Ja, hoe bizar kun je het krijgenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:00 schreef schizolientje het volgende:
En de holmaatjes gaan weer de sauna in, hoe lang duurt het voor het over Huub gaat? En Brian is zich al weer een weg aan het wrijven bij Nena, alles is weer terug bij af!
Ik hoop het ook niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je serieus bent....![]()
dat was nena !! wel zeggen dat ze hem veranderd vindt ....maar dan niet uitleggen hoe dat zo komt ....en daar kan bart niet tegenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
Bart had het bij de psychologe over iemand die tegen hem zegt dat hij veranderd was maar verder niet kon zeggen op welke manier, en telkens als het daarover ging, ging het even later ook weer over Lesley...... dus?? Lesley heeft Bart er op aangesproken dat hij (in negatieve zin) veranderd is??
Dan zullen het wel weer een hectische zeven dagen worden!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk overigens na alle toestanden van de afgelopen 24uur dat we nu een zeer rustig en braaf weekje tegemoet kunnen zien, zeker mede door het alcoholverbod
www.schiphol.nlquote:Op maandag 8 januari 2007 00:01 schreef Day het volgende:
Effe off topic!
Iemand hier die weet waar ik de aankomsttijden van de Schipholvluchten kan zien? "t Gaat om de vluchten voor 12:00 uur. En nee, op teletekst kan ik niks vinden.
Wat heeft zij dan voor slechts gedaan?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
Als mens heeft ze afgedaan, maar het blijft een plaatje.
[afbeelding]
Klopt. Maar dat gaf hij niet in het gesprek met de psych aan....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nena er ook duidelijk bijgezegd had dat die verandering door Nathanael kwam.
Hier misschien ?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:01 schreef Day het volgende:
Effe off topic!
Iemand hier die weet waar ik de aankomsttijden van de Schipholvluchten kan zien? "t Gaat om de vluchten voor 12:00 uur. En nee, op teletekst kan ik niks vinden.
Ja dus!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol........ en dan ben je bij en dan is er weer een COS dicht![]()
NL ziet Syl niet als bedreiging, daarom. Arnold van der Leijden was ook geen held. Altijd maar achteruit boksen. 8 Sylvias zou dodelijk saai zijn. We zitten hier natuurlijk niet voor niks.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
De enige in het huis die nog niet verslagen is door NL is Sylvia, en juist door haar eeuwige gedult.
Dus is snap niet wat je bedoelt...
Of ben jij iemand die nog steeds denk dat Bart gaat winnen?
![]()
Teletekstpagina 757quote:Op maandag 8 januari 2007 00:01 schreef Day het volgende:
Effe off topic!
Onze vrees van eerder op de dag (Debiel Konijn gaat Scoren) wordt al aardig bewaarheid!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
Als mens heeft ze afgedaan, maar het blijft een plaatje.
[afbeelding]
Opzichtig de kant van de bad guys gekozen, diverse malen gelogen over Het Voorval. Vanavond nog gelogen over wat Nataasia over Sylvia's vader had gezegd, in een poging het te bagatelliseren. (Sylvia had aan de orde gesteld dat er veel meer in huis is gebeurd dan alleen de duw van Huub, maar daar wilden de bewoners het absoluut niet over hebben, het moest gaan over de misdaad van Huub).quote:
NEe, die laksheid is weer terug...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:03 schreef ruby het volgende:
NL probeert weer te stoken. Bart geeft niet zoveel sjoege.
Ah, 4:30 dus, Day.quote:
Juist daarom vroeg ik me af of Lesley ook iets gezegd had, maar verder kennelijk geen text en uitleg heeft (kunnen) geven.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:02 schreef Black_king het volgende:
Klopt. Maar dat gaf hij niet in het gesprek met de psych aan....
Thanks!quote:
ik ga niet kijken, hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian gaat nena NEUKEN
Pardon? Braaaaaaaaaaain ist zum kotzenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk...... is het best een schatje. Een dom naief gansje... dat wel, maar best lief en schattig. Nee, niet nep. Gevoelig haha gevoelig. Best lief toch?
Als Benji een echte vent is, springt ie er tussen.quote:
Ik ook niet, gadverdamme.quote:
wat een idiootquote:Op maandag 8 januari 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
Gadver, echt ranzig hoe Brian aan Nena zit. Dat laat je toch niet toe?
Ja, ik zag hetquote:
Hij spoort echt niet, en daarmee wil ik gaan voor de understatement van de dag....quote:Op maandag 8 januari 2007 00:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Pardon? Braaaaaaaaaaain ist zum kotzenZelden zo'n hufter gezien op de streams...nooit eigenlijk ...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |