Op die kaarten verheug ik me wel..maare...een strijdje?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur. Dan komen de kaarten en daarna weer een strijdje... Dat wordt best leuk later vanavond.
Misschien een rebus?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:12 schreef Lady-night het volgende:
Beste Redactie;
Zou U zo vriendelijk kunnen zijn, om via het plasmascherm voorafgaande aan de overhandiging van de brieven, ee kleine cryptische boodschap de kamer in te gooien, over hoe deze late bezorging tot stand is gekomen en waarom....maar wel cryptisch niveau één. Anders begrijpen ze het nog niet.
Met veel dank.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur.
Mwah, een deel van de bewoners heeft wel een hele beroerde uitspraak hoor, en dan laat ik het feit dat ze het Nederlands sowieso slecht beheersen nog even buiten beschouwing.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:21 schreef Mr_Baus het volgende:
eigenlijk is dit toch wel een dikke vernedering.. hang je een beetje de miljonair uit, kan van alles aanvragen en doen. Een aantal voelt zich helemaal de man en is zo megalomaan als de pest.
Krijg je logopedie onder het oog van duizenden mensen...
Jammer dat ze zelf waarschijnlijk niet kunnen beseffen dat dit 1 grote steek is
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
Oei, Nataasia heeft lol! Dat moeten Eemnes en verre omstreken weten.
wil home niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
edit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |