dat idee heb ik nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:51 schreef rooie3 het volgende:
Dus nog geen post.
Word dus wel uurtje of 8.
DGK redactie loopt achter op schema.
Maar geeft niks hoor we hebben geduld.
Als het Huub maar een beetje hoop geeftquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef farceman het volgende:
Mensen probeer julie beetje te behoeden hier: denk nu maar niet dat de bewoners onder de indruk zijn van die brieven.
Zullen hoop laagdunkende opmerkingen over gemaakt worden: die paar internet idioten enz.let maar op.
Ja dat geloof ik ook wel , maar het zal in ieder geval tot irritatie leiden bij de rest...dat toch op z'n minstquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef farceman het volgende:
Mensen probeer julie beetje te behoeden hier: denk nu maar niet dat de bewoners onder de indruk zijn van die brieven.
Zullen hoop laagdunkende opmerkingen over gemaakt worden: die paar internet idioten enz.let maar op.
En morgen weer, en overmorgen weer...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel , maar het zal in ieder geval tot irritatie leiden bij de rest...dat toch op z'n minst![]()
Ja, precies. Ik vond dat ook wel een grappig effectquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:59 schreef demins het volgende:
[..]
En morgen weer, en overmorgen weer...
40 toch....quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef farceman het volgende:
Waarom zou er vuurwerk komen ?? Zomaar?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Komt ook nog vuurwerk zegt redactie.
Ik denk dat Wilgo Natasia komt afhalenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom zou er vuurwerk komen ?? Zomaar?
Weet ik niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom zou er vuurwerk komen ?? Zomaar?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilgo Natasia komt afhalen![]()
![]()
![]()
haha dat zou fantastisch zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilgo Natasia komt afhalen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |