a: lijkt me box 1quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Welke box zit ze dan en hoeveel procent is die box?(salaris)
En die ervenis hang af van wie ze het erft
Etc wat een mooie video!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:
ik spam niet snel een videootjemaar deze vind ik zeer de moeite waard:
Distorted Beauty
Geen idee! In ieder geval geen top 3!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh leuke foto'sHoeveelste ben je geworden?
Enne jij en stan, is dat nou al?
Ja is wel heel tofquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:16 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat je kan zien hoe ze dat doen enzo?![]()
quote:
Daar let ik dan weer niet opquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hee soemp!
Hoe zijn de jongens op de ub dan?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:30 schreef Nesle het volgende:
oh universitetisbieb. ik dacht universebabes
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef Jayhawk het volgende:
Er zijn geen lekkere kerels in de UB want ik was er niet![]()
Maandagavond zachtjes.. als afscheidslied voor twee bepaalde iemanden.. ik zong eerst 'Ik denk nooit meer aan jou' van Tröckener Kecks.. dat vonden ze niet zo leuk..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef Soempie het volgende:
Wanneer heb je keihard 'Leaving On A Jetplane gezongen?en met wie?
Misschien vind je het niet eens bijzonder.. maar I'm easily moved weet je wel.. soms staat alles open en dan komt het allemaal heel diep binnen.. Ik mail nog wel iets ook..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef Soempie het volgende:
Thomas Dybdahl en Amos Lee ken ik niet Stan. Zo even luisteren..
[Daffo-grap] Ja hoor.. gewoon op de geur af.. [/Daffograp]quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:40 schreef Jojoortje het volgende:
Stan! Wist je Fok! nog wel te vinden?
Hi! Het voelt als lang geleden..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:42 schreef MaJo het volgende:
Hey stanHerkende je even niet door je nieuwe avatar
'quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hi! Het voelt als lang geleden..![]()
Avatars en ondertitels zijn slechts passanten in een eeuwigdurend verbond..
Je favoriete Friend.. of de symboolbloem van Karpathos..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil ook een andere avatar. Ben mijne helemaal zat! Iemand een leuk idee?
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Neem een Dommel avatar, dan kunnen mensen maandenlang denken dat het iets totaal anders is!
Ah!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
of de symboolbloem van Karpathos..
Terug zijn is nooit meer weg gaan!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
'
Ja is ook wel zo maar ik kijk altijd naar avatars en daar herken ik iedereen aan. Pas als ik de avatar niet ken kijk ik naar de naam. Blijkbaar niet goed gekeken
Is inderdaad wel een tijdje geleden jaBen niet zo actief geweest op fok, maar ik ben weer helemaal terug
Je bleek niet de enige te zijn Soempquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bleek niet de enige te zijn Soemp
Al weken geen strip meer gelezenquote:
Ik voel me gebruiktquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Man veroordeeld na seks met schaap
Sheep![]()
mooi!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:32 schreef Soempie het volgende:
Thomas Dybdahl en Amos Lee ken ik niet Stan. Zo even luisteren..
Succes meiske..quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:28 schreef Nesle het volgende:
Ik kom ff afscheid nemen voor 2 weken
Vanaf morgen is de pc+laptop van de kamer . Wannttt er moet worden geleerd voor een fukking moeilijke tentamenweek(lees 12 tentamens
)
Bubye dus
En ik zie jullie ehhhhhhhhhhm de 22ste weer
Dat zijn pas maatregelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:28 schreef Nesle het volgende:
Vanaf morgen is de pc+laptop van de kamer . Wannttt er moet worden geleerd voor een fukking moeilijke tentamenweek(lees 12 tentamens
)
Bubye dus
Succes Nes!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:28 schreef Nesle het volgende:
)
Bubye dus
Een smurfenkuurtje gehadquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:28 schreef Soempie het volgende:
Sheep! een kruising tussen een schaap en een smurf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |