quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Roddelen zul je bedoelen..
Darten op tv...Lakeside. Eerste nederlander in de kwartfinale dit jaar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef Soempie het volgende:
wie?
Onder een palmboom in een rieten rokje ukelele spelen en cocktails drinken uit ananassen is inderdaad bijna hetzelfde als vanuit een rommelige kamer in Enschede folders aanvragen via internetquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. dat is de echte Hawaiiaanse spirit!
Cliché zeg.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Onder een palmboom in een rieten rokje ukelele spelen en cocktails drinken uit ananassen is inderdaad bijna hetzelfde als vanuit een rommelige kamer in Enschede folders aanvragen via internet
Yurithemaster +1quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Nederlandse darter
The Sensationquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is zijn bijnaam ook al weer?
The Answer?
Da's Albertino Essersquote:
Dat is die van de Ruiter??quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef dartfanaat het volgende:
Excellent Dude!
Yep.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is die van de Ruiter??
Albertino gooide niet zo best, want Hanvidge wist zelfs legs te winnen met gemiddeldes van 85![]()
Ja super! Geen echte grote namen die hij kan tegen komen dacht ik, dus er bestaat een kans dat hij ver kan komen als hij de zenuwen onder bedwang kan houden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:37 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Yep.
Essers was idd nu niet bepaald "a sensation"
Maar Niels door naar laatste 8, mag nu gaan winnen tegen Gary, Big Robbo, Robson.
Geweldig toch
De andere kwartfinale van dat deel van de sheet gaat tussen Hanvidge en de winnaar uit de wedstrijd Atkins - Nixonquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja super! Geen echte grote namen die hij kan tegen komen dacht ik, dus er bestaat een kans dat hij ver kan komen als hij de zenuwen onder bedwang kan houden.
Wiskunde heb ik donderdagquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:55 schreef Soempie het volgende:
wat voor vak heb je donderdag? En zit je wel eens in de UB?![]()
Ik heb vanmorgen even bekeken welke boeken ik in februari nodig heb. Dure grap altijdquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:00 schreef Etcetera het volgende:het topic leeft weer
ik heb net een boek voor het volgende blok uit de mediatheek getoverd
tja, dat zijn eigenlijk wel de belangrijkste hoofdstukken. Ze gaan over opvoeden, leren, ontwikkeling, persoonlijkheid, etc. Ik vrees dus dat daar wel de meeste vragen over gesteld gaan worden. Maargoed, ik kijk morgenochtend nog even die colleges door. Handig dat ze op internet staan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:06 schreef Etcetera het volgende:
als ze dan ineens allemaal vragen van die hoofdstukken stellen, is het een slecht tentamen![]()
ja, ik koop eigenlijk nooit meer boeken voor schoolquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen even bekeken welke boeken ik in februari nodig heb. Dure grap altijd![]()
Mediatheek...zit dat ook gewoon in de UB? Hoop gedoe, maar scheelt idd geld. Alleen ben ik daar te lui voorquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja, ik koop eigenlijk nooit meer boeken voor school
ik leen ze wel in de mediatheek, met een beetje mazzel reserveert niemand ze, en zowel dan kopieer ik de bende wel. scheelt altijd een hele hoop geld
Ik wil m'n studieboeken ook wel gewoon echt hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja, ik koop eigenlijk nooit meer boeken voor school
ik leen ze wel in de mediatheek, met een beetje mazzel reserveert niemand ze, en zowel dan kopieer ik de bende wel. scheelt altijd een hele hoop geld
Heb je hiervoor een andere studie gedaan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef erkel het volgende:
Ik zit nog in het 1e jaar. Wiskunde hebben ze er dit jaar voor het eerst bijgevoegdMaar het is eigenlijk vooral herhaling van de middelbare school, maar dat is alweer tijdje geleden
![]()
Nou ja als je het deel maar redelijk/goed kent wat je wel geleerd hebt toch...zo heb ik ook wel tentamens gehaald.
ik wil mijn studieboeken echt niet hebben, zijn vooral saai en ik lees ze ws toch maar 1xquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil m'n studieboeken ook wel gewoon echt hebbenzijn vaak wel heel goede en interessante boeken.
Maargoed, de tentamens over 1.5 week haal ik sowieso en voor het tentamen van morgen is in februari nog een herkansing. Ik maak me nog niet druk.
2 andere uitgetest zeg maar (half jaartje)...Civiele Techniek en Vastgoed & Makelaardij waren dat. Nu voor het 2e jaar Bewegingswetenschappen, maar zit nog in het eerste jaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je hiervoor een andere studie gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |