gelukkig zonder een foto van GSP in combi met eenquote:
okeejquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:08 schreef Paxlie het volgende:
Dana White staat alleen niet aan het hoofd, mediatechnisch gezien wel, maar hij is niet de eigenaar ervan
Als het om 'geld' gaat moet ik toch helaas mijn 50 euries op Sylvia zettenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:56 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik hoop ook dat Couture ook gaat winnen en ik denk ook dat hij gaat winnen. Laten we met elkaar een beetje virtueel (nep) gokken. Ik zet 50 virtuele fok euries in op Couture.
compleet met je eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:03 schreef Jajong het volgende:
Op Sylvia wedden is misschien veiliger, alleen Couture heeft in het verleden bewezen dat het dom is om tégen hem te wedden. Ik ga er geen geld aan verspillen iig.
Iedereen gaf hem zero kans tegen Tito Chuck 1 tegen Rizzo x2.. Ik zou er niet raar vanop kijken als hij wint...
Nicequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:56 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik kom net terug van de training en er is alweer een deel 6 aangemaakt ^^.
Ik hoop ook dat Couture ook gaat winnen en ik denk ook dat hij gaat winnen. Laten we met elkaar een beetje virtueel (nep) gokken. Ik zet 50 virtuele fok euries in op Couture.
Toen ik vandaag uit mijn werk kwam was ik net op tijd voor de UPC man en die bracht mij deze heerlijke nieuwe speeltjes:
http://www.mmauniverse.com/products/SS144
Vanavond meteen getest en ze werken als een charm ^^
mail me op : tony apestaart planetdust punt nlquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef Tazmaniac het volgende:
kan iemand mij ff mailen hoe ik op die tracker terecht kom
no problem. Ik maak die tekst wel. Moet nu wel nog eerst ff een aantal videos editen voor een opdrachtgever. Daarna maak ik die tekst. Ik mail je straks wel ff.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Als iemand zich geroepen voelt om een regel of 5/10 over PRIDE te schrijven.. feel free
Ik weet er nog niet zo heel veel over en ik weet dat er hier mensen zijn die wel alles weten..
Dus heb je ff zin en tijd mail je het maar door dan plaats ik het in de OP
Wie maakt de meeste kans volgens jullie? Henderson of Silva??
thank you!quote:Op zondag 14 januari 2007 15:54 schreef Dacide het volgende:
[..]
no problem. Ik maak die tekst wel. Moet nu wel nog eerst ff een aantal videos editen voor een opdrachtgever. Daarna maak ik die tekst. Ik mail je straks wel ff.
(en anders wordt het morgen)
Hij is ook best sterk:quote:Op zondag 14 januari 2007 16:38 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QoQcsKM6jCs
Dat doet Rampage toch wel goed![]()
Lijk tof ie zonder moeite die gast neergooitquote:Op zondag 14 januari 2007 18:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij is ook best sterk:
http://www.youtube.com/watch?v=2wS9VH-NWSY&mode=related&search=
Probeer jij dat maar eens bij iemand. Zelfs als je sterk bent is het echt belachelijk moeilijk om iemand als dood gewicht zo op te tillen. Brock Lesnar heeft vroeger de nek van Hardcore Holly (beide pro-wrestlers al gaat Lesnar nu ook MMA doen) gebroken omdat Holly niet meewerkte, hij kreeg hem gewoon niet omhoogquote:Op zondag 14 januari 2007 18:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Lijk tof ie zonder moeite die gast neergooit![]()
quote:The Ultimate Fighting Championship returns to the Seminole Hard Rock Live Arena on Thursday, January 25th, with the latest edition of Spike TV’s UFC Fight Night, and the final four matches on the eight bout card have been officially confirmed.
In a lightweight bout with serious title implications, Hermes Franca will put his seven fight winning streak on the line against Spencer ‘The King’ Fisher.
“Spencer is a very tough, experienced fighter,” said Franca, whose last UFC win was a come from behind submission win over Jamie Varner last August. “He is one of the lightweight division’s best strikers as well. Like all the Miletich fighters, I expect Spencer to come into this fight in great shape and ready for a war. We both know that this is an opportunity for a title shot so I think the fans can expect a great fight from two very hungry fighters.”
Adds Fisher - who stopped Dan Lauzon in the first round at UFC 64 in October - “Hermes is one of the top guys in the lightweight division, so this will be my toughest fight in the UFC to date. But I’m fully expecting to win this fight.”
In welterweight undercard bouts, “The People’s Warrior”, Josh Burkman, returns from an injury-induced layoff to face newcomer Chad Reiner, and two alumni from ‘The Ultimate Fighter’ square off when season four’s Rich Clementi takes on season three’s Ross Pointon.
Rounding out this card, which also features Rashad Evans vs Sean Salmon, Nate Marquardt vs Dean Lister, Heath Herring vs Jake O’Brien, and Ed Herman vs Chris Price, is a lightweight contest pitting veteran Din Thomas against Clay Guida.
UFC Fight Night airs live on Spike TV beginning at 8pm.
Ik bekeek de eerste Rampage-Iceman en ik moet zeggen dat Rampage dominant was. Ik denk dat hij het wel van Chuck kan winnen. Chuck vindt het moeilijk om te vechten tegen iemand di egoede stoten heeft en aanvallend is.quote:Om verder nog even te speculeren. Denken jullie dat Lidell van Slam Jackson gaat winnen? De man is ontzettend gedreven om zijn wraak te halen op de laatste partij. Naar mijn mening wint de Ice Man dan ook van Jackson, en ik hoop dat Jackson hard neergaat. Hij zag er tijdens UFC enigszins verdroeft uit dat Lidell niet begon te spitten op hem. Hij zat er al helemaal klaar voor met zijn vrouwtje en dikke fietsslot om zijn nek.![]()
Op welke manier is hij gegroeid dan? Hij wacht nog steeds af en toont geen agressie.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:36 schreef Paxlie het volgende:
Ik zeg dat Chuck dat wint. Chuck is ontzettend gegroeid de laatste paar jaar en ik vond het knap dat hij Tito 'ff' van zijn rug afgooide om gewoon weer verder te gaan. Tito is een erg goede worstelaar en kreeg hem niet neer. Dat zie ik Quinton dus ook niet doen
Heel leun en al, maar vertel eens over je resultatenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:04 schreef Jajong het volgende:
Net zoals Chuck altijd Tito's "number" zou hebben, heeft Rampage dat van Chuck. Styles make fights en Page is sterker, een betere boxer, aggresiever.. En nu mag hij die ellebogen niet alleen in zijn ribben planten, maar ook op zijn oogkas.
Vandaag trouwens 2 uur les gehad van Bob Schreiber http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=310 Echt een toffe dude. Hij en zijn vrouw Irma komen 1 keer in de maand bij mijn school les geven. Volgende week zondag heb ik ook een BJJ cursus van Augusto Ferrari, zwarte band en in 2004 zilver op het WK BJJ.. En dat 5 keer..
Life is good.
Ik ben Rua. Die naam klinkt wel tof, he? Vooral als je Hua zegtquote:You are Shogun and your style is very complete. You can play the striking game as well as the ground game, by pounding or submitting your opponent. And you usually don't lay in your opponents guard to recover, but keep going.
je zit niet in het amerikaanse leger bbquote:Op zondag 14 januari 2007 22:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben Rua. Die naam klinkt wel tof, he? Vooral als je Hua zegt![]()
![]()
Roken ze daar sigaren?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je zit niet in het amerikaanse leger bb
you wish I guessquote:
Ik doe t pas een paar maanden, heb eerder al een aantal jaar gekickboxt. Ja ik submit mensen en ik word ook zelf afgeklopt, dat is vrij standaard in training.. Zijn een paar lui bij die wedstrijden vechten, met sommige kan ik redelijk meekomen als ik superdefensief worstel, de andere klopt me links en rechts af. Staand vechten is mijn specialiteit toch wel, ik heb zoals ze zeggen "heavy hands".quote:Op zondag 14 januari 2007 22:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heel leun en al, maar vertel eens over je resultatenAl lekker mensen lopen submitten of moet je steeds aftikken? En wasup met het strikingegdeelte, kun je die hoken al geven met je elleboog op schouderhoogte
![]()
![]()
Het gevecht gaat om de MW title, dus je kunt er van uitgaan, dat Henderson een class omhoog gaat.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:27 schreef Dacide het volgende:
ik denk dat óf silva gaat cutten tot hij op hendersons' gewicht zit... of dat henderson gaat bulken tot plus min 93 kg...
Euh, het is vrij normaal dat als een champ ( Henderson, WW ) een gewichtsklasse omhoog gaat dat het dan een automatische titleshot betekend... En jij huilt over de matchmakers van Pride, maar vind je dat Couture wel een titleshot verdient dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Het gevecht gaat om de MW title, dus je kunt er van uitgaan, dat Henderson een class omhoog gaat.
Maar dat maakt mij verder niet uit, waar het mij om ging is dat Henderson in mijn ogen helemaal geen recht heeft op een MW title shot.
Hij heeft als heavyweight gevochtenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef Dacide het volgende:
couture was die altijd een light heavy? of heeft hij ook als heavyweight gevochten?
Ken je klassiekersquote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef Dacide het volgende:
couture was die altijd een light heavy? of heeft hij ook als heavyweight gevochten?
Ow, begrijp me goed, ik ben absoluut geen UFC fan, en het is net als het Ortiz verhaaltje (paar matches tegen shamrock, word populair, krijgt titleshot na een twijfelbare decision tegen Griffin). Hij is populair, het verkoopt ppv's, daarom krijgt hij een titleshot.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Euh, het is vrij normaal dat als een champ ( Henderson, WW ) een gewichtsklasse omhoog gaat dat het dan een automatische titleshot betekend... En jij huilt over de matchmakers van Pride, maar vind je dat Couture wel een titleshot verdient dan?
Bedankt ImmovableMind, je weet niet half hoe blij ik ben!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:08 schreef ImmovableMind het volgende:
MaxPowers, je hebt mail!
Mac Danzig was KOTC champ en Travis Wiuff.. Volgens mij vechtte hij in IFL. Allebei walkovers neem ik aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef MaxPowers het volgende:
Kick!![]()
Er zijn weer nieuwe gevechten toegevoegd voor de Pride 33:
Japen tegen Amerika lijkt het wel:
Takanori Gomi VS Nick Diaz
Kazuhiro Nakamura VS Travis Wiuff
Hayato "Mach" Sakurai VS Mac Danzig
Kazuo Misaki VS Frank Trigg
De meeste Amerikanen hier ken ik niet zo goed, behalve Diaz, en Trigg de presentator.
owja, i forgot te zeggen. had je gemaild maar kreeg een undelivered mail dinges..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:54 schreef Tazmaniac het volgende:
die Gomi vond ik stoer
Ik kan de OP trouwens niet meer aanpassenmaar Dacide mail maar gewoon (want ik heb nog steeds niks ontvangen
)
tis ook bijna tijd voor UFC FightNight
travis vocht idd in de IFL, heeft daar staan knokken tegen Kaszowski, Schoenauer en ook cole (wel verloren zover ik me kan herinneren).quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mac Danzig was KOTC champ en Travis Wiuff.. Volgens mij vechtte hij in IFL. Allebei walkovers neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een erg goed event, viel me niet tegen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
het is MMA dus ook dat hoort erbijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:28 schreef Jajong het volgende:
O'Brien lay 'n pray..
Ik kots op die zielige worstelaars.
true, maar daar zijn refs voor, hij komt nog wel terug en dan zorgen ze er wel voor dat ie een stand-up guy krijgtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef Jajong het volgende:
Dat hoort er helemaal niet bij. Hij deed helemaal niks behalve zijn snuit in Herrings borst drukken. Walgelijk. Hij heeft misschien 3 stoten uitgedeeld op de grond. 0 submission attempts.
Waarom ga je vechten met een gescheurde kruisbandquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:16 schreef Jajong het volgende:
Herring had zijn kruisband in zijn linkerknie gescheurd 3 week voor het gevecht lees ik nu, daarom had ie zo'n rare stance ( zijn hand voor zijn knie om em te beschermen ) en 0,0 takedown defense. Ook zijn guard was daarom losjes en kom O'Brien makkelijk zijn guard passen denk ik.
Geld, en hij dacht dat ie O'Brien zelfs met een kapotte knie wel zou pakken denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
Waarom ga je vechten met een gescheurde kruisband
wel een gruwelijke trap van rashad, maar voor de rest heeft ie niet veel laten zien.
mja geld zal wel de voornaamste reden zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 18:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geld, en hij dacht dat ie O'Brien zelfs met een kapotte knie wel zou pakken denk ik.
Can't wait for that match.......ontzettend beladen wedstrijd, twee toppers. Toch hoop ik dat Jackson neergaat hij doet me namelijk net iets te populair. Wellicht komt het door zijn leeftijd.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja geld zal wel de voornaamste reden zijnEn hij had die obrien ook een paar keer bijna
![]()
Maargoed, volgende week eens zien wat rampage en crocop laten zien.
Ik vind Jackson echt top, wat ene humorquote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Can't wait for that match.......ontzettend beladen wedstrijd, twee toppers. Toch hoop ik dat Jackson neergaat hij doet me namelijk net iets te populair. Wellicht komt het door zijn leeftijd.
???quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:33 schreef ImmovableMind het volgende:
Heb het gesprek met Rogan gezien, wel degelijk om moeten lachen. Jackson the Pimp, toch hoop ik dat hij verliest. Zal goed voor hem zijn ^^
kansloos en zeker gezien het verdere verloop van die wedstrijdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:48 schreef ImmovableMind het volgende:
jackson in gesprek met Rogan
hier nog een gifje:
[afbeelding]
Doe ff gezellig ja. we kunnen niet allemaal posters van mma vechters op onze wc hangenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:55 schreef Jajong het volgende:
Hou maar weer je mond want je snapt er gewoon niks van. Cro Cop is een heavyweight en Rampage een gewichtsklasse lager dus die zullen nooit tegen elkaar vechten, en dat noemt zich een Cro Cop fan... HAhaha. En hij is alles behalve arrogant ik denk gewoon dat je Engels niet zo goed is.
Noob.
Cro Copquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:56 schreef ImmovableMind het volgende:
Zijn er mensen uit de UFC die een kans maken tegen Fedor?
Het laatste wat ik van Rutten heb gehoord is dat hij voorlopig niet weer zal vechten. Aan het trainen/het gevecht heeft hij verschillende kwetsuren opgelopen die eerst moeten worden geopereerd. Als hij hij ooit weer zou vechten zou het voor de IFL zijn geloof ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef Abonides het volgende:
Hey grappig. Dit topic had ik nog niet gezien. K-1 volg ik redelijk. MMA eigenlijk helemaal niet, afgezien van de partijen die onder MMA regels op K-1 gala's gehouden worden. Misschien maar eens tijd om dat ook te volgen.
Hoe komt het dat ik zo weinig lees (tot nu toe) over Fedor Emilianenko? Die is toch zo een beetje onverslaanbaar? Is er trouwens nog wat nieuws over Bas Rutten? Ik heb de partij tegen Ruben Villareal wel gezien. Alleen was Villareal een vervanger op het laatste moment. Gaat Rutten eigenlijk nog in de nabije toekomst een partij vechten?
Downloaden jullie alle gevechten via torrents? Op welke site kan ik trouwens het beste bijhouden
wanneer er een gala oid is? Sherdog vind ik persoonlijk niet zo een geweldige site voor dat doel.
Inderdaad, mocht het zover komen, dan is het idd voor de IFL.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:49 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Het laatste wat ik van Rutten heb gehoord is dat hij voorlopig niet weer zal vechten. Aan het trainen/het gevecht heeft hij verschillende kwetsuren opgelopen die eerst moeten worden geopereerd. Als hij hij ooit weer zou vechten zou het voor de IFL zijn geloof ik.
dat dacht ik ook direct...quote:
Hardonckquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:56 schreef ImmovableMind het volgende:
Zijn er mensen uit de UFC die een kans maken tegen Fedor?
op dit moment toch echt fedor-crocop part twoquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef ImmovableMind het volgende:
Wat is jullie dreammatch van het moment? Alleen vechters die nog actief zijn in het wereldje.
als het dan maar wel mooie KO's wordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:18 schreef Jajong het volgende:
KO, KO, TKO.
Proef het sarcasmequote:
Ik kan niets anders doen dan mij hier geheel bij aansluitenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:18 schreef Jajong het volgende:
KO, KO, TKO.
das dus wat ik paar weken geleden bedoelde.. predictablequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:18 schreef Jajong het volgende:
KO, KO, TKO.
zou het stupidity zijn, of zou der meer achter zitten..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:35 schreef Jajong het volgende:
Nou boys, bij de weigh-ins woog Lutter 2 pond te zwaar, en kreeg 2 uur om die 2 pond kwijt te raken.. Dit is 'em niet gelukt.. Main Event is nu een 3rnd. Non-title fight..
Kanker Lutter, noob.
Technisch gezien is UFC vandaagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:14 schreef BB_Koning het volgende:
Verdorie, ik dacht dat vandaag ufc 67 was, zomaar ben ik gaan kijken of er al filmpjes gepost zijn![]()
Familei of niet, hell no dak zondag vroeg opstaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:43 schreef RenzoBrad het volgende:
moet morgen eerst eind vd ochtend naar mn opa's toe, "verplichte" familiebezoekjes![]()
Idd, ga lekker op zwart. Bij de tracker valt het wel mee, maar sherdog is onvermijdelijk als het gaat om spoilers en ook mijn revolutiontt zitten genoeg users bij die wat spoilen (zelfs bij de comments, dus die lees ik van te voren nooit).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:44 schreef Jajong het volgende:
Ik kom gewoon niet op FOK! /Sherdog/MMAWeekly tot dat ik alles heb gezien meestal, anders word ik toch per ongeluk gespoiled vaak.
Malle jongen, kijk naar stats in fotoboekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:34 schreef Dacide het volgende:
wat moet jij met het lichaam van een dame? Je bent toch gay?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister ook voor het eerst de 2e match tussen Hughes and BJ Penn gezien. WOWWW
Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
Hele leuke pvv met prima card en ookal ging het zoals voorspeld ik heb me erg vermaakt!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
richquote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef Fugie het volgende:
card voor ufc 68 is trouwens ook om op te kwijlen
couture, franklin, hughes (Y)toffe gast!!
en Sobral is ook niet de minste hoor!!
Kan het kloppen dat de tegenstander van "Ace" Jason MacDonald wordt??
Die gast vind ik goed bezig!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Even een notitie bij 't Silva - Lutter gevecht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 02:20 schreef Unstoppable het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
, toen had ik het ook niet meer. Denk dat de UFC daar flink moeite mee heeft gehad.
Nog een mooi stuk met Cro-cop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
Mirco is een man van weinig woorden idd
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Die laatste heb ik gemaaktquote:Op maandag 5 februari 2007 11:13 schreef ImmovableMind het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniaal![]()
![]()
Dat is serieus mijn eerste photoshop creatie ooit. Ben ik dus wel even mee bezig geweest en achteraf had zijn hoofd wat kleiner gemoeten.![]()
Ik ga nu nog wat leuke MMA photoshops maken![]()
![]()
haha, toevallig Renzo. Ik had ze gezien op onze tracker. Goed gemaakt, alle props !!!
Heb net een nieuwe post gemaakt in het photoshop topic op de tracker, check it out ^^Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
Damn spoilers of niet...die lightweight match was te vet!!!!
Ik vergeef het Lutter, eigenlijk had ik hem wel willen zien winnen, 10 kilo in enkele dagen afvallen en dan net 1 kilo te kort komen... En die elleboogstoten ik weet het niet.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Over die ellebogen, op Sherdog heb ik er ook een thread over geopent en hier is de uitleg van mij hoe de regels PRECIES zijn:
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik denk dat de beweging van Silva bedoeld was van links naar rechts
het was niet bewust met de punt zoals ik het zagWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Dat is 't nou juist, je mág met de punt raken. De regel is dat je niet van 12 tot 6 mag slaan met de punt van je elleboog, zoals in 't linker plaatje. ( Ten opzichte van de mat )[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
dan zou ground 'n pound in de guard ook niet mogen ellebogen. Zal Tito Ortiz leuk vindenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Jajong het volgende:
Dat is 't nou juist, je mág met de punt raken. De regel is dat je niet van 12 tot 6 mag slaan met de punt van je elleboog, zoals in 't linker plaatje. ( Ten opzichte van de mat )
Hoe kun je hem dat nu vergeven. Ik hoop dat ik die stumper nooit weer ergens zie vechten.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:18 schreef roepdeman het volgende:
Damn spoilers of niet...die lightweight match was te vet!!!!
Ik vergeef het Lutter, eigenlijk had ik hem wel willen zien winnen, 10 kilo in enkele dagen afvallen en dan net 1 kilo te kort komen... En die elleboogstoten ik weet het niet.
Lutter was die dude die de TUF show had gewonnen (allemaal afdankertjes waar de winnaar ervan een title shot kreeg?). Hij krijgt dus nog een kans. Wat doet die zak, hij is te zwaar. Wat geeft ie als reden? "Ik kon moeilijk genoeg motivatie vinden om weight te cutten."
Hij krijgt een freakin title shot in zijn schoot geworpen, komt ie aan met "ik was niet gemotiveerd genoeg".
Sorry hoor, maar van mij mag die optieften en pizza's gaan bezorgen.![]()
Kijk iedereen gooit het erop dat het niet respectvol is maar je moet hem nageven hij heeft freaking zn best gedaan en trouwens heeft hij een coach?Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Zijn freakin best gedaan? Hij wist al tijden van tevoren dat hij dat weight moest halen, en heeft de UFC gewoon laten zitten. Als het teveel gevraagd is om aan de gewichtsregelementen te voldoen moet je een klasse hoger gaan vechten. Niet gemotiveerd genoeg om weight te cutten? Echt wat een knuppel die kerel.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef roepdeman het volgende:
Kijk iedereen gooit het erop dat het niet respectvol is maar je moet hem nageven hij heeft freaking zn best gedaan en trouwens heeft hij een coach?
"freaking zijn best gedaan" mijn reet, ondankbare hond is het.![]()
![]()
Hahaha ok we zullen het hier vast niet over eens worden maar goed ik zal proberen om mijn mening verder te onderbouwen. Die gozer krijgt een titleshot. Hij moet wel gewicht cutten maar tegelijkertijd wel competief genoeg blijven om enige uitdaging te vormen t.o.v. Silva. Dat is best moeilijk en gaat ook vrij lastig samen. Ik bedoel dit is niet iets wat je zwart-wit kunt zien we hebben het hier wel over topsport waarbij kilo's en ponden grote verschillen uitmaken.
Want zou jij liever hebben? dat hij wel op gewicht was maar dat hij niet capabel genoeg was om te vechten of dat je toch een mooie titelwaardig gevecht voorgeschoteld krijgt? (althans daar deed hij wel zn best voor)Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Het is toch niet alsof hij voor het eerst dat gewicht moet verliezen. Als hij 40 pond wil cutten om zo een voordeel te hebben op de dag van het gevecht moet je dat zelf weten. Moet je naderhand niet gaan janken als het niet lukt. Lutter hoort thuis in de 205-divisie, simpel.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hij is zijn eigen coach, Rogan gaf aan dat daar zijn fout lag. Hij heeft iemand nodig die objectief naar zijn trainingen kan kijken en ze op dezelfde manier kan beoordelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef roepdeman het volgende:
Kijk iedereen gooit het erop dat het niet respectvol is maar je moet hem nageven hij heeft freaking zn best gedaan en trouwens heeft hij een coach?Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
HIj heeft er zelf voor gekozen om in die gewichtsklasse te vechten. Dus het is niet "hij moet gewicht cutten maar tegelijkertijd wel competief blijven" maar "Hij moet gewicht cutten." Hij weet dat als hij in die gewichtsklasse uit wil komen voor het gevecht erg veel gewicht moet verliezen. Kom dan niet aanzetten met "ik was niet gemotiveerd genoeg om te cutten" voor je title-match.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:04 schreef roepdeman het volgende:
Hahaha ok we zullen het hier vast niet over eens worden maar goed ik zal proberen om mijn mening verder te onderbouwen. Die gozer krijgt een titleshot. Hij moet wel gewicht cutten maar tegelijkertijd wel competief genoeg blijven om enige uitdaging te vormen t.o.v. Silva. Dat is best moeilijk en gaat ook vrij lastig samen. Ik bedoel dit is niet iets wat je zwart-wit kunt zien we hebben het hier wel over topsport waarbij kilo's en ponden grote verschillen uitmaken.Kijk het zijn hier twee verschillende dingen:quote:Want zou jij liever hebben? dat hij wel op gewicht was maar dat hij niet capabel genoeg was om te vechten of dat je toch een mooie titelwaardig gevecht voorgeschoteld krijgt? (althans daar deed hij wel zn best voor)
- Hij vecht ver beneden zijn normale gewicht (waar hij normaal dagelijks mee rondloopt)
- Hij zegt dat ie niet gemotiveerd genoeg was om te cutten en daardoor de weight-ins mistte
Kan hij niet in deze gewichtsklasse vechten zonder erg veel kracht en uithoudingsvermogen te verliezen? Dan hoort hij een klasse hoger te vechten. Zijn fout.
"een mooie titelwaardig gevecht voorgeschoteld krijgt? (althans daar deed hij wel zn best voor)"
Kom op man, die man krijgt een titleshot en zei zelf dat ie te lui was om genoeg weight te cutten. Dat noem jij zijn best doen![]()
![]()
Joe Rogan zegt in het interview dat Crocop een zwakke kin heeft. Hoe komen mensen daar toch bij? Hij is alleen neergegaan toen Randleman hem mepte en toen was hij echt nei tko, dat kwam doro die ene hammerfist.
bb_koning.hyves.nl![]()
Dat was toch die ene lucky punch van Randleman?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:03 schreef BB_Koning het volgende:
Joe Rogan zegt in het interview dat Crocop een zwakke kin heeft. Hoe komen mensen daar toch bij? Hij is alleen neergegaan toen Randleman hem mepte en toen was hij echt nei tko, dat kwam doro die ene hammerfist.![]()
Dat was ook de enigste keer dat Cro-cop door KO heeft verloren, dus een weak chin/glass jaw zal wel meevallen![]()
![]()
ik wou zeggen, laatst nog ff een stuk van fedor vs crocop gezien en daar krijgt ie toch ook wel klappen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:03 schreef BB_Koning het volgende:
Joe Rogan zegt in het interview dat Crocop een zwakke kin heeft. Hoe komen mensen daar toch bij? Hij is alleen neergegaan toen Randleman hem mepte en toen was hij echt nei tko, dat kwam doro die ene hammerfist.![]()
![]()
Sanchez raakte hem ook nog een paar keer redelijk goed van wat ik kon zien.
Echt veel leek hij er niet van te merken
Door di elucky punch was hij wat duizelig, maar daar blijft het ook bij, hij ging niet gestrekt. Als je het filmpje bekijkt, dna zi eje dat hij Randleman nog goed vast heeft, maar hij houdt het hoofd vast en neit de armen aan de binnenkant en pas als hij dan een hammerfist krijgt. laat hij los.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:16 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat was toch die ene lucky punch van Randleman?
bb_koning.hyves.nl![]()
Ze kunnen ook moeilijk zeggen dat Sylvia en Arlovski weinig tot geen kans maken tegen Cro-copquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Door di elucky punch was hij wat duizelig, maar daar blijft het ook bij, hij ging niet gestrekt. Als je het filmpje bekijkt, dna zi eje dat hij Randleman nog goed vast heeft, maar hij houdt het hoofd vast en neit de armen aan de binnenkant en pas als hij dan een hammerfist krijgt. laat hij los.![]()
![]()
![]()
Lucky punches bestaan niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:16 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat was toch die ene lucky punch van Randleman?
Dat was ook de enigste keer dat Cro-cop door KO heeft verloren, dus een weak chin/glass jaw zal wel meevallen[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Super filmpjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:16 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ksygOUFzN2U
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en lucky punches bestaan zeker wel, al vind ik niet dat randleman een lucky punch had in die match.Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
vind ik ook. Randleman overwelmde hem en dook er aggressief op. Daarna een barrage van hammerfist en exit crocop.
(die daarna overigens binnen no time revanche had genomen)
![]()
Lucky punches bestaan niet, tenzij je doelt op iets als dat je valt en je arm per ongeluk uitsteekt en iemand daarmee op zijn kanis tikt, dat is een lucky punch. Als je stoot met het idee om iemand te raken, wat dus altijd het geval is... Is er geen sprake van 'luck'.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:40 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Super filmpje
en lucky punches bestaan zeker wel, al vind ik niet dat randleman een lucky punch had in die match.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Stel je voor dat je een bodyshot wil maken maar je tegenstander bukt net en hij land op zijn kin en hij gaat KO...lucky punch?Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
Rightquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:49 schreef ImmovableMind het volgende:
Stel je voor dat je een bodyshot wil maken maar je tegenstander bukt net en hij land op zijn kin en hij gaat KO...lucky punch?.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
http://www.youtube.com/watch?v=NQ7lM4z2KiA&mode=related&search=
Vtor Belfort, amazing, wat een snelheid.
bb_koning.hyves.nl![]()
hey
goed om te horen man...
aan frank trigg ben ik inmiddels wel een beetje gewend. Ondanks dat bas, mauro en stephen de betere waren doet frank het ook wel redelijk.
alleen die laatste keer met die ene gast... VERSCHRIKKELIJK.. eruit met hem.
benieuwd hoe barnett het doet.
gister trouwens ff bushido (dacht) 6 gekeken. daar was halverwege commenataar van rampage jackson bij. wel erg funny.
Dana white was ook al eens gast commentator (toen liddels's ass gekicked werd door rampage)![]()
Jongens vanwaar die radiostilte van een week?![]()
A.s. zaterdag Pride 33 met deze fightcard:![]()
Wanderlei Silva vs. Dan Henderson
Mac Danzig vs. Hayato Sakurai
Takanori Gomi vs. Nick Diaz
Frank Trigg vs. Kazuo Misaki
Kazuhiro Nakamura vs. Travis Wiuff
Mauricio 'Shogun' Rua vs. Alistair Overeem
Joachim Hansen vs. Jason Ireland
Rameau Thierry Sokoudjou vs. Antonio Rogerio Nogueira
Ik waag me niet aan teveel voorspellingen, maar hoop wel dat Alistair een goed gevecht weet te leveren. Zoals iemand anders eerder zei, de regels zullen hem beter liggen (alleen 5 min ronden en Shogun mag niet schoppen of knieën op de grond). Ik denk dat Wanderlei Silva in staat moet zijn om in ieder geval via decision van Dan Henderson te kunnen winnen.
Verder UFC68 met o.a. Tim Sylvia vs. Randy Couture. Hoop toch zo dat Randy Tim verslaatmaar denk dat de kans niet groot zal zijn
Alleen beetje jammer dat ik vrijdag op wintersport gaen pas 3 maart Pride 33 kan kijken
en dezelfde dag UFC68 dan weer wel
![]()
![]()
68.ufc.com
Ik hoop dat Diaz wint, hij heeft skills (en is af en toe best schattig)
bb_koning.hyves.nl![]()
ik vind Diaz tof. Die match toen met Sanchez die was echt prachtig
Goed dat je ff aftrapt na deze radiostiltequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:42 schreef RenzoBrad het volgende:
Jongens vanwaar die radiostilte van een week?![]()
A.s. zaterdag Pride 33 met deze fightcard:![]()
Wanderlei Silva vs. Dan Henderson
Mac Danzig vs. Hayato Sakurai
Takanori Gomi vs. Nick Diaz
Frank Trigg vs. Kazuo Misaki
Kazuhiro Nakamura vs. Travis Wiuff
Mauricio 'Shogun' Rua vs. Alistair Overeem
Joachim Hansen vs. Jason Ireland
Rameau Thierry Sokoudjou vs. Antonio Rogerio Nogueira
Ik waag me niet aan teveel voorspellingen, maar hoop wel dat Alistair een goed gevecht weet te leveren. Zoals iemand anders eerder zei, de regels zullen hem beter liggen (alleen 5 min ronden en Shogun mag niet schoppen of knieën op de grond). Ik denk dat Wanderlei Silva in staat moet zijn om in ieder geval via decision van Dan Henderson te kunnen winnen.
Verder UFC68 met o.a. Tim Sylvia vs. Randy Couture. Hoop toch zo dat Randy Tim verslaatmaar denk dat de kans niet groot zal zijn
Alleen beetje jammer dat ik vrijdag op wintersport gaen pas 3 maart Pride 33 kan kijken
en dezelfde dag UFC68 dan weer wel
![]()
mijn voorspellingen:
silva-henderson: silva op ko.. echter geen makkelijke partij voor hem. (sterker nog, dan heeft zeker een goede kans)... op welk gewicht wordt dit eigenlijk uitgevoerd? gewoon middle weight, toch?
danzig-sakurai: sakurai op ko
gomi-diaz: gomi via KTFO
trig-misaki: kan beiden kanten op gaan. geen idee eigenlijk. heeft trig nog recentelijk gevochten?
nakamura-wiuff: naka op submission
shogun-overeem: ik hoop zo op overeem deze keer.hoop dat zijn cardio netjes op peil is.Moet mogelijk zijn voor hem dan.
hansen-ireland: hansen op sub of ko. na zijn akkefietje versus plasticman zal ie er alles aan doen om deze partij te winnen.
sokoudjou ken ikn iet. geen idee wat ie doet tegen rogerio.
Couture- sylvia. ik hoop echt bigtime op couture via ko of KTFO. ik vind die maine iac maar een rare. Zeker geen belthouder mijns inzien. Geef crocop snel deze kans.![]()
KTFO?
damn, gister en eergister eens al die oude prides gekeken van rond 2003.
dus dvd's als shockwave 2002, 2003, total eliminations, final conflicts etc...
wat waren me dat toch megagoeie toernooien zeg. misschien nog wel beter dan de huidige prides.
ik heb zowieso het gevoel dat de periode 2003-2005 het hoogtepunt van pride was.
wat vinden jullie?![]()
De toppers van toen zijn nog steeds de topeprs van nu: Shogun, Arona, Nogueira's, Fedor, W. Silva, Crocop.quote:
bb_koning.hyves.nl![]()
Alleen Crocop is nu naar UFCquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De toppers van toen zijn nog steeds de topeprs van nu: Shogun, Arona, Nogueira's, Fedor, W. Silva, Crocop.![]()
Denken jullie trouwens dat er dit jaar nog meer 'toppers' het voorbeeld van Crocop zullen volgen??Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
het zou me niet verbazen, denk dat het wel een goede ontwikkeling is als er strijd komt om de beste vechters.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Alleen Crocop is nu naar UFC
Denken jullie trouwens dat er dit jaar nog meer 'toppers' het voorbeeld van Crocop zullen volgen??Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Pride33: Mooie event met mooie uitslagen. Sommige vechters waren verassend goed!
Wel erg veel lege plekken trouwens.AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305![]()
Heb ook PRIDE gekekenvond het een leuke show
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Heej ik heb ook ff gedaan welke MMA vechter ik zou zijn ... ennuh duidelijke taal, hij is de beste ooit dussuh goed nieuws mocht ik ooit serieus gaan vechten![]()
Fedor Emelianenko
You scored 20% Sprawl n Brawl, 67% Lock n Choke, 70% Ground n Pound, and 25% Lay n Pray!
You are The Last Russian Emperor... your submissions are excellent and so is you striking, especially your Ground'n'Pound... nobody would like to have you in his guard because he would just die.
yeah baby!
ehm ff over prideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fotootje van..."-Plaatser![]()
Ik denk dat sommige gevechten een andere kant op waren gegaan als het met de normale pride regels was gegaan, maar het was wel een erg toffe show met leuke uitslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de volledigheid, hier de uitslagen. van www.pridefc geplukt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weet ik niet meer het verschil tussen een KO en een TKO.AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305![]()
oh :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:36 schreef MaxPowers het volgende:
oh :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fotootje van..."-Plaatser![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:29 schreef ImmovableMind het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fotootje van..."-Plaatser![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:37 schreef SinCerEly het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:43 schreef Unstoppable het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al met al een mooie wedstrijd.
SinCerEly: mooie uitleg, thanks. Ik vond het een erg geinig woord.AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305![]()
In navolging van The Natural's picks, doe ik hier ook Sincerely's picks!
ehh matchups staan erbij voor UFC 68 ennuh wat zijn jullie picks??
Tim Sylvia Vs. Randy Couture
Name: Tim Sylvia
Height: 6' 10" (203 cm)
Weight: 255 (116 kg)
Record: 25-2-0
Name: Randy Couture
Height: 6' 2" (188 cm)
Weight: 220 (100 kg)
Record: 14-8-0
Mn verstand zegt Sylvia, maar mn hart zegt Couture dus ik ga voor Couture 4th round verbal submission omdat Randy 'm compleet domineert op de grond![]()
Chris Lytle Vs. Matt Hughes
Name: Chris Lytle
Height: 5' 13" (180 cm)
Weight: 170 (77 kg)
Record: 32-13-4
Name: Matt Hughes
Height: 5' 11" (175 cm)
Weight: 169 (77 kg)
Record: 42-5-0
Matt Hughes gaat weer terug naar zn oude gameplan, ehh 1ste ronde G&P overwinning
Drew McFedries Vs. Martin Kampmann
Name: Drew McFedries
Height: 6' 0" (183 cm)
Weight: 185 (84 kg)
Record: 5-1-0
Name: Martin Kampmann
Record: 11-1-0
Drew heeft me positief verrast alhoewel het een rare KO was tegen een van de betere stand up fighters in Alessio Sakara ... Kampmann heeft me nog niet overtuigd tegen Thales Leites dus ik ga voor een KO win voor Mcfedries in de 2de ronde
Rich Franklin Vs. Jason MacDonald
Name: Rich Franklin
Height: 6' 1" (185 cm)
Record: 22-2-0
Name: Jason MacDonald
Height: 6' 4" (191 cm)
Record: 19-7-0
moeilijke matchup om te beslissen ehhh ik ga voor Jason MacDonald, simpelweg omdat ie "hot" is ennuh ik hou van submission fighters ... ik ben ook bang dat Rich na zn verschrikkelijke verlies nog niet helemaal terug is.
Jason Lambert Vs. Renato Sobral
Name: Jason Lambert
Height: 5' 12" (178 cm)
Weight: 205 (93 kg)
Record: 22-6-0
Name: Renato Sobral
Record: 27-6-0
Babalu laat niets heel van Jason Lambert denk ik, 1st round submission ... ehh guillotine om precies te zijn ;-)
Rex Holman Vs. Matt Hamill
Name: Rex Holman
Height: 6' 2" (188 cm)
Record: 4-1-0
Name: Matt Hamill
Record: 4-0-0
Geen idee wie dit kan winnen, ken ze allebei niet dus dan ga ik voor de ongeslagen vechter haha ehh Mat Hamill wint dit!
Jon Fitch Vs. Luigi Fioravanti
Name: Jon Fitch
Record: 17-2-0
Name: Luigi Fioravanti
Height: 5' 10" (173 cm)
Record: 11-1-0
Deze vind ik heel moeilijk, maar ik ga voor Jon Fitch via decision.
Gleison Tibau Vs. Jason Dent
Name: Gleison Tibau
Height: 5' 12" (178 cm)
Weight: 155 (70 kg)
Record: 23-3-0
Name: Jason Dent
Height: 5' 11" (175 cm)
Record: 12-7-0
Gleison Tibau moet dit kunnen winnen, 2nd rnd KO
Jason Gilliam Vs. Jamie Varner
Name: Jason Gilliam
Record: 11-0-0
Name: Jamie Varner
Height: 5' 10" (173 cm)
Record: 9-1-0
Jason heeft the edge qua record, maar ik ga voor Jamie Varner via ehh laat ik s iets geks eruit gooien ... doctor stoppage 3rd round
Tim Syliva - Randy Couture
Zelfde verhaal.. ik wil absoluut niet dat Tim wint, maar ik zie hem wel als winnaar..
Chris Lytle - Matt Hughes
Matt Hughes is back en wil laten zien dat hij het nog kan, ten koste van Lytle dus..
Rich Franklin - Jason MacDonald
Richie vind k tot nu toe een van de leukste fighters maar Jason is on a roll en het zal moeilijk worden voor Franklin om hem te kunnen stoppen.. ik ga dus voor Jason.
Jason Lambert - Renato Sobral
The Punisher tegen Babalu.. 2nd round KO
Drew McFedries - Martin Kampmann
Ik ken beide niet heel goed (geldt trouwens wel voor meedere fighters) maar ik gok op een judge dicision in het voordeel van Martin Kampmann
Rex Hollman - Matt Hamill
Zelfde verhaal als hierboven maar dit keer de dicision voor Hamill
Jon Fitch - Luigi Fioravanti
Zonder Mario is Luigi niksgeen echte logisch verklaring dus..
Gleison Tibau - Jason Dent
Tibau zal hem wel in de 1st ronde submitten, Jason heeft geen kans.
Jason Gilliam - Jamie Varner
Wederom een 2nd round KO
Veel Jason's trouwens..
Denk ja dat Babalu Jason Lambert Ko'ed? hmm ik ga toch echt voor een sub ... hij heeft maar 2x geloof ik iemand geko'ed in iets van 35 partijen
tijd voor een 3e dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:15 schreef SinCerEly het volgende:
Denk ja dat Babalu Jason Lambert Ko'ed? hmm ik ga toch echt voor een sub ... hij heeft maar 2x geloof ik iemand geko'ed in iets van 35 partijen
meer kans op submission idd volgens mij 1/3 terwijl de KO 1/15 zou zijn, naja we zullen zien
haha melig, zijn laatste KO overwinning dateert uit 2000
En dat moet iemand zijn met een glazen kinquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
tijd voor een 3e dus
meer kans op submission idd volgens mij 1/3 terwijl de KO 1/15 zou zijn, naja we zullen zien
haha melig, zijn laatste KO overwinning dateert uit 2000hahaha
*kick*Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
*KO gaat*quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:23 schreef Tazmaniac het volgende:
*kick*
voortaan niet meer op mijn kin ja
hehe sorry pax!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
*KO gaat*
voortaan niet meer op mijn kin ja
ik denk kick ff, morgen staat UFC68 op het programma
zijn er nog mensen die hun voorspellingen met ons willen delen???
vind t wel een beetje stil qua MMA respons idd! ehh dan maar weer sherdogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hehe sorry pax!
ik denk kick ff, morgen staat UFC68 op het programma
zijn er nog mensen die hun voorspellingen met ons willen delen???![]()
Aan de ene kant wil ik dat coutoure wint, hoe kan je in godsnaam neit voor captain america zijn? Hij is verstandig, 43 en een vader. Echt een voorbeeld voor de sport.
Maar ik wil crocop zo snel mogelijk Tim Sylvia zien vermoorden, dus aan de andere kant ben ik voor Sylvia dus
/care![]()
Denk dat crocop nog wel tegen sylvia komt voordat ie voor de title mag, tenminste dat lijkt me wel leuk
Want sylvia verliest toch van couture![]()
![]()
Couture-SylviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Randy!! Die gozer was zo freakin beweeglijk! niet te geloven..
Mooie PPVIk ben vergeten wat ik als signature had...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Unstoppable op 07-03-2007 02:09:50 ]![]()
Dit wil ik absoluut zien!!!
LAS VEGAS -- " Nevada regulators today approved an unusual grudge match between Ultimate Fighting Championship president Dana White and the "bad boy" of Huntington Beach, Calif., Tito Ortiz.
White is the 37-year-old president of the mixed-martial arts promotion company that has become a heavyweight in the pay-per-view business. Ortiz (15-5-0) is one of its toughest, most popular combatants.
Ortiz made the three-round match -- " in which both fighters will box only, no grappling -- " a condition of his recent contract negotiations.
White was once Ortiz' manager, but the two "had a real bad falling out" in 2003, White said.
"The last time Tito and I boxed was six years ago, and he's a lot better than he was six years ago," White said after a hearing at the Nevada Athletic Commission, which approved the fight 3-1. "I'm a lot older than I was six years ago, so we'll see."
Regulators expressed concern that White would be seriously hurt by Ortiz, 32.
But most commissioners were reassured by sparring tapes showing White in the ring against another heavyweight from two months ago. White said he's been training since last July.
"I've seen Tito as a boxer, and he's probably not as good as you are," commission chair Dr. Tony Alamo told White.
Ortiz will weigh in at 205 pounds, while White weighs 196 pounds, both the boxing equivalent of heavyweight fighters.
The fight March 24 will likely take place at the UFC training center in Las Vegas and be broadcast later on the company's Web site, www.ufc.com, the company said.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
We hebben ondertussen geleerd dat we oude mannen niet zomaar moeten wegstrepen, so who'll know ^^Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
damn, dit hoor ik nu pas voor t eerst.
zie het nu ook op wikipedia.. white is idd een amateur bokser geweest.
zou wel een enooooooooooorme upset zijn als Ortiz ko gaat door een right overhand hook van white
we zullen zien...![]()
wanneer gaat Brock Lesnar zijn MMA debuut maken? Waar en tegen wie?Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Laatste wat ik gehoord heb is in mei, tegen Hong-Man Choi.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:28 schreef Paxlie het volgende:
wanneer gaat Brock Lesnar zijn MMA debuut maken? Waar en tegen wie?
Source
Imo geen makkelijk opponent. Choi is enorm en een multiple champ in Ssirium.![]()
dat is die oversized chinees toch? Die nog langer is dan Schilt, of heb ik het mis?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:02 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Laatste wat ik gehoord heb is in mei, tegen Hong-Man Choi.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
choi blijft een fream in mijn ogen, maar als hij echt zo'n koreaanse grappling achtergrond heeft dan moet ie t wellicht een keer in de mma wereld proberen...![]()
Choi vorige week KO gemept door Mighty Mo haha, dat was echt te dope. Nog nooit een stoot ook maar íets zien doen bij Choi, en Mighty fucking Mo flikt t.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Choi - Mighty Mo
http://www.youtube.com/watch?v=S1D33RnuaMsAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
trouwens,
hoe denken jullie op het moment over wanderlei silva?
begin van het/een einde? Of eerder gewoon een onoverkomelijk moment (dit wil zeggen: je kan niet eeuwig de beste zijn).
was henderson gewoon de betere? ad wanderlei zijn dag niet? begint hij lichamelijk achteruit te gaan? of heeft henderson gewoon nog harder getraind dan silva en de titel met alle respect gewonnen?
wat denken jullie?![]()
Henderson was belachelijk goed voorbereid en ik denk dat Silva te snel weer de ring in wilde (zie Franklin bij UFC voor hetzelfde effect)quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:19 schreef Dacide het volgende:
trouwens,
begin van het/een einde? Of eerder gewoon een onoverkomelijk moment (dit wil zeggen: je kan niet eeuwig de beste zijn).
was henderson gewoon de betere? ad wanderlei zijn dag niet? begint hij lichamelijk achteruit te gaan? of heeft henderson gewoon nog harder getraind dan silva en de titel met alle respect gewonnen?
wat denken jullie?
Hij komt wel weer terug
Silva was ziek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:19 schreef Dacide het volgende:
trouwens,
wat denken jullie?
De vrijdagavond voor het gevecht is ie nog naar het ziekehuis geweest en had antibiotica gekregen voor "strep throat".
En ik denk dus ook dat hij de volgende keer weer gewoon de "oude silva" is.![]()
slecht excuus voor het verliezen van de wedstrijdquote:
Het is in mijn ogen de reden voor zijn erg matige prestatie. Henderson was ook super, maar Silva was niet zoals hij anders vocht. En imo is het ook niet zo dat hij nu opeens niet meer kan. So hij heeft twee keer verloren, tegen de HW #2 en nu van Henderson. Ik verwacht dat hij gewoon weer met de top mee kan binnenkort. Maar ik hoop wel Shogun eerst voor de titel te zien tegen Hendersonquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
slecht excuus voor het verliezen van de wedstrijd![]()
![]()
ah zo, dan komen we op ongeveer hetzelfde uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:32 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen de reden voor zijn erg matige prestatie. Henderson was ook super, maar Silva was niet zoals hij anders vocht. En imo is het ook niet zo dat hij nu opeens niet meer kan. So hij heeft twee keer verloren, tegen de HW #2 en nu van Henderson. Ik verwacht dat hij gewoon weer met de top mee kan binnenkort. Maar ik hoop wel Shogun eerst voor de titel te zien tegen Henderson
ow ok, wist niet dat hij ziek was...
nee in feite maakt het idd ook niet uit dat ie verloren heeft... tegen crocop hoeft hij zich al helemaal niet te schamen.
ik vind trouwens wel dat pride moet stoppen om title fights in america te houden.. de regelgeving is totaaal anders. titlefights zonder knieen, trappen en footstomps naar het hoofd van een gedownde opponent is in mijn ogen een no-no.![]()
iemand trouwens al bas rutten's dvd gezien: Bachelor Bas gone wild..
nu te downen op de bekende tracker. 2 dvd's waarin bas zijn vrijgezellenfeest viert.
1e dvd is maar mwah... beetje zuipen in een busje.. 2e deel is wel tof.. met zijn allen naar een ufc event en daar beetje stomdronken rondzuilen tussen het publiek, playboy bunnies (erg lekkere) en diverse vechters.
wel leuk om eens te zien.![]()
Over Silva - Henderson, het is denk ik ook wat Bas Rutten vaak gezegd heeft, iets in de geest van "if you get knocked out once, it's easier to get knocked out again". Misschien heeft hij toch meer een tik (mentaal dan) gehad door die KO van CroCop dan hij zelf zei. Vond trouwens ook de 1e ronde Silva er verreweg anders dan normaal uitzien.
Is jullie trouwens de onenigheid opgevallen na 't gevecht van Alistair tegen Shogun? Tussen Valentijn (zijn broer) en 1 van zijn trainers (die kleine donkere, weet zijn naam zo gauw niet). Volgens mij was zijn trainer het er niet mee eens dat hij niet eerst bleef liggen om zijn nek te checken enzo, iemand anders dit ook opgevallen? Was een aardig meningsverschilletje![]()
Desalniettemin was ik zeer teleurgesteld dat het gevecht zo afliep. Ging helaas zoals zovaak bij Alistair, hij domineert de eerste paar minuten en weet daarna weer een manier te vinden om het helaas te verprutsen![]()
Over Couture tegen Sylvia, ongelofelijk... Wat een prestatie en wat was ik blij met de uitkomst! Voor het eerst dat ik echt genoten heb van een UFC event (ook de andere gevechten dus!). Had vorige week zondag mijn MMA dag, was de dag ervoor teruggekomen van wintersport, toen zondagochtend gauw alle Pride stuff en daarna UFC gedownload, evenals prisonbreak en 24 en mijn dag was gevuld![]()
Ik zal binnenkort die bachelorparty van Bas eens downloaden, al meer over gehoord maar nog nooit gezien![]()
![]()
Enne.... Josh Barnett als commentator --> doet me gewoon denken aan Basito Rutten! Keurig gedaan en Trigg was ook niet zo slecht dit keer. Zelfs die andere knakker viel me niet tegen!![]()
Het spijt me, maar Overeem is gewoon niet zo goed als Shogun (die ik als de beste 205er van dit moment beschouw.) Overeem is een dijk van een knokker maar niet van het nivo van Shogun dus om zo'n pot te kunnen winnen moet 'ie risico's nemen. Als 'ie 't tactisch zou spelen zal hij altijd verliezen, daar is Shogun gewoon te constant voor. Ik vind het echt ontzettend cool van Overeem dat 'ie die risico's ook neemt en er echt voor gaat en vind dat ie echt een fantastische pot geknokt heeft, zelfs al is hij KO gegaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:47 schreef RenzoBrad het volgende:
Desalniettemin was ik zeer teleurgesteld dat het gevecht zo afliep. Ging helaas zoals zovaak bij Alistair, hij domineert de eerste paar minuten en weet daarna weer een manier te vinden om het helaas te verprutsen![]()
![]()
![]()
Het is bij Overeem eigenlijk zo dat hij geweldig vecht, totdat hij verliest. Meestal raakt hij vermoeid en gaat fouten maken. Maar deze keer vond ik het toch wel wat anders. Hij beschermde zijn hoofd helemaal niet! Zijn handen lagen maar naast zijn lichaam, terwijl Shogun duidelijk op het punt stond om weer vol in zijn guard te springen en wat klappen uit te delen. Dus dat vond ik gewoon zijn eigen fout, dat hij hij veel beter kunnen doen. En was natuurlijk de punch van Shogun perfect geplaatst/getimed/uitgevoerd etc etcquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:49 schreef Katsujinken het volgende:
[..]
Het spijt me, maar Overeem is gewoon niet zo goed als Shogun (die ik als de beste 205er van dit moment beschouw.) Overeem is een dijk van een knokker maar niet van het nivo van Shogun dus om zo'n pot te kunnen winnen moet 'ie risico's nemen. Als 'ie 't tactisch zou spelen zal hij altijd verliezen, daar is Shogun gewoon te constant voor. Ik vind het echt ontzettend cool van Overeem dat 'ie die risico's ook neemt en er echt voor gaat en vind dat ie echt een fantastische pot geknokt heeft, zelfs al is hij KO gegaan.
Ik ben benieuwd of hij nu eens van gym/trainingcamp gaat wisselen. Ik denk met de nodige veranderingen in training, hij veel beter kan worden. Want dat hij een hele grote kan worden is wel duidelijk. Ik zie de laatste tijd weinig verbetering bij hem eigenlijk. Vooral conditie is natuurlijk een punt waar hij nog veel te verbeteren heeft. En misschien het eens proberen op HW, hij is een enorme MW. Misschien dat zijn conditie daar ook op vooruit gaat als hij niet zoveel hoeft te cutten. En ik zou het ook helemaal niet erg vinden als die HW gevechten in het octagon plaats zouden vinden. Ik denk dat er daar voor hem wel ruimte is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:07 schreef Unstoppable het volgende:
En misschien het eens proberen op HW, hij is een enorme MW. Misschien dat zijn conditie daar ook op vooruit gaat als hij niet zoveel hoeft te cutten. En ik zou het ook helemaal niet erg vinden als die HW gevechten in het octagon plaats zouden vinden. Ik denk dat er daar voor hem wel ruimte isHij zag er op HW tegen Kharitanov echt als een monster uit.
![]()
![]()
The Ultimate 5 fighters!!! Dikke spoiler, dus niet lezen als je het niet wil weten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
this I like!!
According to the official iN DEMAND website, UFC 71 on Saturday, May 26 will feature a Light Heavyweight title main event rematch between champion Chuck Liddell and challenger Quinton "Rampage" Jackson.
The show is being dubbed UFC 71: Liddell vs. Jackson on the iN DEMAND website and has been rumored for a while on other MMA websites and message boards the past few weeks.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik hoop helemaal niet stiekem dat Jackson wint, ik ben daar heel open inWas er al bekend wie Crocops volgende tegenstander in de UFC wordt?
Hoorde trouwens van de week dat Eurosport voorlopig geen MMA meer uit gaat zenden vanwege nieuwe wetgeving in Frankrijkl![]()
![]()
true. mma mag niet uitgezonden worden vanuit franse wetgeving. helaas. Eikels.
eurosport is er ook erg tegen, maar ze hebben geen keuze.![]()
mjah, ze kunnen moeilijk het alleen in Frankrijk zwart gooien ofzo, erg jammerWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Dan hang ik achterquote:Op zondag 18 maart 2007 23:48 schreef seto het volgende:
Dat is toch al langer bekend?
Ik ben voor Jackson iig.ik ben iig voor Liddell, hijs gewoon de beste!!!
okay help, wat nu![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee of het waar is. i hoop zelf van niet.quote:Report: Fertitta Brothers Purchase PRIDE Fighting Championships for $65 Million
Posted by UFC Junkie on March 19, 2007 at 2:59 pm ET
Slow down. Take a deep breath. And promise me you won’t go overboard or take this as gospel.
I’m serious now.
Remember: this isn’t a report from UFCjunkie.com, and doubters shouldn’t direct their anger and criticism toward us. We’re just delivering the message.
According to today’s episode of Sherdog’s The Savage Dog Show/BeatDown, UFC majority owners Lorenzo and Frank Fertitta have purchased the Japenese-based PRIDE Fighting Championships for a startling-low price of $65 million. (You can find a heated discussion on the Sherdog Forums.)
The show is relying an anonymous source that is said to be “very reliable,” and an official announcement is expected to come on Wednesday.
PRIDE, the UFC’s biggest competitor and perhaps the world’s most recognizable MMA organization, has reportedly suffered a variety of hardships during the past year. Rumors of its potential sale have circulated constantly in the past couple months, with current PRIDE USA Vice President Ed Fishman and the Zuffa LLC-owned UFC emerging as the two most-likely suitors.
The fact that the Fertittas, not Zuffa, are the rumored buyers is surprising at first take. Surely there’s more to the story, but we’ll have to wait.
PRIDE has publicly stated — numerous times — that the organization wasn’t for sale despite the reports saying otherwise. Today’s rumors would obviously hint otherwise.
So what would this mean for the UFC?
It’s hard to say without knowing the particulars. But of most importance would be the UFC’s access to PRIDE’s thoroughly impressive list of international fighters. The purchase could open the door for cross-promotion superfights that could destroy previous records for gates, attendance and pay-per-view revenue.
In any manner, I’ll have more news as it becomes available. For now, sit tight and try not to let the specualation get too far out of hand.
Source: UFCJunkie
wie weet hier meer vanaf?
mijn bron: topic @ mixfight.nl![]()
UFC conquers the world
Ik betwijfel of het wel goed is voor de business. Concurrentie zorgt juist voor betere gevechten en als alles van 1 bedrijf is dan kan dat nooit goed zijn.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Als het al waar is (deze geruchten zijn er al maanden), hoop ik dat ze gewoon Pride houden zoals het is. maar ik vrees het ergste natuurlijk (ppv's met 5 gevechten en de rest reclame/film promo's etc)![]()
Ik heb overigens de partij gezien van Couture (en nu pa scommentaar, maar ja) en Couture was geweldig. De takedowns en het staande gevecht.
En Tyrone Spong is een schatjeJa, ik kan het nergens anders zeggen, dus dan maar hier
bb_koning.hyves.nl![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb overigens de partij gezien van Couture (en nu pa scommentaar, maar ja) en Couture was geweldig. De takedowns en het staande gevecht.
En Tyrone Spong is een schatjeJa, ik kan het nergens anders zeggen, dus dan maar hier
![]()
![]()
ik ben blij dat je je hier zo op je gemak voelt BB
doet me goed...
en daarom, speciaal voor jou.... een fotootje![]()
![]()
Shogun een contract bij UFC getekend.. voor 2 wedstrijd bij UFC en 2 bij PRIDE
Ben benieuwd..Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
source?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Shogun een contract bij UFC getekend.. voor 2 wedstrijd bij UFC en 2 bij PRIDE
Ben benieuwd..![]()
The following is a new article from www.MMANEWS.com:
Shogun Signs New 4-Fight Contract, 2 With The UFC?
It was announced on the "Beatdown" radio show on Sherdog.com by writer Josh Gross that Chute Boxe stand-out Mauricio "Shogun" Rua has signed a new unique fight contract.
In what has to be considered another sign that there is a deal between DSE (Dreamstage Entertainment) and the Fertitta brothers (Frank and Lorenzo, UFC owners) involving the future of PRIDE, Shogun signed a new contract that calls for two fights under the PRIDE banner, and two for the UFC.
Nothing much other than that was mentioned, but that's another huge coup for the UFC if true. Not only do they have Quinton "Rampage" Jackson and "Lyoto" Ryoto Machida to spice up their Light Heavyweight division, with Rashad Evans and Keith Jardine rising up the ranks and now Mauricio "Shogun" Rua added to the mix, Chuck Liddell's future just got a lot busier.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
ik ben benieuwd hoe het een en ander gaat verlopen. de tijd zal het leren.
ik hoop maar dat de Fertitta broertjes het goed aanpakken.![]()
![]()
![]()
Nog wat topcgerelateerds:
Welke vechter zien jullie als je voorbeeld (maakt me niet uit of je alleen voor de lol traint of voor wedstrijden) en waarom?
bb_koning.hyves.nl![]()
Ik train helemaal niet en ik heb dus ook niet echt een voorbeeld ofzo maar mensen (binnen de UFC) die ik echt top vind zijn:
- Chuck Liddell
- Rich Franklin
- Andrei Arlovski
- Mirko Crocop
- Tito OrtizAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik zal zelf ook maar antwoorden:
Igor Vovchanchyn
Hij heeft mijn lengte, maar het boeit hem niet hoe lang iemand is, hij gaat ervoor. En mijn god, wat heeft hij harde stoten. Ja, misschien is hij niet de allerbeste als het om takedowndefense gaat (in dat opzicht is Crocop mijn voorbeeld), maar gewoon het gegeven dat hij niet groot is, maar toch ervoor gaat, spreekt me aan in Igor.
[ Bericht 0% gewijzigd door BB_Koning op 23-03-2007 13:31:41 ]bb_koning.hyves.nl![]()
Weird hoor: http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=7047
Dus bij Diaz en anderen komt het meteen aan het licht, en dat Sanchez weed heeft gesmoked word nu pas veel later duidelijk. Wel weer vreemd, blijkt wel weer dat UFC dikke vrienden is met de Atlethic State Commisions. Als we het over 1 van de grote TUF helden hebben word het netjes onder het kleed geveegd.
En laten we toch hopen dat Zuffa er voor zorgdt dat Pride weer word zoals we het kennen uit hun beste jaren. Want dat was de Pride waar ik zo'n grote fan van ben. Fantastische cards, veel gevechten, goede gevechten, weinig reclame en onderbrekingen, dezelfde regels, de ring, etc.
Want ik zou het echt zonde vinden als het een soort tweede UFC word![]()
En het mooiste zou toch wel zijn als ze Rutten/Quadros of Rutten/Raunello weer terugbrachten![]()
![]()
Ondanks de gigantische arrogantie af en toe vind ik Matt Hughes echt geweldig. Puur op kracht en wilskracht een wedstrijd winnen vind ik geniaal
Het is vandaag officieel gemaakt! Groot nieuws op sherdog ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:12 schreef Dacide het volgende:
okay help, wat nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
geen idee of het waar is. i hoop zelf van niet.
wie weet hier meer vanaf?
mijn bron: topic @ mixfight.nl
Van de pridefc website: http://www.pridefc.com/pride2005/index.php?mainpage=news&news_id=1029
[ Bericht 2% gewijzigd door MaxPowers op 27-03-2007 11:54:16 ]AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305![]()
Als ze het op een WWE manier gaan doen zoals ik nu overal lees dan betekent dat alleen maar een aantal keer evenementen met vechters van beide organisaties. Dat is voor de fan dus alleen maar beter. Ik geef het het voordeel van de twijfel
ik geef ze ook de voordeel van de twijfel. Ben al lang blij dat dana white er buitenstaat.
het levert pride voldoende financiele middelen om ze uit de kleine dip te helpen. Misschien dat ze dan ook het mafia geld niet meer nodig hebben zodat uiteindelijk DSE terugkomt bij pride.![]()
Ik las ook ergens dat Silva veel minder geld krijgt en er over het algemeen een stuk minder geld wordt betaald aan de braziliaanse vechters of ze een combi-deal hebben gehad met UFC.
Er wordt dus al gewerkt aan het opbouwen van de financiele middelen
Ja, financiele midddelen. Ze hebben weer een mooie TV deal nodig.
Wel jammer dat Sakikabara weggaat. Hopelijk vliegt Jerry Millen ook de laan uit, hij blijkt niet erg populair onder veel mensen. Of moet ik Gary zeggen?
leuk interview met Bas Rutten over jerry, best wel oud:
http://ninjashoes.net/forum/showthread.php?t=14283
[ Bericht 27% gewijzigd door MaxPowers op 27-03-2007 12:30:23 ]AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305![]()
Ik wacht eerst nog even af wat ze gaan veranderen en wat zo blijft. En ik hoop ook niet dat alle UFC vs Pride matches in een octagon en met die sucky NASC rules plaatsvinden
Ik wil gewoon een ring, met knieeën tegen een downed opponent allowed , en zonder die domme ellebogen![]()
![]()
dat laatste ben ik helemaal met je eens.
triest dat sakikaraba weg gaat.. hij is toch wel het brein achter pride.![]()
ik denk niet dat jullie het met me eens zullen zijn maar ik vind de octagon vele malen beter dan die sucky ringde hele tijd dat gehannes aan die touwen wordt ik beetje para van om eerlijk te zijn..
wie kan me ff kort uitleggen wat de grootste verschillen zijn naast ring, ellebogen en knieen..Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
de rondes... 5x5 (of 3x5) ipv 1x 10 en 2x5...
juist die eerste tien minuten maakt pride zoveel zwaarder dan ufc. Daarnaast hebben mensen met een grappling achtergrond hier voordeel bij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: