Dat zijn de enige twee dingen die ik in het fries kan zeggenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:36 schreef erkel het volgende:
Fryslan Boppe!!
Butter bree en griene sjiez. Wie dat net sizze kin is gjin oprjochte Frysk![]()
ofzoiets![]()
Je gaat dus gewoon lekker pitten in het vliegtuig? Hoe laat ga je weg?quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..straks nog even mijn vader bedanken voor ik weg ga
Ik had hem men tas geleend voor een 2-daagse cursus. Ik maak dat ding open, heeftie er een fles mondwater in gemorst
Ik ga over 15 minuten nog even 3 uur slapen. Ik vlieg om 12:30 en ik ga om 08:00 ofso de deur uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:43 schreef erkel het volgende:
[..]
Je gaat dus gewoon lekker pitten in het vliegtuig? Hoe laat ga je weg?
Ik kan het ook goed verstaan, mijn moeder praat wel eens fries tegen me zodat ik het kan lerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:40 schreef erkel het volgende:
Ik kan het wel redelijk tot goed verstaan, behalve als je ergens bovenin Friesland komt, dan wordt het lastig. Heb grootste deel van mijn leven ook in Friesland gewoond, maar wat hierboven staat kan ik niet eens goed uitspreken![]()
en ben ook zeer trots op mijn Friese roots![]()
Relaxed dat je dat kanquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga over 15 minuten nog even 3 uur slapen. Ik vlieg om 12:30 en ik ga om 08:00 ofso de deur uit.
En ik slaap heerlijk in het vliegtuig. Meestal lees ik een stuk (even nieuw boek kopen op vliegveld), dan slaap ik tussendoor stukjes, dan kijk ik een film en dan slaap ik gewoon door.
En dan is het overstaptijd
Mja..maar het duurt dus wel gewoon tot 12:30 op z'n minst voordat ik dan een oog dichtdoe. Dat is zeker 10 uur verderquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:47 schreef erkel het volgende:
Ha relaxed!![]()
Na 3 uur slapen ben je eerst wel lekker brak. Wat ook een optie is niet meer gaan slapen en dan heerlijk koezen in het vliegtuig![]()
![]()
Vliegangst?quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Relaxed dat je dat kanIk zit urenlang gespannen/jankend in zo'n vliegtuig
Ja nogal erg ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vliegangst?
Ohja..ik vergeet nog: muziek! Neem ik ook altijd mee
Haha inderdaadquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehehe high op je eigen adrenaline
Dat is nog eens goedkoop trippen
Yep, maakt geen verschil. Laatste keer heb ik een uur zitten jankenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je het trouwens ook op korte stukjes? Naar London ofso
Als het mijn vliegangst niet verergerd wel jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:54 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..mag ik nog even snel een anekdote uit de doeken doen mbt vliegen en veiligheid?
Handbagage jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 03:01 schreef MaJo het volgende:
En dit zat dus in je handbagageWel bizar dat zoiets gewoon het vliegtuig in kan komen
Moet eerlijk zeggen dat ik sinds 11 september nog wel een tikkeltje meer vliegangst heb gekregen terwijl mijn oorspronkelijke angst "gewoon" is om neer te storten. Die extra externe factor maakt het er niet beter op
Slaap ze! Ik ga ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 03:05 schreef MaJo het volgende:
Hey jongens ik vind het heel gezellig hier maar ga slapies doen, er moet ook nog zoiets als afstuderen gedaan wordenHave fun in Amerika nem
Wanneer kom je terug?
Dat gaat wel lukkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 03:09 schreef erkel het volgende:
Trustuh Majo en btw...Eisbär![]()
![]()
![]()
En Nem veel plezier in de Gamble CityOf doe je nog meer plaatsen aan?
En bedanktquote:
dat eerste stuk snap ik nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:36 schreef erkel het volgende:
Fryslan Boppe!!
Butter bree en griene sjiez. Wie dat net sizze kin is gjin oprjochte Frysk![]()
ofzoiets![]()
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Limburg is ook goed trouwens (vlaai)
Checked. Leuk hoor.:Dquote:
Je spreekt "oi" als "oo" uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:50 schreef Etcetera het volgende:
trouwens, ik ga naar het zuiden des lands in de zomervakantie: Eindhoven
of eigenlijk Oirschot (hoe spreek je dat uit trouwens? ik breek m'n tong over die i)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |