het is MMA dus ook dat hoort erbijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:28 schreef Jajong het volgende:
O'Brien lay 'n pray..
Ik kots op die zielige worstelaars.
true, maar daar zijn refs voor, hij komt nog wel terug en dan zorgen ze er wel voor dat ie een stand-up guy krijgtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef Jajong het volgende:
Dat hoort er helemaal niet bij. Hij deed helemaal niks behalve zijn snuit in Herrings borst drukken. Walgelijk. Hij heeft misschien 3 stoten uitgedeeld op de grond. 0 submission attempts.
Waarom ga je vechten met een gescheurde kruisbandquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:16 schreef Jajong het volgende:
Herring had zijn kruisband in zijn linkerknie gescheurd 3 week voor het gevecht lees ik nu, daarom had ie zo'n rare stance ( zijn hand voor zijn knie om em te beschermen ) en 0,0 takedown defense. Ook zijn guard was daarom losjes en kom O'Brien makkelijk zijn guard passen denk ik.
Geld, en hij dacht dat ie O'Brien zelfs met een kapotte knie wel zou pakken denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
Waarom ga je vechten met een gescheurde kruisband
wel een gruwelijke trap van rashad, maar voor de rest heeft ie niet veel laten zien.
mja geld zal wel de voornaamste reden zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 18:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geld, en hij dacht dat ie O'Brien zelfs met een kapotte knie wel zou pakken denk ik.
Can't wait for that match.......ontzettend beladen wedstrijd, twee toppers. Toch hoop ik dat Jackson neergaat hij doet me namelijk net iets te populair. Wellicht komt het door zijn leeftijd.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja geld zal wel de voornaamste reden zijnEn hij had die obrien ook een paar keer bijna
![]()
Maargoed, volgende week eens zien wat rampage en crocop laten zien.
Ik vind Jackson echt top, wat ene humorquote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Can't wait for that match.......ontzettend beladen wedstrijd, twee toppers. Toch hoop ik dat Jackson neergaat hij doet me namelijk net iets te populair. Wellicht komt het door zijn leeftijd.
???quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:33 schreef ImmovableMind het volgende:
Heb het gesprek met Rogan gezien, wel degelijk om moeten lachen. Jackson the Pimp, toch hoop ik dat hij verliest. Zal goed voor hem zijn ^^
kansloos en zeker gezien het verdere verloop van die wedstrijdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:48 schreef ImmovableMind het volgende:
jackson in gesprek met Rogan
hier nog een gifje:
[afbeelding]
Doe ff gezellig ja. we kunnen niet allemaal posters van mma vechters op onze wc hangenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:55 schreef Jajong het volgende:
Hou maar weer je mond want je snapt er gewoon niks van. Cro Cop is een heavyweight en Rampage een gewichtsklasse lager dus die zullen nooit tegen elkaar vechten, en dat noemt zich een Cro Cop fan... HAhaha. En hij is alles behalve arrogant ik denk gewoon dat je Engels niet zo goed is.
Noob.
Cro Copquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:56 schreef ImmovableMind het volgende:
Zijn er mensen uit de UFC die een kans maken tegen Fedor?
Het laatste wat ik van Rutten heb gehoord is dat hij voorlopig niet weer zal vechten. Aan het trainen/het gevecht heeft hij verschillende kwetsuren opgelopen die eerst moeten worden geopereerd. Als hij hij ooit weer zou vechten zou het voor de IFL zijn geloof ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef Abonides het volgende:
Hey grappig. Dit topic had ik nog niet gezien. K-1 volg ik redelijk. MMA eigenlijk helemaal niet, afgezien van de partijen die onder MMA regels op K-1 gala's gehouden worden. Misschien maar eens tijd om dat ook te volgen.
Hoe komt het dat ik zo weinig lees (tot nu toe) over Fedor Emilianenko? Die is toch zo een beetje onverslaanbaar? Is er trouwens nog wat nieuws over Bas Rutten? Ik heb de partij tegen Ruben Villareal wel gezien. Alleen was Villareal een vervanger op het laatste moment. Gaat Rutten eigenlijk nog in de nabije toekomst een partij vechten?
Downloaden jullie alle gevechten via torrents? Op welke site kan ik trouwens het beste bijhouden
wanneer er een gala oid is? Sherdog vind ik persoonlijk niet zo een geweldige site voor dat doel.
Inderdaad, mocht het zover komen, dan is het idd voor de IFL.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:49 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Het laatste wat ik van Rutten heb gehoord is dat hij voorlopig niet weer zal vechten. Aan het trainen/het gevecht heeft hij verschillende kwetsuren opgelopen die eerst moeten worden geopereerd. Als hij hij ooit weer zou vechten zou het voor de IFL zijn geloof ik.
dat dacht ik ook direct...quote:
Hardonckquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:56 schreef ImmovableMind het volgende:
Zijn er mensen uit de UFC die een kans maken tegen Fedor?
op dit moment toch echt fedor-crocop part twoquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef ImmovableMind het volgende:
Wat is jullie dreammatch van het moment? Alleen vechters die nog actief zijn in het wereldje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |