Ik heb al weekend.. anders had ik nu nog op school gezeten..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:06 schreef HansU het volgende:
[..]
25 minuten en het is weekend. Ik ga eens een stukje lopen ofzo.
gefeliciteerd, bazen en drankquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Laatste stagedag achter de rug..
Laatste dag een jaarvergadering gehad met alle vestigingen. Gelukkig was ik de BOB, dus ik heb alles goed meegemaakt.. Mijn baas was echt stomdronken. En niet leuk dronken, vervelend dronken.
En dan ook nog met die man om drie uur 's nachts van Utrecht (wat een ramp om te rijden daar) naar Weert moeten rijden.
.
En hoogstwaarschijnlijk gewoon m'n stage gehaald, dus ik ben blij..
Voeg jezelf maar toe op de OP wikiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:09 schreef Paulster het volgende:
Ik wil voor me laatste stage week ook nog even op de lijstHeb dan 7 maanden bij Endemol als producer/opnameleider stage gelopen
Helemaal topppppppperdepop!
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:45 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik loop ook stage in een kleuterklasje woe tot vrij, altijd lachen! Wel heel vermoeiend
me2quote:Op zondag 14 januari 2007 20:56 schreef SvenM het volgende:
Aha, lekker.. nog 2 weken en dan ben ik klaar!
quote:
Jep.. en het is zijn autoquote:Op maandag 15 januari 2007 08:38 schreef SvenM het volgende:
Wtf en dan kom jij te laat.. Rijd je met em mee ofzo?
Ga ik ook eens even doenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
Voeg jezelf maar toe op de OP wiki
Ga dan ook eens op tijd je nest in manquote:Op maandag 15 januari 2007 09:02 schreef wickedweirdo het volgende:
* wickedweirdo wil weer naar huis! slapen enzo![]()
quote:
so truequote:Op maandag 15 januari 2007 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga dan ook eens op tijd je nest in man
Ging alles maar zo makkelijk hequote:
Is dat ook weer duidelijkquote:Op maandag 15 januari 2007 09:44 schreef SvenM het volgende:
2 vraagjes over stoppen met school. De reden dat tonks hier niet meer post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |