Absoluut, maar niemand die haar eens flink de waarheid zegt. Des te langer ze daar nog zit, des te meer ze ervan overtuigd raakt dat ze wil blijven.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:42 schreef happyme28 het volgende:
Die vrouw moet echt in bescherming genomen worden tegen zichzelf.
Schrijft ze dat? Caps wil ik!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:48 schreef Danny het volgende:
Hoe kan Talpa trouwens dingen van externe sites (Mamjo) afhalen? Of lult Natasia uit haar nek?
Ik vond dit al heel wat, tis toch een privé-kwestie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:49 schreef Danny het volgende:
dan hebben ze nix meer voor de uitzending
Daar kan ik dus ook niet bij.quote:een schuld van 1100 euro???? Daarvoor blijf je toch niet in het huis ????
Hoe bedoel je dat? verbetert naar.....?quote:Jij bent de enige die ik vertouwen kan..... ik hoop dat ze dat nog even verbetert.....
vertrouwen....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? verbetert naar.....?
Nou daar heb je wat aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:13 schreef Black_king het volgende:
Stijn doet er dus alles aan om het de kinderen goed te laten gaan.
Helemaal mee eens, alleen is op dit moment afentoe niet van toepassing. Al weken lang kan/zal haar denkwijze schade toebrengen aan haar kinderen. Volwassen kunnen haar gedachten proberen te begrijpen,maar kinderen zijn daartoe niet in staat.quote:Ik val haar niet af als persoon maar haar gedrag en denkwijzen zijn afentoe echt heel schadelijk voor zichzelf en haar omgeving.
Zelfs met bijstand moet 1100 weg te poetsen zijn mits het maar met een goed plan gebeurt en eventueel hulp van buitenaf. Ik snap niet het gewoon niet. Misschien dat ze het zelf als onmogenlijk ziet; of als excuus dat ze gewoon geen luxe meer wilt missen en geen moeilijke dingen meer wilt aangaan omdat ze het gehad heeft met 'hoofdpijn'-zaken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:16 schreef Black_king het volgende:
en weer 1100 euro, dat getal klopt dus.
Ze moet gewoon van haar luie reet afkomen en een BAAN zoeken. Wilgo heeft echt compleet gelijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:23 schreef Llewella het volgende:
Zelfs met bijstand moet 1100 weg te poetsen zijn
You can't blame him, hij zorgt er in de marge voor, alles goed te laten gaan, en hij is verantwoordelijk voor het maken van een programma.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou daar heb je wat aan.
dat mens moet gewoon terug naar haar kinderen.
Pffff wat een egoist zeg![]()
Er gaat iig een gedeelte van de 10.000 af omdat ze al lange tijd in de kooi zit. Ik denk dat ze de inkomsten die ze krijgt van Talpa, daar afhaalt. Zal iets van 6000-4900 zijn, waarmee ze rekent, vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
Ik snap niet hoe ze bij 1100 euro komen. Het is toch 10.000?!?
Of heeft ze een voorkeursbehandeling gekregen ofzo?
Vind Natas een egoist.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
You can't blame him, hij zorgt er in de marge voor, alles goed te laten gaan, en hij is verantwoordelijk voor het maken van een programma.
Natasia is altijd eindverantwoordelijk.
Ze houdt zichzelf voor de gek iig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:23 schreef Llewella het volgende:
[..]
Zelfs met bijstand moet 1100 weg te poetsen zijn mits het maar met een goed plan gebeurt en eventueel hulp van buitenaf. Ik snap niet het gewoon niet. Misschien dat ze het zelf als onmogenlijk ziet; of als excuus dat ze gewoon geen luxe meer wilt missen en geen moeilijke dingen meer wilt aangaan omdat ze het gehad heeft met 'hoofdpijn'-zaken.
Precies, verhaallijnen genoeg over !quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind Natas een egoist.
Stijn doet zijn best maar ze hoort daar gewoon niet.
Haar effect in het programma is over.
Denkt de redactie nu echt dat ze zonder haar kijkers verliezen![]()
Juist, simpel as that.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:30 schreef mootie het volgende:
Ze heeft ook elke keer hetzelfde riedeltje....... daar trapt toch niemand meer in......
Afspraak is afspraak, ze zou er uit komen als Wilgo het niet meer zou redden!
I know.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen is op dit moment afentoe niet van toepassing. Al weken lang kan/zal haar denkwijze schade toebrengen aan haar kinderen. Volwassen kunnen haar gedachten proberen te begrijpen,maar kinderen zijn daartoe niet in staat.
Als ze dit doorzet moet Wilgo zelf naar Jeugdzorg stappen wegens verwaarlozing.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
Precies, verhaallijnen genoeg over !
Jeugdzorg staat natuurlijk al aardig in de picture, en die zullen zich zeker gaan bemoeien hiermee. Ik hoop het iig.
Het kan toch niet zo zijn, dat we hier de jeugd van twee kinderen live zien verknallen.
Nederland zit toch beter in elkaar ?
Dit speelt nu al, was duidelijk te zien toen ze bij haar op bezoek waren. Ze gaf ze het gevoel dat ze dit mama niet gunden... je hart breekt als je zoiets ziet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:35 schreef Llewella het volgende:
[..]
I know.
Ik ben zelf praktisch zonder moeder opgegroeid omdat mijn moeder psychisch ernstig ziek is totdat ik er als kind al helemaal het contact verbrak, dus kan me het gevoel goed voor de geest halen als mama emotioneel afstandelijk is en niet gewoon thuis de lieve mama is maar het te druk heeft om haar eigen sores te overleven. Dat schaad je als kind; ook voor je verdere leven. (Nou is mijn moeder er wel iets ernstiger aantoe dan natasia; want ik denk dat haar huidige gedrag zeker wel schadelijk is voor de kinderen als de kinderen hier ook maar iets van meekrijgen; mama heeft het namelijk moeilijk omdat de kinderen er zijn; kinderen voelen zich verantwoordelijk wellicht schuldig; gaan zorgen maken over moeder; voelen zich verantwoordelijk voor moeder; mogenlijk zelfs een deel van de zorgen dragen van moeder; waardoor de eigen ontwikkeling van het kind op de achtergrond komt te staan en deze zich niet volledig naar een eigen ik kan ontwikkelen).
Dat afscheid met de kerst was echt heel erg.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
Precies, verhaallijnen genoeg over !
Jeugdzorg staat natuurlijk al aardig in de picture, en die zullen zich zeker gaan bemoeien hiermee. Ik hoop het iig.
Het kan toch niet zo zijn, dat we hier de jeugd van twee kinderen live zien verknallen.
Nederland zit toch beter in elkaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |