Geen diploma binnen 10 jaar = stufi terugbetalen.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:04 schreef tonks het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik wil stoppen met mijn opleiding maar ik ben er wel over aan het denken. Aantal problemen wel, kan ik zomaar stoppen? Hoe zit het dan met studiefinanciering moet ik dit terugbetalen? En ik betaal mijn schoolgeld per maand net als de meeste mensen maar als ik nu zou stoppen moet ik dan de rest nog betalen?
![]()
Nou ik ben nu 1,5 jaar bezig met deze opleiding en wil dan dit jaar augustus opnieuw beginnen met een opleiding van vier jaar dus dat moet wel lukken.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen diploma binnen 10 jaar = stufi terugbetalen.
Of je nog schoolgeld moet betalen over de resterende maanden weet ik niet.
Stop je voor 1 februari, hoef je de kosten voor je OV niet terug te betalen & voor je stufi niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:04 schreef tonks het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik wil stoppen met mijn opleiding maar ik ben er wel over aan het denken. Aantal problemen wel, kan ik zomaar stoppen? Hoe zit het dan met studiefinanciering moet ik dit terugbetalen? En ik betaal mijn schoolgeld per maand net als de meeste mensen maar als ik nu zou stoppen moet ik dan de rest nog betalen?
![]()
Zomaar stoppen moet kunnen, maar stap voor de zekerheid even binnen een info-punt over dit soort zaken. Dat maakt het al een stuk makkelijker.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:04 schreef tonks het volgende:
![]()
In het eerste jaar v/d opleiding, die vlieger gaat dus helaas niet opquote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Stop je voor 1 februari, hoef je de kosten voor je OV niet terug te betalen & voor je stufi niet.![]()
OV moet je wel inleveren (misschien illegaal maar via een makkelijke weg kan je die ook behouden voor het hele jaar)
Schoolgeld hoef je niet verder te betalen.
Haha, je stage was niet leuk?quote:Op zondag 14 januari 2007 21:04 schreef tonks het volgende:
![]()
Oh tuurlijk, das waar ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
In het eerste jaar v/d opleiding, die vlieger gaat dus helaas niet op![]()
Vuille na-apert!quote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou ik ben nu 1,5 jaar bezig met deze opleiding en wil dan dit jaar augustus opnieuw beginnen met een opleiding van vier jaar dus dat moet wel lukken.
En dan gaan we het zelfde studeren in september?quote:Op zondag 14 januari 2007 21:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik dacht als we nou beide geen school hebben kunnen we de hele dag batsen
Ja maar ik ben niet zo slimquote:Op zondag 14 januari 2007 21:17 schreef parselmouth het volgende:
[..]
En dan gaan we het zelfde studeren in september?!
Hey lol!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:45 schreef parselmouth het volgende:
Nog een CMD-verlater. Ze hebben het best wel verpest dit jaar met die nieuwe indeling enzo.
Ben je dan niet bang dat je uiteindelijk enorm veel terug moet gaan betalen?
Ik ga in elk geval de IB-groep morgen even bellen, ben nu al benieuwd naar hun antwoord (en de vaagheid daarvan...).
Dat geldt volgens mij alleen wanneer je in je 1e studiejaar stopt.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Stop je voor 1 februari, hoef je de kosten voor je OV niet terug te betalen & voor je stufi niet.![]()
Ik zit in hetzelfde cluster van media aan de maas (geen cmd, maar gmt) en ik heb ook wel eens wat over MEC zien staan, gelukkig ben ik net een cohortje eerderquote:Op zondag 14 januari 2007 22:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hey lol!
Ook Rotterdam? Ze hebben het idd nógal verpest! Het plezier is er voor mij af, en het hele tweede jaar bestond tot nu toe uit het herhalen van stof uit de eerste, plus daarbij waren ook de klassen veranderd, en zat ik niet meer bij mijn oude groep vrienden. En het creatieve deel... MEC? Alwéér een gebruiksaanwijzing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |