Doe je dan alleen onderzoek of werk je daar ook mee?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:04 schreef HansU het volgende:
ik doe facility management en ben stagiair in een ziekenhuis op de afdeling telefonie waar ik een onderzoek doe hoe de telefonische bereikbaarheid te verbeteren
soms ja, maar vooral activiteiten aan de hand van het onderzoek.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:07 schreef Action_Man het volgende:
[..]
Doe je dan alleen onderzoek of werk je daar ook mee?
ICT stage, niet echt druk op het moment. Volgende week alweer de laatste weekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef HansU het volgende:
[..]
welkom ja, wat doe je, heb je het druk ermee, wanneer ben je klaar
goedzo jongenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:22 schreef T1andonly het volgende:
8 als eindbeoordeling
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:22 schreef T1andonly het volgende:
8 als eindbeoordeling
Vrije dagquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:22 schreef T1andonly het volgende:
8 als eindbeoordeling
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:09 schreef T1andonly het volgende:
Ik zet wel mijn echte naam er onder. Voor mijn begeleider heb ik nog 'n attentie en de rest heeft tijdens mijn verjaardag al taart mogen eten.
im Maastricht kunnen ze niet spellen, dat was ik ff vergetenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:12 schreef T1andonly het volgende:
het heet daar echt bedrijven Kontakt dagen...:') ik zou dat ook niet zo verzinnen namelijk
geen dank, deden we met plezier. We zullen je missenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben nog vergeten om de posters in de Stage Slowchat te bedankenBij deze
gister zij iemand dat hij Sven irritant vond door al die giegel posts. Sindsdien is hij een stuk rustiger.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:43 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
wat ben jij rustig vandaag, zeg![]()
Na een jaar of 10 bij eenzelfde werkgever doen sommige mensen dat zelfs. Ey doei ejjj. Tot nooit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:48 schreef Theamerican het volgende:
jeetje wat een gedoe voor afscheid ik loop gewoon weg niks bedankt waarvoor bedankt dat ik me heb mogen vervelen opgerot
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben nog vergeten om de posters in de Stage Slowchat te bedankenBij deze
iemand? *fluitende smile*quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:49 schreef HansU het volgende:
[..]
gister zij iemand dat hij Sven irritant vond door al die giegel posts. Sindsdien is hij een stuk rustiger.
Euuh.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:08 schreef HansU het volgende:
[..]
geen idee meer wie het was, goover misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feliquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:10 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
soow presentatie gedaan
goed gedaan ook, moet alleen wachten met beoordeling tot mijn verslag is gecontroleerd
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Euuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |