Als ik financiele problemen had gehad had ik me er zowieso niet aangewaagd er nog eens 10000 euro bij te lenen indien ik op dat moment nog niet over de middelen beschik het terug te betalen. Je kan immers niet in de toekomst kijken en er met een grotere strop uitkomen.
Natasia had zich er gewoon vorige maand uit moeten laten stemmen; toen was de boel ook al shaky; maar nee; ze koos voor haar doelen en de pracht en praal.
Ik denk wel dat als dit te lang gaande is de jeugdzorg zich er wel mee gaat bemoeien; want het is niet goed voor kinderen om ze van hot naar her te verhuizen; dan gaan ze zich ontheemd en ongewenst voelen. Ik snap zelf niet dat ze het inzicht niet heeft dat het veel bij haar kinderen kan aanrichten. Als ik me in de kinderen verplaatst dan voelt dat al heel naar; dan moet dat als moeder zijnde toch ondraaglijk zijn? Lijkt me?
Als ik haar was zou ik gewoon nu naar huis gaan; hulp inschakelen bij het terug betalen van die schuld; hulp inschakelen om geen terug val te maken ivm gewicht/eetproblemen; en hulp in te schakelen om dingen weer goed en stabiel op de rit te krijgen; en vandaaruit op eigen kracht een goede toekomst op te bouwen. Ik denk dat ze daar veel meer aanheeft voor haarzelf en haar gezin dan in DGK te blijven zitten en er iets qua luxe aan over te houden, want met haar huidige instelling is dat zo weer weg/op en heeft ze nog niks geleerd om iets voor zichzelf op te bouwen.
Ik val haar niet af als persoon maar haar gedrag en denkwijzen zijn afentoe echt heel schadelijk voor zichzelf en haar omgeving.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae