Jaaaa, me naam werd net genoemd in DGK, tienmaal maar liefst zo'n beetjequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:35 schreef Black_king het volgende:
Judith heet ze.....
Ja wel aan de bovenkant, maar ze had het erover dat je buik naar voren kwam omdat je rug daar allemaal ribben had. Ik heb in mijn onderrug (volgens mij) geen ribben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef Fikkert het volgende:
[..]
whaha, heb jij ze niet dan ?????, voel eens goed
Gecondoleerdquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:46 schreef Llewella het volgende:
[..]
Jaaaa, me naam werd net genoemd in DGK, tienmaal maar liefst zo'n beetje![]()
![]()
Gratis Judith promotie
Wat een bullshit, je kunt een site prima onderhouden als ie online is, amateursquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef Da hopman het volgende:
Stoer natuurlijk...
By the weg, de site is weer eens in onderhoud.
Er zijn vast vrijwilligers die even willen komen voelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja wel aan de bovenkant, maar ze had het erover dat je buik naar voren kwam omdat je rug daar allemaal ribben had. Ik heb in mijn onderrug (volgens mij) geen ribben.
Of 'kun je stoppen met je hart laten kloppen, het is zo irritant op zender'quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef Meneermax het volgende:
redactie, hebben jullie nou nooit zin om eens om te roepen 'Natasia, zender uit aub'?
Ik kies liever voor de optie van kleinzusje!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kies liever voor de optie van kleinzusje!
@kleinzusje: stuur me je adres even, aub![]()
Ga zo maar even hulptroepen inroepen iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er zijn vast vrijwilligers die even willen komen voelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |