quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
Natasia, flink schrapen ajb !!!!!!!!!
Hier kan bijna iedereen wel wat aan hebben die zich regelmatig in het openbaar begeeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:31 schreef Llewella het volgende:
Ik denk niet dat het zozeer een logopedist is maar echt gericht op presentatie.
Met een goede ademhaling krijg je ook meer kracht in je 'center-ik', hierdoor ga je je steviger, krachtiger en zekerder voelen en kom je krachtiger over.
Gecombineerd met een duidelijk stemgeluid, geen gegiechel, een goede presentatie en je maakt veel meer indruk tijdens een presentatie/op mensen.
Ik vind het wel een goede zet dit; want de een over presenteerd zich, en de ander is heel verlegen; ik denk dat dit echt iets is waar de bewoners persoonlijk ook echt iets aan kunnen hebben.
...een droge kuch en een 'slijmgevulde' kuchquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het nu over een droge kuch en een natte kuch
[afbeelding]
Wat moet dit nu weer voorstellen ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het nu over een droge kuch en een natte kuch
[afbeelding]
Zeg hallo, alsof ze daar rekening mee hoeft te houden! Een echt Diva doet gewoon waar ze zin in heeft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef Kinga het volgende:
Wat kan die Nena op de meest onfatsoenlijke momenten respectloos gapen, bah bah.
En omdat juf Judith in het gebruik wel meevalt, doe ik er een ander plaatje bij van de juf.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef monique.t het volgende:
Hahah vind het een top mens pikt geen gezeur de kleuters worden eens goed tot orde geroepen
YES!!! Ze doet het bijna letterlijk!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
Ze moet aan Brian vragen of hij denkt dat dat zalvende stemmetje geil is of zo. NIET DUS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |