Dan komt ie morgen wel aan denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:29 schreef petraa het volgende:
die van mij is vanochtend pas verstuurd. shipssssss![]()
Soms aardig wat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:29 schreef Kinga het volgende:
Vraagje, kijk sinds een paar dagen pas meerdere uurtjes per dag, maar hoeveel post krijgen ze per persoon gemiddeld normaal? Paar brieven?
vraag me af of ze echt alle kaarten geven of alleen vandaag een beetje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan komt ie morgen wel aan denk ik
Hej leuk dat je ook meepost in de COSquote:
Tamara en Wilgo. Tamara erin en Wilgo neemt Natasia meequote:
Het is wel vuurwerk.quote:
Jij bent echt goed in COS topics startenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:30 schreef Missy_1974 het volgende:
wil iemand aub even cos nr aanpassen, sorry foutje
Kwam er niet iemand mee praten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej leuk dat je ook meepost in de COS![]()
OT: Poort nog steeds gesloten, wie of wat zou er komen?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tamara en Wilgo. Tamara erin en Wilgo neemt Natasia mee![]()
![]()
![]()
Haha nou we nemen vuurwerk terug hoor... We denken gewoon dat er later op de avond wel wat discussies komen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hadden het over "vuurwerk" maybe dus nieuwe bewoner, en dat zou Tamara kúnnen zijn
die kaart heeft die al gezien op internetquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:32 schreef snetje het volgende:
als brian de kaart ziet met huub en sylvia met de ketting weet hij ook dat het geen antihuubsite is![]()
Een ex-date van Brian en een potentiele nieuwe kandidaatquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Danny het volgende:
ik besef dat ik nu dom overkom hoor, maarreuh; wie is Tamara?
Die stond bovenaan die nepsite!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:32 schreef snetje het volgende:
als brian de kaart ziet met huub en sylvia met de ketting weet hij ook dat het geen antihuubsite is![]()
Een date van brian, die nu ook het huis in wil..quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Danny het volgende:
Brian had ooit een aantal dates met dames, Tamara was de winnaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Danny het volgende:
amateursquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nou we nemen vuurwerk terug hoor... We denken gewoon dat er later op de avond wel wat discussies komen.
Dat is gemeen ons een beetje lekker maken, wij zitten allemaal in spanning te wachten, ARGHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nou we nemen vuurwerk terug hoor... We denken gewoon dat er later op de avond wel wat discussies komen.
nav van die kaarten?, of komt er nog iets anders?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
vast niet...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Zal dit het 'vuurwerk' zijn waar dgk_redactie het over had
Neem dan i.i.g. het idee over en stuur Tamara er snel in.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
niet dom alleen onwetendquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Danny het volgende:
kan me ook niet echt voorstellen wat voor bijzonders er zou moeten gebeuren nav spraaktraining, maar goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
nav van die kaarten?, of komt er nog iets anders?
dat is nu ook flauw.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja als je naar Natasia kunt kijken en luisteren dan is Saw3 piece of cakequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef Darklight het volgende:
Stem training
Ga maar ff Saw3 kijken
Dat komt na 24.00 uurquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
Strotteklepje, daar stop je toch je eikel in ?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
Strotteklepje, daar stop je toch je eikel in ?
Ieeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
quote:
orgasmequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Ik zie sterren, pijlen, explosies, kleuren, fonteinen, zonnestelsels, vuur!!! Wat zou dat zijn?
whaha, heb jij ze niet dan ?????, voel eens goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef bosb het volgende:
Sinds wanneer hebben we ribben in onze rug??? Beetje rare dame die judith.
Graag: maak ff een poll aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
Mag natasia misschien 10 min haar adem in houden ?
Het beloofde vuurwerk misschienquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Ik zie sterren, pijlen, explosies, kleuren, fonteinen, zonnestelsels, vuur!!! Wat zou dat zijn?
Jaaaa, me naam werd net genoemd in DGK, tienmaal maar liefst zo'n beetjequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:35 schreef Black_king het volgende:
Judith heet ze.....
Ja wel aan de bovenkant, maar ze had het erover dat je buik naar voren kwam omdat je rug daar allemaal ribben had. Ik heb in mijn onderrug (volgens mij) geen ribben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef Fikkert het volgende:
[..]
whaha, heb jij ze niet dan ?????, voel eens goed
Gecondoleerdquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:46 schreef Llewella het volgende:
[..]
Jaaaa, me naam werd net genoemd in DGK, tienmaal maar liefst zo'n beetje![]()
![]()
Gratis Judith promotie
Wat een bullshit, je kunt een site prima onderhouden als ie online is, amateursquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef Da hopman het volgende:
Stoer natuurlijk...
By the weg, de site is weer eens in onderhoud.
Er zijn vast vrijwilligers die even willen komen voelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja wel aan de bovenkant, maar ze had het erover dat je buik naar voren kwam omdat je rug daar allemaal ribben had. Ik heb in mijn onderrug (volgens mij) geen ribben.
Of 'kun je stoppen met je hart laten kloppen, het is zo irritant op zender'quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef Meneermax het volgende:
redactie, hebben jullie nou nooit zin om eens om te roepen 'Natasia, zender uit aub'?
Ik kies liever voor de optie van kleinzusje!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kies liever voor de optie van kleinzusje!
@kleinzusje: stuur me je adres even, aub![]()
Ga zo maar even hulptroepen inroepen iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er zijn vast vrijwilligers die even willen komen voelen![]()
Je bedoelt vast niet dat afwassen of stofzuigenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef demins het volgende:
Ik kies liever voor de optie van kleinzusje!
@kleinzusje: stuur me je adres even, aub![]()
Nee erger...de combi is Huub en Nathanael en Natasia met Sylvia!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
Huub en Natasia samenwerken.... Briljant!!!
Dankje, maar dat hoeft niet hoorquote:
Niet ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt vast niet dat afwassen of stofzuigen![]()
Jij laat je wel snel betasten door vreemden hequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef kleinzusje het volgende:
Judith: Wil je even voelen bij mij ?
Wat denk jij zelf?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:55 schreef Leandra het volgende:
Natasia moet die buikademhaling tijdens haar zwangerschap geleerd hebben, als ze tenminste de moeite heeft genomen om naar zwangerschapsgymnastiek te gaan.
Denk ook wel een klein beetje geïnstrueerd door de redactiequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Judith is ook wel een bitch...
Ben ik ff blij dat ik niet in die man geloofquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:57 schreef Leandra het volgende:
Oh god, laat Judith blijven... please
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou het niet heel grappig zijn als die vrouw na afloop zou zeggen:"En nu even mijn koffertje pakken, ik ben de nwe bewoonster!"
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur. Dan komen de kaarten en daarna weer een strijdje... Dat wordt best leuk later vanavond.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
dat is nu ook flauw.
Noem dit ons blij maken met een dooie mus.
Die hoeven we er niet bij iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Je vraagt er zelf om !
[afbeelding]
Wat ken je me al goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij laat je wel snel betasten door vreemden he![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur. Dan komen de kaarten en daarna weer een strijdje... Dat wordt best leuk later vanavond.
Ik vind die Judith anders best fel, het leek een saaie training te worden maar dat valt erg meequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur. Dan komen de kaarten en daarna weer een strijdje... Dat wordt best leuk later vanavond.
Ik vermaak me nu ook prima hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
[..]
als me kleinezusjequote:
Vind het wel jammer dat ze nog niet aan de drank mogen...zou na de kaartenactie erg grappig kunnen worden als de haantjes meteen aan de whiskey konden...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als je voor het eerst voor een nieuwe groep staat is dat een machtig middel om respect te krijgen! Ik leer de namen (met foto's) van buiten im zo'n geval. Dus dat respect heb ik dan ook wel verdiend bij groepen van ca. 25/30 mensen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef snetje het volgende:
het valt mij op dat judith ze allemaal goed bij naam kent![]()
quote:
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:09 schreef kleinzusje het volgende:
slikken komt zeker over volgens Judith
Dat vind ik echt zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:12 schreef Lady-night het volgende:
Beste Redactie;
Zou U zo vriendelijk kunnen zijn, om via het plasmascherm voorafgaande aan de overhandiging van de brieven, ee kleine cryptische boodschap de kamer in te gooien, over hoe deze late bezorging tot stand is gekomen en waarom....maar wel cryptisch niveau één. Anders begrijpen ze het nog niet.
Met veel dank.
moet je alle 4 streams tegelijk aan zettenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:17 schreef Mr_Baus het volgende:
dit kost me mijn speakers!
Op die kaarten verheug ik me wel..maare...een strijdje?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Misschien een rebus?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:12 schreef Lady-night het volgende:
Beste Redactie;
Zou U zo vriendelijk kunnen zijn, om via het plasmascherm voorafgaande aan de overhandiging van de brieven, ee kleine cryptische boodschap de kamer in te gooien, over hoe deze late bezorging tot stand is gekomen en waarom....maar wel cryptisch niveau één. Anders begrijpen ze het nog niet.
Met veel dank.
[..]
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur.
Mwah, een deel van de bewoners heeft wel een hele beroerde uitspraak hoor, en dan laat ik het feit dat ze het Nederlands sowieso slecht beheersen nog even buiten beschouwing.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:21 schreef Mr_Baus het volgende:
eigenlijk is dit toch wel een dikke vernedering.. hang je een beetje de miljonair uit, kan van alles aanvragen en doen. Een aantal voelt zich helemaal de man en is zo megalomaan als de pest.
Krijg je logopedie onder het oog van duizenden mensen...
Jammer dat ze zelf waarschijnlijk niet kunnen beseffen dat dit 1 grote steek is
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
Oei, Nataasia heeft lol! Dat moeten Eemnes en verre omstreken weten.
wil home niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
edit
Ik lig in een deuk, ze is gevat en ze voelen zich allemaal belachelijk en terecht. Als ik dat moest doen lag ik de hele sessie onder de tafel van het lachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Julie nodigen deze dame uit en zeggen tegen de streamers 'ga maar even slapen'?
![]()
Brian is homofielquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
Onze gek is weer aan de beurt.
nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:27 schreef Sonique het volgende:
Brian is echt grappig....
Zou echt wel lachwekkend zijn die vrouw als nieuwe bewonerquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:29 schreef Sonique het volgende:
Ze is echt wel leuk, meteen handtastelijk en lichamelijk worden bij Brian enzo..
LOL
toch zeker wel 2 dagen...daarna ontdekken we vast wel wat minpuntjesquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou echt wel lachwekkend zijn die vrouw als nieuwe bewoner![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
Natasia, flink schrapen ajb !!!!!!!!!
Hier kan bijna iedereen wel wat aan hebben die zich regelmatig in het openbaar begeeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:31 schreef Llewella het volgende:
Ik denk niet dat het zozeer een logopedist is maar echt gericht op presentatie.
Met een goede ademhaling krijg je ook meer kracht in je 'center-ik', hierdoor ga je je steviger, krachtiger en zekerder voelen en kom je krachtiger over.
Gecombineerd met een duidelijk stemgeluid, geen gegiechel, een goede presentatie en je maakt veel meer indruk tijdens een presentatie/op mensen.
Ik vind het wel een goede zet dit; want de een over presenteerd zich, en de ander is heel verlegen; ik denk dat dit echt iets is waar de bewoners persoonlijk ook echt iets aan kunnen hebben.
...een droge kuch en een 'slijmgevulde' kuchquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het nu over een droge kuch en een natte kuch
[afbeelding]
Wat moet dit nu weer voorstellen ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het nu over een droge kuch en een natte kuch
[afbeelding]
Zeg hallo, alsof ze daar rekening mee hoeft te houden! Een echt Diva doet gewoon waar ze zin in heeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef Kinga het volgende:
Wat kan die Nena op de meest onfatsoenlijke momenten respectloos gapen, bah bah.
En omdat juf Judith in het gebruik wel meevalt, doe ik er een ander plaatje bij van de juf.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef monique.t het volgende:
Hahah vind het een top mens pikt geen gezeur de kleuters worden eens goed tot orde geroepen
YES!!! Ze doet het bijna letterlijk!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
Ze moet aan Brian vragen of hij denkt dat dat zalvende stemmetje geil is of zo. NIET DUS!
Juf Judith is ze volledig de baas.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Juffrouw Judith heeft zowel Nathanael als Natasia al een paar keer afgesnauwd...ze laat zich echt niet imponeren door die wannabees![]()
Maar je kan ook heel veel uit een stem halen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:42 schreef Missy_1974 het volgende:
niet gelijk op het sexistische gaan zitten, lol
ze weet echt pcies wie en wat de bewoners zijn
tuurlijk willen ze dit niet, aangezien ze genoeg steekjes geeft, en tuurlijk kunnen de ego's dat niet aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:41 schreef demins het volgende:
Ze raken al behoorlijk opgefok!t. En dan moet het straks nog beginnen!![]()
klopt maar heb echt het idee dat ze meer van de bewoners weet als iemand die een les komt geven. ze heeft goed haar huiswerk gedaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar je kan ook heel veel uit een stem halen...
Ik wil ook wel van mijn Amsterdamse accentje af...waar zit die vrouw?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef CarOnline het volgende:
t Helpt wel, ik ben al bijna mn accent kwijt
Zo zijn ze tegen een autoriteit meestal, denk ik! Maar Judith dwingt het wel af!!! Prima!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Juffrouw Judith heeft zowel Nathanael als Natasia al een paar keer afgesnauwd...ze laat zich echt niet imponeren door die wannabees![]()
ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:36 schreef Gert het volgende:
Wat is Nena ontzéttend verlegen.
Zelfs zo'n zinnetje vindt ze eigenlijk nog hartstikke eng.
Mag aan nemen van wel, anders draai ik iemand zijn nek omquote:
gewoon meedoen met de lesquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik wil ook wel van mijn Amsterdamse accentje af...waar zit die vrouw?
Huub is zo blij als een kleine jongen met een compliment.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het opvallen dat Huub en Sylvia volgens Judith het beter doen dan de rest.
Ik zou mijn accent niet kwijt kunnen hoor..quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef CarOnline het volgende:
t Helpt wel, ik ben al bijna mn accent kwijt
Nee dan ruk je iemand kop van z'n romp toch....quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag aan nemen van wel, anders draai ik iemand zijn nek om![]()
Na deze "korte pauze" gaat 22.00 uur niet meer lukken, tenzij hij ze tijdens de les krijgt en ze alle kaarten als lesstof mogen gaan voorlezenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:46 schreef 2live het volgende:
en waarom neem je dat aan?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar je kan ook heel veel uit een stem halen...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het opvallen dat Huub en Sylvia volgens Judith het beter doen dan de rest.
Maar de kaarten die vandaag gestuurd zijn komen echt niet dezelfde dag al aan, en alle kaarten tegelijk was toch de bedoelingquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag aan nemen van wel, anders draai ik iemand zijn nek om![]()
dat zou wel een mega stunt zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na deze "korte pauze" gaat 22.00 uur niet meer lukken, tenzij hij ze tijdens de les krijgt en ze alle kaarten als lesstof mogen gaan voorlezen![]()
Oh ja, dat was het.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dan ruk je iemand kop van z'n romp toch....
kon ik niet verstaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben bang dat ik wat vaker op sessie zal moeten...
Iemand haar achternaam gehoord?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na deze "korte pauze" gaat 22.00 uur niet meer lukken, tenzij hij ze tijdens de les krijgt en ze alle kaarten als lesstof mogen gaan voorlezen![]()
ben allang blij dat ze gegeven worden, en er volgen er nog veel meer, ik denk dat het dan nog meer steekt als ze 3-4 dagen achter elkaar kaarten krijgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar de kaarten die vandaag gestuurd zijn komen echt niet dezelfde dag al aan, en alle kaarten tegelijk was toch de bedoeling
rond 22 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |