Meestal valt het vuurwerk voor ons streamers tegen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:13 schreef avonne het volgende:
[..]
feeststemming en grafstemming?
ja, ik probeer de verwachtingen wat te temperen.
"vuurwerk" beloven is nogal grootspraak. Kan alleen maar tegenvallen
(maar ik hoop natuurlijk iets leuks![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik het wagen de uitzending te bekijken
Vertrouw er op dat je het opneemtquote:
Ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:20 schreef Black_king het volgende:
Sylvia danst echt super !
Zeker, ik heb 2 schermen voor me 1 met tv en 1 met de 4 streams. No worryquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vertrouw er op dat je het opneemt![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja echt leuk om te zien.
ze gaat er ook echt helemaal op in.
Wil je je avatar uitzetten, aub? Bedankt!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef s0k het volgende:
is er nog iets speciaals gebeurd, of slechts een beetje gebekvecht en geluierd vandaag?
Bijna niets maar de red. voorspelt nog vuurwerk en twee stemmingenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef s0k het volgende:
is er nog iets speciaals gebeurd, of slechts een beetje gebekvecht en geluierd vandaag?
En bij dit verzoek sluit ik me aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Wil je je avatar uitzetten, aub? Bedankt!![]()
bullquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:49 schreef smalfilm het volgende:
Hier wel.
snackbartalkquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:57 schreef Meneermax het volgende:
.nl zit te bellen, is het normaal dat je dan geen geluid hebt, of ligt dan aan mijn verbinding?
haha snackabar is DGK taal voor de regie "achter de schermen". Hiervoor wordt ook wel wasserette gebruikt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:01 schreef Meneermax het volgende:
wtf is die snackbar, dat heb ik al een paar keer voorbij zien komen maar ook de dgk-site vind ik er niets over. (excuus, ben sinds een paar dagen pas veel aan het streamen enzo)
Andere benaming voor de redactiequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:01 schreef Meneermax het volgende:
wtf is die snackbar, dat heb ik al een paar keer voorbij zien komen maar ook de dgk-site vind ik er niets over. (excuus, ben sinds een paar dagen pas veel aan het streamen enzo)
't is nu 'de bok'quote:
lijkt me best lastig met 1 arm in het gipsquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:06 schreef Meneermax het volgende:
Jeetje, Psychotica is zelfs aan het klappen voor Syl. En waarom is Nena niet aan het paaldansen? Qua carriere zal er niet veel anders voor haar inzitten, dus kan ze beter elke les gebruiken die ze nu krijgt.
quote:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |