nav van die kaarten?, of komt er nog iets anders?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nou we nemen vuurwerk terug hoor... We denken gewoon dat er later op de avond wel wat discussies komen.
vast niet...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Zal dit het 'vuurwerk' zijn waar dgk_redactie het over had
Neem dan i.i.g. het idee over en stuur Tamara er snel in.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nou we nemen vuurwerk terug hoor... We denken gewoon dat er later op de avond wel wat discussies komen.
niet dom alleen onwetendquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Danny het volgende:
ik besef dat ik nu dom overkom hoor, maarreuh; wie is Tamara?
kan me ook niet echt voorstellen wat voor bijzonders er zou moeten gebeuren nav spraaktraining, maar goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
nav van die kaarten?, of komt er nog iets anders?
dat is nu ook flauw.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja als je naar Natasia kunt kijken en luisteren dan is Saw3 piece of cakequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef Darklight het volgende:
Stem training
Ga maar ff Saw3 kijken
Dat komt na 24.00 uurquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
Strotteklepje, daar stop je toch je eikel in ?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
Strotteklepje, daar stop je toch je eikel in ?
Ieeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
quote:
orgasmequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Ik zie sterren, pijlen, explosies, kleuren, fonteinen, zonnestelsels, vuur!!! Wat zou dat zijn?
whaha, heb jij ze niet dan ?????, voel eens goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef bosb het volgende:
Sinds wanneer hebben we ribben in onze rug??? Beetje rare dame die judith.
Graag: maak ff een poll aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
Mag natasia misschien 10 min haar adem in houden ?
Het beloofde vuurwerk misschienquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Ik zie sterren, pijlen, explosies, kleuren, fonteinen, zonnestelsels, vuur!!! Wat zou dat zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |