I know, maar het was ook maar een grapjequote:
Maar slagroom is wel een goed plan...quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:38 schreef Seraphina het volgende:
Hahahaha moet wel ja!
Heb ff linkje naar hier in mijn laatste post gezet.
Gerard? Geen Corné?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb eerder deze avond Gerard al een mailtje gestuurd, dat vond ik al een grote stap
Je gaat het nog druk krijgenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook
Bij Corné een discoclassic natuurlijk
Dit XML-bestand lijkt geen geassocieerde stijlinformatie te hebben. De documentboom wordt hieronder getoond.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
ah, reeds gevonden
http://sites.nps.nl/jerome/xml/podcast_ekstraweekend.xml
Uiteraardquote:
In IE7 wordt 't prima weergegevenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit XML-bestand lijkt geen geassocieerde stijlinformatie te hebben. De documentboom wordt hieronder getoond.
IEquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In IE7 wordt 't prima weergegeven.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:48 schreef Toad het volgende:
Bij dit nummer krijg ik hetzelfde gevoel als Wind it up van Gwen Stefani, niemand die het horen en toch wordt het gedraaid.
Maar ja, das maar een mening zoals Dolf zou zeggen.![]()
Ik vind Wind it up echtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:48 schreef Toad het volgende:
Bij dit nummer krijg ik hetzelfde gevoel als Wind it up van Gwen Stefani, niemand die het horen wil en toch wordt het gedraaid.
Maar ja, das maar een mening zoals Dolf zou zeggen.![]()
uhuh, ik vind dit origineel toch net wat meer hebbenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef Toad het volgende:
Dit nummer is dan weer wel oke.
Beterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hier. 't Origineel.
Alleen als die door isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Zijn hier nog dartfans die de uitslag van Niels de Ruiter willen weten
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Zijn hier nog dartfans die de uitslag van Niels de Ruiter willen weten
Dank u wel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hier. 't Origineel.
Dank jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hier. 't Origineel.
Kewlquote:
NEE!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:59 schreef evert het volgende:
wil nog iemand weten wie De Mol is?
Volgend seizoen; Gerard Ekdomquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:59 schreef evert het volgende:
Zou wel tof zijnquote:
Ik hoor `t graag gewoon op het moment dat het bekend wordt in de serie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:59 schreef evert het volgende:
en dit jaar, volgens Michiel, Paul Rabbering want dat is een onbetrouwbare hondquote:
Ik zag het voorstukje van de uitzending van gisteren (aflevering zelf nog niet gezien), en daarin zag ik Paul wel heel sneaky opzij kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:01 schreef evert het volgende:
[..]
en dit jaar, volgens Michiel, Paul Rabbering want dat is een onbetrouwbare hond![]()
Daar heb je Frans Ferdinand! ff meezingen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sneeuwbuien ..... tuurlijk
Ik stem ook voorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:02 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Ja, dat zou zeker gaaf zijn!!
Bij deze Gerard; doe alsjeblieft mee!!
als je het maar laat, ik zit nu op internet te kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:59 schreef evert het volgende:
dat ga ik over een uurtje doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je het maar laat, ik zit nu op internet te kijken
jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:05 schreef B.A.Trix het volgende:
Zit Gerard nou mee te drummen??
Gokje, ene Domien?quote:
ik weet alleen wie het niet is....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je het maar laat, ik zit nu op internet te kijken
ik heb ook zo'n vermoedenquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:05 schreef B.A.Trix het volgende:
Zit Gerard nou mee te drummen??
Je merkt het, we houden alles in de gatenquote:
`quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:10 schreef B.A.Trix het volgende:
Wel leuk dat ze de webcam draaien voor de lurkende medemens.![]()
Ik ben al klaarquote:
ssstttttt.quote:
Zouden er meer mensen kijken, buiten mensen van hier?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:10 schreef B.A.Trix het volgende:
Wel leuk dat ze de webcam draaien voor de lurkende medemens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |