Dan komt ie morgen wel aan denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:29 schreef petraa het volgende:
die van mij is vanochtend pas verstuurd. shipssssss![]()
Soms aardig wat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:29 schreef Kinga het volgende:
Vraagje, kijk sinds een paar dagen pas meerdere uurtjes per dag, maar hoeveel post krijgen ze per persoon gemiddeld normaal? Paar brieven?
vraag me af of ze echt alle kaarten geven of alleen vandaag een beetje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan komt ie morgen wel aan denk ik
Hej leuk dat je ook meepost in de COSquote:
Tamara en Wilgo. Tamara erin en Wilgo neemt Natasia meequote:
Het is wel vuurwerk.quote:
Jij bent echt goed in COS topics startenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:30 schreef Missy_1974 het volgende:
wil iemand aub even cos nr aanpassen, sorry foutje
Kwam er niet iemand mee praten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej leuk dat je ook meepost in de COS![]()
OT: Poort nog steeds gesloten, wie of wat zou er komen?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tamara en Wilgo. Tamara erin en Wilgo neemt Natasia mee![]()
![]()
![]()
Haha nou we nemen vuurwerk terug hoor... We denken gewoon dat er later op de avond wel wat discussies komen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hadden het over "vuurwerk" maybe dus nieuwe bewoner, en dat zou Tamara kúnnen zijn
die kaart heeft die al gezien op internetquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:32 schreef snetje het volgende:
als brian de kaart ziet met huub en sylvia met de ketting weet hij ook dat het geen antihuubsite is![]()
Een ex-date van Brian en een potentiele nieuwe kandidaatquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Danny het volgende:
ik besef dat ik nu dom overkom hoor, maarreuh; wie is Tamara?
Die stond bovenaan die nepsite!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:32 schreef snetje het volgende:
als brian de kaart ziet met huub en sylvia met de ketting weet hij ook dat het geen antihuubsite is![]()
Een date van brian, die nu ook het huis in wil..quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Danny het volgende:
Brian had ooit een aantal dates met dames, Tamara was de winnaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef Danny het volgende:
amateursquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nou we nemen vuurwerk terug hoor... We denken gewoon dat er later op de avond wel wat discussies komen.
Dat is gemeen ons een beetje lekker maken, wij zitten allemaal in spanning te wachten, ARGHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nou we nemen vuurwerk terug hoor... We denken gewoon dat er later op de avond wel wat discussies komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |