En omdat juf Judith in het gebruik wel meevalt, doe ik er een ander plaatje bij van de juf.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef monique.t het volgende:
Hahah vind het een top mens pikt geen gezeur de kleuters worden eens goed tot orde geroepen
YES!!! Ze doet het bijna letterlijk!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
Ze moet aan Brian vragen of hij denkt dat dat zalvende stemmetje geil is of zo. NIET DUS!
Juf Judith is ze volledig de baas.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Juffrouw Judith heeft zowel Nathanael als Natasia al een paar keer afgesnauwd...ze laat zich echt niet imponeren door die wannabees![]()
Maar je kan ook heel veel uit een stem halen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:42 schreef Missy_1974 het volgende:
niet gelijk op het sexistische gaan zitten, lol
ze weet echt pcies wie en wat de bewoners zijn
tuurlijk willen ze dit niet, aangezien ze genoeg steekjes geeft, en tuurlijk kunnen de ego's dat niet aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:41 schreef demins het volgende:
Ze raken al behoorlijk opgefok!t. En dan moet het straks nog beginnen!![]()
klopt maar heb echt het idee dat ze meer van de bewoners weet als iemand die een les komt geven. ze heeft goed haar huiswerk gedaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar je kan ook heel veel uit een stem halen...
Ik wil ook wel van mijn Amsterdamse accentje af...waar zit die vrouw?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef CarOnline het volgende:
t Helpt wel, ik ben al bijna mn accent kwijt
Zo zijn ze tegen een autoriteit meestal, denk ik! Maar Judith dwingt het wel af!!! Prima!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Juffrouw Judith heeft zowel Nathanael als Natasia al een paar keer afgesnauwd...ze laat zich echt niet imponeren door die wannabees![]()
ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:36 schreef Gert het volgende:
Wat is Nena ontzéttend verlegen.
Zelfs zo'n zinnetje vindt ze eigenlijk nog hartstikke eng.
Mag aan nemen van wel, anders draai ik iemand zijn nek omquote:
gewoon meedoen met de lesquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik wil ook wel van mijn Amsterdamse accentje af...waar zit die vrouw?
Huub is zo blij als een kleine jongen met een compliment.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het opvallen dat Huub en Sylvia volgens Judith het beter doen dan de rest.
Ik zou mijn accent niet kwijt kunnen hoor..quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef CarOnline het volgende:
t Helpt wel, ik ben al bijna mn accent kwijt
Nee dan ruk je iemand kop van z'n romp toch....quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag aan nemen van wel, anders draai ik iemand zijn nek om![]()
Na deze "korte pauze" gaat 22.00 uur niet meer lukken, tenzij hij ze tijdens de les krijgt en ze alle kaarten als lesstof mogen gaan voorlezenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:46 schreef 2live het volgende:
en waarom neem je dat aan?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar je kan ook heel veel uit een stem halen...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het opvallen dat Huub en Sylvia volgens Judith het beter doen dan de rest.
Maar de kaarten die vandaag gestuurd zijn komen echt niet dezelfde dag al aan, en alle kaarten tegelijk was toch de bedoelingquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag aan nemen van wel, anders draai ik iemand zijn nek om![]()
dat zou wel een mega stunt zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na deze "korte pauze" gaat 22.00 uur niet meer lukken, tenzij hij ze tijdens de les krijgt en ze alle kaarten als lesstof mogen gaan voorlezen![]()
Oh ja, dat was het.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee dan ruk je iemand kop van z'n romp toch....
kon ik niet verstaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben bang dat ik wat vaker op sessie zal moeten...
Iemand haar achternaam gehoord?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na deze "korte pauze" gaat 22.00 uur niet meer lukken, tenzij hij ze tijdens de les krijgt en ze alle kaarten als lesstof mogen gaan voorlezen![]()
ben allang blij dat ze gegeven worden, en er volgen er nog veel meer, ik denk dat het dan nog meer steekt als ze 3-4 dagen achter elkaar kaarten krijgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar de kaarten die vandaag gestuurd zijn komen echt niet dezelfde dag al aan, en alle kaarten tegelijk was toch de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |