Nee, want dan zeg ik toch af. Ben aangenomen voor een nieuwe baan en die ga ik zeker niet laten schieten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:00 schreef kleinzusje het volgende:
Wacht jij ook nog steeds op mail/ post LS ?
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want dan zeg ik toch af. Ben aangenomen voor een nieuwe baan en die ga ik zeker niet laten schieten.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, want dan zeg ik toch af. Ben aangenomen voor een nieuwe baan en die ga ik zeker niet laten schieten.
Het zal bij Natasia wel kwaad bloed zetten, die zal Sylvia weer zwaar de grond in willen boren als ze opeens zoveel aandacht van buitenaf krijgt...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef Kinga het volgende:
Ik denk niet dat Huub gaat lopen zwaaien met zijn pakketje hoor.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
Cameramensen en regie zijn aan de stimulerende middelen.
Simon zegt: I think your air... (en pauzeert even)
boem, stream 4 een shot van de lucht
Als een vos of zo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef Kinga het volgende:
sylvia had een opgezet engels accentje....wel grappig
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Bedankgedicht van Brainless:
Simon, we had a lot of fun
But now we're glad your dun
Maybe we see you another keer
And now get the fokking out of here
And now we're glad your dun
But now get the fokking out of here
And now we're glad your dun
But now get the fokking out of here
Nietszeggende berichten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:36 schreef smalfilm het volgende:
Niet verrot bedoeld ofzo, maar ik vind het een beetje lastig als je vijf keer nietszeggende berichten achter elkaar post.
Idemquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:36 schreef smalfilm het volgende:
Niet verrot bedoeld ofzo, maar ik vind het een beetje lastig als je vijf keer nietszeggende berichten achter elkaar post.
Dan maak je daar maar een apart topic voor aan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nietszeggende berichten?
Ik probeer een canon te maken van Nederlandse uitdrukkingen die iedereen zou moeten kennen. Door jouw onderbreking kan ik weer opnieuw beginnen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nietszeggende berichten?
Ik probeer een canon te maken van Nederlandse uitdrukkingen die iedereen zou moeten kennen. Door jouw onderbreking kan ik weer opnieuw beginnen.
En het waren trouwens 6 berichten, maar een kniesoor die dat niet opvalt.
pokerkaarten ?quote:
Of een andere mooie kleur.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael babbelt met de fysiotherapeut over de kijkoperatie aan zijn knie.
Weet ik alles van, december 2004 zelf gehad.
Misschien krijgt hij ook wel een enorm blauw been van de bloeduitstortingen.![]()
![]()
![]()
Kan nog leuk worden. De laatste keer dat iemand naar de knie van Nathanael keek zei hij:quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
vraag 1... hoelang moeten we hem missen wegens verblijf in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Weet ik alles van, december 2004 zelf gehad.
Misschien krijgt hij ook wel een enorm blauw been van de bloeduitstortingen.![]()
![]()
![]()
Dat ligt er aan hoe hard er tegen geschopt wordt!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
vraag 1... hoelang moeten we hem missen wegens verblijf in het ziekenhuis?
vraag 2... hoelang kan hij niet lopen ?
vraag 1...zo lang mogelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Kan nog leuk worden. De laatste keer dat iemand naar de knie van Nathanael keek zei hij:
"ik trek je kop van je romp"
1 half dagjequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
vraag 1...zo lang mogelijk
vraag 2...zo lang mogelijk
'de bok' ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
Was Bart naar achter net ?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
1 half dagje
2 de eerste week mag je maar 50 meter per dag ofzo lopen, en daarna langzaam steeds meer. (maar niet te fanatiek, zoals ik deed, als je steken in je knie voelt is het een indicatie dat je teveel doet).
Aan zn fake blog werkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:47 schreef demins het volgende:
Waar is Huub???
Nou, ik vind m niet lelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:51 schreef Bontekoe het volgende:
[afbeelding]
Opgebaard en wel![]()
![]()
![]()
Wie ziet eigenlijk één aantrekkelijk 'feature' aan NL???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |