gelukkig zonder een foto van GSP in combi met eenquote:
okeejquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:08 schreef Paxlie het volgende:
Dana White staat alleen niet aan het hoofd, mediatechnisch gezien wel, maar hij is niet de eigenaar ervan
Als het om 'geld' gaat moet ik toch helaas mijn 50 euries op Sylvia zettenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:56 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik hoop ook dat Couture ook gaat winnen en ik denk ook dat hij gaat winnen. Laten we met elkaar een beetje virtueel (nep) gokken. Ik zet 50 virtuele fok euries in op Couture.
compleet met je eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:03 schreef Jajong het volgende:
Op Sylvia wedden is misschien veiliger, alleen Couture heeft in het verleden bewezen dat het dom is om tégen hem te wedden. Ik ga er geen geld aan verspillen iig.
Iedereen gaf hem zero kans tegen Tito Chuck 1 tegen Rizzo x2.. Ik zou er niet raar vanop kijken als hij wint...
Nicequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:56 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik kom net terug van de training en er is alweer een deel 6 aangemaakt ^^.
Ik hoop ook dat Couture ook gaat winnen en ik denk ook dat hij gaat winnen. Laten we met elkaar een beetje virtueel (nep) gokken. Ik zet 50 virtuele fok euries in op Couture.
Toen ik vandaag uit mijn werk kwam was ik net op tijd voor de UPC man en die bracht mij deze heerlijke nieuwe speeltjes:
http://www.mmauniverse.com/products/SS144
Vanavond meteen getest en ze werken als een charm ^^
mail me op : tony apestaart planetdust punt nlquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef Tazmaniac het volgende:
kan iemand mij ff mailen hoe ik op die tracker terecht kom
no problem. Ik maak die tekst wel. Moet nu wel nog eerst ff een aantal videos editen voor een opdrachtgever. Daarna maak ik die tekst. Ik mail je straks wel ff.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Als iemand zich geroepen voelt om een regel of 5/10 over PRIDE te schrijven.. feel free
Ik weet er nog niet zo heel veel over en ik weet dat er hier mensen zijn die wel alles weten..
Dus heb je ff zin en tijd mail je het maar door dan plaats ik het in de OP
Wie maakt de meeste kans volgens jullie? Henderson of Silva??
thank you!quote:Op zondag 14 januari 2007 15:54 schreef Dacide het volgende:
[..]
no problem. Ik maak die tekst wel. Moet nu wel nog eerst ff een aantal videos editen voor een opdrachtgever. Daarna maak ik die tekst. Ik mail je straks wel ff.
(en anders wordt het morgen)
Hij is ook best sterk:quote:Op zondag 14 januari 2007 16:38 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QoQcsKM6jCs
Dat doet Rampage toch wel goed![]()
Lijk tof ie zonder moeite die gast neergooitquote:Op zondag 14 januari 2007 18:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij is ook best sterk:
http://www.youtube.com/watch?v=2wS9VH-NWSY&mode=related&search=
Probeer jij dat maar eens bij iemand. Zelfs als je sterk bent is het echt belachelijk moeilijk om iemand als dood gewicht zo op te tillen. Brock Lesnar heeft vroeger de nek van Hardcore Holly (beide pro-wrestlers al gaat Lesnar nu ook MMA doen) gebroken omdat Holly niet meewerkte, hij kreeg hem gewoon niet omhoogquote:Op zondag 14 januari 2007 18:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Lijk tof ie zonder moeite die gast neergooit![]()
quote:The Ultimate Fighting Championship returns to the Seminole Hard Rock Live Arena on Thursday, January 25th, with the latest edition of Spike TV’s UFC Fight Night, and the final four matches on the eight bout card have been officially confirmed.
In a lightweight bout with serious title implications, Hermes Franca will put his seven fight winning streak on the line against Spencer ‘The King’ Fisher.
“Spencer is a very tough, experienced fighter,” said Franca, whose last UFC win was a come from behind submission win over Jamie Varner last August. “He is one of the lightweight division’s best strikers as well. Like all the Miletich fighters, I expect Spencer to come into this fight in great shape and ready for a war. We both know that this is an opportunity for a title shot so I think the fans can expect a great fight from two very hungry fighters.”
Adds Fisher - who stopped Dan Lauzon in the first round at UFC 64 in October - “Hermes is one of the top guys in the lightweight division, so this will be my toughest fight in the UFC to date. But I’m fully expecting to win this fight.”
In welterweight undercard bouts, “The People’s Warrior”, Josh Burkman, returns from an injury-induced layoff to face newcomer Chad Reiner, and two alumni from ‘The Ultimate Fighter’ square off when season four’s Rich Clementi takes on season three’s Ross Pointon.
Rounding out this card, which also features Rashad Evans vs Sean Salmon, Nate Marquardt vs Dean Lister, Heath Herring vs Jake O’Brien, and Ed Herman vs Chris Price, is a lightweight contest pitting veteran Din Thomas against Clay Guida.
UFC Fight Night airs live on Spike TV beginning at 8pm.
Ik bekeek de eerste Rampage-Iceman en ik moet zeggen dat Rampage dominant was. Ik denk dat hij het wel van Chuck kan winnen. Chuck vindt het moeilijk om te vechten tegen iemand di egoede stoten heeft en aanvallend is.quote:Om verder nog even te speculeren. Denken jullie dat Lidell van Slam Jackson gaat winnen? De man is ontzettend gedreven om zijn wraak te halen op de laatste partij. Naar mijn mening wint de Ice Man dan ook van Jackson, en ik hoop dat Jackson hard neergaat. Hij zag er tijdens UFC enigszins verdroeft uit dat Lidell niet begon te spitten op hem. Hij zat er al helemaal klaar voor met zijn vrouwtje en dikke fietsslot om zijn nek.![]()
Op welke manier is hij gegroeid dan? Hij wacht nog steeds af en toont geen agressie.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:36 schreef Paxlie het volgende:
Ik zeg dat Chuck dat wint. Chuck is ontzettend gegroeid de laatste paar jaar en ik vond het knap dat hij Tito 'ff' van zijn rug afgooide om gewoon weer verder te gaan. Tito is een erg goede worstelaar en kreeg hem niet neer. Dat zie ik Quinton dus ook niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |