Ze is gewoon slecht in rekenen joh, ze weet niet dat 11 duizend als 11.000 geschreven wordt en niet als 1100......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:37 schreef noekje het volgende:
Ze had 10.000 euro kunnen krijgen van van Inkel. Wat lult ze nou over 1100 euro.
Als ik ooit centen boven mijn kinderen verkies dan mogen ze me de nek omdraaien.
Nena: Huub is wel oké hoor.
Dat is ook een optie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze is gewoon slecht in rekenen joh, ze weet niet dat 11 duizend als 11.000 geschreven wordt en niet als 1100......![]()
omfg ze is NOG gekker dan ik gisteren al dacht en toen was ze al gekker dan ik eergisteren dacht (etc ad infinitum)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:46 schreef Llewella het volgende:
Natasia is een TE rein persoon aldus haar eigen woorden.
Klopt, alléén in een Hummer kan ze zich verplaatsen.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:47 schreef demins het volgende:
Natasia is een terreinpersoon???
Heb ergens gelezen dat ze het nog moet betalenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:24 schreef Danny het volgende:
Ik snap niet hoe ze bij 1100 euro komen. Het is toch 10.000?!?
Of heeft ze een voorkeursbehandeling gekregen ofzo?
Dat gaat te ver, maar ik denk wel dat je richting dat wereldje mag denken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:51 schreef demins het volgende:
Hoe is Natasia aan dat geld gekomen? Niet echt door zegeltjes te sparen, geloof ik. Cocaine-bolletjes lijkt me eerder.
Jaaa! Wat een geweldige brief!!! (Wie zei daar iets over interpunctie? Bemoei je d'r niet mee!)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:40 schreef pennep het volgende:
Allereerst top van Danny dat hij er zoveel moeite voor doet om dit epistel te openbaren. Hiermee wordt nog duidelijker hoe erg deze vrouw in de war is en als er nu een actie komt, zoals dat ook in het begin is gebeurt, van een radio-dj om haar dat geld te schenken is het wachten op weer een andere smoes van natas.
Het is natuurijk wel zo dat ze met deze brief laat zien dat ze het nederlands tot in de puntjes beheerst! Ze vindt nu toch makkelijk een baan als directie secretaresse!! Misschien heeft John wel interresse!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:51 schreef demins het volgende:
Hoe is Natasia aan dat geld gekomen? Niet echt door zegeltjes te sparen, geloof ik. Cocaine-bolletjes lijkt me eerder.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:54 schreef Gigageil het volgende:
Nasty is zooo ongelofelijk dom, dat wil je gewoon niet weten.
Als ze buiten is, heeft ze binnen een week 20 a 30 duizend verdiend met een beetje (tijdelijke) manager van TIEN achter haar. Ze gaat naar Live & Cooking, De wereld draait door, Catherine en Max en dat soort shows en ze wordt er nog beter van ook.......
Dan heb je EN 11.000, EN een rijbewijs, EN een reis naar Suriname......![]()
Kennelijk is ze daar te dom voor......ik geloof eerder dat ze dat gewoon niet wil inzien en lekker in het luilekkerleventje wilt blijven, zonder "hoofdpijn"van je kinderen.....![]()
ik kan me echt niet voorstellen dat die programma's dokken voor een lullig gesprekje hoor?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:54 schreef Gigageil het volgende:
Nasty is zooo ongelofelijk dom, dat wil je gewoon niet weten.
Als ze buiten is, heeft ze binnen een week 20 a 30 duizend verdiend met een beetje (tijdelijke) manager van TIEN achter haar. Ze gaat naar Live & Cooking, De wereld draait door, Catherine en Max en dat soort shows en ze wordt er nog beter van ook.......
Dan heb je EN 11.000, EN een rijbewijs, EN een reis naar Suriname......![]()
Kennelijk is ze daar te dom voor......ik geloof eerder dat ze dat gewoon niet wil inzien en lekker in het luilekkerleventje wilt blijven, zonder "hoofdpijn"van je kinderen.....![]()
Tanja mocht ook wegblijven bij RTLBoulevard toen ze geld en kleding eiste.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:56 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat die programma's dokken voor een lullig gesprekje hoor?
precies. die programma's gaan daar echt niet voor betalen. Ja, je treinkaartje wordt vergoedt, maar verder moet je niet zeiken anders nemen ze wel een ander.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:58 schreef CartWOman het volgende:
Tanja mocht ook wegblijven bij RTLBoulevard toen ze geld en kleding eiste.![]()
Hij heeft wel gelijk denk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:58 schreef noekje het volgende:
Brian: Nena heeft een paar lessen hier moeten leren. Door mij leert ze nu.
*ril*
Hij lult zo verward dat ook Natasia het niet meer begrijpt en hem er dus niet meer van langs geeftquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:02 schreef bitwizard het volgende:
Go Natasia, geef Brian er van langs!!!
Na ja....ik weet ook niet.....maar ze zat in de bewaking toch ? Stond op de talpa site.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:56 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat die programma's dokken voor een lullig gesprekje hoor?
Lesly ziet het gewoon als werk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:04 schreef CartWOman het volgende:
Sylvia houdt echt van die paarden; Lesley trekt haar mond nooit tegen ze open.![]()
Hoorde ik ook. "Ze moeten toch 25 minuten 'jeweetwelwat' maken, en daar staat veel druk op (oid)."quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:04 schreef Black_king het volgende:
Brian spuit zijn frustratie over Nena weer tegen Natasia. Wat een sukkel.
Ah, de opperhoofden hebben dus gedreigd de deuren dicht te gooien, met consequentie dat niemand meer naar buiten mag.
Nee, ze zat in een supermarkt BIJ de bewaking toen er spullen in haar tas werden gevonden denk ik, en net als je voor een cv dingen een beetje naar je hand kunt zetten heeft ze gewoon gezegd dat ze iets met bewaking van doen heeft ofzo...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:06 schreef Gigageil het volgende:
Na ja....ik weet ook niet.....maar ze zat in de bewaking toch ? Stond op de talpa site.....![]()
Wel sneu, dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:08 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Lesly ziet het gewoon als werk.
je bedoelt als ze het huis uit is? in dat geval hebben we het eerstkomende jaar je nummer niet nodig hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoorde ik ook. "Ze moeten toch 25 minuten 'jeweetwelwat' maken, en daar staat veel druk op (oid)."
Heb per direct besloten om de streams maar weer uit te knallen. Kan iemand even sms'en als ze weg is? Ik zal strax mijn nummer achter laten, voordat iemand er naar vraagt![]()
Damn!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:10 schreef Danny het volgende:
[..]
je bedoelt als ze het huis uit is? in dat geval hebben we het eerstkomende jaar je nummer niet nodig hoor
Zal laat in de avond worden, vermoed ik. We sms-sen wel hoor dat ze blijft....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoorde ik ook. "Ze moeten toch 25 minuten 'jeweetwelwat' maken, en daar staat veel druk op (oid)."
Heb per direct besloten om de streams maar weer uit te knallen. Kan iemand even sms'en als ze weg is? Ik zal strax mijn nummer achter laten, voordat iemand er naar vraagt![]()
welkom bij de clubquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:12 schreef bunnyma het volgende:
Ik geef het op....stream Brian....mute
Nena, Nena en nog eens Nena..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef Danny het volgende:
Ik heb echt zelden zo'n incoherente onbegrijpelijke woordenbrij uit één mond horen komen als bij Brian. Waar HEEFT 'ie het in godsnaam over?
lees zijn gedichten eens, www.brianspoetry.com dan zal je veel duidelijk worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef Danny het volgende:
Ik heb echt zelden zo'n incoherente onbegrijpelijke woordenbrij uit één mond horen komen als bij Brian. Waar HEEFT 'ie het in godsnaam over?
De exegese van zijn teksten vraagt meer tekst dan hij produceert! Veel meer!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef Danny het volgende:
Is ook zo, verder is het vrij gezapig allemaal, zelfs Huub lijkt min of meer geaccepteerd te worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:18 schreef dieenebart het volgende:
Het lijkt wel of alleen Natasia nog belangrijk is in deze fase van de show.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:20 schreef Black_king het volgende:
Natasis: "Nu heb ik het even over mezelf"
Eensch, doch: Ze drukt nu wel een hele zware stempel op het verhaal. Ik weet nog niet of ik dat nu wel zo leuk vind.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Is ook zo, verder is het vrij gezapig allemaal, zelfs Huub lijkt min of meer geaccepteerd te worden.
Dat is het aantrekkelijke van DGK, vanavond kan alles weer anders zijn.![]()
Ik weet zeker dat ik het NIET leuk vind iig. Ik ben in staat zelf 1100 euro over te maken als ik dan de garantie heb dat ze optieft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:22 schreef dieenebart het volgende:
Eensch, doch: Ze drukt nu wel een hele zware stempel op het verhaal. Ik weet nog niet of ik dat nu wel zo leuk vind.
Verloren geld, Dan gaat ze nog niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het NIET leuk vind iig. Ik ben in staat zelf 1100 euro over te maken als ik dan de garantie heb dat ze optieft.
Ja, dat is inderdaad geen leuk ideequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef dieenebart het volgende:
Hey Danny! Is het geen leuk idee om Fok!radio te maken? Zet de streams aan en laat commentaar in audio geven ipv per forum. Kun je ook oud-bewoners (ex-miljonairs) uitnodigen om live commentaar te geven...
maar serieus, denk je dat dat verstaanbaar is dan om Natasia's geschreeuw en het geklep van streamers door elkaar heen te horen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad geen leuk idee
klopt, je moet een spoor van geld, goud en diamanten naar de poort leggen (and beyond!), om haar als een soort Kleinduimpje van het terrein te lokken. Eenmaal buiten de poort kun je haar (buiten bereik van de cams) simpel neerknuppelen en dumpen bij strand Nulde.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Verloren geld, Dan gaat ze nog niet.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef dieenebart het volgende:
Hey Danny! Is het geen leuk idee om Fok!radio te maken? Zet de streams aan en laat commentaar in audio geven ipv per forum. Kun je ook oud-bewoners (ex-miljonairs) uitnodigen om live commentaar te geven...
Dat geloof ik dus ook niet, ze gebruikt dit als excuus.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Verloren geld, Dan gaat ze nog niet.
Wie heeft er niet op mutequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
maar serieus, denk je dat dat verstaanbaar is dan om Natasia's geschreeuw en het geklep van streamers door elkaar heen te horen?
Damnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
klopt, je moet een spoor van geld, goud en diamanten naar de poort leggen (and beyond!), om haar als een soort Kleinduimpje van het terrein te lokken. Eenmaal buiten de poort kun je haar (buiten bereik van de cams) simpel neerknuppelen en dumpen bij strand Nulde.
Krijgen we niet het Meisje van Nulde, maar de zak stront van Nulde. Opsporing verzocht via Boer zoekt Vrouw![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
klopt, je moet een spoor van geld, goud en diamanten naar de poort leggen (and beyond!), om haar als een soort Kleinduimpje van het terrein te lokken. Eenmaal buiten de poort kun je haar (buiten bereik van de cams) simpel neerknuppelen en dumpen bij strand Nulde.
Krijgen we niet het Meisje van Nulde, maar de zak stront van Nulde. Opsporing verzocht via Boer zoekt Vrouw![]()
ROFLquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef dieenebart het volgende:
Okee, okee... Het was idd GEEN leuk idee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef Black_king het volgende:
[..]
Of een bewoner uit BB-1 die weet hoe het anders kan .....
![]()
dat is wel een idee, maar die moet dan wel een beetje ver gekomen zijn. Niet dat Martin (wie?) komt ofzoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:28 schreef Black_king het volgende:
Of een bewoner uit BB-1 die weet hoe het anders kan .....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |