abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45355948
Ik weet nog niet zeker of ik wil stoppen met mijn opleiding maar ik ben er wel over aan het denken. Aantal problemen wel, kan ik zomaar stoppen? Hoe zit het dan met studiefinanciering moet ik dit terugbetalen? En ik betaal mijn schoolgeld per maand net als de meeste mensen maar als ik nu zou stoppen moet ik dan de rest nog betalen?

pi_45356033
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:04 schreef tonks het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik wil stoppen met mijn opleiding maar ik ben er wel over aan het denken. Aantal problemen wel, kan ik zomaar stoppen? Hoe zit het dan met studiefinanciering moet ik dit terugbetalen? En ik betaal mijn schoolgeld per maand net als de meeste mensen maar als ik nu zou stoppen moet ik dan de rest nog betalen?

Geen diploma binnen 10 jaar = stufi terugbetalen.
Of je nog schoolgeld moet betalen over de resterende maanden weet ik niet.
  zondag 14 januari 2007 @ 21:06:06 #3
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_45356054
ik moet de hele zooi terugbetalen

en m'n ov inleveren
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_45356092
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Dementor het volgende:

[..]

Geen diploma binnen 10 jaar = stufi terugbetalen.
Of je nog schoolgeld moet betalen over de resterende maanden weet ik niet.
Nou ik ben nu 1,5 jaar bezig met deze opleiding en wil dan dit jaar augustus opnieuw beginnen met een opleiding van vier jaar dus dat moet wel lukken.
  zondag 14 januari 2007 @ 21:07:20 #5
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_45356102
quote:

Stop je voor 1 februari, hoef je de kosten voor je OV niet terug te betalen & voor je stufi niet.
OV moet je wel inleveren (misschien illegaal maar via een makkelijke weg kan je die ook behouden voor het hele jaar)

Schoolgeld hoef je niet verder te betalen.
World Wrestling Entertainment
  zondag 14 januari 2007 @ 21:09:54 #6
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_45356253
quote:

Zomaar stoppen moet kunnen, maar stap voor de zekerheid even binnen een info-punt over dit soort zaken. Dat maakt het al een stuk makkelijker.
Stufi en OV moet je terugbetalen, behalve als je binnen 10 (of 15) jaar een opleiding afrond die goedgekeurd is in 'Groningen'.
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_45356256
Als je meer schoolgeld hebt betaald dan voor de 6 maanden die je tot februari op school hebt gezeten krijg je dat terug. Als je per maand betaalt zal dat niet het geval zijn though. OV lever je in, zou ik niet houden via die illegale weg want de controles zijn verscherpt. Stufi hoef je niet terug te betalen, wordt stopgezet mits je jezelf per 1 februari uitschrijft.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2007 21:10:09 ]
  zondag 14 januari 2007 @ 21:11:15 #8
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_45356344
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Stop je voor 1 februari, hoef je de kosten voor je OV niet terug te betalen & voor je stufi niet.
OV moet je wel inleveren (misschien illegaal maar via een makkelijke weg kan je die ook behouden voor het hele jaar)

Schoolgeld hoef je niet verder te betalen.
In het eerste jaar v/d opleiding, die vlieger gaat dus helaas niet op
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_45356407
Ja, schoolgeld moet je betalen voor het hele jaar. Uit ervaring
stupidity has become as common as common sense was before
pi_45356458
quote:

Haha, je stage was niet leuk?
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_45356482
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef hollander76 het volgende:

[..]

In het eerste jaar v/d opleiding, die vlieger gaat dus helaas niet op
Oh tuurlijk, das waar ook.
pi_45356520
Gefeliciteerd, tonks! Wiezoe ga je stoppen?
pi_45356566
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef tonks het volgende:

[..]

Nou ik ben nu 1,5 jaar bezig met deze opleiding en wil dan dit jaar augustus opnieuw beginnen met een opleiding van vier jaar dus dat moet wel lukken.
Vuille na-apert!
pi_45356575
Ow ik zit in het tweede jaar misschien wel makkelijk om even te melden

p.s
veldmuis bedankt
pi_45356610
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:15 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Vuille na-apert! [afbeelding]
Ik dacht als we nou beide geen school hebben kunnen we de hele dag batsen
pi_45356696
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:16 schreef tonks het volgende:

[..]

Ik dacht als we nou beide geen school hebben kunnen we de hele dag batsen
En dan gaan we het zelfde studeren in september? !
pi_45356753
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:17 schreef parselmouth het volgende:

[..]

En dan gaan we het zelfde studeren in september? !
Ja maar ik ben niet zo slim
pi_45356977
Het is wel de trend hè? Ik ook, anderhalf jaar gedaan, in september over naar iets anders. (Maar wel mét P, dus het eerste jaar overslaan ) Ik betaal bewust nog door, vang ook nog steeds stufi, ben ook niet uitgeschreven. Ben gewoon wat vaak afwezig . Onze school heeft namelijk een aantal faciliteiten (ik noem bijv. een studio) waar ik nu nog lekker gebruik van kan maken.
pi_45358334
Nog een CMD-verlater . Ze hebben het best wel verpest dit jaar met die nieuwe indeling enzo.
Ben je dan niet bang dat je uiteindelijk enorm veel terug moet gaan betalen?

Ik ga in elk geval de IB-groep morgen even bellen, ben nu al benieuwd naar hun antwoord (en de vaagheid daarvan...).
pi_45358390
HE TONKS DOET GEEN CMD WTF LULLEN JULLIE ONTOPIC NU EN FELICitEER TONKS WANT HIJ IS MORGEN JARIG!
pi_45358463
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:45 schreef parselmouth het volgende:
Nog een CMD-verlater . Ze hebben het best wel verpest dit jaar met die nieuwe indeling enzo.
Ben je dan niet bang dat je uiteindelijk enorm veel terug moet gaan betalen?

Ik ga in elk geval de IB-groep morgen even bellen, ben nu al benieuwd naar hun antwoord (en de vaagheid daarvan...).
Hey lol!
Ook Rotterdam? Ze hebben het idd nógal verpest! Het plezier is er voor mij af, en het hele tweede jaar bestond tot nu toe uit het herhalen van stof uit de eerste, plus daarbij waren ook de klassen veranderd, en zat ik niet meer bij mijn oude groep vrienden. En het creatieve deel... MEC? Alwéér een gebruiksaanwijzing?

Ik ga fotografie doen (als ik word toegelaten), en mag daarbij waarschijnlijk in de 2e instromen. Vertraging is dus maar een jaartje. En wat het kost, dat zien we dan wel weer...
pi_45358467
Okay, sorry sorry sorry Veldmuis
EN ALVAST GEFELICITEERD TONKSIE!
pi_45358987
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Dat geldt volgens mij alleen wanneer je in je 1e studiejaar stopt.

'Schoolgeld' moet je één maand doorbetalen.

Je OV kaart raak je uiteraard vlak voor je deze moet inleveren 'kwijt'.
pi_45360518
@ Toeps, ik spam even verder in je Fobo hierover

Ik laat morgen wel even weten wat de ib-groep vertelde aan de telefoon, dan dat mysterie ook voor eens en altijd de wereld uit
pi_45361744
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:49 schreef Toeps het volgende:

[..]

Hey lol!
Ook Rotterdam? Ze hebben het idd nógal verpest! Het plezier is er voor mij af, en het hele tweede jaar bestond tot nu toe uit het herhalen van stof uit de eerste, plus daarbij waren ook de klassen veranderd, en zat ik niet meer bij mijn oude groep vrienden. En het creatieve deel... MEC? Alwéér een gebruiksaanwijzing?
Ik zit in hetzelfde cluster van media aan de maas (geen cmd, maar gmt) en ik heb ook wel eens wat over MEC zien staan, gelukkig ben ik net een cohortje eerder . Volgend jaar alweer afstuderen, yeah yeah
En dan lkkr naar de HAS
Sue me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')