Denk ook wel een klein beetje geïnstrueerd door de redactiequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Judith is ook wel een bitch...
Ben ik ff blij dat ik niet in die man geloofquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:57 schreef Leandra het volgende:
Oh god, laat Judith blijven... please
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou het niet heel grappig zijn als die vrouw na afloop zou zeggen:"En nu even mijn koffertje pakken, ik ben de nwe bewoonster!"
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur. Dan komen de kaarten en daarna weer een strijdje... Dat wordt best leuk later vanavond.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
dat is nu ook flauw.
Noem dit ons blij maken met een dooie mus.
Die hoeven we er niet bij iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Je vraagt er zelf om !
[afbeelding]
Wat ken je me al goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij laat je wel snel betasten door vreemden he![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur. Dan komen de kaarten en daarna weer een strijdje... Dat wordt best leuk later vanavond.
Ik vind die Judith anders best fel, het leek een saaie training te worden maar dat valt erg meequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur. Dan komen de kaarten en daarna weer een strijdje... Dat wordt best leuk later vanavond.
Ik vermaak me nu ook prima hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |