Dat zusje is inderdaad 17!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Het leek me een jonger zusje (17?)!
Misschien zijn dat 'de kaarten voor Huub' die de redactie bedoelde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:27 schreef rooie3 het volgende:
ze zitten nu heel leuk te kaarten.
Effe rust in de tent.
Is wel een keer lekker kijken.
Maar meestal als we zeggen Huub heeft schik,loopt een uurtje later weer mis voor hem.
Ja dat zou kunnen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
Misschien zijn dat 'de kaarten voor Huub' die de redactie bedoelde.
Leuke grapje, zakmasegge.
Ergens in een fimpjes topicquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:41 schreef kleinzusje het volgende:
Als iemand het opneemt, waar wordt dat dan geplaatst ? ( topic ??)
ze gaat zo weer paalrijdenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
Sylvia is terug
Wie was die auto dan?quote:
Wel een goed idee, dat pikken ze nu natuurlijk zelf in om een GoudenKooi DJ MegaMix cd te kunnen makenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
DGK_REDACTIE, kunnen jullie die audio van het mengpaneel niet direct op de stream zetten ?
Natasia zit nog bij de tandartsquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie was die auto dan?
Ik hoorde haar stem.
ja, ze kwam uit die auto, toen vertelde ze tegen bart dat ze weer moet paaldansenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie was die auto dan?
Ik hoorde haar stem.
effe gekeken, er stond "briefkaarten"quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
Ik begin er ook bang voor te worden! Als dat waar zou zijn vraag ik een permban voor ze aan!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |