Dank jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hier. 't Origineel.
Kewlquote:
NEE!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:59 schreef evert het volgende:
wil nog iemand weten wie De Mol is?
Volgend seizoen; Gerard Ekdomquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:59 schreef evert het volgende:
Zou wel tof zijnquote:
Ik hoor `t graag gewoon op het moment dat het bekend wordt in de serie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:59 schreef evert het volgende:
en dit jaar, volgens Michiel, Paul Rabbering want dat is een onbetrouwbare hondquote:
Ik zag het voorstukje van de uitzending van gisteren (aflevering zelf nog niet gezien), en daarin zag ik Paul wel heel sneaky opzij kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:01 schreef evert het volgende:
[..]
en dit jaar, volgens Michiel, Paul Rabbering want dat is een onbetrouwbare hond![]()
Daar heb je Frans Ferdinand! ff meezingen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sneeuwbuien ..... tuurlijk
Ik stem ook voorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:02 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Ja, dat zou zeker gaaf zijn!!
Bij deze Gerard; doe alsjeblieft mee!!
als je het maar laat, ik zit nu op internet te kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:59 schreef evert het volgende:
dat ga ik over een uurtje doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je het maar laat, ik zit nu op internet te kijken
jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:05 schreef B.A.Trix het volgende:
Zit Gerard nou mee te drummen??
Gokje, ene Domien?quote:
ik weet alleen wie het niet is....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je het maar laat, ik zit nu op internet te kijken
ik heb ook zo'n vermoedenquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:05 schreef B.A.Trix het volgende:
Zit Gerard nou mee te drummen??
Je merkt het, we houden alles in de gatenquote:
`quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:10 schreef B.A.Trix het volgende:
Wel leuk dat ze de webcam draaien voor de lurkende medemens.![]()
Ik ben al klaarquote:
ssstttttt.quote:
Zouden er meer mensen kijken, buiten mensen van hier?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:10 schreef B.A.Trix het volgende:
Wel leuk dat ze de webcam draaien voor de lurkende medemens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |