Heel leun en al, maar vertel eens over je resultatenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:04 schreef Jajong het volgende:
Net zoals Chuck altijd Tito's "number" zou hebben, heeft Rampage dat van Chuck. Styles make fights en Page is sterker, een betere boxer, aggresiever.. En nu mag hij die ellebogen niet alleen in zijn ribben planten, maar ook op zijn oogkas.
Vandaag trouwens 2 uur les gehad van Bob Schreiber http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=310 Echt een toffe dude. Hij en zijn vrouw Irma komen 1 keer in de maand bij mijn school les geven. Volgende week zondag heb ik ook een BJJ cursus van Augusto Ferrari, zwarte band en in 2004 zilver op het WK BJJ.. En dat 5 keer..
Life is good.
Ik ben Rua. Die naam klinkt wel tof, he? Vooral als je Hua zegtquote:You are Shogun and your style is very complete. You can play the striking game as well as the ground game, by pounding or submitting your opponent. And you usually don't lay in your opponents guard to recover, but keep going.
je zit niet in het amerikaanse leger bbquote:Op zondag 14 januari 2007 22:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben Rua. Die naam klinkt wel tof, he? Vooral als je Hua zegt![]()
![]()
Roken ze daar sigaren?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je zit niet in het amerikaanse leger bb
you wish I guessquote:
Ik doe t pas een paar maanden, heb eerder al een aantal jaar gekickboxt. Ja ik submit mensen en ik word ook zelf afgeklopt, dat is vrij standaard in training.. Zijn een paar lui bij die wedstrijden vechten, met sommige kan ik redelijk meekomen als ik superdefensief worstel, de andere klopt me links en rechts af. Staand vechten is mijn specialiteit toch wel, ik heb zoals ze zeggen "heavy hands".quote:Op zondag 14 januari 2007 22:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heel leun en al, maar vertel eens over je resultatenAl lekker mensen lopen submitten of moet je steeds aftikken? En wasup met het strikingegdeelte, kun je die hoken al geven met je elleboog op schouderhoogte
![]()
![]()
Het gevecht gaat om de MW title, dus je kunt er van uitgaan, dat Henderson een class omhoog gaat.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:27 schreef Dacide het volgende:
ik denk dat óf silva gaat cutten tot hij op hendersons' gewicht zit... of dat henderson gaat bulken tot plus min 93 kg...
Euh, het is vrij normaal dat als een champ ( Henderson, WW ) een gewichtsklasse omhoog gaat dat het dan een automatische titleshot betekend... En jij huilt over de matchmakers van Pride, maar vind je dat Couture wel een titleshot verdient dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Het gevecht gaat om de MW title, dus je kunt er van uitgaan, dat Henderson een class omhoog gaat.
Maar dat maakt mij verder niet uit, waar het mij om ging is dat Henderson in mijn ogen helemaal geen recht heeft op een MW title shot.
Hij heeft als heavyweight gevochtenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef Dacide het volgende:
couture was die altijd een light heavy? of heeft hij ook als heavyweight gevochten?
Ken je klassiekersquote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef Dacide het volgende:
couture was die altijd een light heavy? of heeft hij ook als heavyweight gevochten?
Ow, begrijp me goed, ik ben absoluut geen UFC fan, en het is net als het Ortiz verhaaltje (paar matches tegen shamrock, word populair, krijgt titleshot na een twijfelbare decision tegen Griffin). Hij is populair, het verkoopt ppv's, daarom krijgt hij een titleshot.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Euh, het is vrij normaal dat als een champ ( Henderson, WW ) een gewichtsklasse omhoog gaat dat het dan een automatische titleshot betekend... En jij huilt over de matchmakers van Pride, maar vind je dat Couture wel een titleshot verdient dan?
Bedankt ImmovableMind, je weet niet half hoe blij ik ben!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:08 schreef ImmovableMind het volgende:
MaxPowers, je hebt mail!
Mac Danzig was KOTC champ en Travis Wiuff.. Volgens mij vechtte hij in IFL. Allebei walkovers neem ik aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:48 schreef MaxPowers het volgende:
Kick!![]()
Er zijn weer nieuwe gevechten toegevoegd voor de Pride 33:
Japen tegen Amerika lijkt het wel:
Takanori Gomi VS Nick Diaz
Kazuhiro Nakamura VS Travis Wiuff
Hayato "Mach" Sakurai VS Mac Danzig
Kazuo Misaki VS Frank Trigg
De meeste Amerikanen hier ken ik niet zo goed, behalve Diaz, en Trigg de presentator.
owja, i forgot te zeggen. had je gemaild maar kreeg een undelivered mail dinges..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:54 schreef Tazmaniac het volgende:
die Gomi vond ik stoer
Ik kan de OP trouwens niet meer aanpassenmaar Dacide mail maar gewoon (want ik heb nog steeds niks ontvangen
)
tis ook bijna tijd voor UFC FightNight
travis vocht idd in de IFL, heeft daar staan knokken tegen Kaszowski, Schoenauer en ook cole (wel verloren zover ik me kan herinneren).quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mac Danzig was KOTC champ en Travis Wiuff.. Volgens mij vechtte hij in IFL. Allebei walkovers neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een erg goed event, viel me niet tegen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |