quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is wel een idee, maar die moet dan wel een beetje ver gekomen zijn. Niet dat Martin (wie?) komt ofzo
Martin Jonkman, van Alpha Koeling uit Spijkenisse!!!! Wie kent hem niet? Hij is zelfs bij Letterman geweest!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is wel een idee, maar die moet dan wel een beetje ver gekomen zijn. Niet dat Martin (wie?) komt ofzo
Mona was een stuk minder erg dan Euthanasia hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:33 schreef Black_king het volgende:
En als we de bewoner uitkiezen die van een evenwichtsbalk donderde, kunnen we op den duur net zo goed Natasia aan laten staan....
![]()
Mona was idd een stuk minder erg, maar ik vermoed toch wel dat ze het als een podium gaat gebruiken....Zo'n diva is het nu ook wel weer.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Mona was een stuk minder erg dan Euthanasia hoor
(en die val met dat schaambotje was wel keigoeie televisie)
Dat hele ding naar de klote... Moesten we eerst de boel weer fixen voor we verder konden, en toen hoefde ze ook nog eens niet mee te doen aan de weekopdracht. Dat vonden we trouwens niet zo erg, want Mona met haar motoriek-van-een-kip-en-bijbehorend-verstand droeg weinig bij.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Mona was een stuk minder erg dan Euthanasia hoor
(en die val met dat schaambotje was wel keigoeie televisie)
De kapsters....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:36 schreef Danny het volgende:
wie zijn dat?
Jaja. Hoe lang heeft 'ie ook alweer in het huis gezeten? Dag of twee?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:34 schreef dieenebart het volgende:
Martin Jonkman, van Alpha Koeling uit Spijkenisse!!!! Wie kent hem niet? Hij is zelfs bij Letterman geweest!!! Dat is nog eens een held uit den ouden doosch...
acht dagen volgens mij. En toen hij weg was, besloot Tara om twee dagen later ook het huis maar te verlaten. "Was dan twee dagen eerder gegaan, dan hadden wij Martin wel gehouden, muts."quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Jaja. Hoe lang heeft 'ie ook alweer in het huis gezeten? Dag of twee?
Heb nog een mooi interview met 'm gedaan
http://frontpage.fok.nl/column/22
ah, je kunt niet meer doorbladeren zie ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Jaja. Hoe lang heeft 'ie ook alweer in het huis gezeten? Dag of twee?
Heb nog een mooi interview met 'm gedaan
http://frontpage.fok.nl/column/22
quote:
quote:Ja dan komen we bij het Bart verhaal. Ik heb inderdaad gezegd dat ik dacht dat Bart homo was. Dan moet ik er wel bij vertellen dat ik daar hele goede redenen voor had en niet alleen het teen incident. Er zijn namelijk ook herhaaldelijk woorden en opmerkingen gezegd waar ik verder niet over uitwijd maar dat waren voor mij redenen om dus aan te nemen dat Bart misschien op jongens viel
welke plaats?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:42 schreef Black_king het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Nathanael zijn plaats gaat weggeven aan Natasia....
Bij Belle en het Beest.... We vielen midden in het gesprek tussen hem en Brian....quote:
M'n Sonja Bakker, wat doe je?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:41 schreef Gigageil het volgende:
-knip-
Aardig dikmakertje trouwens....![]()
dat mocht toch niet, de koppels waren gekozen en moesten zo blijven. Heeft Ilona gisteren nagevraagd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:44 schreef Gigageil het volgende:
[..]
voor die opera of musical....whatever....![]()
Gelezen!!! Leuk om weer iets terug te zien van Martin:) Zaten wel wat leuke dingen tussen, maar martin was dan ook best een leuk persoon. Hij doet het nog steeds met dat grietje van BB2 (ben even haar naam kwijt, en dat terwijl ik zelf nog met haar heb gezoend...) iemand?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, je kunt niet meer doorbladeren zie ik.
pagina's:
http://frontpage.fok.nl/column/22/1
http://frontpage.fok.nl/column/22/2
http://frontpage.fok.nl/column/22/3
http://frontpage.fok.nl/column/22/4
Je bedoelt Desirée ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gelezen!!! Leuk om weer iets terug te zien van Martin:) Zaten wel wat leuke dingen tussen, maar martin was dan ook best een leuk persoon. Hij doet het nog steeds met dat grietje van BB2 (ben even haar naam kwijt, en dat terwijl ik zelf nog met haar heb gezoend...) iemand?
Bart met een vriendje.....quote:
Zou wel een mooie ontsnappingsclausule zijn, om Natas met Wilgo in contact te brengen..... Ik vermoed dat de redactie hier wel gehoor aan gaat geven!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:46 schreef Danny het volgende:
[..]
dat mocht toch niet, de koppels waren gekozen en moesten zo blijven. Heeft Ilona gisteren nagevraagd.
BOE BOE!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:50 schreef Black_king het volgende:
[..]
Zou wel een mooie ontsnappingsclausule zijn, om Natas met Wilgo in contact te brengen..... Ik vermoed dat de redactie hier wel gehoor aan gaat geven!
Dat hebben ze gisteren toch al aan de redactie gevraagd?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:42 schreef Black_king het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Nathanael zijn plaats gaat weggeven aan Natasia....
YW, Dude !quote:
neequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vind je ook dat zij en Nena iets van elkaar weghebben?
Absoluut. Al is Nena toch wel duidelijk van een hogere schoonheidscategorie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vind je ook dat zij en Nena iets van elkaar weghebben?
dem wat kan die kapster liegenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:55 schreef Llewella het volgende:
Kapster zegt dat Natasia een heleboel fans heeft. Natasia is blij dat te horen.
Ordinaire mensen hebben meestal ook een ordinaire smaak......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef Llewella het volgende:
Waarom neemt Natasia niet zo'n kapsel als de kapster ofzow? Dat staat toch een stuk frisser?
Nee klopt, maar dat is wel gebruikelijk; gewoon gebruik maken van nephaar; of een pruik; of ingevlochten.quote:
Nee, maar ga maar eens een middagje bij McDonald of beter nog Kentucky Fried Chicken zitten dan worden alle vooroordelen OOK bevestigd. Daar heb je DGK niet voor nodig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:57 schreef Black_king het volgende:
De kapster praat lekker op haar in. Stupid cow. Ik dacht dat de surinaamse gemeenschap haar nou niet echt als role-model zag....
Ja dat weet ik, maar had verwacht dat ze meer haar van haarzels zou hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:04 schreef Llewella het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dat is wel gebruikelijk; gewoon gebruik maken van nephaar; of een pruik; of ingevlochten.
Yep; ik ken zelf genoeg surinamers, maar natasia haar dingen zijn toch iets typerend voor haarzelf en niet voor een hele gemeenschap.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:06 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee, maar ga maar eens een middagje bij McDonald of beter nog Kentucky Fried Chicken zitten dan worden alle vooroordelen OOK bevestigd. Daar heb je DGK niet voor nodig.
Ik heb ook de pest aan Natasia, maar om nou te zeggen De Surinaamse gemeenschap komt hiermee in een kwaad daglicht, moi...dat denk ik niet.
Ik zie ook wel het verschil tussen een Psycho-bitch en andere, WEL nette en hardwerkende, aardige Surinamers die altijd klaarstaan voor familie........ik woon in een overwegend allochtone buurt in Amsterdam, maar ik zal echt Surinamers niet anders gaan bekijken door Natasia![]()
Je leest me niet goed. Ik zeg dat de surinaamse gemeenschap juist NIET achter Natasia staat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:06 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee, maar ga maar eens een middagje bij McDonald of beter nog Kentucky Fried Chicken zitten dan worden alle vooroordelen OOK bevestigd. Daar heb je DGK niet voor nodig.
Ik heb ook de pest aan Natasia, maar om nou te zeggen De Surinaamse gemeenschap komt hiermee in een kwaad daglicht, moi...dat denk ik niet.
Ik zie ook wel het verschil tussen een Psycho-bitch en andere, WEL nette en hardwerkende, aardige Surinamers die altijd klaarstaan voor familie........ik woon in een overwegend allochtone buurt in Amsterdam, maar ik zal echt Surinamers niet anders gaan bekijken door Natasia![]()
echt niet?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:03 schreef Black_king het volgende:
Het voorlezen heeft ze ook al drie dagen niet meer gedaan ja..... Bespottelijk gewoon. Juist nu de kinderen haar zo hard nodig hebben....
Yep, ze heeft momenteel over sch*t aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:13 schreef Llewella het volgende:
Klopt het dat natasia weer gewoon eet? Ze vraagt Brian nu om een pasteitje, maar is dat niet te calorierijk?
Volgens mij geld dat voor de gehele groep. Ik volg DGK pas 2 weken, hebben de bewoners nog geen etiquette-lessen gehad in het huis? Dat zou je wel verwachten als ze wat geloofwaardigheid willen opbouwen als 'millionair'...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef spookvrouw het volgende:
DGK_redactie, kunnen jullie Satanael ajb tafelmanieren bijbrengen, wat zit die man toch altijd goor te etenPraten met volle mond
Holy macaroni, hebben ze alles eraf gehaald ????quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef pullup het volgende:
OMG Wat hebben ze met het haar van natasia gedaan![]()
![]()
Net als je denkt dat het niet erger kan krijg je dit te zien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:50 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Daar zitten de extensions dus aan vast. Dit is Natasia puur natuur, mooi hè?![]()
Die gaat echt een leukere tijd krijgen als ze meer met Huub optrekt, ze kan met 'm lachen en hij is goed voor haar zelfvertrouwen. Huub doorziet haar maniertjes maar maakt dit op een geinende manier duidelijk, daar heeft een type als Nena veel meer aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:49 schreef happyme28 het volgende:
Grappig hoe Nena en Huub aan het piano spelen zijn. Net waren er trouwens fans aan de achterkant van het terrein achter de paardenbak die Nena aanmoedigde. Iemand riep 'Nena, zet 'm op je bent lekker'. Huub 'Vind ik ook!' en Nena 'Dank je wel'
Daarnet ging ze op die pianokruk zitten, bovenop de bladmuziek blijkbaar want Huub meteen:" hey, hey, hey sta eens snel op met die vette ass"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die gaat echt een leukere tijd krijgen als ze meer met Huub optrekt, ze kan met 'm lachen en hij is goed voor haar zelfvertrouwen. Huub doorziet haar maniertjes maar maakt dit op een geinende manier duidelijk, daar heeft een type als Nena veel meer aan.
Ik kom niet meer bij van de mannen-reacties hier.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet erger kan krijg je dit te zien.![]()
Jawel dat begrijp ik wel......je zegt dat ze nou niet zo'n goed rolemodel is......maar ik kijk daar dus echt doorheen......ik begrijp echt wel dat Surinamers er niet echt blij mee zijn, maar ik denk dat Wilgo en andere Surinamers in het algemeen nou niet meteen bang hoefen te zijn dat er vooroordelen vergroot worden door één individu........quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je leest me niet goed. Ik zeg dat de surinaamse gemeenschap juist NIET achter Natasia staat.
Het idiote is inderdaad dat werkelijk van alles haar vrij makkelijk af gaat. Zelfs dat zingen laatst kon ze best, alleen ze vertikt het om de een of andere reden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:56 schreef Danny het volgende:
Nena is trouwens een stuk slimmer dan waar de meesten haar credit voor geven. Overigens vind ik dat ze met een gebroken arm beter piano speelt dan Huub
Da's ook mijn humor, heb ik liever dan geslijm.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarnet ging ze op die pianokruk zitten, bovenop de bladmuziek blijkbaar want Huub meteen:" hey, hey, hey sta eens snel op met die vette ass"
Verlegen en onzeker, ze wordt al nerveus als meerdere mensen naar haar kijken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het idiote is inderdaad dat werkelijk van alles haar vrij makkelijk af gaat. Zelfs dat zingen laatst kon ze best, alleen ze vertikt het om de een of andere reden.
Ze gaf vanochtend al aan, tegen Natasia, dat zij Huub best oke vond.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die gaat echt een leukere tijd krijgen als ze meer met Huub optrekt, ze kan met 'm lachen en hij is goed voor haar zelfvertrouwen. Huub doorziet haar maniertjes maar maakt dit op een geinende manier duidelijk, daar heeft een type als Nena veel meer aan.
Hij zei het ook erg grappig en ze nam er absoluut geen aanstoot aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's ook mijn humor, heb ik liever dan geslijm.![]()
Nena is wel een type die als ze eenmaal heeft geconstateerd dat Huub wel okay is, ze daar ook bij blijft. Want ze gaat absoluut kritiek krijgen van de 3 wijzen.![]()
Volgens mij vond ze Huub eerder ook al oke, maar heeft zich daarna toch weer aangesloten bij de bad guys.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's ook mijn humor, heb ik liever dan geslijm.![]()
Nena is wel een type die als ze eenmaal heeft geconstateerd dat Huub wel okay is, ze daar ook bij blijft. Want ze gaat absoluut kritiek krijgen van de 3 wijzen.![]()
Dat kan wel zijn ja, maar wat heb je aan een griet die haar hersenen nergens voor gebruikt en alleen op de bank zit te hangen, met haar uiterlijk bezig is en stom zit te zeuren.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:56 schreef Danny het volgende:
Nena is trouwens een stuk slimmer dan waar de meesten haar credit voor geven. Overigens vind ik dat ze met een gebroken arm beter piano speelt dan Huub
True... maar hopelijk gaat ze iets ondernemen als ze beter in haar vel komt te zitten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:05 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn ja, maar wat heb je aan een griet die haar hersenen nergens voor gebruikt en alleen op de bank zit te hangen, met haar uiterlijk bezig is en stom zit te zeuren.....
Ze kwam toch ik DGK om uit te zoeken wat ze verder met haar leven aanmoest, omdat ze geen idee heeft wat ze wil.....
Daar heb ik in 112 dagen nog weinig van gezien.
Ze had al een modellenbureau op kunnen zetten, ik noem maar wat, of eender welk bedrijfje.
TIEN helpt ermee. Nou, pak die kans dan en ga niet wachten tot je een dikke reet krijgt van op de bank hangen, want ze is aardig op weg daarmee....![]()
![]()
Ook slimme mensen kunnen zich idioot gedragen, toch ?
Maar Nel moest wel even slijmen bij Natasia. Hij vertelde haar dat hij had gevraagd of zij in zijn plaats mocht gaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:02 schreef Danny het volgende:
nee joh, natasia gaat niet. dat zou echt belachelijk zijn.
Ik heb er weinig vertrouwen in........quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
True... maar hopelijk gaat ze iets ondernemen als ze beter in haar vel komt te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |