abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 08:12:16 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307337
en waar we one big happy DGK family vormen.

stream on...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45307450
Goeiemorgen allemaal¿¿¿ Huh, slaapt iedereen pas.... net? Ik mis alle fun nietwaar? Iedere nacht is het raak. Krijgen de cameramensen soms beter betaald in de nacht na twaalf uur? Lijkt erop, aangezien dan de fun op gang komt?
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:26:31 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307653
Natasia was aan het trainen, maar zit nu te bellen (zonder timer). Helaas stond het geluid uit dus geen idee wat ze besproken heeft. Ze is nu in ieder geval weer gaan trainen.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:28:04 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307665
Ow nee, ze ging alleen de muziek maar uitzetten. ze gaat nu naar het kantoor.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:30:24 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307681
Ze tikt een brief naar Wilgo. Dat gaat dus gewoon betekenen dat ze blijft gok ik.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:37:46 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307725

-- hier missen we een stukje --

De rest volgt als de streams meewerken. She's breaking up with him...

[ Bericht 12% gewijzigd door Danny op 13-01-2007 10:01:35 ]
pi_45307741
Dat lijkt er wel op hè?
Aangezien hij zeker bij z'n standpunt zou blijven.

Mijn God zeg....
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_45307756
Die vrouw moet echt in bescherming genomen worden tegen zichzelf.
pi_45307770
Haar zus of nichtje wilden/konden de kinderen toch niet in huis nemen? Hoe wil ze dit nu oplossen? En ze wilde nog met ze bellen vandaag? Ik snap er weinig meer van....
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:46:43 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307789
overigens is Sylvia de vaatwasser aan het inruimen
pi_45307792
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:42 schreef happyme28 het volgende:
Die vrouw moet echt in bescherming genomen worden tegen zichzelf.
Absoluut, maar niemand die haar eens flink de waarheid zegt. Des te langer ze daar nog zit, des te meer ze ervan overtuigd raakt dat ze wil blijven.

Ze heeft ook geen enkel idee wat er allemaal over haar wordt gezegd buiten het huis, ze noemt alleen die website mamjo in de brief.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:48:38 #12
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307796
Hoe kan Talpa trouwens dingen van externe sites (Mamjo) afhalen? Of lult Natasia uit haar nek?
pi_45307798
Kom op redactie, laat die brief nog ff zien....
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 09:49:31 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307805
dan hebben ze nix meer voor de uitzending
pi_45307809
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:48 schreef Danny het volgende:
Hoe kan Talpa trouwens dingen van externe sites (Mamjo) afhalen? Of lult Natasia uit haar nek?
Schrijft ze dat? Caps wil ik!
pi_45307822
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:49 schreef Danny het volgende:
dan hebben ze nix meer voor de uitzending
Ik vond dit al heel wat, tis toch een privé-kwestie.
Shit, net te laat gekeken weer... ik post ff niks meer.
pi_45307859

Gejat van v-o-l, thx pollux!
pi_45307868
'Het is een feit dat ik niet zomaar weg kan lopen hier...'

Domme doos.
pi_45307902
ongelofelijk hoe egoistisch een mens kan zijn. Ze heeft echt alleen maar IK IK IK.
Het klinkt raar, maar waarschijnlijk zijn op dit moment haar kinderen beter af zonder haar.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:02:21 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307903

-- hier missen we een stukje --

pi_45307909
Het is echt te hopen dat een of andere instantie zich mbt de kinderen zich hier mee gaat bemoeien.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:04:30 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307923

Nope, ze gaat niet...
pi_45307925
een schuld van 1100 euro???? Daarvoor blijf je toch niet in het huis ????
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:05:18 #24
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45307930
ze gaat dus niet naar huis, omdat zed een schuld heeft van 1100 euro
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:05:40 #25
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307936
pi_45307937
Jeetje, mooie TV nu!
pi_45307942
quote:
een schuld van 1100 euro???? Daarvoor blijf je toch niet in het huis ????
Daar kan ik dus ook niet bij.

Ze wil gewoon niet naar huis en grijpt elke smoes aan
pi_45307947
Een schuld van 1100 euro kan toch gewoon weggepoetst worden binnen een te overziene tijd?
Of zal het 11000 zijn?
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_45307956
Natasia is aangedaan, dat hoor je aan haar stem.....Ze is zelfs vriendelijk tegen Sylvia nu.....

Naomi doet ook erg haar best......LOL fijn te horen.....
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:08:20 #30
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45307963
pi_45307965
Interpunctie is een groot goed!
pi_45307967
iets naar beneden graag de camera.....
pi_45307969
Maar 11000,- is toch nog geen reden om je kinderen in de steek te laten.
De een is ziek, de andere gaat niet goed op school. Ze krijgen een hoop bagger van de buitenwereld van moeder over zich heen. Hoe kan je je kinderen dan laten barsten?
Maar zij kan het!
pi_45307990
Gebroken stem nu bij Natasia. De brief wordt vanmiddag nog gebracht....

Dank, regie !
pi_45307995
Wilgo: Drop dat geval!
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:13:02 #36
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308010
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:13:25 #37
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_45308015
'Laat je niet gek maken,' schrijft ze!

Komt me bekend voor...
Dat verandert alles
pi_45308019
Stijn doet er dus alles aan om het de kinderen goed te laten gaan.
pi_45308032
Jij bent de enige die ik vertouwen kan..... ik hoop dat ze dat nog even verbetert.....
pi_45308044
quote:
Jij bent de enige die ik vertouwen kan..... ik hoop dat ze dat nog even verbetert.....
Hoe bedoel je dat? verbetert naar.....?
pi_45308050
en weer 1100 euro, dat getal klopt dus.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:16:56 #42
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308052
pi_45308061
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:15 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? verbetert naar.....?
vertrouwen....
pi_45308067
....... of je mij ook vertrouwen wild ........
pi_45308069
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:16 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
great pictures, dude !
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:18:49 #46
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308073
en het ontbrekende stukje over milton:
pi_45308075
ok vertrouwen
pi_45308077
Als ik financiele problemen had gehad had ik me er zowieso niet aangewaagd er nog eens 10000 euro bij te lenen indien ik op dat moment nog niet over de middelen beschik het terug te betalen. Je kan immers niet in de toekomst kijken en er met een grotere strop uitkomen.

Natasia had zich er gewoon vorige maand uit moeten laten stemmen; toen was de boel ook al shaky; maar nee; ze koos voor haar doelen en de pracht en praal.

Ik denk wel dat als dit te lang gaande is de jeugdzorg zich er wel mee gaat bemoeien; want het is niet goed voor kinderen om ze van hot naar her te verhuizen; dan gaan ze zich ontheemd en ongewenst voelen. Ik snap zelf niet dat ze het inzicht niet heeft dat het veel bij haar kinderen kan aanrichten. Als ik me in de kinderen verplaatst dan voelt dat al heel naar; dan moet dat als moeder zijnde toch ondraaglijk zijn? Lijkt me?

Als ik haar was zou ik gewoon nu naar huis gaan; hulp inschakelen bij het terug betalen van die schuld; hulp inschakelen om geen terug val te maken ivm gewicht/eetproblemen; en hulp in te schakelen om dingen weer goed en stabiel op de rit te krijgen; en vandaaruit op eigen kracht een goede toekomst op te bouwen. Ik denk dat ze daar veel meer aanheeft voor haarzelf en haar gezin dan in DGK te blijven zitten en er iets qua luxe aan over te houden, want met haar huidige instelling is dat zo weer weg/op en heeft ze nog niks geleerd om iets voor zichzelf op te bouwen.

Ik val haar niet af als persoon maar haar gedrag en denkwijzen zijn afentoe echt heel schadelijk voor zichzelf en haar omgeving.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:19:28 #49
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308078
pi_45308084
En klaar is de historische brief, die ze tot in lengten van dagen gaat terugzien in TV shows en voor de eeuwigheid is vastgelegd op het internet......
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:21:35 #51
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308098
Zo compleet mogelijk:

Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:22:35 #52
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308105
En Wilgo's brief terug zal zijn:

"Lieve Natasia,

Doei
Wilgo"
pi_45308110
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:13 schreef Black_king het volgende:
Stijn doet er dus alles aan om het de kinderen goed te laten gaan.
Nou daar heb je wat aan.
dat mens moet gewoon terug naar haar kinderen.
Pffff wat een egoist zeg
pi_45308113
quote:
Ik val haar niet af als persoon maar haar gedrag en denkwijzen zijn afentoe echt heel schadelijk voor zichzelf en haar omgeving.
Helemaal mee eens, alleen is op dit moment afentoe niet van toepassing. Al weken lang kan/zal haar denkwijze schade toebrengen aan haar kinderen. Volwassen kunnen haar gedachten proberen te begrijpen,maar kinderen zijn daartoe niet in staat.
pi_45308114
Danny

Slijmbrief, emotionele chantage.
Gelukkig kijkt Wilgo daar vast wel doorheen.
pi_45308115
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:16 schreef Black_king het volgende:
en weer 1100 euro, dat getal klopt dus.
Zelfs met bijstand moet 1100 weg te poetsen zijn mits het maar met een goed plan gebeurt en eventueel hulp van buitenaf. Ik snap niet het gewoon niet. Misschien dat ze het zelf als onmogenlijk ziet; of als excuus dat ze gewoon geen luxe meer wilt missen en geen moeilijke dingen meer wilt aangaan omdat ze het gehad heeft met 'hoofdpijn'-zaken.
Amber Mae
pi_45308126
Ze speelt de bal naar Wilgo. JIJ wilt mij verlaten.

Ze hadden een afspraak: Als één van twee het niet redt, is het goed dat je de kooi uitgaat.

Hoe kun je haar in de toekomst ooit nog vertrouwen, Wilgo?

Het is haar in de bol geslagen. Ze heeft professionele hulp nodig, die haar laat inzien dat ze haar doelen ook buiten het huis kan verwezenlijken.

Tirest hoe mensen in een tunnelvisie opgesloten kunnen blijven zitten. Ik heb nu echt te doen met Wilgo, die dit allemaal machteloos moet toezien.
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:24:55 #58
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308130
Ik snap niet hoe ze bij 1100 euro komen. Het is toch 10.000?!?
Of heeft ze een voorkeursbehandeling gekregen ofzo?
pi_45308137
moet er vandoor, tot later
  Admin zaterdag 13 januari 2007 @ 10:25:45 #60
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45308138
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:23 schreef Llewella het volgende:

Zelfs met bijstand moet 1100 weg te poetsen zijn
Ze moet gewoon van haar luie reet afkomen en een BAAN zoeken. Wilgo heeft echt compleet gelijk.
pi_45308143
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:22 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Nou daar heb je wat aan.
dat mens moet gewoon terug naar haar kinderen.
Pffff wat een egoist zeg
You can't blame him, hij zorgt er in de marge voor, alles goed te laten gaan, en hij is verantwoordelijk voor het maken van een programma.

Natasia is altijd eindverantwoordelijk.
pi_45308158
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
Ik snap niet hoe ze bij 1100 euro komen. Het is toch 10.000?!?
Of heeft ze een voorkeursbehandeling gekregen ofzo?
Er gaat iig een gedeelte van de 10.000 af omdat ze al lange tijd in de kooi zit. Ik denk dat ze de inkomsten die ze krijgt van Talpa, daar afhaalt. Zal iets van 6000-4900 zijn, waarmee ze rekent, vermoed ik.
pi_45308171
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:26 schreef Black_king het volgende:

[..]

You can't blame him, hij zorgt er in de marge voor, alles goed te laten gaan, en hij is verantwoordelijk voor het maken van een programma.

Natasia is altijd eindverantwoordelijk.
Vind Natas een egoist.
Stijn doet zijn best maar ze hoort daar gewoon niet.
Haar effect in het programma is over.
Denkt de redactie nu echt dat ze zonder haar kijkers verliezen
pi_45308180
Ze heeft ook elke keer hetzelfde riedeltje....... daar trapt toch niemand meer in......
Afspraak is afspraak, ze zou er uit komen als Wilgo het niet meer zou redden!
pi_45308187
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:23 schreef Llewella het volgende:

[..]

Zelfs met bijstand moet 1100 weg te poetsen zijn mits het maar met een goed plan gebeurt en eventueel hulp van buitenaf. Ik snap niet het gewoon niet. Misschien dat ze het zelf als onmogenlijk ziet; of als excuus dat ze gewoon geen luxe meer wilt missen en geen moeilijke dingen meer wilt aangaan omdat ze het gehad heeft met 'hoofdpijn'-zaken.
Ze houdt zichzelf voor de gek iig.

Ik vermoed dat Wilgo des duivels zal zijn door deze brief. Voor 1100 euro je kinderen en je vriend in de steek laten???

Yairo die weer een traumatisch onderzoek in het ziekenhuis in Groningen moet ondergaan...
Dit trekt hij niet. Hij zal proberen via Stijn haar uit het huis te krijgen. Desnoods haalt hij haar op, en laat zijn cameravrees voor één keer schieten.

Imho gaat hij hier niet mee akkoord.
pi_45308220
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:29 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Vind Natas een egoist.
Stijn doet zijn best maar ze hoort daar gewoon niet.
Haar effect in het programma is over.
Denkt de redactie nu echt dat ze zonder haar kijkers verliezen
Precies, verhaallijnen genoeg over !

Jeugdzorg staat natuurlijk al aardig in de picture, en die zullen zich zeker gaan bemoeien hiermee. Ik hoop het iig.

Het kan toch niet zo zijn, dat we hier de jeugd van twee kinderen live zien verknallen.
Nederland zit toch beter in elkaar ?
pi_45308224
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:30 schreef mootie het volgende:
Ze heeft ook elke keer hetzelfde riedeltje....... daar trapt toch niemand meer in......
Afspraak is afspraak, ze zou er uit komen als Wilgo het niet meer zou redden!
Juist, simpel as that.
Maar een kat in het nauw...

Toch ook wel genieten dat ze zichzelf zo belachelijk maakt, alleen die kinderen hè?
pi_45308241
gesprek met de redactie van Natas. Geluidslock.
pi_45308242
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:23 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, alleen is op dit moment afentoe niet van toepassing. Al weken lang kan/zal haar denkwijze schade toebrengen aan haar kinderen. Volwassen kunnen haar gedachten proberen te begrijpen,maar kinderen zijn daartoe niet in staat.
I know.

Ik ben zelf praktisch zonder moeder opgegroeid omdat mijn moeder psychisch ernstig ziek is totdat ik er als kind al helemaal het contact verbrak, dus kan me het gevoel goed voor de geest halen als mama emotioneel afstandelijk is en niet gewoon thuis de lieve mama is maar het te druk heeft om haar eigen sores te overleven. Dat schaad je als kind; ook voor je verdere leven. (Nou is mijn moeder er wel iets ernstiger aantoe dan natasia; want ik denk dat haar huidige gedrag zeker wel schadelijk is voor de kinderen als de kinderen hier ook maar iets van meekrijgen; mama heeft het namelijk moeilijk omdat de kinderen er zijn; kinderen voelen zich verantwoordelijk wellicht schuldig; gaan zorgen maken over moeder; voelen zich verantwoordelijk voor moeder; mogenlijk zelfs een deel van de zorgen dragen van moeder; waardoor de eigen ontwikkeling van het kind op de achtergrond komt te staan en deze zich niet volledig naar een eigen ik kan ontwikkelen).
Amber Mae
pi_45308252
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:33 schreef Black_king het volgende:

[..]

Jeugdzorg staat natuurlijk al aardig in de picture, en die zullen zich zeker gaan bemoeien hiermee. Ik hoop het iig.

Het kan toch niet zo zijn, dat we hier de jeugd van twee kinderen live zien verknallen.
Als ze dit doorzet moet Wilgo zelf naar Jeugdzorg stappen wegens verwaarlozing.
pi_45308274
En ALS ze er al uit gaat........ 3 keer raden wie de schuld krijgt... het kan natuurlijk nooit aan Natasia liggen!
pi_45308280
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:35 schreef Llewella het volgende:

[..]

I know.

Ik ben zelf praktisch zonder moeder opgegroeid omdat mijn moeder psychisch ernstig ziek is totdat ik er als kind al helemaal het contact verbrak, dus kan me het gevoel goed voor de geest halen als mama emotioneel afstandelijk is en niet gewoon thuis de lieve mama is maar het te druk heeft om haar eigen sores te overleven. Dat schaad je als kind; ook voor je verdere leven. (Nou is mijn moeder er wel iets ernstiger aantoe dan natasia; want ik denk dat haar huidige gedrag zeker wel schadelijk is voor de kinderen als de kinderen hier ook maar iets van meekrijgen; mama heeft het namelijk moeilijk omdat de kinderen er zijn; kinderen voelen zich verantwoordelijk wellicht schuldig; gaan zorgen maken over moeder; voelen zich verantwoordelijk voor moeder; mogenlijk zelfs een deel van de zorgen dragen van moeder; waardoor de eigen ontwikkeling van het kind op de achtergrond komt te staan en deze zich niet volledig naar een eigen ik kan ontwikkelen).
Dit speelt nu al, was duidelijk te zien toen ze bij haar op bezoek waren. Ze gaf ze het gevoel dat ze dit mama niet gunden... je hart breekt als je zoiets ziet.
pi_45308302
En 1100 euro, daar komt iedereen wel overheen hoor. Ik heb het ook niet los in mn achterzak zitten, maar het is absoluut geen onoverkomelijk bedrag.
Een paar weken terug hoorde ik haar nog zeggen dat Wilgo nog even een nieuw bank in de huiskamer moest halen........ net of dat een normale uitgave is.
  Moderator zaterdag 13 januari 2007 @ 10:42:48 #74
18653 crew  D.
pi_45308315
Volgende kaartenactie 'voor' Natasia?

Natasia,

Aub, ga naar huis!
Je spoort niet, Nederland kotst van/op jou.

Met vriendelijke groeten,

een Fokker

ps: doe Huub en Sylvia de groeten
pi_45308317
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:33 schreef Black_king het volgende:

[..]

Dat afscheid met de kerst was echt heel erg.
Maar misschien denkt de redactie wel omdat we veel over haar schrijven dat dat kijkers trekt.
Maar ons gaat het om die kinderen en echt niet om haar.
Zo leuk is ze niet om naar te kijken.
Zet haar meestal uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')