Dat lijkt me een denkfout!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon aan het dollen, er is een alcoholverbod dus dronken is niet mogelijk
Gewoon onttrekkingsverschijnselen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij klinkt echt zat
Te vroeg Scanquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael's reactie op de vele kaarten voor Huub
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael's reactie op de vele kaarten voor Huub
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef s0k het volgende:
keukendienst...hebben ze daar geen personeel voor? het zijn toch miljonairs?
Zou je aub je avatar willen uitzetten? Dat zou heel vriendelijk van je zijn, bedankt alvast!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef s0k het volgende:
keukendienst...hebben ze daar geen personeel voor? het zijn toch miljonairs?
kunt je uit zetten in je profielquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
pssssssssssssst . luister nou, mensen krijgen migraine van je avantar
Die blikken van Huub soms... van Sylvia's kant betwijfel ik het...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:21 schreef Missy_1974 het volgende:
ze stoeien wel graag he, gister ook al dat kussen gevecht, zou er iets moois opbloeien ?
want het zijn toch dingen die daar bij horen
Sterker nog: mss gebeurd er helemaal niets (geen post etc) en gaan ze 2uur TV kijken en naar bedquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
En , ff realistisch: het zijn er maar weinig ( die vandaag zijn binnengekomen). Misschien een truuk van DGK_REDACTIE om ons naar de streams te lokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |