Dat is ook weer zo ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan is het weer fijn om thuis te komen, want daar is het lekker warm en comfortabel.![]()
![]()
Nou Soempie, het is me een partij nat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Soempie het volgende:
Etcetera op de vorige pagina staat een kaartje.![]()
Ik moet ook zo door de regen om boodschappen te doen.![]()
Nee, in de buurt van Eindhoven. Het hele land is nat.quote:
Je hebt ook nog Forward.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:19 schreef erkel het volgende:
Ken alleen dan nog Drs Vijfje, maar das een zaalvoetbalploeg.
Ik heb de mijne zelf gemaakt met Animation Shop bij Paint Shop Pro. Gewoon 15 plaatjes achterelkaar geplakt. Heb je die van jou zelf gemaakt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef Soempie het volgende:dankje!
Ik snap niet hoe mensen aan bewegende avatars komen
Maar Daphne is goedbij Goedemorgen NL dan, want RTL Boulevard kijk ik niet
Ja inderdaad. Nu weet ik het weer. Maaike Hartjes! Het kwam me bekend voor (ik weet alleen niet meer waarin ik dat dagboek/die strip ooit gelezen heb. Prachtige tekenstijl!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:43 schreef Soempie het volgende:
Nee, niet zelf gemaakt. Het is een afbeelding van Maaike Hartjes. Ze maakt een dagboek in stripvorm![]()
Whaah geweldig! Zo eenvoudig getekend en toch zo origineel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:49 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
Hier, heb je nog zo'n één!![]()
Echt he!?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Mister1977 het volgende:
Whaah geweldig! Zo eenvoudig getekend en toch zo origineel.
Ik heb de T-shirts nog niet zien staan op de site. Ik zie wel buttons.quote:
Arme Soempie. Hoeveel bladzijden moet je nog?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:49 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
en nu ga ik nog even aan het werk.![]()
Aan 't vak van morgen doe ik niks meer. Nu ga ik aan een ander vak en dat is gewoon fijn weer iets van 600 blz. Maar dit keer wel in het Nederlandsquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Arme Soempie. Hoeveel bladzijden moet je nog?
Dat is inderdaad niet de bedoeling...quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef Soempie het volgende:
die tweede.
'maar eigenlijk wil ik neuken!' voor het topic daarna![]()
ik zie Stan al voor me..dat is geen taal voor een dame.
Je weet niet hoe raak..quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Bij het nummer 'Leaving On A Jetplane' moet ik altijd aan 'Armageddon' denken![]()
Wat voor vak is het nu?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Aan 't vak van morgen doe ik niks meer. Nu ga ik aan een ander vak en dat is gewoon fijn weer iets van 600 blz. Maar dit keer wel in het Nederlands![]()
Kom je vaker hier buurten?![]()
Tot vanavond mensen
Ik kan mijn eerste keer nog goed herinneren:quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bijzonder hè, zo'n eerste keer..
Dat kun je wel zeggenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bijzonder hè, zo'n eerste keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |