Dat zijn de enige twee dingen die ik in het fries kan zeggenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:36 schreef erkel het volgende:
Fryslan Boppe!!
Butter bree en griene sjiez. Wie dat net sizze kin is gjin oprjochte Frysk![]()
ofzoiets![]()
Je gaat dus gewoon lekker pitten in het vliegtuig? Hoe laat ga je weg?quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..straks nog even mijn vader bedanken voor ik weg ga
Ik had hem men tas geleend voor een 2-daagse cursus. Ik maak dat ding open, heeftie er een fles mondwater in gemorst
Ik ga over 15 minuten nog even 3 uur slapen. Ik vlieg om 12:30 en ik ga om 08:00 ofso de deur uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:43 schreef erkel het volgende:
[..]
Je gaat dus gewoon lekker pitten in het vliegtuig? Hoe laat ga je weg?
Ik kan het ook goed verstaan, mijn moeder praat wel eens fries tegen me zodat ik het kan lerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:40 schreef erkel het volgende:
Ik kan het wel redelijk tot goed verstaan, behalve als je ergens bovenin Friesland komt, dan wordt het lastig. Heb grootste deel van mijn leven ook in Friesland gewoond, maar wat hierboven staat kan ik niet eens goed uitspreken![]()
en ben ook zeer trots op mijn Friese roots![]()
Relaxed dat je dat kanquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga over 15 minuten nog even 3 uur slapen. Ik vlieg om 12:30 en ik ga om 08:00 ofso de deur uit.
En ik slaap heerlijk in het vliegtuig. Meestal lees ik een stuk (even nieuw boek kopen op vliegveld), dan slaap ik tussendoor stukjes, dan kijk ik een film en dan slaap ik gewoon door.
En dan is het overstaptijd
Mja..maar het duurt dus wel gewoon tot 12:30 op z'n minst voordat ik dan een oog dichtdoe. Dat is zeker 10 uur verderquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:47 schreef erkel het volgende:
Ha relaxed!![]()
Na 3 uur slapen ben je eerst wel lekker brak. Wat ook een optie is niet meer gaan slapen en dan heerlijk koezen in het vliegtuig![]()
![]()
Vliegangst?quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Relaxed dat je dat kanIk zit urenlang gespannen/jankend in zo'n vliegtuig
Ja nogal erg ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vliegangst?
Ohja..ik vergeet nog: muziek! Neem ik ook altijd mee
Haha inderdaadquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehehe high op je eigen adrenaline
Dat is nog eens goedkoop trippen
Yep, maakt geen verschil. Laatste keer heb ik een uur zitten jankenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je het trouwens ook op korte stukjes? Naar London ofso
Als het mijn vliegangst niet verergerd wel jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:54 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..mag ik nog even snel een anekdote uit de doeken doen mbt vliegen en veiligheid?
Handbagage jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 03:01 schreef MaJo het volgende:
En dit zat dus in je handbagageWel bizar dat zoiets gewoon het vliegtuig in kan komen
Moet eerlijk zeggen dat ik sinds 11 september nog wel een tikkeltje meer vliegangst heb gekregen terwijl mijn oorspronkelijke angst "gewoon" is om neer te storten. Die extra externe factor maakt het er niet beter op
Slaap ze! Ik ga ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 03:05 schreef MaJo het volgende:
Hey jongens ik vind het heel gezellig hier maar ga slapies doen, er moet ook nog zoiets als afstuderen gedaan wordenHave fun in Amerika nem
Wanneer kom je terug?
Dat gaat wel lukkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 03:09 schreef erkel het volgende:
Trustuh Majo en btw...Eisbär![]()
![]()
![]()
En Nem veel plezier in de Gamble CityOf doe je nog meer plaatsen aan?
En bedanktquote:
dat eerste stuk snap ik nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:36 schreef erkel het volgende:
Fryslan Boppe!!
Butter bree en griene sjiez. Wie dat net sizze kin is gjin oprjochte Frysk![]()
ofzoiets![]()
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Limburg is ook goed trouwens (vlaai)
Checked. Leuk hoor.:Dquote:
Je spreekt "oi" als "oo" uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:50 schreef Etcetera het volgende:
trouwens, ik ga naar het zuiden des lands in de zomervakantie: Eindhoven
of eigenlijk Oirschot (hoe spreek je dat uit trouwens? ik breek m'n tong over die i)
Boter, brood en groene kaasquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat eerste stuk snap ik nietdat tweede wel
maar mag Gronings ook?
Limburg is ook goed trouwens (vlaai)
Hooooi!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:16 schreef Jojoortje het volgende:
Wow 't gaat best snel in de slowchat!
Hooi mensen!![]()
Eeeeeeeeuhm! Mr. & Ms Fok! verkiezing ofzo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:19 schreef BwennieBren het volgende:
Hooooi!Zag ik laatst nou een mooie foto van jou hier op Fok?
Oeh leuke foto'squote:Op woensdag 10 januari 2007 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[Userverkiezingen] Mister & Miss Fok 2006!!
Ik deed alleen mee omdat Stan ook mee deed!![]()
Aaah!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:36 schreef Nesle het volgende:
Ik ben soaked thuis gekomen. Men broek in de droger gedouwt en nu zit ik met een vieze chocomelk (chocolaa) op de bank
Is ook meer om mn handen weer op te warmen
Kut regen. 10 km in de stromende regen
Maar nu ga ik lekker leren. Wordt men humeur nog beter van!
Tata! En geniet van je choco!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaah!![]()
Oeh ik ga ook choco drinken!Tata!
Ik kende hem al, echt ergquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:
ik spam niet snel een videootjemaar deze vind ik zeer de moeite waard:
Distorted Beauty
Ahquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb ook gewoon mijn 7000ste post gemisten ik wou het nog wel vieren door taart uit te delen
![]()
a: lijkt me box 1quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Welke box zit ze dan en hoeveel procent is die box?(salaris)
En die ervenis hang af van wie ze het erft
Etc wat een mooie video!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:
ik spam niet snel een videootjemaar deze vind ik zeer de moeite waard:
Distorted Beauty
Geen idee! In ieder geval geen top 3!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh leuke foto'sHoeveelste ben je geworden?
Enne jij en stan, is dat nou al?
Ja is wel heel tofquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:16 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat je kan zien hoe ze dat doen enzo?![]()
quote:
Daar let ik dan weer niet opquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hee soemp!
Hoe zijn de jongens op de ub dan?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:30 schreef Nesle het volgende:
oh universitetisbieb. ik dacht universebabes
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef Jayhawk het volgende:
Er zijn geen lekkere kerels in de UB want ik was er niet![]()
Maandagavond zachtjes.. als afscheidslied voor twee bepaalde iemanden.. ik zong eerst 'Ik denk nooit meer aan jou' van Tröckener Kecks.. dat vonden ze niet zo leuk..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef Soempie het volgende:
Wanneer heb je keihard 'Leaving On A Jetplane gezongen?en met wie?
Misschien vind je het niet eens bijzonder.. maar I'm easily moved weet je wel.. soms staat alles open en dan komt het allemaal heel diep binnen.. Ik mail nog wel iets ook..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef Soempie het volgende:
Thomas Dybdahl en Amos Lee ken ik niet Stan. Zo even luisteren..
[Daffo-grap] Ja hoor.. gewoon op de geur af.. [/Daffograp]quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:40 schreef Jojoortje het volgende:
Stan! Wist je Fok! nog wel te vinden?
Hi! Het voelt als lang geleden..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:42 schreef MaJo het volgende:
Hey stanHerkende je even niet door je nieuwe avatar
'quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hi! Het voelt als lang geleden..![]()
Avatars en ondertitels zijn slechts passanten in een eeuwigdurend verbond..
Je favoriete Friend.. of de symboolbloem van Karpathos..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil ook een andere avatar. Ben mijne helemaal zat! Iemand een leuk idee?
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Neem een Dommel avatar, dan kunnen mensen maandenlang denken dat het iets totaal anders is!
Ah!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
of de symboolbloem van Karpathos..
Terug zijn is nooit meer weg gaan!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
'
Ja is ook wel zo maar ik kijk altijd naar avatars en daar herken ik iedereen aan. Pas als ik de avatar niet ken kijk ik naar de naam. Blijkbaar niet goed gekeken
Is inderdaad wel een tijdje geleden jaBen niet zo actief geweest op fok, maar ik ben weer helemaal terug
Je bleek niet de enige te zijn Soempquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bleek niet de enige te zijn Soemp
Al weken geen strip meer gelezenquote:
Ik voel me gebruiktquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Man veroordeeld na seks met schaap
Sheep![]()
mooi!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef Soempie het volgende:
Thomas Dybdahl en Amos Lee ken ik niet Stan. Zo even luisteren..
Succes meiske..quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:28 schreef Nesle het volgende:
Ik kom ff afscheid nemen voor 2 weken
Vanaf morgen is de pc+laptop van de kamer . Wannttt er moet worden geleerd voor een fukking moeilijke tentamenweek(lees 12 tentamens
)
Bubye dus
En ik zie jullie ehhhhhhhhhhm de 22ste weer
Dat zijn pas maatregelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:28 schreef Nesle het volgende:
Vanaf morgen is de pc+laptop van de kamer . Wannttt er moet worden geleerd voor een fukking moeilijke tentamenweek(lees 12 tentamens
)
Bubye dus
Succes Nes!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:28 schreef Nesle het volgende:
)
Bubye dus
Een smurfenkuurtje gehadquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:28 schreef Soempie het volgende:
Sheep! een kruising tussen een schaap en een smurf?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Roddelen zul je bedoelen..
Darten op tv...Lakeside. Eerste nederlander in de kwartfinale dit jaar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef Soempie het volgende:
wie?
Onder een palmboom in een rieten rokje ukelele spelen en cocktails drinken uit ananassen is inderdaad bijna hetzelfde als vanuit een rommelige kamer in Enschede folders aanvragen via internetquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. dat is de echte Hawaiiaanse spirit!
Cliché zeg.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Onder een palmboom in een rieten rokje ukelele spelen en cocktails drinken uit ananassen is inderdaad bijna hetzelfde als vanuit een rommelige kamer in Enschede folders aanvragen via internet
Yurithemaster +1quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Nederlandse darter
The Sensationquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is zijn bijnaam ook al weer?
The Answer?
Da's Albertino Essersquote:
Dat is die van de Ruiter??quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef dartfanaat het volgende:
Excellent Dude!
Yep.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is die van de Ruiter??
Albertino gooide niet zo best, want Hanvidge wist zelfs legs te winnen met gemiddeldes van 85![]()
Ja super! Geen echte grote namen die hij kan tegen komen dacht ik, dus er bestaat een kans dat hij ver kan komen als hij de zenuwen onder bedwang kan houden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:37 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Yep.
Essers was idd nu niet bepaald "a sensation"
Maar Niels door naar laatste 8, mag nu gaan winnen tegen Gary, Big Robbo, Robson.
Geweldig toch
De andere kwartfinale van dat deel van de sheet gaat tussen Hanvidge en de winnaar uit de wedstrijd Atkins - Nixonquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja super! Geen echte grote namen die hij kan tegen komen dacht ik, dus er bestaat een kans dat hij ver kan komen als hij de zenuwen onder bedwang kan houden.
Wiskunde heb ik donderdagquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:55 schreef Soempie het volgende:
wat voor vak heb je donderdag? En zit je wel eens in de UB?![]()
Ik heb vanmorgen even bekeken welke boeken ik in februari nodig heb. Dure grap altijdquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:00 schreef Etcetera het volgende:het topic leeft weer
ik heb net een boek voor het volgende blok uit de mediatheek getoverd
tja, dat zijn eigenlijk wel de belangrijkste hoofdstukken. Ze gaan over opvoeden, leren, ontwikkeling, persoonlijkheid, etc. Ik vrees dus dat daar wel de meeste vragen over gesteld gaan worden. Maargoed, ik kijk morgenochtend nog even die colleges door. Handig dat ze op internet staan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:06 schreef Etcetera het volgende:
als ze dan ineens allemaal vragen van die hoofdstukken stellen, is het een slecht tentamen![]()
ja, ik koop eigenlijk nooit meer boeken voor schoolquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen even bekeken welke boeken ik in februari nodig heb. Dure grap altijd![]()
Mediatheek...zit dat ook gewoon in de UB? Hoop gedoe, maar scheelt idd geld. Alleen ben ik daar te lui voorquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja, ik koop eigenlijk nooit meer boeken voor school
ik leen ze wel in de mediatheek, met een beetje mazzel reserveert niemand ze, en zowel dan kopieer ik de bende wel. scheelt altijd een hele hoop geld
Ik wil m'n studieboeken ook wel gewoon echt hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja, ik koop eigenlijk nooit meer boeken voor school
ik leen ze wel in de mediatheek, met een beetje mazzel reserveert niemand ze, en zowel dan kopieer ik de bende wel. scheelt altijd een hele hoop geld
Heb je hiervoor een andere studie gedaan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef erkel het volgende:
Ik zit nog in het 1e jaar. Wiskunde hebben ze er dit jaar voor het eerst bijgevoegdMaar het is eigenlijk vooral herhaling van de middelbare school, maar dat is alweer tijdje geleden
![]()
Nou ja als je het deel maar redelijk/goed kent wat je wel geleerd hebt toch...zo heb ik ook wel tentamens gehaald.
ik wil mijn studieboeken echt niet hebben, zijn vooral saai en ik lees ze ws toch maar 1xquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil m'n studieboeken ook wel gewoon echt hebbenzijn vaak wel heel goede en interessante boeken.
Maargoed, de tentamens over 1.5 week haal ik sowieso en voor het tentamen van morgen is in februari nog een herkansing. Ik maak me nog niet druk.
2 andere uitgetest zeg maar (half jaartje)...Civiele Techniek en Vastgoed & Makelaardij waren dat. Nu voor het 2e jaar Bewegingswetenschappen, maar zit nog in het eerste jaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je hiervoor een andere studie gedaan?
Oke dan! Dat zijn wel heel verschillende studiesquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:18 schreef erkel het volgende:
2 andere uitgetest zeg maar (half jaartje)...Civiele Techniek en Vastgoed & Makelaardij waren dat. Nu voor het 2e jaar Bewegingswetenschappen, maar zit nog in het eerste jaar![]()
De tentamenhal is dat grote witte gebouw aan je rechterhand als je bij het Zernikeplein aan komt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:22 schreef Soempie het volgende:
ja en waar is in godsnaam de tentamenhal
eerder had ik gewoon in het academiegebouw tentamens![]()
ah, nu heb ik iig een ideequote:Blauwborgje 16 weet niet precies wat dat is, maar de ACLO zit de laatste afslag naar links voor het zernike en dan aan het einde van de weg
Hier ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef Soempie het volgende:
't stormt hier en regent keihard. I'm soaked!
2 fout = goed?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
ik heb een tentamen gemaakt van vorig jaar en had 2 fout. Ik ga lekker niks meer doen vandaag
Daar ga ik van uit jaquote:
Aah. Gefeliciteerd dan he.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar ga ik van uit ja![]()
40 vragen..
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef Soempie het volgende:
je zit nu toch niet al aan het bier he?
Dan ben ik niet langer de drankorgel van de akq
quote:
Ik heb vanochtend nog ff twee uurtjes zitten leren. Dat is wel weer genoeg voor vandaag, vind ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]wil nog niet zeggen dat ik hem haal hoor. Maar ik ga er stiekem wel van uit.
Hoe gaat het met jouw leerwerk![]()
ik heb het tentamenrooster nog 's bekeken, ik heb tentamen in de HG-hal. ter info staat er onder:quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:34 schreef erkel het volgende:
Blauwborgje 16 is geloof ik na wat reserach het Sportcentrum (ACLO), dus misschien heb je tentamen in de sportzalen of Tennishal (wat meestal wel specifiek genoemd wordt), maar zit gelukkig in 1 gebouw![]()
dus ik denk dat het idd bij de ACLO ergens isquote:Locatie ACLO
De HG-hal (= was vroeger HES hal), Blauwborgje 16
ik wacht nog op een happy endquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:21 schreef Neleos het volgende:
Misschien moet je al je posts op FOK! bundelen in een boek? Volgens mij gaat iedereen dat kopen.
Lucky bastard.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
mijn vriend heeft me thuis gebracht![]()
Maar dan is het weer fijn om thuis te komen, want daar is het lekker warm en comfortabel.quote:
m'n zus had me vanochtend naar het busstation gebrachtquote:
Dat is ook weer zo ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan is het weer fijn om thuis te komen, want daar is het lekker warm en comfortabel.![]()
![]()
Nou Soempie, het is me een partij nat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Soempie het volgende:
Etcetera op de vorige pagina staat een kaartje.![]()
Ik moet ook zo door de regen om boodschappen te doen.![]()
Nee, in de buurt van Eindhoven. Het hele land is nat.quote:
Je hebt ook nog Forward.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:19 schreef erkel het volgende:
Ken alleen dan nog Drs Vijfje, maar das een zaalvoetbalploeg.
Ik heb de mijne zelf gemaakt met Animation Shop bij Paint Shop Pro. Gewoon 15 plaatjes achterelkaar geplakt. Heb je die van jou zelf gemaakt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef Soempie het volgende:dankje!
Ik snap niet hoe mensen aan bewegende avatars komen
Maar Daphne is goedbij Goedemorgen NL dan, want RTL Boulevard kijk ik niet
Ja inderdaad. Nu weet ik het weer. Maaike Hartjes! Het kwam me bekend voor (ik weet alleen niet meer waarin ik dat dagboek/die strip ooit gelezen heb. Prachtige tekenstijl!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:43 schreef Soempie het volgende:
Nee, niet zelf gemaakt. Het is een afbeelding van Maaike Hartjes. Ze maakt een dagboek in stripvorm![]()
Whaah geweldig! Zo eenvoudig getekend en toch zo origineel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:49 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
Hier, heb je nog zo'n één!![]()
Echt he!?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Mister1977 het volgende:
Whaah geweldig! Zo eenvoudig getekend en toch zo origineel.
Ik heb de T-shirts nog niet zien staan op de site. Ik zie wel buttons.quote:
Arme Soempie. Hoeveel bladzijden moet je nog?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:49 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
en nu ga ik nog even aan het werk.![]()
Aan 't vak van morgen doe ik niks meer. Nu ga ik aan een ander vak en dat is gewoon fijn weer iets van 600 blz. Maar dit keer wel in het Nederlandsquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Arme Soempie. Hoeveel bladzijden moet je nog?
Dat is inderdaad niet de bedoeling...quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef Soempie het volgende:
die tweede.
'maar eigenlijk wil ik neuken!' voor het topic daarna![]()
ik zie Stan al voor me..dat is geen taal voor een dame.
Je weet niet hoe raak..quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Bij het nummer 'Leaving On A Jetplane' moet ik altijd aan 'Armageddon' denken![]()
Wat voor vak is het nu?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Aan 't vak van morgen doe ik niks meer. Nu ga ik aan een ander vak en dat is gewoon fijn weer iets van 600 blz. Maar dit keer wel in het Nederlands![]()
Kom je vaker hier buurten?![]()
Tot vanavond mensen
Ik kan mijn eerste keer nog goed herinneren:quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bijzonder hè, zo'n eerste keer..
Dat kun je wel zeggenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bijzonder hè, zo'n eerste keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |