So what, Syl is geen vechterquote:Op zondag 7 januari 2007 23:47 schreef Sonique het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat het 'kat uit de boom kijken' voor Sylvia over is, en nu haar vegaarde info aan de praktijk aan het toetsen is...
Super, nu nog zorgen dat die leader van de gouden kooi niet telkens opnieuw begint als ik het scherm verplaatsquote:
Hier hetzelfde gevoel. Ik heb haar lang voordeel van de twijfel gegeven, maar dat is na de afgelkopen 24 uur niet meer aan de orde.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat bleek vanavond wel weer ja. Ze is vandaag echt naar beneden gekelderd voor me. (Niet dat ze al zo hoog stond ofzo...)
Lol........ en dan ben je bij en dan is er weer een COS dichtquote:Op zondag 7 januari 2007 23:46 schreef Talitha het volgende:
Ik ben al meer dan een uur aan het proberen jullie in te halen.
![]()
Ik vind anders dat ze aardig bezig is vanavond. Ze heeft verbaal al meer teweeg gebracht dan Brian ooit in z'n leven kan bereiken...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
So what, Syl is geen vechter
Here comes Huub
zit je dan aan je muiswiel/knop ?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:49 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Super, nu nog zorgen dat die leader van de gouden kooi niet telkens opnieuw begint als ik het scherm verplaats
Zo snel als vandaag zijn de COS'sen nog nooit gegaan volgens mijquote:Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol........ en dan ben je bij en dan is er weer een COS dicht![]()
Ik had er wel een geldbedrag voor over gehad om Brian uit het huis te krijgen. Dat onderkruipsel verpest m'n streams.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:49 schreef SmeerCaas het volgende:
beetje opruiming had ik best kunnen waarderen...
onzin dit .. verhaallijn zou wel interessant zijn trouwensquote:Op zondag 7 januari 2007 23:52 schreef Wireless het volgende:
Brian BAAAALT dat Bart er niet uitgaat. Zijn grootste concurrent en muur tussen hem en Nena.
NIet bij DGK in ieder geval.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo snel als vandaag zijn de COS'sen nog nooit gegaan volgens mij
Ik denk dat dit zelfs voor Fok! begrippen erg hard ging, en dan kun je rustig de Kastanova en Anthony Zeus topics meetellen....quote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
Zo snel als vandaag zijn de COS'sen nog nooit gegaan volgens mij
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:52 schreef schizolientje het volgende:
3x raden welke drie er straks weer in de sauna op oude voet verder gaan
Het is geen Risk waar je met eeuwig potten en onzichtbaarheid ook een kans maakt.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind anders dat ze aardig bezig is vanavond. Ze heeft verbaal al meer teweeg gebracht dan Brian ooit in z'n leven kan bereiken...
Daarom zijn z'n gedichten ook zo populair...![]()
Vind ik ook, de enige reden dat Brian er 'nog' inzit is omdat hij holmaat is met Bart..quote:Op zondag 7 januari 2007 23:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
onzin dit .. verhaallijn zou wel interessant zijn trouwens
Die psych prikte anders feilloos door die nep Bart heen. Feilloos. Dus.... ze was goed. Ze liet Brian niet voor niets intact!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:52 schreef Black_king het volgende:
Ik kan Brian eigenlijk niet meer aanhoren. Ga de mute knop maar vaker gebruiken denk ik. Man, wat is dat een F*ing Looser. Zelfs bij de psych ziczelf beter voordoen. Leugen op leugen, die man
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zelfs voor Fok! begrippen erg hard ging, en dan kun je rustig de Kastanova en Anthony Zeus topics meetellen....
Je hoeft geen psych te zijn om door die dwazen heen te prikken.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Die psych prikte anders feilloos door die nep Bart heen. Feilloos. Dus.... ze was goed. Ze liet Brian niet voor niets intact!
waarschijnlijk of ik vergroot het scherm iets, 1ne x wel andere keer niet maar is natuurlijk elke keer als het gesprek interresant is, maar verder vind ik de page lekker werken vooral omdat ik het geluid per stream kan regelen en de schermen iets groter kan zetten als op andere sites. Dus verder niks als lofquote:
Dus je vindt Brian niet nep ????quote:Op zondag 7 januari 2007 23:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Die psych prikte anders feilloos door die nep Bart heen. Feilloos. Dus.... ze was goed. Ze liet Brian niet voor niets intact!
Niet helemaal waar. Hij was tenslotte de meeste populaire miljonair van de week tijdens de interne populairteitspoll.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Vind ik ook, de enige reden dat Brian er 'nog' inzit is omdat hij holmaat is met Bart..
.NL....quote:Op zondag 7 januari 2007 23:54 schreef ruby het volgende:
Is dat Bart in de sauna? M'n beeld is wat donker you see.
De enige in het huis die nog niet verslagen is door NL is Sylvia, en juist door haar eeuwige gedult.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Het is geen Risk waar je met eeuwig potten en onzichtbaarheid ook een kans maakt.
En de gedichten van Brian zullen pas gewaardeerd worden als...nee. Nogmaals.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:38 schreef Sonique het volgende:
Bart heeft niets te horen gekregen wat hij al niet wist....
Wel wat meer inzicht, maar de psycholoog gaat hem natuurlijk niet vertellen wat hij moet doen...
Dit is de les voor de altijd lakse Bart.
Hij MOET nu een keuze maken zelf.
Hij zit hier voor de miljoenen, niet om vrienden te maken. En Bart is potentieel zijn grootste vijand. Zijn positie zou een stuk sterker worden zonder Bart. De blikken die hij af en toe naar Bart werpt zeggen mij genoeg.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Vind ik ook, de enige reden dat Brian er 'nog' inzit is omdat hij holmaat is met Bart..
Ik denk dat ze haar lachen nauwelijks kon onderdrukken, toen Brian het besmeuren van Nena verklaarde met: ik kan er niet tegen als mensen bij me weglopen want mijn vader heeft ons gezin ook verlaten vroeger.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik deel je mening qua Brian: in mijn ogen een straatschoffie met een attitude die nergens op gebaseerd is.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had er wel een geldbedrag voor over gehad om Brian uit het huis te krijgen. Dat onderkruipsel verpest m'n streams.Zelfs bij alleen geluid; ik krijg de kriebels van z'n stemgeluid en z'n manier van praten.
![]()
Nee, eigenlijk...... is het best een schatje. Een dom naief gansje... dat wel, maar best lief en schattig. Nee, niet nep. Gevoelig haha gevoelig. Best lief toch?quote:
Nena heeft dat gezegd. Ze vond hem veranderd met twee maanden geleden.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
Bart had het bij de psychologe over iemand die tegen hem zegt dat hij veranderd was maar verder niet kon zeggen op welke manier, en telkens als het daarover ging, ging het even later ook weer over Lesley...... dus?? Lesley heeft Bart er op aangesproken dat hij (in negatieve zin) veranderd is??
Ik hoop niet dat je serieus bent....quote:Op zondag 7 januari 2007 23:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk...... is het best een schatje. Een dom naief gansje... dat wel, maar best lief en schattig. Nee, niet nep. Gevoelig haha gevoelig. Best lief toch?
Ik dacht dat Nena er ook duidelijk bijgezegd had dat die verandering door Nathanael kwam.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:58 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft dat gezegd. Ze vond hem veranderd met twee maanden geleden.
Ja, hoe bizar kun je het krijgenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:00 schreef schizolientje het volgende:
En de holmaatjes gaan weer de sauna in, hoe lang duurt het voor het over Huub gaat? En Brian is zich al weer een weg aan het wrijven bij Nena, alles is weer terug bij af!
Ik hoop het ook niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je serieus bent....![]()
dat was nena !! wel zeggen dat ze hem veranderd vindt ....maar dan niet uitleggen hoe dat zo komt ....en daar kan bart niet tegenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
Bart had het bij de psychologe over iemand die tegen hem zegt dat hij veranderd was maar verder niet kon zeggen op welke manier, en telkens als het daarover ging, ging het even later ook weer over Lesley...... dus?? Lesley heeft Bart er op aangesproken dat hij (in negatieve zin) veranderd is??
Dan zullen het wel weer een hectische zeven dagen worden!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk overigens na alle toestanden van de afgelopen 24uur dat we nu een zeer rustig en braaf weekje tegemoet kunnen zien, zeker mede door het alcoholverbod
www.schiphol.nlquote:Op maandag 8 januari 2007 00:01 schreef Day het volgende:
Effe off topic!
Iemand hier die weet waar ik de aankomsttijden van de Schipholvluchten kan zien? "t Gaat om de vluchten voor 12:00 uur. En nee, op teletekst kan ik niks vinden.
Wat heeft zij dan voor slechts gedaan?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
Als mens heeft ze afgedaan, maar het blijft een plaatje.
[afbeelding]
Klopt. Maar dat gaf hij niet in het gesprek met de psych aan....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nena er ook duidelijk bijgezegd had dat die verandering door Nathanael kwam.
Hier misschien ?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:01 schreef Day het volgende:
Effe off topic!
Iemand hier die weet waar ik de aankomsttijden van de Schipholvluchten kan zien? "t Gaat om de vluchten voor 12:00 uur. En nee, op teletekst kan ik niks vinden.
Ja dus!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol........ en dan ben je bij en dan is er weer een COS dicht![]()
NL ziet Syl niet als bedreiging, daarom. Arnold van der Leijden was ook geen held. Altijd maar achteruit boksen. 8 Sylvias zou dodelijk saai zijn. We zitten hier natuurlijk niet voor niks.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
De enige in het huis die nog niet verslagen is door NL is Sylvia, en juist door haar eeuwige gedult.
Dus is snap niet wat je bedoelt...
Of ben jij iemand die nog steeds denk dat Bart gaat winnen?
![]()
Teletekstpagina 757quote:Op maandag 8 januari 2007 00:01 schreef Day het volgende:
Effe off topic!
Onze vrees van eerder op de dag (Debiel Konijn gaat Scoren) wordt al aardig bewaarheid!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
Als mens heeft ze afgedaan, maar het blijft een plaatje.
[afbeelding]
Opzichtig de kant van de bad guys gekozen, diverse malen gelogen over Het Voorval. Vanavond nog gelogen over wat Nataasia over Sylvia's vader had gezegd, in een poging het te bagatelliseren. (Sylvia had aan de orde gesteld dat er veel meer in huis is gebeurd dan alleen de duw van Huub, maar daar wilden de bewoners het absoluut niet over hebben, het moest gaan over de misdaad van Huub).quote:
NEe, die laksheid is weer terug...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:03 schreef ruby het volgende:
NL probeert weer te stoken. Bart geeft niet zoveel sjoege.
Ah, 4:30 dus, Day.quote:
Juist daarom vroeg ik me af of Lesley ook iets gezegd had, maar verder kennelijk geen text en uitleg heeft (kunnen) geven.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:02 schreef Black_king het volgende:
Klopt. Maar dat gaf hij niet in het gesprek met de psych aan....
Thanks!quote:
ik ga niet kijken, hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian gaat nena NEUKEN
Pardon? Braaaaaaaaaaain ist zum kotzenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk...... is het best een schatje. Een dom naief gansje... dat wel, maar best lief en schattig. Nee, niet nep. Gevoelig haha gevoelig. Best lief toch?
Als Benji een echte vent is, springt ie er tussen.quote:
Ik ook niet, gadverdamme.quote:
wat een idiootquote:Op maandag 8 januari 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
Gadver, echt ranzig hoe Brian aan Nena zit. Dat laat je toch niet toe?
Ja, ik zag hetquote:
Hij spoort echt niet, en daarmee wil ik gaan voor de understatement van de dag....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Pardon? Braaaaaaaaaaain ist zum kotzenZelden zo'n hufter gezien op de streams...nooit eigenlijk ...
![]()
Ik denk dat Bart vrienden gaat worden met Huub.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:08 schreef schizolientje het volgende:
De enge man is weer aan het manipuleren, zijn eigen ervaringen met psychologen vertellen en dan die van Bart uithoren. Ik ben benieuwd of Bart daar in trapt, ben bang van wel
Ik zie het al voor me: een heel voorraad Fokkers die op Schiphol Wilgo ff gaat vertellen dat ie gelijk op de retourvlucht naar Suriname moet stappen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
Is het privé of gaan je Wilgo een hart onder de riem steken?
Pffffffffffffquote:Op maandag 8 januari 2007 00:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian:
Wat is de reden dat je je broek aan wilt houden?
Nena:
Gaat morgen toch in de was
Als hij net zo klaarkomt als hij kotstquote:Op maandag 8 januari 2007 00:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian hijgt ook zo vies alsof hij bijna klaarkomt
Ben ik eindelijk bijgelezen, geef jij me meteen een reden om niet meer verder te lezen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:10 schreef Black_king het volgende:
Gadver, hij zit dus gewoon tussen haar benen, die sick F*
Privé!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Is het privé of gaan je Wilgo een hart onder de riem steken?
Ik woon helaas 200 km van Schiphol, maar andersquote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: een heel voorraad Fokkers die op Schiphol Wilgo ff gaat vertellen dat ie gelijk op de retourvlucht naar Suriname moet stappen.
Je kunt Brian een hoop kwalijk nemen, maar dát niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:10 schreef Black_king het volgende:
Gadver, hij zit dus gewoon tussen haar benen, die sick F*
Het zou kunnen, maar ik denk eerder 10 januari..... Op die dag moest Natasia terugkomen....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Privé!
Maar komt hij morgen terug? Misschien kom ik 'm dan wel tegen!
Helaas, de 10e pas.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Privé!
Het is me gelukkig ontgaan dat Braaaain gekotst heeftquote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als hij net zo klaarkomt als hij kotst![]()
![]()
nouja, IK dacht 10 januari, maar misschien wist jij meer...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Privé!
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Helaas, de 10e pas.
Benieuwd of Natasia er uberhaupt aan denkt![]()
Nog nooit iemand zo bizar horen kotsen. Waren echt oergeluidenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef kissa het volgende:
[..]
Het is me gelukkig ontgaan dat Braaaain gekotst heeft![]()
Is nog niets vergeleken bij als ze appeltaart gaan bakkenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef s0k het volgende:
brian hijgt als een loopse teef
the horrorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is nog niets vergeleken bij als ze appeltaart gaan bakken![]()
Echt wel....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt Brian een hoop kwalijk nemen, maar dát niet.
Daar ben je dan! Het hoogtepunt van de avond!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk bijgelezen, geef jij me meteen een reden om niet meer verder te lezen.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is nog niets vergeleken bij als ze appeltaart gaan bakken![]()
een slapende huub is nog beter voor de gezondheid om naar te kijken dan dat gebeuren tussen die loopse teef en nena.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
REGIE !!!! 2 streams op de saaie sauna en 2 op dat gefreutel van die 2 rondlopende geilbakken
waar is huub ....sylviaof liggen die al op bed
Nope, Natasia denkt er niet aan en ze denkt er al helemaal niet aan om te doen wat hij zei: zorgen dat ze de 10de thuis is...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
Helaas, de 10e pas.
Benieuwd of Natasia er uberhaupt aan denkt![]()
Ja we zijn gewoon weer terug bij af.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben maar even met de vrouw de hond wezen uitlaten. Gelukkig heeft het geholpen. De rust is weer terug.
Het is echt een obsessie ja. Het neemt trieste vormen aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:16 schreef farceman het volgende:
.NL kan echt over niks anders lullen dan Huub gelukkig voor hem dat hij er nog is
Heel verstandigquote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben maar even met de vrouw de hond wezen uitlaten. Gelukkig heeft het geholpen. De rust is weer terug.
Ik zet de streams vannacht niet meer aan. Dat leek me beter. Ik lees lekker mee met jullie commentaar en neem een paar heerlijke baco's. Morgen weer werken.. ook dat is geen prettig vooruitzichtquote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja we zijn gewoon weer terug bij af.
Lekker Huub bashen .
mij ook jaquote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef ruby het volgende:
NL geeft mensen gewoon hoofdpijn met z'n obsessieve geouwehoer.
Ik zou ook wel met het lichaam van Nena naar bed willen.quote:
In ieder geval kun je je dan even losrukken van de streams. Dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zet de streams vannacht niet meer aan. Dat leek me beter. Ik lees lekker mee met jullie commentaar en neem een paar heerlijke baco's. Morgen weer werken.. ook dat is geen prettig vooruitzicht
Nena heeft gewoon geen greintje zelfrespect.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
Ik zou ook wel met het lichaam van Nena naar bed willen.
Andersom vind ik het wél kwalijk: dat Nena het toelaat dat hij weer zo aan haar zit, na alles wat hij bij haar heeft gedaan en hoe hij haar verrot heeft gescholden.
Rum genoeg hier, maar de cola is bijna op... Nog wel een fles fanta, zit daar een uiterste houdbaarheid opquote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende: en neem een paar heerlijke baco's. Morgen weer werken.. ook dat is geen prettig vooruitzicht
En bedankt! Het heeft me dagen gekost voordat ik dat beeld weer uit mijn hoofd had.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nog nooit iemand zo bizar horen kotsen. Waren echt oergeluiden![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:16 schreef avonne het volgende:
Brian heeft Nena in bed. Maar wat hij nou met haar moet doen, dat weet hij niet helemaal
[afbeelding]
Na de bizarre verwikkelingen op de streams lijkt alles een hoogtepunt.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Daar ben je dan! Het hoogtepunt van de avond!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:19 schreef avonne het volgende:
Hij kan ook nog hoefsmid worden als hij groot is
[afbeelding]
De diepe keelklanken van een Man die niet kan vinden wat hij zoekt!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:21 schreef Gigageil het volgende:
Die diepe keelklanken van een Man op onderzoek uit![]()
![]()
Nee, dat meen je niet...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:21 schreef schizolientje het volgende:
De enge man zegt nu dat hij de waarschuwing puur tactisch kreeg.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef Kaleddis het volgende:
Offtopic en @Geefmegeentjoeri
Ik heb van de week eerst eens opgezocht wat een tjoeri nu eigenlijk was.
Dat is met je tong tussen je lippen zitten blazen.
Een surinaams teken van verontwaardiging
Dus dat doet Natasia steeds ...![]()
He's psycho ! Eng gewoon !quote:Op maandag 8 januari 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
Ik kan het niet aanzien hoe Brian aan Nena zit. Die smerige kleffe stinkhanden van 'm. Gadver.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef demins het volgende:
[..]
De diepe keelklanken van een Man die niet kan vinden wat hij zoekt!![]()
Ik heb er maar één zien kotsen en dat was Huupquote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
En bedankt! Het heeft me dagen gekost voordat ik dat beeld weer uit mijn hoofd had.![]()
Sorryquote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
En bedankt! Het heeft me dagen gekost voordat ik dat beeld weer uit mijn hoofd had.![]()
tot en met, plopzakken dusquote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef Gigageil het volgende:
Bart zit er tot zijn ballen in bij Nathanael.....![]()
Ik ook.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat meen je niet........ Ik moet echt even iets anders gaan doen geloof ik.
Ja, een paar dagen streamloos, mij beviel het wel tot ik vandaag weer even verslingerd raakte uit ongeloof en verbijstering. Die man weet echt van geen ophouden. Ik zou echt nu al gezegd hebben: HOU NU EENS 5 MINUTEN JE RATELquote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat meen je niet........ Ik moet echt even iets anders gaan doen geloof ik.
Wat ben ik blij dat ik streamvrij ben op dit momentquote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef ruby het volgende:
Nena lijkt wel een krolse poes hoe ze daar ligt.
En dan die gore hijger erbij....gadver again.
En dan begint het nu eindelijk weer een beetje rustig te worden....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik wilde even een bericht van 00:16 checken... hebben er gewoon 9 (!!!!) mensen een bericht geplaatst om die tijd.
Omdat ie groot is?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:27 schreef ruby het volgende:
Ik snap niet waarom de kont van Nena zolang gemasseerd moet worden.
Ik wel.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:27 schreef ruby het volgende:
Ik snap niet waarom de kont van Nena zolang gemasseerd moet worden.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Ik heb heel wat masseertechnieken gezien, maar deze is voor mij nieuw.
Dit is de "laat je door de spijkerbroek niet weerhouden toch je doel te bereiken" techniek.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Ik denk dat dit een mix is van Oosterse en Westerse massagetechnieken.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Hopelijk is Bart NL zat en gaat hij snel uit de sauna om daarna lekker te gaan slapenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat deze massage weer zwaar uit de hand gaat lopen...
Kun je iets specifieker zijn? Ik zie alleen maar Engerds in beeld.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef demins het volgende:
Zwijg! Engerd! Ik zeg het maar één keer! Zwijg! Zwijg! Zwijg!
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Ik zie alleen maar Engerds in beeld.![]()
Daarom vroeg ie net ook hoe hard ie mog slaanquote:
Het is niet te hopen dat die zich ooit voortplant.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef Sonique het volgende:
GVD, neuk haar dan gewoon zeg......
Dat wordt moord en doodslag!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat deze massage weer zwaar uit de hand gaat lopen...
Zeg maar gewoon 'die twee' hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat die zich ooit voortplant.
Ik zit ook al hardop te lachen. Wat een mafketel zeg.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Day het volgende:
Ik krijg de slappe lach hier. Dit ziet er toch niet uit!
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Op zoek naar haar contactpunten
Dat is vintage. Hartstikke hip.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:33 schreef bosb het volgende:
ik denk wel dat nena morgen spierpijn heeften dat er van die witte slijtplekken op haar broek zitten.
Ja die broek gaat van haar reet en hij beukt 'em erin en zegt daarna nietsvermoedend tegen de psychologe dat het onderdeel uitmaakte van een massage, zo doen ze dat altijd op Bonairequote:Op maandag 8 januari 2007 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat wordt moord en doodslag!![]()
Maar de grens van wat we onder fysiek geweld moeten verstaan is al geruime tijd overschreden!
ik ook,quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Day het volgende:
Dat ze het kan verdragen om door zo'n creep aangeraakt te worden!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Day het volgende:
Het spijt me. Ik krijg zijn naam niet meer getypt. In de sauna. Niet Bart.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Ik zie alleen maar Engerds in beeld.![]()
Hij die niet genoemd mag worden??quote:Op maandag 8 januari 2007 00:36 schreef demins het volgende:
Het spijt me. Ik krijg zijn naam niet meer getypt. In de sauna. Niet Bart.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heeft zij overigens niet ooit dat 99 luftbalons gezongen...
sorry
Ja, en nu is ze gereincarneerd als lege luchtballonquote:Op maandag 8 januari 2007 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
sorry
Ben ik de enige die schaamte voelt als de anderen zulke leuke opmerkingen plaatsenquote:
Dat niet, maar ze heeft ze wel geblazen!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
sorry
en probeert een of andere antiliaan er 99 van te maken..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ja, en nu is ze gereincarneerd als lege luchtballon
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat die zich ooit voortplant.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ja, en nu is ze gereincarneerd als lege luchtballon
Jaquote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ben ik de enige die schaamte voelt als de anderen zulke leuke opmerkingen plaatsen
Overtollig vet...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zijn dat voor geluiden allemaal...
Alsof ie 69 ook niet prima zou vindenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:40 schreef bosb het volgende:
[..]
en probeert een of andere antiliaan er 99 van te maken..
Ik kan er nix aan doen, ik heb een ex die verschrikkelijk op Nathanael lijkt (mimiek en alles) en die noemen mijn zoon en ik ook al vanaf de dag dat hij zijn sleutel van mijn huis in mocht leveren gekscherend "hij die niet genoemd mag worden"quote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben ik de enige die schaamte voelt als de anderen zulke leuke opmerkingen plaatsen
Probeert die broek uit te krijgen, maar ja, is niet makkelijk als die zo strak zitquote:Op maandag 8 januari 2007 00:41 schreef ruby het volgende:
Jezus, wat doet die gek allemaal?
Zal wel moeten als ze zich niet omdraait toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Brian is best wel anaal gefixeerd.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:43 schreef Miraaa het volgende:
Moet je die ademhaling horen.........lijk wel een diepzeeduiker![]()
Lekker heel je spijkerbroek vetquote:Op maandag 8 januari 2007 00:43 schreef bosb het volgende:
even wat olie, anders komt hij niet onder die spijkerbroek...
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:42 schreef Sonique het volgende:
Dus, Bart is ober geweest?
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:43 schreef Miraaa het volgende:
Moet je die ademhaling horen.........lijk wel een diepzeeduiker![]()
ff kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
Hoe lang is Brian inmiddels bezig??
Iets langer als 30 minquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
Hoe lang is Brian inmiddels bezig??
Lol, geen van beide, hij is aan het vissen bij Bart...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:46 schreef noucky het volgende:
Praat NatteNel nu op zo rustige toon omdat hij geen drank heeft of dat hij zich nu meer een looser voelt.
Trustequote:Op maandag 8 januari 2007 00:46 schreef Miraaa het volgende:
Ik denk dat ik zelf maar even bij mij eigen mannetje een masage aan ga vragen.![]()
Waarschijnlijk is die dan spannender dan wat ik nu zie.![]()
Truste
Als jij het kan kunnen zij het ook!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kunnen vrouwen ook een anaal orgasme krijgen
Tis jammer, maar het hoort erbij....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef farceman het volgende:
Voor .NL zal het ook niet leuker worden als Bart vertrekt
Ik krijg hele grove ideeën nu, die ik hier niet zal uitspreken.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:44 schreef avonne het volgende:
Speciaal voor Scan omdat hij geen streams wil kijken
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |