Oke dan! Dat zijn wel heel verschillende studiesquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:18 schreef erkel het volgende:
2 andere uitgetest zeg maar (half jaartje)...Civiele Techniek en Vastgoed & Makelaardij waren dat. Nu voor het 2e jaar Bewegingswetenschappen, maar zit nog in het eerste jaar![]()
De tentamenhal is dat grote witte gebouw aan je rechterhand als je bij het Zernikeplein aan komt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:22 schreef Soempie het volgende:
ja en waar is in godsnaam de tentamenhal
eerder had ik gewoon in het academiegebouw tentamens![]()
ah, nu heb ik iig een ideequote:Blauwborgje 16 weet niet precies wat dat is, maar de ACLO zit de laatste afslag naar links voor het zernike en dan aan het einde van de weg
Hier ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef Soempie het volgende:
't stormt hier en regent keihard. I'm soaked!
2 fout = goed?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
ik heb een tentamen gemaakt van vorig jaar en had 2 fout. Ik ga lekker niks meer doen vandaag
Daar ga ik van uit jaquote:
Aah. Gefeliciteerd dan he.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar ga ik van uit ja![]()
40 vragen..
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:27 schreef Soempie het volgende:
je zit nu toch niet al aan het bier he?
Dan ben ik niet langer de drankorgel van de akq
quote:
Ik heb vanochtend nog ff twee uurtjes zitten leren. Dat is wel weer genoeg voor vandaag, vind ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]wil nog niet zeggen dat ik hem haal hoor. Maar ik ga er stiekem wel van uit.
Hoe gaat het met jouw leerwerk![]()
ik heb het tentamenrooster nog 's bekeken, ik heb tentamen in de HG-hal. ter info staat er onder:quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:34 schreef erkel het volgende:
Blauwborgje 16 is geloof ik na wat reserach het Sportcentrum (ACLO), dus misschien heb je tentamen in de sportzalen of Tennishal (wat meestal wel specifiek genoemd wordt), maar zit gelukkig in 1 gebouw![]()
dus ik denk dat het idd bij de ACLO ergens isquote:Locatie ACLO
De HG-hal (= was vroeger HES hal), Blauwborgje 16
ik wacht nog op een happy endquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:21 schreef Neleos het volgende:
Misschien moet je al je posts op FOK! bundelen in een boek? Volgens mij gaat iedereen dat kopen.
Lucky bastard.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
mijn vriend heeft me thuis gebracht![]()
Maar dan is het weer fijn om thuis te komen, want daar is het lekker warm en comfortabel.quote:
m'n zus had me vanochtend naar het busstation gebrachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |