snackbartalkquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:57 schreef Meneermax het volgende:
.nl zit te bellen, is het normaal dat je dan geen geluid hebt, of ligt dan aan mijn verbinding?
haha snackabar is DGK taal voor de regie "achter de schermen". Hiervoor wordt ook wel wasserette gebruikt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:01 schreef Meneermax het volgende:
wtf is die snackbar, dat heb ik al een paar keer voorbij zien komen maar ook de dgk-site vind ik er niets over. (excuus, ben sinds een paar dagen pas veel aan het streamen enzo)
Andere benaming voor de redactiequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:01 schreef Meneermax het volgende:
wtf is die snackbar, dat heb ik al een paar keer voorbij zien komen maar ook de dgk-site vind ik er niets over. (excuus, ben sinds een paar dagen pas veel aan het streamen enzo)
't is nu 'de bok'quote:
lijkt me best lastig met 1 arm in het gipsquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:06 schreef Meneermax het volgende:
Jeetje, Psychotica is zelfs aan het klappen voor Syl. En waarom is Nena niet aan het paaldansen? Qua carriere zal er niet veel anders voor haar inzitten, dus kan ze beter elke les gebruiken die ze nu krijgt.
quote:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |