nou gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:24 schreef SvenM het volgende:
Mijn topic nummer 966287 en die van jou 966288
Praat over je WoW char, dan komt alles goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:22 schreef Stranger het volgende:
Eindelijk
nog twee-en-half uur voor mijn presentatie, en ookal is het maar een test, ben nu al zenuwachtig
Mijn muziek-afreageerlijstje: http://www.last.fm/user/Stranger82/
Whahaha, is daar wat mis mee dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:29 schreef SvenM het volgende:
Whaha, Je hebt Jan Smit bovenaan staan!!!!
dankzij sven was ik er al achter dat ik te laat was hoor, scheelde weinig.. doet er verder ook niet toequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
tvp!
"my active topics" is veel lieverquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef Stranger het volgende:
Een terugvindpost, voor retards die alleen maar op fok navigeren via hun active topics.
zeker, kan je altijd makkelijk zien of er gereageerd is op iets wat je eerder gepost hebt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:36 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
"my active topics" is veel liever![]()
das waarquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:38 schreef HansU het volgende:
[..]
zeker, kan je altijd makkelijk zien of er gereageerd is op iets wat je eerder gepost hebt.
Maar dan niet vergeten zo nu en dan te kijken of er interessante nieuwe topics zijn natuurlijk.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:01 schreef Goover het volgende:
Een TVP doet mij trouwens altijd denken aan PePeTeVe: http://www.centerparcs.com/servlet/ContentServer?pagename=KC/pptv&menu=main&lang=NL
ik werd vanochtend om een uur of 4 wakker.. weer gaan slapen en werd vrij klote wakker om half 7quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef Norro-tje het volgende:
wat een week zeg blij dat ik bijna vrij ben normaal vindt ik het best welleuk stage maar deze week ff niet , slaap gebrek en zo denk ik, gister wel gelukt om om 22:00 in bed te liggen allen kon in niet in slaap komen dus ben om 24:00 maar weer ff gaan msnen , slecht maar ja das het leven van een student he
als je myat niet gebruikt ben je pas een retardquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef Stranger het volgende:
Een terugvindpost, voor retards die alleen maar op fok navigeren via hun active topics.
Tot straksquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:40 schreef Zosk het volgende:
leuk voor je![]()
ik ga maar eens, tot straks!![]()
Sven... ik ben begin mij langzamerhand te irriteren aan jou.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:44 schreef SvenM het volgende:
DOEI ZOSK!!!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:40 schreef Zosk het volgende:
leuk voor je![]()
ik ga maar eens, tot straks!![]()
ik zie buiten nauwelijks fietsers meer. De regen waait zo'n beetje horizontaal.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Hopen dat je wind mee hebt!
(Hier begint het onderhand ook hard te waaien)
ik begrijp je boodschap ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Sven... ik ben begin mij langzamerhand te irriteren aan jou.
kan je ook nog een beetje nuttige dingen bijdragen ipv van:
'HOI'
'HIHIHI'
etc...
Ik heb het gevoel dat het 5 uur is.. het is zo donker buiten..quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:07 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zie buiten nauwelijks fietsers meer. De regen waait zo'n beetje horizontaal.
Voor eventjes ben ik blij lekker warm achter me pc te chillen
wie niet droomt, die....quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:13 schreef SignOff het volgende:
was het maar waar...
Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:15 schreef HansU het volgende:
[..]
wie niet droomt, die....
hmmm dat is geen gezegde volgens mij.
Of als één schaap over de wal is staan de beste stuurlui aan de wal en vallen de appelen niet ver van de boom terwijl je een wit voetje haalt en nooit een daalder zal worden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kun je krijgendat past er ook wel bij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hier echt rustig, had volgens mij net zo goed thuis kunnen blijven vandaag. Morgen mag ik waarschijnlijk eerder weg omdat we morgenavond een personeelsfeest hebben
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:41 schreef Teije het volgende:niet weg waaien dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met tegenwind zal dat wel wat langder duuren.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nog 45minuten door de storm/regen fietsen.
Ik heb wind meequote:Op donderdag 11 januari 2007 14:57 schreef HansU het volgende:
[..]
Met tegenwind zal dat wel wat langder duuren.
Dan hoop ik voor je dat je goede remmen hebt. Want je hebt een stevig windje in de rug waarschijnlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt niet relaxquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:24 schreef Zosk het volgende:
ik ging lopend naar de andere locatie ivm met de wind, lekker met wind mee erheen "vliegen"
op de terugweg regende het met tegenwind, heerlijk![]()
het moet niet teveel regenen aub, anders loopt me huis onder water. Ik woon namelijk in een souterain.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:33 schreef PieterBas het volgende:
Miezerregen.. hier komt het met bakken uit de lucht vallen.
hoe sneller het valt, hoe natter je wordt. Doe mij maar een miezer buitje dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:36 schreef Zosk het volgende:
dat is ook wel kut, maar nat wordt je toch dus dan liever stortregen![]()
Dat zou balen zijn!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:35 schreef HansU het volgende:
[..]
het moet niet teveel regenen aub, anders loopt me huis onder water. Ik woon namelijk in een souterain.
aangezien de afstand vrij groot is wordt je gewoon kletsnatquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:41 schreef HansU het volgende:
[..]
hoe sneller het valt, hoe natter je wordt. Doe mij maar een miezer buitje dus
10 minuten lopen met veel beschutting van hoge gebouwen, zal wel meevallen straks.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
aangezien de afstand vrij groot is wordt je gewoon kletsnat![]()
Mieterregen is idd irritand... nep regen en net geen mist waar je wel nat van wordquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
aangezien de afstand vrij groot is wordt je gewoon kletsnat![]()
je kan het best dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef Stranger het volgende:
Presentatie achter de rug.. Pff.. Het ging gelukkig een stuk beter dan ik had verwacht, heb wat verbeterpunten gehad voor de grote presentatie maandag, dus ik ben helemaal blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff pc'tje geconfigged voor nieuwe collega
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
We hadden ook niet anders verwacht.quote:
Mooi he, dat kan echt snel veranderen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:40 schreef Norro-tje het volgende:
nog 5 minuten dan ga ik echt helemaal opruimen en weg , gelukkig is er ook geen wind en regen meer.
Klinkt k*t! Wat moet je uitzoeken dan? Gewoon of alles goed staat ofzo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:34 schreef Renesite het volgende:
ik kwam op het werk aan, en ik ben meteen de post maar gaan doen.
Na een uurtje was ik klaar, en laat ik dan maar eventjes om ander werk vragen
"Zoek de archieven van de salarisadministratie maar uit!"
[afbeelding]
En dat keer 6 gangen. Lange gangen met veeel stof, weliswaar niet alleen salarisadministratie, maar echt veeeel papieren
[afbeelding]
Ja, daar kijk je dan een beetje moe van
[afbeelding]
Even een momentje voor mezelf gehad![]()
[afbeelding]
Heb ik het al gehad over de internetfiler op mijn stageadres?
Grrrr ende godverrrrr!!!!
Alles tot 2000 kon wegquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Klinkt k*t! Wat moet je uitzoeken dan? Gewoon of alles goed staat ofzo?
7 jaar moet bewaard blijvenquote:
Grapje zekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
7 jaar moet bewaard blijvendoen ze netjes dus hehe..
Hopelijk voor jou was alles tot 1999 ook al weg..
Toen ben ik geborenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Grapje zekerEr waren zelfs grootboek archieven van 1986
Zat in een kast helemaal achterin. Echt dat archief is denk ik 100m² en nog een stuk van 20m²quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Toen ben ik geboren![]()
Maar waarom wordt het nu pas opgeruimd dan? omdat jij stage loopt?
Hebben ze helemaal gelijk inquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zat in een kast helemaal achterin. Echt dat archief is denk ik 100m² en nog een stuk van 20m²
En ja, als iemand het kan gaan doen die geen ander werk te doen heeft - waarom dan niet!
Nah.. ik moet de telefooncentrale doen. En als ik érgens een hekel aan heb is dat het welquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:59 schreef Mathijz het volgende:
Ach, naderhand ga wss wel leuker werk doen
Morgenochtend alleen, en dan WEEEKEND
je neemt de woorden uit me mond,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:15 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Euhh ja, meer heb ik niet te zeggen eigenlijk
net als gister?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:42 schreef SvenM het volgende:
Verder ziet het er naar uit een hele rustige dag te worden
Boratquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:46 schreef Goover het volgende:
begeleider hier wil VANDAAG ipv woensdag de eerste versie van het technische document hebben JOEPIE(NOT
)
sterkte en gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:22 schreef T1andonly het volgende:
Mijn laatste officiele stagedag is bij deze begonnen. Ik heb vandaag niet zoveel te doen, dus ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen.
Ik ben wel verkouden en moet dit weekend nog 'n weekendje weg met m'n voetbalteam. Dus ik hoop dat ik het overleef.
jij ook een goed weekend, ijsmeisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
Vandaag, heb ik het druk. Dus fijn weekend allemaal
!!
nog 2 daagjes en dan ben ik klaar met mn stage..(jammer, was wel gezellig)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:58 schreef Turbo_Diesel het volgende:
nog 2 weekjes en dan ben ik klaar met mn stage..(gelukkig)
Die is de nieuwe stagiair aan het ontgroenen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:00 schreef T1andonly het volgende:
Ik vraag me wel af waar m'n begeleider uithangt
Hele avond cola drinken zal het niet aan liggen denk ik. Slecht/te weinig geslapen misschien? Heb ik de laatste tijd ook last van, ben 's ochtends zo brak als de tyfusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:22 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Nog brak van een feestje gisteren.. Ik wist niet dat je van de gehele avond cola drinken zo brak kon zijn. (Ik was de bob.)
Vanmorgen wakker gesmst om een uurtje of 9
Sorry, jongen en meisje.. de terugkomdag gaat vandaag niet door.. ik ben ziek..!
Daar gaat weer een dag eerder vakantie, aangezien wij terugkomdagen moeten inhalen.
heb ik ook, ook al lag ik gister om 23.00 al in me nest.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:25 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Hele avond cola drinken zal het niet aan liggen denk ik. Slecht/te weinig geslapen misschien? Heb ik de laatste tijd ook last van, ben 's ochtends zo brak als de tyfus![]()
Ik heb wel weinig geslapen. Om kwart over 8 werd ik wakker en toen bleef ik ook wakker.. Maar goed heb een lang weekend om bij te komenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:25 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Hele avond cola drinken zal het niet aan liggen denk ik. Slecht/te weinig geslapen misschien? Heb ik de laatste tijd ook last van, ben 's ochtends zo brak als de tyfus![]()
Münsterländer is het soort Kartoffelsalat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:42 schreef HansU het volgende:
Ook menu 2 maar gestemd.
Münsterländer =
Seelachsfilet=
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef T1andonly het volgende:
Bijna 12.00 inmiddels
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:02 schreef Goover het volgende:
Dan word het toch de Maccaroni!
Ik ben nu weg
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:04 schreef T1andonly het volgende:
Mijn begeleider is kwijtop mijn laatste dag ook
Dr zijn mensen die wel hard moeten werken op hun stage ja!!quote:
is er niet ergens anders koffie te halen? of is dat te ver lopenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:29 schreef HansU het volgende:
help!
De koffie automaat op mijn verdieping is kapot!
Op een andere verdieping ja, maar dat is te ver natuurlijk. Trap lopen enzo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:32 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
is er niet ergens anders koffie te halen? of is dat te ver lopen![]()
welkom ja, wat doe je, heb je het druk ermee, wanneer ben je klaarquote:
Ook welkom en succesquote:Ik loop ook stage, zit in maand 5 en moet nog 5 maanden. HBO personeelsmanagement. Ik zit op afdeling P&O bij een van de grote openbaarvervoer bedrijven.
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:55 schreef Action_Man het volgende:
Ik loop ook stage, zit in maand 5 en moet nog 5 maanden. HBO personeelsmanagement. Ik zit op afdeling P&O bij een van de grote openbaarvervoer bedrijven.
op stage ben je toch altijd druk bezig?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:58 schreef Action_Man het volgende:
Normaal heb ik het druk. Maar deze week was het akelig rustig. Nu maar een beetje bezig met het maken van een opdracht voor school over personeelsopbouw.
Doe je dan alleen onderzoek of werk je daar ook mee?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:04 schreef HansU het volgende:
ik doe facility management en ben stagiair in een ziekenhuis op de afdeling telefonie waar ik een onderzoek doe hoe de telefonische bereikbaarheid te verbeteren
soms ja, maar vooral activiteiten aan de hand van het onderzoek.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:07 schreef Action_Man het volgende:
[..]
Doe je dan alleen onderzoek of werk je daar ook mee?
ICT stage, niet echt druk op het moment. Volgende week alweer de laatste weekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef HansU het volgende:
[..]
welkom ja, wat doe je, heb je het druk ermee, wanneer ben je klaar
goedzo jongenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:22 schreef T1andonly het volgende:
8 als eindbeoordeling
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:22 schreef T1andonly het volgende:
8 als eindbeoordeling
Vrije dagquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:22 schreef T1andonly het volgende:
8 als eindbeoordeling
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:09 schreef T1andonly het volgende:
Ik zet wel mijn echte naam er onder. Voor mijn begeleider heb ik nog 'n attentie en de rest heeft tijdens mijn verjaardag al taart mogen eten.
im Maastricht kunnen ze niet spellen, dat was ik ff vergetenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:12 schreef T1andonly het volgende:
het heet daar echt bedrijven Kontakt dagen...:') ik zou dat ook niet zo verzinnen namelijk
geen dank, deden we met plezier. We zullen je missenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben nog vergeten om de posters in de Stage Slowchat te bedankenBij deze
gister zij iemand dat hij Sven irritant vond door al die giegel posts. Sindsdien is hij een stuk rustiger.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:43 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
wat ben jij rustig vandaag, zeg![]()
Na een jaar of 10 bij eenzelfde werkgever doen sommige mensen dat zelfs. Ey doei ejjj. Tot nooit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:48 schreef Theamerican het volgende:
jeetje wat een gedoe voor afscheid ik loop gewoon weg niks bedankt waarvoor bedankt dat ik me heb mogen vervelen opgerot
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben nog vergeten om de posters in de Stage Slowchat te bedankenBij deze
iemand? *fluitende smile*quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:49 schreef HansU het volgende:
[..]
gister zij iemand dat hij Sven irritant vond door al die giegel posts. Sindsdien is hij een stuk rustiger.
Euuh.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:08 schreef HansU het volgende:
[..]
geen idee meer wie het was, goover misschien
Feliquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:10 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
soow presentatie gedaan
goed gedaan ook, moet alleen wachten met beoordeling tot mijn verslag is gecontroleerd
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Euuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al weekend.. anders had ik nu nog op school gezeten..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:06 schreef HansU het volgende:
[..]
25 minuten en het is weekend. Ik ga eens een stukje lopen ofzo.
gefeliciteerd, bazen en drankquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Laatste stagedag achter de rug..
Laatste dag een jaarvergadering gehad met alle vestigingen. Gelukkig was ik de BOB, dus ik heb alles goed meegemaakt.. Mijn baas was echt stomdronken. En niet leuk dronken, vervelend dronken.
En dan ook nog met die man om drie uur 's nachts van Utrecht (wat een ramp om te rijden daar) naar Weert moeten rijden.
.
En hoogstwaarschijnlijk gewoon m'n stage gehaald, dus ik ben blij..
Voeg jezelf maar toe op de OP wikiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:09 schreef Paulster het volgende:
Ik wil voor me laatste stage week ook nog even op de lijstHeb dan 7 maanden bij Endemol als producer/opnameleider stage gelopen
Helemaal topppppppperdepop!
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:45 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik loop ook stage in een kleuterklasje woe tot vrij, altijd lachen! Wel heel vermoeiend
me2quote:Op zondag 14 januari 2007 20:56 schreef SvenM het volgende:
Aha, lekker.. nog 2 weken en dan ben ik klaar!
quote:
Jep.. en het is zijn autoquote:Op maandag 15 januari 2007 08:38 schreef SvenM het volgende:
Wtf en dan kom jij te laat.. Rijd je met em mee ofzo?
Ga ik ook eens even doenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
Voeg jezelf maar toe op de OP wiki
Ga dan ook eens op tijd je nest in manquote:Op maandag 15 januari 2007 09:02 schreef wickedweirdo het volgende:
* wickedweirdo wil weer naar huis! slapen enzo![]()
quote:
so truequote:Op maandag 15 januari 2007 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga dan ook eens op tijd je nest in man
Ging alles maar zo makkelijk hequote:
Is dat ook weer duidelijkquote:Op maandag 15 januari 2007 09:44 schreef SvenM het volgende:
2 vraagjes over stoppen met school. De reden dat tonks hier niet meer post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |