Nee, want dan zeg ik toch af. Ben aangenomen voor een nieuwe baan en die ga ik zeker niet laten schieten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:00 schreef kleinzusje het volgende:
Wacht jij ook nog steeds op mail/ post LS ?
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want dan zeg ik toch af. Ben aangenomen voor een nieuwe baan en die ga ik zeker niet laten schieten.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want dan zeg ik toch af. Ben aangenomen voor een nieuwe baan en die ga ik zeker niet laten schieten.
Het zal bij Natasia wel kwaad bloed zetten, die zal Sylvia weer zwaar de grond in willen boren als ze opeens zoveel aandacht van buitenaf krijgt...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef Kinga het volgende:
Ik denk niet dat Huub gaat lopen zwaaien met zijn pakketje hoor.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
Cameramensen en regie zijn aan de stimulerende middelen.
Simon zegt: I think your air... (en pauzeert even)
boem, stream 4 een shot van de lucht
Als een vos of zo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef Kinga het volgende:
sylvia had een opgezet engels accentje....wel grappig
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Bedankgedicht van Brainless:
Simon, we had a lot of fun
But now we're glad your dun
Maybe we see you another keer
And now get the fokking out of here
And now we're glad your dun
But now get the fokking out of here
And now we're glad your dun
But now get the fokking out of here
Nietszeggende berichten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:36 schreef smalfilm het volgende:
Niet verrot bedoeld ofzo, maar ik vind het een beetje lastig als je vijf keer nietszeggende berichten achter elkaar post.
Idemquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:36 schreef smalfilm het volgende:
Niet verrot bedoeld ofzo, maar ik vind het een beetje lastig als je vijf keer nietszeggende berichten achter elkaar post.
Dan maak je daar maar een apart topic voor aan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nietszeggende berichten?
Ik probeer een canon te maken van Nederlandse uitdrukkingen die iedereen zou moeten kennen. Door jouw onderbreking kan ik weer opnieuw beginnen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nietszeggende berichten?
Ik probeer een canon te maken van Nederlandse uitdrukkingen die iedereen zou moeten kennen. Door jouw onderbreking kan ik weer opnieuw beginnen.
En het waren trouwens 6 berichten, maar een kniesoor die dat niet opvalt.
pokerkaarten ?quote:
Of een andere mooie kleur.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael babbelt met de fysiotherapeut over de kijkoperatie aan zijn knie.
Weet ik alles van, december 2004 zelf gehad.
Misschien krijgt hij ook wel een enorm blauw been van de bloeduitstortingen.![]()
![]()
![]()
Kan nog leuk worden. De laatste keer dat iemand naar de knie van Nathanael keek zei hij:quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
vraag 1... hoelang moeten we hem missen wegens verblijf in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Weet ik alles van, december 2004 zelf gehad.
Misschien krijgt hij ook wel een enorm blauw been van de bloeduitstortingen.![]()
![]()
![]()
Dat ligt er aan hoe hard er tegen geschopt wordt!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
vraag 1... hoelang moeten we hem missen wegens verblijf in het ziekenhuis?
vraag 2... hoelang kan hij niet lopen ?
vraag 1...zo lang mogelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Kan nog leuk worden. De laatste keer dat iemand naar de knie van Nathanael keek zei hij:
"ik trek je kop van je romp"
1 half dagjequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
vraag 1...zo lang mogelijk
vraag 2...zo lang mogelijk
'de bok' ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
Was Bart naar achter net ?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
1 half dagje
2 de eerste week mag je maar 50 meter per dag ofzo lopen, en daarna langzaam steeds meer. (maar niet te fanatiek, zoals ik deed, als je steken in je knie voelt is het een indicatie dat je teveel doet).
Aan zn fake blog werkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:47 schreef demins het volgende:
Waar is Huub???
Nou, ik vind m niet lelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:51 schreef Bontekoe het volgende:
[afbeelding]
Opgebaard en wel![]()
![]()
![]()
Wie ziet eigenlijk één aantrekkelijk 'feature' aan NL???
Als het ooit nog eens komt welquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:54 schreef avonne het volgende:
Zeg, gaat iemand het opnemen als de post komt?
Ik wil het graag kunnen terugkijken.
Misschien iemand die stream 1 (of 3) opneemt en iemand anders stream 2 (of 4)?
ja, wij...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:54 schreef avonne het volgende:
Zeg, gaat iemand het opnemen als de post komt?
Ik wil het graag kunnen terugkijken.
Misschien iemand die stream 1 (of 3) opneemt en iemand anders stream 2 (of 4)?
(ik kan het zelf niet)
Ja NL is er even niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:03 schreef Elounda het volgende:
Zo te zien is het nu wel gezellig in DK....
Gelukkig stel je voor dat we het missen.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:11 schreef Bontekoe het volgende:
Misschien zitten we gewoon voor lul te kijken hoor.
Grapje van de redactie.
Dan wachten we gewoon op de twee stemmingen en het vuurwerkquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:11 schreef Bontekoe het volgende:
Misschien zitten we gewoon voor lul te kijken hoor.
Grapje van de redactie.
Raar dat we het niet gezien hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef snetje het volgende:
zoals de waard zelf is zo vertrouwd hij zijn gasten ....zie brian zijn punten eens netjes bijhouden op een papiertje![]()
ik vermoed dus dat brian de dader is ...alhoewel bart ook nog hoog in mijn lijstje staat![]()
Ook het planten van de punten door Bart bij Stephan hebben we niet gezien.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Raar dat we het niet gezien hebben.
Denk dat de redactie het ook amper in de gaten heeft gehad.
Of ze hebben het geweten en bewust niet gefilmd.
Dan is het zonde dat Huub dan gaat bellen om het te vragen aan zijn broer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ook het planten van de punten door Bart bij Stephan hebben we niet gezien.
Bart had toen met "achter" afgesproken dat het niet gefilmd zou worden.
Zou het nu dan ook zo zijn gegaan?
Zijn dan wel heleboel kaartenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:23 schreef Mr_Baus het volgende:
File? zou de vrachtwagen met post gekanteld zijn? m.a.w. waar blijven die kaarten nou?
Dan hoop ik dat die zus haar wel wat manieren bijbrengt. De opvoeding die ze kennelijk nog niet van thuis heeft meegekregen. Dat die zus haar duidelijk maakt dat ze haar blazoentje heeft bevuilt. Niet pruttelpruttel en stiekem meetreiteren dus Nena! Want dat siert je niet. Totaal niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:23 schreef HiDiHo het volgende:
Nena gaat straks haar zus bellen.
Het leek me een jonger zusje (17?)!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die zus haar wel wat manieren bijbrengt. De opvoeding die ze kennelijk nog niet van thuis heeft meegekregen. Dat die zus haar duidelijk maakt dat ze haar blazoentje heeft bevuilt. Niet pruttelpruttel en stiekem meetreiteren dus Nena! Want dat siert je niet. Totaal niet.
Dat zusje is inderdaad 17!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Het leek me een jonger zusje (17?)!
Misschien zijn dat 'de kaarten voor Huub' die de redactie bedoelde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:27 schreef rooie3 het volgende:
ze zitten nu heel leuk te kaarten.
Effe rust in de tent.
Is wel een keer lekker kijken.
Maar meestal als we zeggen Huub heeft schik,loopt een uurtje later weer mis voor hem.
Ja dat zou kunnen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
Misschien zijn dat 'de kaarten voor Huub' die de redactie bedoelde.
Leuke grapje, zakmasegge.
Ergens in een fimpjes topicquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:41 schreef kleinzusje het volgende:
Als iemand het opneemt, waar wordt dat dan geplaatst ? ( topic ??)
ze gaat zo weer paalrijdenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
Sylvia is terug
Wie was die auto dan?quote:
Wel een goed idee, dat pikken ze nu natuurlijk zelf in om een GoudenKooi DJ MegaMix cd te kunnen makenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
DGK_REDACTIE, kunnen jullie die audio van het mengpaneel niet direct op de stream zetten ?
Natasia zit nog bij de tandartsquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie was die auto dan?
Ik hoorde haar stem.
ja, ze kwam uit die auto, toen vertelde ze tegen bart dat ze weer moet paaldansenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie was die auto dan?
Ik hoorde haar stem.
effe gekeken, er stond "briefkaarten"quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
Ik begin er ook bang voor te worden! Als dat waar zou zijn vraag ik een permban voor ze aan!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
dat idee heb ik nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:51 schreef rooie3 het volgende:
Dus nog geen post.
Word dus wel uurtje of 8.
DGK redactie loopt achter op schema.
Maar geeft niks hoor we hebben geduld.
Als het Huub maar een beetje hoop geeftquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef farceman het volgende:
Mensen probeer julie beetje te behoeden hier: denk nu maar niet dat de bewoners onder de indruk zijn van die brieven.
Zullen hoop laagdunkende opmerkingen over gemaakt worden: die paar internet idioten enz.let maar op.
Ja dat geloof ik ook wel , maar het zal in ieder geval tot irritatie leiden bij de rest...dat toch op z'n minstquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef farceman het volgende:
Mensen probeer julie beetje te behoeden hier: denk nu maar niet dat de bewoners onder de indruk zijn van die brieven.
Zullen hoop laagdunkende opmerkingen over gemaakt worden: die paar internet idioten enz.let maar op.
En morgen weer, en overmorgen weer...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel , maar het zal in ieder geval tot irritatie leiden bij de rest...dat toch op z'n minst![]()
Ja, precies. Ik vond dat ook wel een grappig effectquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:59 schreef demins het volgende:
[..]
En morgen weer, en overmorgen weer...
40 toch....quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef farceman het volgende:
Waarom zou er vuurwerk komen ?? Zomaar?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Komt ook nog vuurwerk zegt redactie.
Ik denk dat Wilgo Natasia komt afhalenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom zou er vuurwerk komen ?? Zomaar?
Weet ik niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom zou er vuurwerk komen ?? Zomaar?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilgo Natasia komt afhalen![]()
![]()
![]()
haha dat zou fantastisch zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het was me wel beloofd jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:04 schreef Darklight het volgende:
hey ja, is de 10e, Natasia vertrekt vanavond![]()
![]()
whoooow, het is natuurlijk 10 januari, goed opgemerktquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:06 schreef smalfilm het volgende:
Het berichtje van de DGK_REDACTIE was ook in de trant van "er gaat wat gebeuren vanavond, dat wordt vuurwerk"
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zal wel eerder worden. Er staat vanavond weer iets anders op de plannig waar je zeker naar moet kijken. Vuurwerk...
Ja die schreeuwlelijk is er weer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef Kinga het volgende:
daar komt iemand!!!
natasia, en ze is crankyquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:09 schreef demins het volgende:
Wie komt daar aan?
feeststemming en grafstemming?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:10 schreef rooie3 het volgende:
Wat zullen die twee stemmingen zijn.
Iemand een idee.
Dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meestal valt het vuurwerk voor ons streamers tegen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:13 schreef avonne het volgende:
[..]
feeststemming en grafstemming?
ja, ik probeer de verwachtingen wat te temperen.
"vuurwerk" beloven is nogal grootspraak. Kan alleen maar tegenvallen
(maar ik hoop natuurlijk iets leuks![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik het wagen de uitzending te bekijken
Vertrouw er op dat je het opneemtquote:
Ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:20 schreef Black_king het volgende:
Sylvia danst echt super !
Zeker, ik heb 2 schermen voor me 1 met tv en 1 met de 4 streams. No worryquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vertrouw er op dat je het opneemt![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja echt leuk om te zien.
ze gaat er ook echt helemaal op in.
Wil je je avatar uitzetten, aub? Bedankt!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef s0k het volgende:
is er nog iets speciaals gebeurd, of slechts een beetje gebekvecht en geluierd vandaag?
Bijna niets maar de red. voorspelt nog vuurwerk en twee stemmingenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef s0k het volgende:
is er nog iets speciaals gebeurd, of slechts een beetje gebekvecht en geluierd vandaag?
En bij dit verzoek sluit ik me aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Wil je je avatar uitzetten, aub? Bedankt!![]()
bullquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:49 schreef smalfilm het volgende:
Hier wel.
snackbartalkquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:57 schreef Meneermax het volgende:
.nl zit te bellen, is het normaal dat je dan geen geluid hebt, of ligt dan aan mijn verbinding?
haha snackabar is DGK taal voor de regie "achter de schermen". Hiervoor wordt ook wel wasserette gebruikt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:01 schreef Meneermax het volgende:
wtf is die snackbar, dat heb ik al een paar keer voorbij zien komen maar ook de dgk-site vind ik er niets over. (excuus, ben sinds een paar dagen pas veel aan het streamen enzo)
Andere benaming voor de redactiequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:01 schreef Meneermax het volgende:
wtf is die snackbar, dat heb ik al een paar keer voorbij zien komen maar ook de dgk-site vind ik er niets over. (excuus, ben sinds een paar dagen pas veel aan het streamen enzo)
't is nu 'de bok'quote:
lijkt me best lastig met 1 arm in het gipsquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:06 schreef Meneermax het volgende:
Jeetje, Psychotica is zelfs aan het klappen voor Syl. En waarom is Nena niet aan het paaldansen? Qua carriere zal er niet veel anders voor haar inzitten, dus kan ze beter elke les gebruiken die ze nu krijgt.
quote:
Ik ookquote:
De kaarten zijn alleen maar voor 2 personenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef Black_king het volgende:
Ilona gaf al aan, dat er zo iets komt voor de hele groep.....
Ach, de hele groep zal het wel heel leuk voor ze vindenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kaarten zijn alleen maar voor 2 personen
Gewoon aan het dollen, er is een alcoholverbod dus dronken is niet mogelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
Is Nl dronken ??? Hij praat zo raar
Foeiquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:15 schreef Kinga het volgende:
Ik heb niet eens wat gestuurd, maar ben ook wel nieuwsgierig...
Weet ik, maar hij klinkt echt zatquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon aan het dollen, er is een alcoholverbod dus dronken is niet mogelijk
Dat lijkt me een denkfout!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon aan het dollen, er is een alcoholverbod dus dronken is niet mogelijk
Gewoon onttrekkingsverschijnselen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij klinkt echt zat
Te vroeg Scanquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael's reactie op de vele kaarten voor Huub
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael's reactie op de vele kaarten voor Huub
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef s0k het volgende:
keukendienst...hebben ze daar geen personeel voor? het zijn toch miljonairs?
Zou je aub je avatar willen uitzetten? Dat zou heel vriendelijk van je zijn, bedankt alvast!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef s0k het volgende:
keukendienst...hebben ze daar geen personeel voor? het zijn toch miljonairs?
kunt je uit zetten in je profielquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
pssssssssssssst . luister nou, mensen krijgen migraine van je avantar
Die blikken van Huub soms... van Sylvia's kant betwijfel ik het...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:21 schreef Missy_1974 het volgende:
ze stoeien wel graag he, gister ook al dat kussen gevecht, zou er iets moois opbloeien ?
want het zijn toch dingen die daar bij horen
Sterker nog: mss gebeurd er helemaal niets (geen post etc) en gaan ze 2uur TV kijken en naar bedquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
En , ff realistisch: het zijn er maar weinig ( die vandaag zijn binnengekomen). Misschien een truuk van DGK_REDACTIE om ons naar de streams te lokken
Nou, dan weten we dat voor de volgende keer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
En , ff realistisch: het zijn er maar weinig ( die vandaag zijn binnengekomen). Misschien een truuk van DGK_REDACTIE om ons naar de streams te lokken
Wil je mij PC les gevenquote:
Luisteren he, een zooi nep kikkersquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huub:"Ik krijg net een geniaal idee...Nena's bed helemaal vol leggen met dooie dwergpinchers"
![]()
![]()
my 3 centsquote:
De kaarten krijgen Sylvia en Huub rond 22 uurquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kaarten zijn alleen maar voor 2 personen
En leeslesquote:
yeahhh thx kan ik nog ff gaan levenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
De kaarten krijgen Sylvia en Huub rond 22 uur
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
recht, rechts, rechts, zoom, zoom, beneden, beneden,zoom en vast !quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:25 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: mag ik 1 zender bedienen op afstand ?
Dank!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Okejquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
hoe lang gaat het duren voor ze huub zat is?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die blikken van Huub soms... van Sylvia's kant betwijfel ik het...
Nee, das een camera schat. Ik dacht meer van "poepie, schatje, wheeeeeeeeeeeeeeee, ikkkkkeee, neeeeeeeeee, bleeehhhhhhhhh" MUTTTTTEEEEEEquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
recht, rechts, rechts, zoom, zoom, beneden, beneden zoom
zoiets ??![]()
Dank je welquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ze raakt hem niet zat, want ze heeft hem nodig in het huisquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:27 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hoe lang gaat het duren voor ze huub zat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |