Als het ooit nog eens komt welquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:54 schreef avonne het volgende:
Zeg, gaat iemand het opnemen als de post komt?
Ik wil het graag kunnen terugkijken.
Misschien iemand die stream 1 (of 3) opneemt en iemand anders stream 2 (of 4)?
ja, wij...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:54 schreef avonne het volgende:
Zeg, gaat iemand het opnemen als de post komt?
Ik wil het graag kunnen terugkijken.
Misschien iemand die stream 1 (of 3) opneemt en iemand anders stream 2 (of 4)?
(ik kan het zelf niet)
Ja NL is er even niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:03 schreef Elounda het volgende:
Zo te zien is het nu wel gezellig in DK....
Gelukkig stel je voor dat we het missen.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:11 schreef Bontekoe het volgende:
Misschien zitten we gewoon voor lul te kijken hoor.
Grapje van de redactie.
Dan wachten we gewoon op de twee stemmingen en het vuurwerkquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:11 schreef Bontekoe het volgende:
Misschien zitten we gewoon voor lul te kijken hoor.
Grapje van de redactie.
Raar dat we het niet gezien hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef snetje het volgende:
zoals de waard zelf is zo vertrouwd hij zijn gasten ....zie brian zijn punten eens netjes bijhouden op een papiertje![]()
ik vermoed dus dat brian de dader is ...alhoewel bart ook nog hoog in mijn lijstje staat![]()
Ook het planten van de punten door Bart bij Stephan hebben we niet gezien.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Raar dat we het niet gezien hebben.
Denk dat de redactie het ook amper in de gaten heeft gehad.
Of ze hebben het geweten en bewust niet gefilmd.
Dan is het zonde dat Huub dan gaat bellen om het te vragen aan zijn broer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ook het planten van de punten door Bart bij Stephan hebben we niet gezien.
Bart had toen met "achter" afgesproken dat het niet gefilmd zou worden.
Zou het nu dan ook zo zijn gegaan?
Zijn dan wel heleboel kaartenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:23 schreef Mr_Baus het volgende:
File? zou de vrachtwagen met post gekanteld zijn? m.a.w. waar blijven die kaarten nou?
Dan hoop ik dat die zus haar wel wat manieren bijbrengt. De opvoeding die ze kennelijk nog niet van thuis heeft meegekregen. Dat die zus haar duidelijk maakt dat ze haar blazoentje heeft bevuilt. Niet pruttelpruttel en stiekem meetreiteren dus Nena! Want dat siert je niet. Totaal niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:23 schreef HiDiHo het volgende:
Nena gaat straks haar zus bellen.
Het leek me een jonger zusje (17?)!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die zus haar wel wat manieren bijbrengt. De opvoeding die ze kennelijk nog niet van thuis heeft meegekregen. Dat die zus haar duidelijk maakt dat ze haar blazoentje heeft bevuilt. Niet pruttelpruttel en stiekem meetreiteren dus Nena! Want dat siert je niet. Totaal niet.
Dat zusje is inderdaad 17!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Het leek me een jonger zusje (17?)!
Misschien zijn dat 'de kaarten voor Huub' die de redactie bedoelde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:27 schreef rooie3 het volgende:
ze zitten nu heel leuk te kaarten.
Effe rust in de tent.
Is wel een keer lekker kijken.
Maar meestal als we zeggen Huub heeft schik,loopt een uurtje later weer mis voor hem.
Ja dat zou kunnen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
Misschien zijn dat 'de kaarten voor Huub' die de redactie bedoelde.
Leuke grapje, zakmasegge.
Ergens in een fimpjes topicquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:41 schreef kleinzusje het volgende:
Als iemand het opneemt, waar wordt dat dan geplaatst ? ( topic ??)
ze gaat zo weer paalrijdenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
Sylvia is terug
Wie was die auto dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |