abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 januari 2007 @ 23:31:59 #81
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45713121
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:28 schreef Jajong het volgende:
O'Brien lay 'n pray. .

Ik kots op die zielige worstelaars.
het is MMA dus ook dat hoort erbij
Snap wel wat je bedoelt, ik zie ook liever een potje matten a la Ultimate Fighter 1 finale
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_45713168
Dat hoort er helemaal niet bij. Hij deed helemaal niks behalve zijn snuit in Herrings borst drukken. Walgelijk. Hij heeft misschien 3 stoten uitgedeeld op de grond. 0 submission attempts.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 23:36:51 #83
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45713278
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef Jajong het volgende:
Dat hoort er helemaal niet bij. Hij deed helemaal niks behalve zijn snuit in Herrings borst drukken. Walgelijk. Hij heeft misschien 3 stoten uitgedeeld op de grond. 0 submission attempts.
true, maar daar zijn refs voor, hij komt nog wel terug en dan zorgen ze er wel voor dat ie een stand-up guy krijgt
pi_45720855
De wedstrijd tegen the Texas Horse viel inderdaad wat tegen. O'brien had ontzettend veel submission kansen. Hij zat wel 5x om zijn nek. Maaaar.....Herrings heeft de slechtste takedown defense ooit. Hij liet zich keer op keer op dezelfde manier grijpen. Naar mijn mening stond hij dan ook vanaf het begin in een verkeerde houding, te laag. En toen O'brien eindelijk voor de takedown ging kwam hij alleen met Haymakers, ....ongelovelijk slecht.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_45720933
Herring had zijn kruisband in zijn linkerknie gescheurd 3 week voor het gevecht lees ik nu, daarom had ie zo'n rare stance ( zijn hand voor zijn knie om em te beschermen ) en 0,0 takedown defense. Ook zijn guard was daarom losjes en kom O'Brien makkelijk zijn guard passen denk ik.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 12:57:05 #87
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45723029
Rashad wat is die gast goed!!!
Wat vinden jullie van die Franca, aparte dude!

Toch blijf k erbij dat UFC67 voorspelbaar is.. hope they prove me wrong!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45752173
Rashad vind ik nu nog overschat, ook zijn laatste tegenstander was eigenlijk geen tegenstander te noemen. Die trap was wel erg netjes.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:03:35 #89
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45764541
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:16 schreef Jajong het volgende:
Herring had zijn kruisband in zijn linkerknie gescheurd 3 week voor het gevecht lees ik nu, daarom had ie zo'n rare stance ( zijn hand voor zijn knie om em te beschermen ) en 0,0 takedown defense. Ook zijn guard was daarom losjes en kom O'Brien makkelijk zijn guard passen denk ik.
Waarom ga je vechten met een gescheurde kruisband

wel een gruwelijke trap van rashad, maar voor de rest heeft ie niet veel laten zien.
pi_45764581
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef Fugie het volgende:

[..]

Waarom ga je vechten met een gescheurde kruisband

wel een gruwelijke trap van rashad, maar voor de rest heeft ie niet veel laten zien.
Geld, en hij dacht dat ie O'Brien zelfs met een kapotte knie wel zou pakken denk ik.
  maandag 29 januari 2007 @ 12:30:34 #91
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45786128
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:05 schreef Jajong het volgende:

[..]

Geld, en hij dacht dat ie O'Brien zelfs met een kapotte knie wel zou pakken denk ik.
mja geld zal wel de voornaamste reden zijn En hij had die obrien ook een paar keer bijna

Maargoed, volgende week eens zien wat rampage en crocop laten zien.
pi_45787192
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:30 schreef Fugie het volgende:

[..]

mja geld zal wel de voornaamste reden zijn En hij had die obrien ook een paar keer bijna

Maargoed, volgende week eens zien wat rampage en crocop laten zien.
Can't wait for that match.......ontzettend beladen wedstrijd, twee toppers. Toch hoop ik dat Jackson neergaat hij doet me namelijk net iets te populair. Wellicht komt het door zijn leeftijd.
  maandag 29 januari 2007 @ 23:07:59 #93
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_45809624
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef ImmovableMind het volgende:

[..]

Can't wait for that match.......ontzettend beladen wedstrijd, twee toppers. Toch hoop ik dat Jackson neergaat hij doet me namelijk net iets te populair. Wellicht komt het door zijn leeftijd.
Ik vind Jackson echt top, wat ene humor

Deze anekdote las ik een keer:
- Rampage, where do you see yourself in 2 years?
- Well, I'm 23 now, so in 2 years I will be 25

Hilarisch
bb_koning.hyves.nl
pi_45810244
Rampage is de grappigste MMA vechter ever.

Ik zou zo uren naar hem kunnen luisteren, boeit me niet waar hij over praat, het is altijd grappig
  maandag 29 januari 2007 @ 23:29:22 #95
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_45810479
hebben jullie hem niet gezien met Rogan in de studio??
Rogan was hem schijnbaar om 3uur snachts in een bar tegengekomen met een bont jas, zonnenbril en 3 lekkere wijven om zijn arm.. haha schitterende gast. Verwacht wel dat hij zal winnen (zijn wraak op eastman )
pi_45815540
Heb het gesprek met Rogan gezien, wel degelijk om moeten lachen. Jackson the Pimp, toch hoop ik dat hij verliest. Zal goed voor hem zijn ^^
pi_45816558
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 08:33 schreef ImmovableMind het volgende:
Heb het gesprek met Rogan gezien, wel degelijk om moeten lachen. Jackson the Pimp, toch hoop ik dat hij verliest. Zal goed voor hem zijn ^^
???
pi_45816607
jackson in gesprek met Rogan

hier nog een gifje:
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:44:57 #99
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45817732
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:48 schreef ImmovableMind het volgende:
jackson in gesprek met Rogan

hier nog een gifje:
[afbeelding]
kansloos en zeker gezien het verdere verloop van die wedstrijd
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:50:32 #100
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_45817838
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:45 schreef Jajong het volgende:

[..]

???
Volgens mij was het Inside the UFC season1 episode9, maar weet het niet meer 100% zeker
pi_45823839
Ik bedoel meer waarom hij wil dat Rampage verliest.. Die ep heb ik ( uiteraard ) wel gezien.
pi_45824105
Zijn eerste wedstrijd is volgens mij niet tegen Crocop maar de wedstrijd erna? Ik wil graag dat Jackson die partij verliest omdat ik als eerste fan ben van Crocop en ten tweede de man mij iets te arrogant is geworden. Een beat down zet hem misschien weer met beide voeten op de grond.
pi_45824176
Hou maar weer je mond want je snapt er gewoon niks van. Cro Cop is een heavyweight en Rampage een gewichtsklasse lager dus die zullen nooit tegen elkaar vechten, en dat noemt zich een Cro Cop fan... HAhaha. En hij is alles behalve arrogant ik denk gewoon dat je Engels niet zo goed is.

Noob.
pi_45824820
Het verschil tussen fan en idolaat is naar mijn mening wat anders. Ik neem aan dat jij alles van iedereen weet van wie je fan bent? Ik in ieder geval niet. Maar de fout is echter aan mijn kant. Het lijkt me echter niet nodig om mensen uit te lachen, zeker niet in een topic waar het tot nu toe gewoon gezellig is. Ik had een betere reactie verwacht van iemand die een psychologie studie volgt. Met deze opmerking ben je eerder kortzichtig en infantiel, erg jammer.

Mijn engels is meer dan goed en ik ga je niet eens uitleggen waarom. Ik ga hier verder ook geen aandacht meer aan besteden.

Verder..........
UFC wordt in de VS uitgezonden in HD. Wie weet in welke vorm van HD dit gebeurd? 720i/p of 1080i?

Jackson vond ik in de laatste inside UFC wel grappig maar ook een beetje te popie jopie . Ik heb het idee dat hij zichzelf helemaal geweldig vind. Een beat down zou goed voor hem zijn, beide benen weer aan de grond.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:21:02 #105
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45824967
alle vechters zijn zo arrogant man, ze moeten zich de beste vinden anders gaan ze al verliezend het gevecht in
pi_45825124
Ben ik het niet helemaal met je eens, het is waar dat veel vechters van zichzelf overtuigd zijn maar arrogant is weer een slag apart. George st. Pierre is bijvoorbeeld helemaal niet arrogant maar wel overtuigd van zijn eigen kunnen.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:29:42 #107
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_45825221
Hey grappig. Dit topic had ik nog niet gezien. K-1 volg ik redelijk. MMA eigenlijk helemaal niet, afgezien van de partijen die onder MMA regels op K-1 gala's gehouden worden. Misschien maar eens tijd om dat ook te volgen.

Hoe komt het dat ik zo weinig lees (tot nu toe) over Fedor Emilianenko? Die is toch zo een beetje onverslaanbaar? Is er trouwens nog wat nieuws over Bas Rutten? Ik heb de partij tegen Ruben Villareal wel gezien. Alleen was Villareal een vervanger op het laatste moment. Gaat Rutten eigenlijk nog in de nabije toekomst een partij vechten?

Downloaden jullie alle gevechten via torrents? Op welke site kan ik trouwens het beste bijhouden
wanneer er een gala oid is? Sherdog vind ik persoonlijk niet zo een geweldige site voor dat doel.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:49:49 #108
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_45828043
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:55 schreef Jajong het volgende:
Hou maar weer je mond want je snapt er gewoon niks van. Cro Cop is een heavyweight en Rampage een gewichtsklasse lager dus die zullen nooit tegen elkaar vechten, en dat noemt zich een Cro Cop fan... HAhaha. En hij is alles behalve arrogant ik denk gewoon dat je Engels niet zo goed is.

Noob.
Doe ff gezellig ja. we kunnen niet allemaal posters van mma vechters op onze wc hangen

anyhows... het verschil tussen rampage en crocop is 4 kilo (93 vs 97), dus voor rampage niet al te veel moeite om te bulken tot heavyweight.

daarnaast is rampage niet echt arrogant maar eerder een grapjas die in het verleden wel eens te gemakkelijk aan winst dacht. (silva anyone??? )

Ben zelf redelijk fan van crocop (alhoewel ik geen poster van hem op mijn wc heb hangen), maar vind crocop toch wel de meest arrogante vechter kwa houding en taalgebruik (zonder dat ie daarbij denigrerend over een opponent doet).

arrogant is gewoon een erg rekbaar begrip.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:03:43 #109
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_45842060
Heren, laten we het idd vooral gezellig houden hier. Natuurlijk zijn wij MMA fans niet allemaal van hetzelfde niveau. Iedereen was eens een rookie De een weet nou eenmaal wat meer dan de ander.

Over arrogantie... de meeste vechters hebben we een beetje arrogantie, maar zoals gezegd respect voor de tegenstander is er ook vaak. Dat mag ook best. CroCop en GSP zijn dan goede voorbeelden. Fedor daarentegen respecteert iedereen en heb ik nog nooit arrogant zien doen. Zelfs toen hij Mark Coleman voor de tweede keer versloeg (met name op Mark's domein, het worstelen, de manier waarop vind ik nog steeds bijzonder. Waarom ging Coleman zo laag elke keer en gebruikte hij niet wat meer 'upperbody wrestling'?) zei hij een paar keer "Sorry...". Ik bedoel, het is een gevecht en jij bent #1 Fedor

Fedor wordt eigenlijk niet zoveel besproken omdat hij gewoon de champ is. Er is weinig te bespreken, hij wint toch elk gevecht Persoonlijk had ik verwacht dat Coleman hem de vorige keer wat meer tegenstand zou geven, maar dat viel bitter tegen
Het mooiste van Fyodor vind ik nog wel dat hij bij het vechten denkt aan de tijd dat hij arm was en zijn familie weinig te eten had. Hij ziet zijn tegenstander als iemand die hem terug naar de tijd wil sturen...

De rust die hij uitstraalt, de klasse, de strategie die hij aanpast t.o.v. zijn tegenstanders, zijn genadeloze Ground 'n Pound, ik kan nog wel even doorgaan maar Fedor is gewoon DE kampioen
pi_45848828
Zijn er mensen uit de UFC die een kans maken tegen Fedor?
  woensdag 31 januari 2007 @ 10:01:54 #111
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45848916
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:56 schreef ImmovableMind het volgende:
Cro Cop
pi_45849941
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef Abonides het volgende:
Hey grappig. Dit topic had ik nog niet gezien. K-1 volg ik redelijk. MMA eigenlijk helemaal niet, afgezien van de partijen die onder MMA regels op K-1 gala's gehouden worden. Misschien maar eens tijd om dat ook te volgen.

Hoe komt het dat ik zo weinig lees (tot nu toe) over Fedor Emilianenko? Die is toch zo een beetje onverslaanbaar? Is er trouwens nog wat nieuws over Bas Rutten? Ik heb de partij tegen Ruben Villareal wel gezien. Alleen was Villareal een vervanger op het laatste moment. Gaat Rutten eigenlijk nog in de nabije toekomst een partij vechten?

Downloaden jullie alle gevechten via torrents? Op welke site kan ik trouwens het beste bijhouden
wanneer er een gala oid is? Sherdog vind ik persoonlijk niet zo een geweldige site voor dat doel.
Het laatste wat ik van Rutten heb gehoord is dat hij voorlopig niet weer zal vechten. Aan het trainen/het gevecht heeft hij verschillende kwetsuren opgelopen die eerst moeten worden geopereerd. Als hij hij ooit weer zou vechten zou het voor de IFL zijn geloof ik.
  woensdag 31 januari 2007 @ 11:00:20 #113
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_45850187
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:49 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Het laatste wat ik van Rutten heb gehoord is dat hij voorlopig niet weer zal vechten. Aan het trainen/het gevecht heeft hij verschillende kwetsuren opgelopen die eerst moeten worden geopereerd. Als hij hij ooit weer zou vechten zou het voor de IFL zijn geloof ik.
Inderdaad, mocht het zover komen, dan is het idd voor de IFL.

echter als ik het goed begrepen heb, dan hoeft basje toch niet onder het mes. geen idee waar ik het toen gelezen had.
  woensdag 31 januari 2007 @ 11:03:38 #114
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_45850287
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:01 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Cro Cop
dat dacht ik ook direct...

Ik denk zowieso dat als er al iemand is in de wereld, het crocop moet zijn.
Zeker als hij daarbij zo aanvallend en agressief is als tegen silva.
  woensdag 31 januari 2007 @ 11:04:43 #115
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_45850321
besides that, ik ben benieuwd hoe de partij zal verlopen als silva ooit eens tegen fedor kan aantreden...
misschien krijgt silva fedor wel ko ?!? (fedor heeft niet zo'n ijzeren kop en kin als fujita, en die ging toch echt neer tegen silva)
pi_45884744
Wat is jullie dreammatch van het moment? Alleen vechters die nog actief zijn in het wereldje.
pi_45885327
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:56 schreef ImmovableMind het volgende:
Hardonck
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:25:31 #118
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_45888614
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:35 schreef ImmovableMind het volgende:
Wat is jullie dreammatch van het moment? Alleen vechters die nog actief zijn in het wereldje.
op dit moment toch echt fedor-crocop part two

en anders ben ik wel heel nieuwsgierig naar een evt match tussen silva en liddell en anderzijds crocop-tim sylvia.
pi_45892392
2 daagjes en dan is het zover UFC 67 dus ik besluit maar om ook even te reageren. En gelijk mn tvp te plaatsen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_45899665
Ja, UFC 67, Iemand nog voorspellingen voor de main events (Silva-Lutter, Crocop-Sanchez en Rampage-Eastman) of is het al bij voorbaat duidelijk?
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')