Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur. Dan komen de kaarten en daarna weer een strijdje... Dat wordt best leuk later vanavond.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
dat is nu ook flauw.
Noem dit ons blij maken met een dooie mus.
Die hoeven we er niet bij iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Je vraagt er zelf om !
[afbeelding]
Wat ken je me al goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij laat je wel snel betasten door vreemden he![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur. Dan komen de kaarten en daarna weer een strijdje... Dat wordt best leuk later vanavond.
Ik vind die Judith anders best fel, het leek een saaie training te worden maar dat valt erg meequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Haha nee dit bedoelde we niet... Gaan maar ff slapen tot 22 uur. Dan komen de kaarten en daarna weer een strijdje... Dat wordt best leuk later vanavond.
Ik vermaak me nu ook prima hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
als me kleinezusjequote:
Vind het wel jammer dat ze nog niet aan de drank mogen...zou na de kaartenactie erg grappig kunnen worden als de haantjes meteen aan de whiskey konden...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als je voor het eerst voor een nieuwe groep staat is dat een machtig middel om respect te krijgen! Ik leer de namen (met foto's) van buiten im zo'n geval. Dus dat respect heb ik dan ook wel verdiend bij groepen van ca. 25/30 mensen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:01 schreef snetje het volgende:
het valt mij op dat judith ze allemaal goed bij naam kent![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |