Op die kaarten verheug ik me wel..maare...een strijdje?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur. Dan komen de kaarten en daarna weer een strijdje... Dat wordt best leuk later vanavond.
Misschien een rebus?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:12 schreef Lady-night het volgende:
Beste Redactie;
Zou U zo vriendelijk kunnen zijn, om via het plasmascherm voorafgaande aan de overhandiging van de brieven, ee kleine cryptische boodschap de kamer in te gooien, over hoe deze late bezorging tot stand is gekomen en waarom....maar wel cryptisch niveau één. Anders begrijpen ze het nog niet.
Met veel dank.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur.
Mwah, een deel van de bewoners heeft wel een hele beroerde uitspraak hoor, en dan laat ik het feit dat ze het Nederlands sowieso slecht beheersen nog even buiten beschouwing.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:21 schreef Mr_Baus het volgende:
eigenlijk is dit toch wel een dikke vernedering.. hang je een beetje de miljonair uit, kan van alles aanvragen en doen. Een aantal voelt zich helemaal de man en is zo megalomaan als de pest.
Krijg je logopedie onder het oog van duizenden mensen...
Jammer dat ze zelf waarschijnlijk niet kunnen beseffen dat dit 1 grote steek is
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
Oei, Nataasia heeft lol! Dat moeten Eemnes en verre omstreken weten.
wil home niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
edit
Ik lig in een deuk, ze is gevat en ze voelen zich allemaal belachelijk en terecht. Als ik dat moest doen lag ik de hele sessie onder de tafel van het lachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Julie nodigen deze dame uit en zeggen tegen de streamers 'ga maar even slapen'?
![]()
Brian is homofielquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
Onze gek is weer aan de beurt.
nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:27 schreef Sonique het volgende:
Brian is echt grappig....
Zou echt wel lachwekkend zijn die vrouw als nieuwe bewonerquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:29 schreef Sonique het volgende:
Ze is echt wel leuk, meteen handtastelijk en lichamelijk worden bij Brian enzo..
LOL
toch zeker wel 2 dagen...daarna ontdekken we vast wel wat minpuntjesquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou echt wel lachwekkend zijn die vrouw als nieuwe bewoner![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
Natasia, flink schrapen ajb !!!!!!!!!
Hier kan bijna iedereen wel wat aan hebben die zich regelmatig in het openbaar begeeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:31 schreef Llewella het volgende:
Ik denk niet dat het zozeer een logopedist is maar echt gericht op presentatie.
Met een goede ademhaling krijg je ook meer kracht in je 'center-ik', hierdoor ga je je steviger, krachtiger en zekerder voelen en kom je krachtiger over.
Gecombineerd met een duidelijk stemgeluid, geen gegiechel, een goede presentatie en je maakt veel meer indruk tijdens een presentatie/op mensen.
Ik vind het wel een goede zet dit; want de een over presenteerd zich, en de ander is heel verlegen; ik denk dat dit echt iets is waar de bewoners persoonlijk ook echt iets aan kunnen hebben.
...een droge kuch en een 'slijmgevulde' kuchquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het nu over een droge kuch en een natte kuch
[afbeelding]
Wat moet dit nu weer voorstellen ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het nu over een droge kuch en een natte kuch
[afbeelding]
Zeg hallo, alsof ze daar rekening mee hoeft te houden! Een echt Diva doet gewoon waar ze zin in heeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef Kinga het volgende:
Wat kan die Nena op de meest onfatsoenlijke momenten respectloos gapen, bah bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |