ik weet nog niet of ik dat nu wel zo leuk vind.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Is ook zo, verder is het vrij gezapig allemaal, zelfs Huub lijkt min of meer geaccepteerd te worden.
Dat is het aantrekkelijke van DGK, vanavond kan alles weer anders zijn.![]()
Ik weet zeker dat ik het NIET leuk vind iig. Ik ben in staat zelf 1100 euro over te maken als ik dan de garantie heb dat ze optieft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:22 schreef dieenebart het volgende:
Eensch, doch: Ze drukt nu wel een hele zware stempel op het verhaal. Ik weet nog niet of ik dat nu wel zo leuk vind.
Verloren geld, Dan gaat ze nog niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het NIET leuk vind iig. Ik ben in staat zelf 1100 euro over te maken als ik dan de garantie heb dat ze optieft.
Ja, dat is inderdaad geen leuk ideequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef dieenebart het volgende:
Hey Danny! Is het geen leuk idee om Fok!radio te maken? Zet de streams aan en laat commentaar in audio geven ipv per forum. Kun je ook oud-bewoners (ex-miljonairs) uitnodigen om live commentaar te geven...
maar serieus, denk je dat dat verstaanbaar is dan om Natasia's geschreeuw en het geklep van streamers door elkaar heen te horen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad geen leuk idee
klopt, je moet een spoor van geld, goud en diamanten naar de poort leggen (and beyond!), om haar als een soort Kleinduimpje van het terrein te lokken. Eenmaal buiten de poort kun je haar (buiten bereik van de cams) simpel neerknuppelen en dumpen bij strand Nulde.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Verloren geld, Dan gaat ze nog niet.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef dieenebart het volgende:
Hey Danny! Is het geen leuk idee om Fok!radio te maken? Zet de streams aan en laat commentaar in audio geven ipv per forum. Kun je ook oud-bewoners (ex-miljonairs) uitnodigen om live commentaar te geven...
Dat geloof ik dus ook niet, ze gebruikt dit als excuus.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Verloren geld, Dan gaat ze nog niet.
Wie heeft er niet op mutequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
maar serieus, denk je dat dat verstaanbaar is dan om Natasia's geschreeuw en het geklep van streamers door elkaar heen te horen?
Damnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
klopt, je moet een spoor van geld, goud en diamanten naar de poort leggen (and beyond!), om haar als een soort Kleinduimpje van het terrein te lokken. Eenmaal buiten de poort kun je haar (buiten bereik van de cams) simpel neerknuppelen en dumpen bij strand Nulde.
Krijgen we niet het Meisje van Nulde, maar de zak stront van Nulde. Opsporing verzocht via Boer zoekt Vrouw![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
klopt, je moet een spoor van geld, goud en diamanten naar de poort leggen (and beyond!), om haar als een soort Kleinduimpje van het terrein te lokken. Eenmaal buiten de poort kun je haar (buiten bereik van de cams) simpel neerknuppelen en dumpen bij strand Nulde.
Krijgen we niet het Meisje van Nulde, maar de zak stront van Nulde. Opsporing verzocht via Boer zoekt Vrouw![]()
ROFLquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef dieenebart het volgende:
Okee, okee... Het was idd GEEN leuk idee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef Black_king het volgende:
[..]
Of een bewoner uit BB-1 die weet hoe het anders kan .....
![]()
dat is wel een idee, maar die moet dan wel een beetje ver gekomen zijn. Niet dat Martin (wie?) komt ofzoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef Black_king het volgende:
Of een bewoner uit BB-1 die weet hoe het anders kan .....
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is wel een idee, maar die moet dan wel een beetje ver gekomen zijn. Niet dat Martin (wie?) komt ofzo
Martin Jonkman, van Alpha Koeling uit Spijkenisse!!!! Wie kent hem niet? Hij is zelfs bij Letterman geweest!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is wel een idee, maar die moet dan wel een beetje ver gekomen zijn. Niet dat Martin (wie?) komt ofzo
Mona was een stuk minder erg dan Euthanasia hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:33 schreef Black_king het volgende:
En als we de bewoner uitkiezen die van een evenwichtsbalk donderde, kunnen we op den duur net zo goed Natasia aan laten staan....
![]()
Mona was idd een stuk minder erg, maar ik vermoed toch wel dat ze het als een podium gaat gebruiken....Zo'n diva is het nu ook wel weer.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Mona was een stuk minder erg dan Euthanasia hoor
(en die val met dat schaambotje was wel keigoeie televisie)
Dat hele ding naar de klote... Moesten we eerst de boel weer fixen voor we verder konden, en toen hoefde ze ook nog eens niet mee te doen aan de weekopdracht. Dat vonden we trouwens niet zo erg, want Mona met haar motoriek-van-een-kip-en-bijbehorend-verstand droeg weinig bij.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Mona was een stuk minder erg dan Euthanasia hoor
(en die val met dat schaambotje was wel keigoeie televisie)
De kapsters....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:36 schreef Danny het volgende:
wie zijn dat?
Jaja. Hoe lang heeft 'ie ook alweer in het huis gezeten? Dag of twee?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:34 schreef dieenebart het volgende:
Martin Jonkman, van Alpha Koeling uit Spijkenisse!!!! Wie kent hem niet? Hij is zelfs bij Letterman geweest!!! Dat is nog eens een held uit den ouden doosch...
acht dagen volgens mij. En toen hij weg was, besloot Tara om twee dagen later ook het huis maar te verlaten. "Was dan twee dagen eerder gegaan, dan hadden wij Martin wel gehouden, muts."quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Jaja. Hoe lang heeft 'ie ook alweer in het huis gezeten? Dag of twee?
Heb nog een mooi interview met 'm gedaan
http://frontpage.fok.nl/column/22
ah, je kunt niet meer doorbladeren zie ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Jaja. Hoe lang heeft 'ie ook alweer in het huis gezeten? Dag of twee?
Heb nog een mooi interview met 'm gedaan
http://frontpage.fok.nl/column/22
quote:
quote:Ja dan komen we bij het Bart verhaal. Ik heb inderdaad gezegd dat ik dacht dat Bart homo was. Dan moet ik er wel bij vertellen dat ik daar hele goede redenen voor had en niet alleen het teen incident. Er zijn namelijk ook herhaaldelijk woorden en opmerkingen gezegd waar ik verder niet over uitwijd maar dat waren voor mij redenen om dus aan te nemen dat Bart misschien op jongens viel
welke plaats?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:42 schreef Black_king het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Nathanael zijn plaats gaat weggeven aan Natasia....
Bij Belle en het Beest.... We vielen midden in het gesprek tussen hem en Brian....quote:
M'n Sonja Bakker, wat doe je?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:41 schreef Gigageil het volgende:
-knip-
Aardig dikmakertje trouwens....![]()
dat mocht toch niet, de koppels waren gekozen en moesten zo blijven. Heeft Ilona gisteren nagevraagd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:44 schreef Gigageil het volgende:
[..]
voor die opera of musical....whatever....![]()
Gelezen!!! Leuk om weer iets terug te zien van Martin:) Zaten wel wat leuke dingen tussen, maar martin was dan ook best een leuk persoon. Hij doet het nog steeds met dat grietje van BB2 (ben even haar naam kwijt, en dat terwijl ik zelf nog met haar heb gezoend...) iemand?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, je kunt niet meer doorbladeren zie ik.
pagina's:
http://frontpage.fok.nl/column/22/1
http://frontpage.fok.nl/column/22/2
http://frontpage.fok.nl/column/22/3
http://frontpage.fok.nl/column/22/4
Je bedoelt Desirée ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gelezen!!! Leuk om weer iets terug te zien van Martin:) Zaten wel wat leuke dingen tussen, maar martin was dan ook best een leuk persoon. Hij doet het nog steeds met dat grietje van BB2 (ben even haar naam kwijt, en dat terwijl ik zelf nog met haar heb gezoend...) iemand?
Bart met een vriendje.....quote:
Zou wel een mooie ontsnappingsclausule zijn, om Natas met Wilgo in contact te brengen..... Ik vermoed dat de redactie hier wel gehoor aan gaat geven!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:46 schreef Danny het volgende:
[..]
dat mocht toch niet, de koppels waren gekozen en moesten zo blijven. Heeft Ilona gisteren nagevraagd.
BOE BOE!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:50 schreef Black_king het volgende:
[..]
Zou wel een mooie ontsnappingsclausule zijn, om Natas met Wilgo in contact te brengen..... Ik vermoed dat de redactie hier wel gehoor aan gaat geven!
Dat hebben ze gisteren toch al aan de redactie gevraagd?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:42 schreef Black_king het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Nathanael zijn plaats gaat weggeven aan Natasia....
YW, Dude !quote:
neequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vind je ook dat zij en Nena iets van elkaar weghebben?
Absoluut. Al is Nena toch wel duidelijk van een hogere schoonheidscategorie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vind je ook dat zij en Nena iets van elkaar weghebben?
dem wat kan die kapster liegenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:55 schreef Llewella het volgende:
Kapster zegt dat Natasia een heleboel fans heeft. Natasia is blij dat te horen.
Ordinaire mensen hebben meestal ook een ordinaire smaak......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef Llewella het volgende:
Waarom neemt Natasia niet zo'n kapsel als de kapster ofzow? Dat staat toch een stuk frisser?
Nee klopt, maar dat is wel gebruikelijk; gewoon gebruik maken van nephaar; of een pruik; of ingevlochten.quote:
Nee, maar ga maar eens een middagje bij McDonald of beter nog Kentucky Fried Chicken zitten dan worden alle vooroordelen OOK bevestigd. Daar heb je DGK niet voor nodig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:57 schreef Black_king het volgende:
De kapster praat lekker op haar in. Stupid cow. Ik dacht dat de surinaamse gemeenschap haar nou niet echt als role-model zag....
Ja dat weet ik, maar had verwacht dat ze meer haar van haarzels zou hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:04 schreef Llewella het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dat is wel gebruikelijk; gewoon gebruik maken van nephaar; of een pruik; of ingevlochten.
Yep; ik ken zelf genoeg surinamers, maar natasia haar dingen zijn toch iets typerend voor haarzelf en niet voor een hele gemeenschap.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:06 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee, maar ga maar eens een middagje bij McDonald of beter nog Kentucky Fried Chicken zitten dan worden alle vooroordelen OOK bevestigd. Daar heb je DGK niet voor nodig.
Ik heb ook de pest aan Natasia, maar om nou te zeggen De Surinaamse gemeenschap komt hiermee in een kwaad daglicht, moi...dat denk ik niet.
Ik zie ook wel het verschil tussen een Psycho-bitch en andere, WEL nette en hardwerkende, aardige Surinamers die altijd klaarstaan voor familie........ik woon in een overwegend allochtone buurt in Amsterdam, maar ik zal echt Surinamers niet anders gaan bekijken door Natasia![]()
Je leest me niet goed. Ik zeg dat de surinaamse gemeenschap juist NIET achter Natasia staat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:06 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee, maar ga maar eens een middagje bij McDonald of beter nog Kentucky Fried Chicken zitten dan worden alle vooroordelen OOK bevestigd. Daar heb je DGK niet voor nodig.
Ik heb ook de pest aan Natasia, maar om nou te zeggen De Surinaamse gemeenschap komt hiermee in een kwaad daglicht, moi...dat denk ik niet.
Ik zie ook wel het verschil tussen een Psycho-bitch en andere, WEL nette en hardwerkende, aardige Surinamers die altijd klaarstaan voor familie........ik woon in een overwegend allochtone buurt in Amsterdam, maar ik zal echt Surinamers niet anders gaan bekijken door Natasia![]()
echt niet?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:03 schreef Black_king het volgende:
Het voorlezen heeft ze ook al drie dagen niet meer gedaan ja..... Bespottelijk gewoon. Juist nu de kinderen haar zo hard nodig hebben....
Yep, ze heeft momenteel over sch*t aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:13 schreef Llewella het volgende:
Klopt het dat natasia weer gewoon eet? Ze vraagt Brian nu om een pasteitje, maar is dat niet te calorierijk?
Volgens mij geld dat voor de gehele groep. Ik volg DGK pas 2 weken, hebben de bewoners nog geen etiquette-lessen gehad in het huis? Dat zou je wel verwachten als ze wat geloofwaardigheid willen opbouwen als 'millionair'...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef spookvrouw het volgende:
DGK_redactie, kunnen jullie Satanael ajb tafelmanieren bijbrengen, wat zit die man toch altijd goor te etenPraten met volle mond
Holy macaroni, hebben ze alles eraf gehaald ????quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef pullup het volgende:
OMG Wat hebben ze met het haar van natasia gedaan![]()
![]()
Net als je denkt dat het niet erger kan krijg je dit te zien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:50 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Daar zitten de extensions dus aan vast. Dit is Natasia puur natuur, mooi hè?![]()
Die gaat echt een leukere tijd krijgen als ze meer met Huub optrekt, ze kan met 'm lachen en hij is goed voor haar zelfvertrouwen. Huub doorziet haar maniertjes maar maakt dit op een geinende manier duidelijk, daar heeft een type als Nena veel meer aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:49 schreef happyme28 het volgende:
Grappig hoe Nena en Huub aan het piano spelen zijn. Net waren er trouwens fans aan de achterkant van het terrein achter de paardenbak die Nena aanmoedigde. Iemand riep 'Nena, zet 'm op je bent lekker'. Huub 'Vind ik ook!' en Nena 'Dank je wel'
Daarnet ging ze op die pianokruk zitten, bovenop de bladmuziek blijkbaar want Huub meteen:" hey, hey, hey sta eens snel op met die vette ass"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die gaat echt een leukere tijd krijgen als ze meer met Huub optrekt, ze kan met 'm lachen en hij is goed voor haar zelfvertrouwen. Huub doorziet haar maniertjes maar maakt dit op een geinende manier duidelijk, daar heeft een type als Nena veel meer aan.
Ik kom niet meer bij van de mannen-reacties hier.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet erger kan krijg je dit te zien.![]()
Jawel dat begrijp ik wel......je zegt dat ze nou niet zo'n goed rolemodel is......maar ik kijk daar dus echt doorheen......ik begrijp echt wel dat Surinamers er niet echt blij mee zijn, maar ik denk dat Wilgo en andere Surinamers in het algemeen nou niet meteen bang hoefen te zijn dat er vooroordelen vergroot worden door één individu........quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je leest me niet goed. Ik zeg dat de surinaamse gemeenschap juist NIET achter Natasia staat.
Het idiote is inderdaad dat werkelijk van alles haar vrij makkelijk af gaat. Zelfs dat zingen laatst kon ze best, alleen ze vertikt het om de een of andere reden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:56 schreef Danny het volgende:
Nena is trouwens een stuk slimmer dan waar de meesten haar credit voor geven. Overigens vind ik dat ze met een gebroken arm beter piano speelt dan Huub
Da's ook mijn humor, heb ik liever dan geslijm.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarnet ging ze op die pianokruk zitten, bovenop de bladmuziek blijkbaar want Huub meteen:" hey, hey, hey sta eens snel op met die vette ass"
Verlegen en onzeker, ze wordt al nerveus als meerdere mensen naar haar kijken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het idiote is inderdaad dat werkelijk van alles haar vrij makkelijk af gaat. Zelfs dat zingen laatst kon ze best, alleen ze vertikt het om de een of andere reden.
Ze gaf vanochtend al aan, tegen Natasia, dat zij Huub best oke vond.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die gaat echt een leukere tijd krijgen als ze meer met Huub optrekt, ze kan met 'm lachen en hij is goed voor haar zelfvertrouwen. Huub doorziet haar maniertjes maar maakt dit op een geinende manier duidelijk, daar heeft een type als Nena veel meer aan.
Hij zei het ook erg grappig en ze nam er absoluut geen aanstoot aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's ook mijn humor, heb ik liever dan geslijm.![]()
Nena is wel een type die als ze eenmaal heeft geconstateerd dat Huub wel okay is, ze daar ook bij blijft. Want ze gaat absoluut kritiek krijgen van de 3 wijzen.![]()
Volgens mij vond ze Huub eerder ook al oke, maar heeft zich daarna toch weer aangesloten bij de bad guys.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's ook mijn humor, heb ik liever dan geslijm.![]()
Nena is wel een type die als ze eenmaal heeft geconstateerd dat Huub wel okay is, ze daar ook bij blijft. Want ze gaat absoluut kritiek krijgen van de 3 wijzen.![]()
Dat kan wel zijn ja, maar wat heb je aan een griet die haar hersenen nergens voor gebruikt en alleen op de bank zit te hangen, met haar uiterlijk bezig is en stom zit te zeuren.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:56 schreef Danny het volgende:
Nena is trouwens een stuk slimmer dan waar de meesten haar credit voor geven. Overigens vind ik dat ze met een gebroken arm beter piano speelt dan Huub
True... maar hopelijk gaat ze iets ondernemen als ze beter in haar vel komt te zitten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:05 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn ja, maar wat heb je aan een griet die haar hersenen nergens voor gebruikt en alleen op de bank zit te hangen, met haar uiterlijk bezig is en stom zit te zeuren.....
Ze kwam toch ik DGK om uit te zoeken wat ze verder met haar leven aanmoest, omdat ze geen idee heeft wat ze wil.....
Daar heb ik in 112 dagen nog weinig van gezien.
Ze had al een modellenbureau op kunnen zetten, ik noem maar wat, of eender welk bedrijfje.
TIEN helpt ermee. Nou, pak die kans dan en ga niet wachten tot je een dikke reet krijgt van op de bank hangen, want ze is aardig op weg daarmee....![]()
![]()
Ook slimme mensen kunnen zich idioot gedragen, toch ?
Maar Nel moest wel even slijmen bij Natasia. Hij vertelde haar dat hij had gevraagd of zij in zijn plaats mocht gaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:02 schreef Danny het volgende:
nee joh, natasia gaat niet. dat zou echt belachelijk zijn.
Ik heb er weinig vertrouwen in........quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
True... maar hopelijk gaat ze iets ondernemen als ze beter in haar vel komt te zitten.
Volgens mij wordt dit soort haar niet of amper vet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:14 schreef Gigageil het volgende:
Ik vraag me af of Natasia nou twee weken haar haar niet gewassen heeft ? Kan dat wel met extensions ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |