Nietszeggende berichten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:36 schreef smalfilm het volgende:
Niet verrot bedoeld ofzo, maar ik vind het een beetje lastig als je vijf keer nietszeggende berichten achter elkaar post.
Idemquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:36 schreef smalfilm het volgende:
Niet verrot bedoeld ofzo, maar ik vind het een beetje lastig als je vijf keer nietszeggende berichten achter elkaar post.
Dan maak je daar maar een apart topic voor aan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nietszeggende berichten?
Ik probeer een canon te maken van Nederlandse uitdrukkingen die iedereen zou moeten kennen. Door jouw onderbreking kan ik weer opnieuw beginnen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nietszeggende berichten?
Ik probeer een canon te maken van Nederlandse uitdrukkingen die iedereen zou moeten kennen. Door jouw onderbreking kan ik weer opnieuw beginnen.
En het waren trouwens 6 berichten, maar een kniesoor die dat niet opvalt.
pokerkaarten ?quote:
Of een andere mooie kleur.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael babbelt met de fysiotherapeut over de kijkoperatie aan zijn knie.
Weet ik alles van, december 2004 zelf gehad.
Misschien krijgt hij ook wel een enorm blauw been van de bloeduitstortingen.![]()
![]()
![]()
Kan nog leuk worden. De laatste keer dat iemand naar de knie van Nathanael keek zei hij:quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
vraag 1... hoelang moeten we hem missen wegens verblijf in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Weet ik alles van, december 2004 zelf gehad.
Misschien krijgt hij ook wel een enorm blauw been van de bloeduitstortingen.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |